Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 75
    Last Online
    21 januari 2021 @ 04:33
    Discussies
    15
    Thanks
    70

Pfeil Geile Tijden, Maart 2010

Joepie was gister (zondag) in gt wa heinekes gedronken en wat geouwehoert. Later met een roemeense op de kamer geweest naam ik denk alexia of zoiets vanalles wat gedaan sigaretje gerookt en weer goed anderhalf uurtje gehad. Toen naar de douches gegaan en ff naar het toilet en weer naar de bar gewaggeld om weer aan de heinekes te gaan. Rond de klok van 1 weer naar huis gegaan . PS eerst toilet en toen douchen.

Last Online
    14 september 2017 @ 20:52
    Discussies
    22
    Thanks
    16

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lustman Bekijk bericht
    Ace2 beschikt over een Thaise tamtam. :wink:
    laat hij dan ff harder tam tammen want ik heb niks gehoord en zeker als Be er weer een keer is.

nog ff en dan heb ik weer wat te vieren (hoop ik) en dat wil ik dan wel weer doen met mn lievelings meiden.

en zo te horen zijn er nu heeeel veel van aanwezig.

Laakonne

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Leuk feestje gisteren in GT, uiteindelijk ook eens kennisgemaakt met Saint en SFL, de andere usual suspects maakten ook hun opwachting.

TSB, dodelijk vermoeid en ongeschoren, vond gisteren maar moeilijk zijn draai in GT maar slaagde er toch in om drie meer dan goede sessies uit de brand te slepen.
    Anna met het brilletje zat al weken tegen mij aan te rijden, pakte mij bij het binnenkomen gelijk vol op de bek en uit eerlijke schaamte ging ik dan maar met haar naar de kamer, waar ik géén spijt van kreeg, heerlijke naservice. Na enige recuperatie ook olympisch geturnd met Sandy en als afsluiter een uurtje bloasemuziek met Braziliaanse Rosanna.

Recensies van de dames volgen later deze week in hun topics. Het verslag van alle sociale bezigheden volgt ongetwijfeld door uw kroniekschrijvers, zoals daar zijn; Ace2, SFL en TheSaint

TSB karde rond 20u naar huis en stelde zich tijdens de lange rit de vraag of GT nog wel zijn 'ding' is.

Some people call me the space cowboy,
    Some call me... TSB

PS: Saint, dank voor de taart, het feestje en het gezelschap!
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    21 januari 2021 @ 04:33
    Discussies
    15
    Thanks
    70

Standaard geile tijden

Joepie was gister in gt na enkele heinekes en een stuk pizza naar de kamer gegaan met een roemeense weet ff de naam niet. Na anderhalf uurtje weer terug en ff gedouched nog wa heinekes gedronken en weer naar huis. Waren wat forumberen aanwezig zoals picasso saint jack42 bbbeeeert en de saint natuurlijk. en jansen eens ontmoet. Ik was voor mj zijn feest gekomen maar die was er niet

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Daumen hoch Verjaardag Saint (de geilige)

Reeds geruime tijd geleden was ik aangemeld voor de verjaardag van goede vriend Saint. Dat wou ik niet missen, maar omdat er de week nadien een ouderwetse meerdaagse gepland was… Ging ik eerder voor de gezelligheid, het leren kennen van nieuwe beertjes en om te loeren naar de dames. Totaal niet de intentie om te neuken, want ik spaarde mijn geld, energie en zaad liever voor de tour enkele dagen verder.

Natuurlijk zou ik wel een uitzondering gemaakt hebben voor de Poolse Paula, maar zij was er gelukkig niet. Aan de bar eerst een viertal Heinekens gehezen. De eerste bekende die ik zag was Sir Wankelot. Hem had ik enkel eens een keertje gezien in de zomer van 2009. Sinds toen was hij er op vooruitgegaan, want de gigantische homosnor die hij droeg stond hem goed. Zoals ik hem herinnerde was hij nu nog steeds een humoristisch man. Nooit vies om eens een droge opmerking te maken over tal van dingen. De wijze waarop hij zei dat we in een tent vol knappe wijven vertoefden en dat we zo nodig als homo’s allemaal samenhoopten in de tent om verjaardagstaart gaan te smikkelen, maakte dat ik weer plat op mijn buik lag van het lachen.

Terwijl we het hadden over de Village People, de zaakjes die slecht lopen en hoe vierkant de economie tegenwoordig draait, kwam ook Cupido zich even voorstellen. Deze brave man die ik ten zeerste apprecieer kwam me bekend voor, waarschijnlijk kwamen we elkaar al eens eerder tegen in GT of PHG. Niet veel later dook er voor mij een oude bekende op: het was kameraad Sonny die weer een demonstratie gaf over hoe goed hij Pools en Russisch onder de knie had. Ook hij schrikt er niet voor terug om humor van een hoog niveau uit te kramen. Zijn hoogtepunt was toen ik tijdens het eten van de verjaardagstaart mijn vingers in Anna met brilletje haar poesje stopte en hij droogjes vermelde dat haar binnenvoering er half uithing, doelende op de kalkoenlapjes van schaamlipjes die daar beneden hingen te bengelen. Ik verslok me in de taart van het lachen.

Ook weer twee nieuwe beertjes leren kennen: Nickx en Zedd! OK goed, laatstgenoemde kende ik al van een andere keer. Maar deze vriendelijke jongeman leefde toen nog onder een andere schuilnaam, ZGMPS. Ondertussen kwam ook de jarige binnen en ik feliciteerde hem van harte en overhandigde hem een cadeau (dat hij weliswaar moest betalen ). Achteraf ben ik nog wat nader gaan kennis maken met Cupido en ook met Nick had ik nog een gesprek over onze ervaringen in Moskou.

Tussen al het gay-parade-gedoe door, kwamen dames me wat opgeilen. Anna met brilletje kwam vertellen dat haar kut babyglad geschoren was, Nikita stopte even om hoi te zeggen, Sandy maakte me met haar begeerlijke lichaam hoorndol en ook de Thaise Juna zonder tieten deed me een oneerbaar voorstel.

Voor we naar de tent gingen om taart te bikken, vertelde de Saint me over zijn avonturen met mijn lieveling Paula. Er moet daar geweld gebruikt zijn, als ik het goed kon begrijpen! Dat is mijn Paula hé! In de tent aten we taart en ook daar kwam Anna met brilletje met haar kont even tegen mijn pik wrijven. Maar koelbloedig kon ik weerstaan! Net op dat moment kwam hercules oftewel mijn beste vriend Ace2 binnen en groette iedereen even en verdween dan weer met de noorderzon. Waarschijnlijk ging hij enkele uren met spleetogen rollebollen. Achteraf sprak ik hem er over aan dat het niet beleefd was om zo snel weer te verdwijnen… Toen zei hij dat het was omdat hij Nederlander was… Waarop ik schrok en hem vroeg hoe dat kan: hij is immers god en sinds wanneer hebben de goden een nationaliteit? Tenzij hij zei dat hij een oude Griek was, dan had ik het misschien nog geloofd.

Uiteindelijk kreeg ik op die dag mijn ander grote filosofische concurrent van dit forum te zien. De enige echte Sick Boy. Een kerel van wie ik echt helemaal een ander beeld vormde. Ik dacht aan een oudere man met heroinelitekens aan zijn aders en met een half kaal gepeinzd hoofd. Toch dat was verre van waar: TSB is namelijk een jeugdige viriele kerel, die zijn piekende levensjaren doormaakt. De jongeman was me zelfs te snel af en ging met Miss Ijsbeer de kamer op… Net op de moment dat ik twijfelde om toch met haar eens gaan te kameren. Dit bewijst zijn conditie, want SFL kan je moeilijk te snel af zijn en met deze Sandy bewees hij het maar mooi.

Terwijl TSB met het beleg van mijn brood lopen was, had ik nog een kort gesprek met kameraad Zedd. Hij ging naar eigen zeggen zijn best doen om me op één van mijn tourdagen te vergezellen. Het probleem was om vrij te krijgen op zijn werk, maar ik deed hem de suggestie dat ik zijn baas wel zou omleggen indien hij in een club mijn entree zou betalen. Ook met Sonny maakte ik afspraken voor de week erop, want eindelijk wil ik eens in Oase mijn opwachting maken nadat hij me er al een hele tijd gek over maakt.

Ook Jack42 zag ik voor het eerst. Deze ijsbeer had ik ook al eens eerder gezien, maar ik weet niet meer waar. Door de drukte en het feit dat hij constant neuken was, heb ik helaas niet zoveel met hem gesproken.

Vervolgens ben ik geruime tijd voor de mensen verdwenen en kwam ik pas terug als het donker was, iets meer dan 2u later. Ik had me laten betoveren door Dani van Bulgarije en ze beloofde me plechtig om aan al mijn wensen te voldoen. Het viel dus reuze mee en vandaar dat we het een hele poos bij elkaar uithielden.
    De pikante details lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...11&postcount=3

Toen ik terug kwam in de bar bleek dat iedereen dacht dat ik zonder wat te zeggen al terug naar huis was… Mooi niet: SFL acht elementaire beleefdheid hoog en zal nooit verdwijnen zonder wat te zeggen. Tot mijn grote vreugde zag ik opnieuw een goede amigo van mij: Picasso1 stond havermout pap te vreten in het midden van de barruimte. Het bord pap deerde me niet en vielen elkaar stevig in de armen. Altijd fijn om hem ergens onverwacht tegen te komen. Hopelijk maakt hij zijn opwachting eveneens tijdens een van de dagen op mijn tour.

Na wat bijpraten met Pic1, zonk mijn interesse even weg en fixeerde ik mij op dames die langs ons heen passeerden. Mijn oog viel op een ranke slanke hertenwijfje uit Tsjechië. Ik was inmiddels zo geil dat ik nog wel eens wou gaan kameren. Ze was lief en vriendelijk, weliswaar iets te mager voor mij, maar de druk was al van de ketel door Dani en daardoor zou ik dit kwetsbaar beestje toch geen pijn doen. Ik vroeg me echter af of ze rookte, want dat is voor mij toch wel belangrijk tijdens een sessie. Ze wist niet goed wat te antwoorden, maar toen ik zei dat ik het ontzettend geil vond een dame te zien roken, stak ze meteen een sigaret op om het te bewijzen.. Helaas ziet de ervaren SFL dat ze eigenlijk geen echte rookster was, in ieder geval toch geen regelmatige. Ze was onhandig met een sigaret in haar poten, inhaleerde niet diep en het oogde totaal niet vrouwelijk en sensueel. Picasso, die dit vanop afstand gade sloeg, zag de humor er wel van in… Maar deze dame sloeg de bal mis en SFL trok zich terug.

Na al die keren dat we elkaar misliepen, kreeg ik eindelijk de heer Jansen ook eens te zien. Met hem ook een tijdje aan de praat geraakt. Interessant man, heel ondernemend en voelsprieten voor zaken. Hij vertelde me ook zijn verhaal van Antwerpen en wat hij in het SKW meemaakte met een voyeur.

Ik had nog wel zin om gaan te kameren, maar van Jansen vernam ik dat er weer wachttijden waren en daardoor hield ik het voor bekeken. Nog langer daar blijven had geen enkel nut, want neuken kwam er niet meer van en door al die geile lichamen werd ik toch alleen nog maar heter.

Voor ik het daar als gezien beschouwde, kwam Dani nog op mijn schoot zitten. Toen ze voor mij een drankje ging halen, kwam mijn andere goede vriendin Nikita even knuffelen. Toen Dani terug kwam, was de spanning heel even te snijden en dacht ik dat er zich een catfight zou afspelen. Dit bleef uit, want Nikita nam heel beleefd afstand. Ik dronk mijn drankje samen met Dani en nam toen afscheid van haar.

Rond 22u nam ik van de jarige en al zijn gasten eveneens afscheid. Het was een geslaagde dag in GT, met keuze aan dames in overvloed en ook vele nieuwe gezichten. Voor mij was de dag beter uitgevallen dan verwacht.

Thanx Saint voor de plezante dag!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    ...mijn vingers in Anna met brilletje haar poesje stopte en hij droogjes vermelde dat haar binnenvoering er half uithing, doelende op de kalkoenlapjes van schaamlipjes die daar beneden hingen te bengelen.
    Sorry voor de uitgerekte binnenbekleding, TSB was even daarvoor met haar op de kamer...

R..De enige echte Sick Boy. Een kerel van wie ik echt helemaal een ander beeld vormde.
    Het beeld dat ik van SFL had: Stoere maffioso bonk, goedlachs zwaaiend met revolvers en onderwijl graaiend naar wulpse vrouwen, een man waar je liever tegen eet dan tegen vecht... klopte helemaal!

... TSB is namelijk een jeugdige viriele kerel, die zijn piekende levensjaren doormaakt. De jongeman was me zelfs te snel af en ging met Miss Ijsbeer de kamer op…
    En dan was ik gisteren nog versleten, je moet me eens op een topdag meemaken...:wink:

TSB

Last Online
    24 december 2024 @ 14:17
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard

Even een heel kort berichtje:

Het was geweldige dag in GT. Tegelijk met Jack42 om 12.30 uur aangekomen bij het paradijsje in het klein, begonnen met een heerlijke lunch en whirlpool en in het begin van de middag genoten van Joanna. In de wetenschap dat de Saint zou komen en dat Joanna een van zijn lieverdjes is, dacht ik laat ik haar nu maar even onderhanden nemen, voordat ze helemaal uitgewoond is door de Saint. Later bleek de Saint zijn ogen op andere dvp gevestigd te hebben.

Gedurende de dag had ik diverse ontmoetingen met Anna met brilletje. Maar van een kamerbezoek is het niet gekomen, net als de laatste maanden overigens. Borstvergroting is dus toch echt niet een garantie op verhoging van de omzet!

Na het heerlijk Belgisch gebak van de Saint vlak voor het eten nog met Perla op de kamer geweest. Ze zat me de hele middag al op te geilen door heerlijk haar kontje sensueel te laten bewegen op de beats van de muziek. En nadat ik daardoor op een gegeven moment voor de 3e keer met een stijve onder mijn ijsberenvel naar haar zat te kijken werd het tijd voor actie. Het was weer een uitzonderlijk sessie met haar op de kamer.

Het eten was deze keer niet van hoog niveau, misschien begin ik verwend te raken in GT. Na het eten had ik nog een sessie in de pijplijn met Lulu, maar toen ze klaar voor me stond was de wachttijd zo lang geworden dat ik maar gekozen heb voor de pizza en besloten heb een keertje terug te komen om alsnog Lulu onder handen te nemen. Even voor 2bat4you, de thaise kolonie is weer helemaal terug.

Verder gedurende de hele dag veel gezelligheid gehad met zowel de beren als de dvp's.
    Gr.

Cupido

Last Online
    26 oktober 2024 @ 08:23
    Discussies
    14
    Thanks
    278

Standaard

ik hoor het alweer ik heb weer het een en ander gemist , helaas kwam de dag me niet goed uit anders was ik ook wel aanwezig geweest .
    volgende keer beter .

Last Online
    3 december 2024 @ 19:18
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    Even een heel kort berichtje:

Het was geweldige dag in GT. In de wetenschap dat de Saint zou komen en dat Joanna een van zijn lieverdjes is, dacht ik laat ik haar nu maar even onderhanden nemen, voordat ze helemaal uitgewoond is door de Saint. Later bleek de Saint zijn ogen op andere dvp gevestigd te hebben.
    Het was inderdaad een geweldige dag: ik wil alle beren bedanken die daadwerkelijk gekomen zijn. Sonny's oneliners waren heerlijk ... iedereen (behalve ace2 ) genoot -denk ik toch-van het gebak en één van de thekefrauen (de mooiste, ik ken haar naam niet) was verzot op de pralines..... Dank ook aan Beate die haar uiterste best heeft gedaan om in recordtempo de feesttafel klaar te zetten.

De line-up was woensdag werkelijk indrukwekkend: ik schat tss de 90 en de 100 vrouwen... uiteindelijk ben ik met 2 van de 3 dames uit mijn top 3 van 2009 op kamer geweest: eerst Samyra en daarna in stijl afgesloten met Joanna ... Beiden konden ook mijn traktaat smaken: ze zijn allebei verzot op Belgische chocolade... in het bijzonder Joanna.

Het was een heerlijk dagje GT... volgend jaar krijgt feestje dit zeker een herhaling...
    Het doel heiligt de middelen

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Chit Ik heb geen Gebak gezien maar wel mijn Sandy

Last Online
    3 december 2024 @ 19:18
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Chit Ik heb geen Gebak gezien maar wel mijn Sandy
    Hopelijk was er nog wat te eten in de tent
    Het doel heiligt de middelen

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Saint Bekijk bericht
    Hopelijk was er nog wat te eten in de tent
    Ja ik was net de laatste om nog een restje eten te krijgen in de tent daarna een wachttijd van 1 uur en daardoor na de uitbraak met sandy ook de soep en de Pizza gemist.

Ik dacht dat het 22.15 u was en stond te wachten op Pizza toen mij werd verteld dat deze al lang weg was
    Dus ben toen ook maar vertrokken het bleek 23.20 u te zijn.

De pralines waren ook op kon nog net een pure bemachtigen

Maar alles is goed afgelopen. Chit heb weer honger

Last Online
    Vandaag @ 14:49
    Discussies
    58
    Thanks
    1.644

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    En dan was ik gisteren nog versleten, je moet me eens op een topdag meemaken...:wink: TSB
    ... eigenlijk wil je dat gewoonweg niet meemaken, eerst , daarna en ten slotte

Bb

Last Online
    18 oktober 2015 @ 22:34
    Discussies
    2
    Thanks
    30

Standaard

Zijn er trouwens ergens foto's te vinden van de Golden Time-dames......

Last Online
    23 april 2014 @ 23:03
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Vraagje; ben nou `n paar keer op zondag in de Golden Time geweest super tent.
    Maar wil nou `n keer op dinsdag avond gaan.
    Is er dan iets te doen, hoeveel dames zijn er dan +/-??

Last Online
    21 januari 2019 @ 00:20
    Discussies
    29
    Thanks
    71

Standaard

iedere dag van de week is in golden time genoeg te doen en zeker genoeg dames

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Some1 Bekijk bericht
    Vraagje; ben nou `n paar keer op zondag in de Golden Time geweest super tent.
    Maar wil nou `n keer op dinsdag avond gaan.
    Is er dan iets te doen, hoeveel dames zijn er dan +/-??
    Op een dinsdag is Living Room het beste
    GT wat minder maar blijft wel ruim een voldoende

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door max1975 Bekijk bericht
    Zijn er trouwens ergens foto's te vinden van de Golden Time-dames......
    Nee ook niet op hun site !!

Er zijn wel een paar ijsberen die foto,s hebben maar dat is een prive gegeven
    dus ga ze eerst maar eens volduwen en daarna regel maar iets

Last Online
    Gisteren @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Er zijn wel een paar ijsberen die foto,s hebben maar dat is een prive gegeven
    Die foto's verwijderen ze toch altijd direct na de kamersessie begreep ik???

Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

Last Online
    4 mei 2010 @ 21:01
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Die foto's verwijderen ze toch altijd direct na de kamersessie begreep ik???
    Ik denk dat de dames eerder weg zijn uit de clubs dan de foto's verwijderd.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    4 januari 2025 @ 14:53
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard Woensdag 3 maart

Het moest er eens van komen, maar ook The Saint wordt een dagje ouder. Dat is hem ook wel aan te zien. Dat moest natuurlijk worden gevierd in de nabijheid van vrienden en naakte chickies. “Dan kom ik ook!!!!” riep ik opgetogen. “Oh?” zei The Saint en de volgende dag melde MichelJ zich af voor het feest dat hij mede wilde organiseren. “Hij loopt toch alleen maar in de weg” dacht ik.
    Met de wetenschap van een feestje werd ik woensdag 3 maart vrolijk wakker. Mijn familie keek mij verbaast aan, daar ik hen had verteld dat ik ’s avonds een lang en saai planningsoverleg zou hebben. Mijn vrouw wreef eens over mijn bolletje en zei knusjes: “het blijft een boekhoudertje” “Zo is het maar net” reageerde ik.
    Ook op kantoor was de verbazing groot dat ik zingend door de gangen liep. Dat was voor sommigen aanleiding om gebruik te maken van die situatie. “Nu kunnen wij vervelende dingen aan hem vragen” zoemde al snel het gerucht door het kantoor. En zo zou geschieden. Hierdoor werd mijn geplande vertrek aan het eind van de ochtend langzaam maar zeker verschoven naar de middag. Al snel ontving ik een sms-je van Jack42: “waar blijf je? Ze wordt onrustig. Ze mist je” “Ja,ja, rustig maar” mopperde ik. Zo zou jack42 mij achter mijn broek aan blijven smsen zodat ik toch maar in mijn auto stapte om te vertrekken. Voorspoedig reed ik over de snelwegen en passeerde Eindhoven. Bij Eindhoven zijn/waren ze met de weg bezig, zodat alles is veranderend. Ervaren als ik ben reed ik bellend en vooral om niets belangrijk doen langs al die bouwwerkzaamheden om ineens vast te stellen dat ik op de snelweg richting Maastricht zat, in plaats van richting Venlo. Zo kon het gebeuren dat ik via Roermond de Duitse binnenlanden betrad. Rond die tijd stelde Jack42, tussen al zijn smsjes, mijn meisje gerust: “if he says that he will come at 15.00h., you can wait till 16.00h at the door to catch him.” En inderdaad: zo tegen 15.45u. arriveerde ik op de Heidweg om vast te stellen dat alle parkeerplaatsen bezet waren. Ik besloot gewoon zoals altijd ongeduldig te zijn en mijn auto enkele honderden meters verder op te parkeren bij het naturpark. Ik was de eerste. Snel rende ik naar GT en drukte op de bel. Ik klopte op mijn borstzak, trots dat ik was dat ik mijn kortingskaartje niet was vergeten. Ik stapte naar binnen en werd overweldigd door harde beatmuziek en driftig heen en weer lopende vrouwen die vooral moeite deden niet veel kleren aan te hebben. Ik betaalde snel mijn entreefee en liep naar mijn locker. Ik begon met uitkleden en ik voelde iets in mijn borstzak zitten. Verbaast keek ik wat er in zat. Ineens stond ik daar met mijn kortingskaartje: “zo die kan bij mijn verzameling niet gebruikte en vergeten vrij- en kortingskaartjes” dacht ik. Ik denk dat ik de meest uitgebreide verzameling van het forum heb. Lang tijd om daarover na te denken had ik niet want ik zag ZEDD richting douches lopen. “Wil ik dat wel zien?” dacht ik verschrikt. Breed lachend begroette ik hem. “Hiiiii Acieeeee” riep ZEDD opgewekt. Daar ik wist dat The MasterBull aanwezig zou zijn reageerde ik ietswat stuurs: “Vandaag heet ik KING-Bull2” ZEDD nam het voor kennisgeving aan. Wij spraken af dat wij elkaar later nog wel zouden spreken. Ik duwde ZEDD opzij en spurtte naar de barruimte waar het vol met ijsberen, maar ook vol met gewillige chickies, stond. Ik haalde eens diep adem en genoot van die heerlijke vrouwengeur. Die geur kwam van de volgende dames: Bee, Meylin, Nadine, Kim, Lulu. Djuna (ja de hele Thaise kolonie!!! En dan zeggen ze nog dat mijn tamtam niet werkt), Sabrina, Martina, Perla, Linda, Ely, Gabriella (de Spaanse, de Tsjechische en Braziliaanse versie), Ella (pl), Anna, Carmen, Diana, Christina, Doro, Joana, Samyra, Nadine (dld), Andrea, Emma, Alexia, Roxanna, Sandy, Moni, Evita, Jenifer, Sonja, Rosanna, Dani, Nicolle, Lisa, Veronica, Jana, Sofia, Anastasia, Nani, Hani, Kandy, Nikita, Vivian, Elisa en dan ben ik nog niet eens op de helft.

Ik zette 3 stappen in de barruimte en ik werd besprongen door Perla: “Schatzieeeeee, ich bin zuruck” Ik kreeg 2 zoenen op mijn wang en vervolgens een tongzoen, die stopte toen ik naar adem moest happen. Perla vertelde dat ze had genoten van haar vakantie en dat ik nu voor aanvullend genot moest zorgdragen. Helaas was ik vandaag bezet, maar dat zei ik niet. Ik kocht mijn vrijheid af met enkele pepermuntballetjes. Echt verder lopen lukte niet, want Djuna pakte mij beet en in ruil voor 2 pepermuntballetjes mocht ik door lopen om omhelsd te worden door Linda: “Ah mein lieber bruder. Wer had geburtstag? Woh ist die champagne?” Ik beloofde Linda een glaasje te bezorgen. “Ich habe deine geschenke gesehen. Dass war sehr schon. Sie ist sehr vergnugt “ fluisterde ze giechelend in mijn oor, verwijzend naar een ander “verjaardagsfeestje”.. Ik draaide mij om en liep zowat Meylin onderste boven. Ze keek mij nors aan en liep door. “Die heeft volgens mij een goede beurt nodig” dacht ik. Die zou ze niet van mij krijgen want ineens werd ik vast gepakt door de verleidelijke Jana die mij een zoen gaf en vroeg om een pepermuntballetje. Dat gaf ik gedwee en uit mijn ooghoeken zag ik dat Elisa uit Roemenie er weer eens was. Ze zei niets, maar hield alleen haar hand open. Lachend liep ik op haar af en pakte mijn blikken doosje met pepermuntballetjes, dat ik wilde open doen. “Nein, nein” zei Elisa afwijzend “ich will die echte. Nur die echte” Maar toen ik het doosje open deed, keek ze gerust gesteld en pakte er 5. Haar vriendinnetje keek nieuwsgierig naar de inhoud van mijn blikken doosje. Ik legde uit wat de werking van mijn lustpilletjes was. Voorzichtig pakte ze er eentje en likte er aan. Ondertussen propte Elisa haar mond vol en dat spoorde haar vriendinnetje om toch maar aan, zij het voorzichtig, het pepermuntballetje in haar mond te doen. Ineens schreeuwde ik: “VORSIGTTTTTTT” en de dame spuwde het balletje abrupt uit haar mond. Sabrina schoot in de lach en ik liep weer door. Ineens werd mijn gezicht grimmig en je merkte gelijk dat de stemming in de barruimte veranderde. Verbaast keek Sonny om zich heen. Je weet wel die Sonny, die Sonny van de jury van de maand februari, die zo nodig eerlijk vrijkaartjes moest uitdelen. “Wat je eerlijk noemt” dacht ik toen mopperend. Ik pakte hem beet en gerustgesteld dat ik het maar was keek Sonny mij glimlachend aan. Ik kneep in zijn schouder en zei: “dat was schrikken toen het forum werd gehacked” “Gehacked?” vroeg Sonny geschrokken. Ik vertelde hem dat ik afgelopen maandag had vastgesteld dat het forum gehacked had moeten zijn. Ik had Willem2 ingelicht die een crisisberaad met Tiga had belegd. “Ik heb niets gemerkt” zei Sonny. “Nou” zei ik “lees je bericht, waar je de vrijkaartjes verdeelt, maar eens na. Mijn naam ontbreekt toch echt, terwijl jij dat toch nooit zo bedoeld kan hebben. Ik denk dat ze mijn rechtmatige 6 vrijkaartjes niet hebben gegund en andere namen hebben ingevuld. Echt waar” Ik wilde nog verder gaan, maar dat werd onmogelijk gemaakt door Alexia: “please give me a lustpill” zei ze “I cool down when I see all those men” Snel gaf ik een pepermuntballetje aan Alexia en liep met grote passen naar SIRWankalot, dit keer met de Village People homosnor, die met zijn computer vast mijn indrukwekkende entree in de barruimte op het forum aan het vereeuwigen was. “Doe maar dezelfde tekst als de vorige keer, maar dan zonder luier” riep ik.

Ik had gemerkt dat ik mijn meisje nergens zag, net als Jack42, The Saint en alle andere viezerikken. Ik besloot maar eens in de buitentent te gaan kijken. Ik kwam net niet tot de uitgang van de barruimte waar Perla mijn tegen hield. Ze pakte mij bij mijn middel en trok mij naar haar toe, terwijl ze grommend zei: “Grrrrr, fick mich” Ik moest helaas bedanken en rende naar de tent, waar een groepje mannen zat. Lachend liep ik op hen af en schudde The Saint, SFL (die ik met een kruislingse armgroet begroette waarbij wij in koor zeiden: “The Russian Mafia rules”), Jack42, Cupido, NikXXX en ZEDD de hand. Uiteraard feliciteerde ik The Saint die een groot stuk gebak voor mij sneed. Ik keek om mij heen, maar van Beetje was geen enkele spoor. Ik vroeg aan Jack42 waar ze was: “let toch eens wat beter op haar” bromde ik tegen hem. “Ze zit bij de gokkasten aan de ingang op je te wachten” zei Jack42. Ineens besefte ik dat ze al die tijd achter mijn rug moet hebben gestaan om te zien dat allerlei vrouwen aan mij zaten. Ik besloot maar weer snel terug te gaan. Ik hoorde The Saint nog wel iets roepen over taart of zoiets. Ik stormde de barruimte in en zag net Thaise Nadine binnen komen. Lachend liep ik naar haar toe en terwijl ik dat deed zwaaide ze hoog met haar tasje. Ik wist wat er ging gebeuren: ze zou net doen alsof ze mij zou slaan en het tasje zou vlak langs mijn gezicht gaan. Ik zou een zo geschrokken mogelijk gezicht geven en wij hadden de lacherts weer op onze hand. Ik draaide mijn hoofd naar links en ik knipoogde naar een dame om aan te geven dat ik alles onder controle had. Ineens vloog het tasje van Nadine keihard tegen mijn gezicht, waarna ze begon te gillen: “Where did you stay? She is waiting allready long time. She did not eat, she did not sleep, she only talk about you. And you come too late, fucking ashhole” Over mijn wang wrijvend liep ik door maar nergens zag ik mijn Thaise bloemetje staan. Ineens zag ik tegen de muur een lief klein Thais meisje staan. Ik liep op haar af en wilde haar een lieve zoen geven. Bee hield mij echter af: “what you want?” vroeg ze. “Your girlfriend is waiting for you” zei Bee snauwend, terwijl ze naar Perla wees. “You did not come for 2 weeks and she also did not come for 2 weeks. Today you come and today she starts to work. What does that mean?” Tegen een ijsbeer zou ik dan vertellen dat zoiets geen toeval kon zijn, maar nu benadrukte ik dat toeval iets was wat een niet te bevatten iets was. Ik geloof niet dat het helemaal begrepen werd. “Go kiss her, if you like that so much. I allready saw you kissing her” mopperde ze. Er was maar 1 redding mogelijk en dat was een kamergang. De magische woorden “room” en “key” deden wonderen en haar gezichtje fleurde op. Ik fleurde ook op in de anderhalve uur die ik voor mijn kiezen keek. Toen wij de kamer verlieten zei Bee lachend: “Hahaha, I do not think you can fuck another girl any more today. Hahaha” Ik was zo afgepeigerd dat ik al niet meer zoveel woorden achter elkaar kon uitbrengen.

In de kleedkamer nam ik een verkwikkende douche en na het afdrogen stonden 2 Thaise dames, die luisteren naar de namen Bee en Meylin, op mij te wachten. “Woh sind meine bonbons?” vroeg Meylin. Snel liep ik naar mijn locker en pakte voor ieder een zakje pepermuntballetjes. Meylin pakte mijn linkerarm en Bee mijn rechterarm. “Komm….., wir gehen essen” zei Meylin en zo liepen wij naar de tent. In de tent aangekomen zag ik dat BBertB ook aanwezig was. Ik gaf hem snel een hand en wees trots naar de 2 Thaise dames waarmee ik ging eten. “Ze houden van veel vlees” zei ik knipogend, waarbij ik eens goed in mijn geslachtsdeel kneep. Snel sloot ik mij aan voor de rij bij het eten. Bee draaide zich om: “your girlfriend is watching you” Ik draaide met mijn gezicht een kwartslag en zag dat Perla zat te kijken en haar gezicht weg draaide. Ineens hoorde ik de woorden: “zie hem eens staan” en “sexgod”. Ik draaide mij om en zag BBertB breed lachen.
    Terwijl wij in de rij voor het eten stonden raakte ik met Meylin en Bee in discussie. Omdat de Thaise kolonie vandaag in GT aanwezig zou zijn, hadden Jack42 en ik geregeld dat er echt Thais eten (en de dames hadden een hele waslijst met specifieke wensen) zou zijn. Jack42 had het eten meegenomen en ik vroeg mij af wat wij nu in deze rij aan het doen waren. Al snel werd duidelijk dat Jack42 bij binnenkomst werd besprongen door Nadine. Toen besefte Jack42 hoe ik mij altijd bij binnenkomst moest voelen. “Maak je dat ook eens mee” dacht ik. Nadine maakte hem duidelijk dat ze honger had. Jack42 maakte Nadine weer duidelijk dat ze moest wachten op de rest. Dat was natuurlijk tegen het zere been. Je kunt tegen een Thaise beter vragen een lul van 30 cm anaal te nemen dan te wachten op eten als ze honger hebben. Het compromis was dat Nadine het eten in haar locker mocht bewaren. Daar Nadine onvindbaar was, werd een beetje verondersteld dat de hoeveelheid Thais eten ondertussen flink was verminderd. De volgende dag zou ik vernemen dat dat ook wel een beetje klopte maar dat iedereen toch nog wat had kunnen snoepen na werktijd.
    Na het eten ging ik de bar in. Bee en Meylin waren al eerder gegaan en dus stapte ik met Jack42 in de barruimte. Ik liep langs de dames die op krukjes zaten. Ineens grepen 2 grijpgrage handen mij en trokken wij ruw richting een kruk, waar Perla zat. In de verte zag ik 2 kwade Thaise oogjes. “Jetzt bist du von mir” bromde Perla. Ik ontworstelde mij echter ietswat onelegant van haar en liep door. Nadine, Meylin en Bee zaten naast elkaar. “This is your Lucky day” zei ik tegen Nadine. “Give me champagneeee” gilde Nadine. “No, that is not what I mean” vertelde ik haar. “I am here and you can touch my body” vervolgde ik “I do not want your body. I want champagne. Where is the man who have birthday” bromde Nadine. Net op dat moment slenterde The Saint voorbij, nog nagenietend en dromend over zijn sessie met Samyra. Ik pakte hem vast en sleurde hem naar Nadine: “We want champagne” riep ik en de Thaise dames knikten alle 3 gelijkmatig in koor. The Saint begon over taart en pralines.
    Ik ging bij Bee en Meylin staan, die beiden met hun mooie benen over elkaar zaten. Meylin zag mij verlekkerd gluren en vroeg: “Wer hat die schonste beinen?” Ik wreef over de mooie bruine benen van Bee en liet mijn tongentje een beetje naar buiten gaan. Daarna wreef ik over de mooie benen van Meylin, maar deed daarbij net alsof ik door een bos haar moest wrijven. Ik was even bang dat mijn humor niet aansloot bij die van hen. Dat zal vast zo zijn, maar ze liet het niet blijken. Terwijl ik daar zo stond te grappen liep Perla achter mij langs en kneep in mijn billen. Ik probeerde niet te reageren, maar Bee mopperde: “I did see that” The Saint was nog steeds bezig over pralines dus duwde ik hem weg voor belangrijke zaken. Ik vertelde de Thaise dames, waar Kim nu ook bij was gekomen, dat ik in de hemel was. Ik zou op een ligbed gaan liggen en in slaap vallen, om na een uurtje weer wakker te worden, terwijl 6 verleidelijke Thaise meisjes met mijn lichaam aan het spelen waren. Nadine trok een vies gezicht en ik knikte zo hard als ik kon van “ja” tegen Meylin.

Wie ook was binnen gekomen was Babbeltje. Ik sloeg mijn armen om zijn schouders en zei: “nu zie je mij ook eens in levende lijve” Babbel zuchtte eens die en vroeg: “ga je dat ook opschrijven?” Daar moest ik nog even over nadenken. Ik vertelde tegen Babbeltje, NikXXX en BBertB dat ik de Toetanchamon van de toekomst zou worden. Over 1000 jaar vindt iemand een oude computer en vindt dan bestanden van het ijsberenforum waar ik prominent als een sexgod in voor kom. Niets geen Kennedy, niets geen Obama of Osama Bin Laden, nee Ace2 is dan het gezicht van de geschiedenis uit de 21ste eeuw. “Ik ben blij dat ik over 1000 jaar geen geschiedenisles hoef te volgen” zag ik BBertB denken. Babbel en NikXXX raakten samen in gesprek en bleven dat de hele avond doen. Ze Babbelden over NikXXX.
    Bee was in een bankje gaan zitten en ik ging er braaf bij zitten. Ik kuste haar nek en likte de achterkant van haar oren. “You make me horney” kierde ze. Vanuit mijn ooghoeken zag ik mijn grote vriend SFL alleen zitten. Ik besloot hem even gezelschap te houden. Maar al snel kwam Gabriella uit Tsjechie erbij staan, die wel interesse in een stukje stierenvlees leek te hebben. Dat was voor mij aanleiding om wat drinken te halen. Bij de bar wachtte ik geduldig op mijn bestelling toen Picasso1 ineens ten tonele verscheen. Ik sloeg op zijn schouder en raakte met hem aan de praat. Hij lachte wel vriendelijk, maar zijn oogjes schoten door de barruimte op zoek naar iets lekkers. “Luister je wel?” mopperde ik “straks ga je weer roepen dat je je niets kunt herinneren wat ik heb geschreven” Lachend reageerde Picasso1: “uiteraard”. Al pratend en kijkend liepen wij naar de zithoek waar SIRWankalot met een blonde dame zat te flikflooien. Al snel stonden Picasso1 en ik voor hen. In eerste instantie viel onze aanwezigheid niet op. Na een minuutje groette SIRWankalot ons en keek eens goed naar onze lachende gezichten die weinig goeds voorspelden. “Wat is nu het ergste wat je nu kan overkomen?” vroeg ik. Voor SIRWankalot kon antwoorden nam ik een sprong en wurmde mij tussen hem en de dame. De dame, waarvan ik de naam ben vergeten, begon te lachen. Ik pakte haar beet, waarbij ik SIRWankalot een flinke duw gaf zodat hij bijna uit de bank viel, en zei: “jetzt ist ess zeit fur guter sex mit ein echter mann” Ik moet zeggen dat SIRWankalot een goede smaak heeft, want de dame zag er leuk uit. Ik kroelde over het bolletje van SIRWankalot en ik zei knipogend tegen de dame: “I am bisexual” en ik stak mijn tong uit. Lachend sprong de dame op en ging snel op een andere bank bij Picasso1 zitten. Die liet die kans niet onbenut en begon met de dame te zoenen. Beteuterd keek SIRWankalot rond en vroeg zich af wat er de laatste minuut verkeerd was gegaan. Daar zat hij dan met mij in plaats van met een mooie blonde griet. Er zijn dagen dat het beter gaat. Maar ik stelde hem gerust. Ik ben immers een sexgod en die kunnen herstellen wat ze hebben verwoest. Ik stond op en liep naar Picasso1 die met de dame in kwestie aan het friemelen was. Lachend keek de dame mij aan. Picasso1 lachte in eerste instantie ook nog wel. “I am not really bisexual.” zei ik “I am more or less gay” Verschrikt keek Picasso1 op, angstig afwachtend wat er ging komen. “Me and mine friend go often with a girl to the room” vervolgde ik “he fucks you from behind”. Het meisje begon al te glunderen bij het tellen van al die euro’s “and I fuck him also from behind at the same time” De dame trok een vies gezicht en ook Picasso1 had zijn grenzen bereikt: “He gadver Ace, dat is smerig” riep hij. “Valt wel mee” zei ik “probeer het maar eens te visualiseren” en ik sprong op de schoot van Picasso1. Geschrokken sprong de dame van de bank op en dook naar SIRWankalot toe. Picasso1 duwde mij met een vies gezicht ruw van zich af en ik lag languit op de bank, waarbij ik kierde: “Ik ben een bankhanger……., ik ben nu een echte bankhanger” En zo kwam alles toch nog goed.

Ik ging nog even met Bee praten die geduldig op een krukje zat te wachten, nadat ze in gesprek was geweest emt een onbekende ijsbeer. Jack42 die had moeten opletten was weer eens in geen velden of wegen te zien. In de verte hoorde ik nog wel het ijzingwekkende gekrijs van een onschuldig meisje dat werd gepaald. “What did that man want from you?” vroeg ik haar.”He did want to go to the room, but I do not have feeling” antwoorde ze. Als beloning kreeg ze een zoen en ik haalde wat te drinken voor haar. Ik keek rond maar Jack42 en Sonny zag ik nergens. Wie ik wel zag was Jansen die al snel in gesprek raakte met SFL. Jansen werd geflankeerd door Sandy die een beetje verveeld voor zich uit staarde. Er wachtte haar nog een zware klus. BBertB gaf mij nog de groeten van mijn neef. Zo hoor je nog eens iets van je familie, al moet ik eerlijk toegeven dat ze soms niet altijd even welkom zijn. Zo lag ik onlangs na een uurtje sex uit te puffen op een bed met mijn benen wijd. Het meisje vroeg of ze iets te drinken kon halen. Daar ik niet antwoordde veronderstelde ze dat ze toestemming kreeg. Ik liet het maar zo. Een paar minuten later werd er op de deur geklopt en een zoete lieve stem riep: “Aceeeeeeee, I have something for you” Ik dommelde net weg en lag nog wijdbeens op het bed. Met half open ogen keek ik op en zag tot mijn schrik mijn neefje Segoya de kamer binnen komen. “Hi neefie” riep hij lachend. Het lachen verging mij anders wel.
    Terwijl wij zo zaten te praten raakte ik in gesprek met een Roemeense dame die ik ook verleidde tot lustpillengebruik. En zo deelde ik mijn pepermuntballetjes uit. Ik had het blikje al een keer moeten bijvullen. Terwijl ik zo bezig was zag ik The Saint zitten met Joanna. Ik stootte tegen ZEDD en BBertB aan en zei: “weet je wat zijn grootste nachtmerrie is?” De mannen schudden beiden van “nee” “dat ik nu op hem afstorm” zei ik en ik liep in de richting van The Saint. In eerste instantie lachte The Saint mij vriendelijk toe, maar aan de blik in mijn ogen en de ferme stappen die ik nam zag hij onheil naderen. Geschrokken pakte hij Joanna wat steviger vast die verbaast mij aan keek. “Hi, I am KING-BullTwooooo” zei ik “I am his biggest nightmare” vervolgde ik, wijzend naar The Saint. Joanna begreep er niets van en ging even kijken of er al sleutels waren. Het gerucht ging dat de wachttijden een uur zouden bedragen. Van The Saint begreep ik dat communiceren met Joanna moeilijk was daar zij de Engelse en Duitse taal niet goed machtig was. “Dat is maar goed ook” zei ik “met volle mond praten is ook niet netjes”
    Ik ging nog even bij Babbel en NikXXX staan die ik erop wees dat zij wel erg veel met elkaar waren bezig geweest. “Had je niet genoeg aandacht?” vroeg Babbel. “Poeh” mopperde ik “in mijn verhaaltjes krijg ik altijd aandacht” en ik liep door. Bij dat doorlopen botste ik tegen TSB aan die gelijk afscheid nam. “Dat doet hij nou altijd” zei ik tegen ZEDD, die meer met zijn gedachten bij borsten zat dan bij mijn proza.
    De tijd kroop verder en verder. Bee was ondertussen op een krukje bij een gokautomaat gaan zitten. Ik liep even naar de bar en zag ineens een schitterende verschijning de barruimte binnen lopen. Mijn tong viel in recordtempo op de grond toen ik die slanke topless verschijning mijn kant op zag komen. Ik had wel beloofd vandaag van andere vrouwen af te blijven, maar mijn grootvader op de grote vaart zei altijd dat beloftes er waren om gebroken te worden. De dame stelde zich voor als Gabriella uit Brazilie en toen ik haar zag wist ik wie de moeder van mijn volgende kind zou worden. Een beetje van mijn stuk gebracht liep ik naar Bee. Die gezelschap had gekregen van Kim. Kim zag er ook al zo mooi uit en het liefst was ik met haar naar de kamer gegaan. Maar belofte maakt schuld. Ik vertelde Kim dat ik had gehoord dat ze met Bee op de kamer sliep. “Dass ist auch meine traum” Verbaast keek kim mij aan. “Dass ich mit du beider auf zimmer schlafen soll” Ik draaide mijn hoofd naar Bee en wilde de engelse vertaling van mijn woorden geven, maar ze zei: “Yeah, yeah I allready understand what you say, hahahaha” Op dat moment kwam Gabriella voorbij die mij een knipoog gaf en in mijn ballen kneep. Bee keek mij aan: “What was that?” Ik haalde mijn schouders op en begon over het gebruik van Ace-dedorant. Bee gaf mij een duw: “If I ask you something difficult you start to talk about something different. You are just like a snake” Alsof ik dat nog niet eerder had gehoord.

Nu het einde van mijn GT-verblijf naderde besloot ik nog even bij te praten met Cupido waarbij ik zo waar een serieus gesprek had. Dat is niet eenvoudig met zoveel schoon (en dan bedoel ik niet de ijsberen) om mij heen. Ik werd zo nu en dan een beetje afgeleid. Ik bood mijn vriend Cupido daarvoor ook mijn excuses aan. “Ach” zei Cupido “ik ken je onderhand wel” Martina beklaagde zich dat ik geen tijd voor haar nam en als ik haar dan niet wilde nemen, dan moest ik maar eens aan Perla denken, want die was treurig door mijn gedrag.
    Ik nam afscheid van mijn grote vriend SFL en ook ZEDD maakte aanstalten om te vertrekken. Ik bedankte The Saint voor de leuke dag, waarbij hij begon te mopperen over niet opgegeten taart. “Je bent rustig vandaag” zei hij “omdat ik jarig ben, mag ik vandaag het middelpunt zijn” stelde hij vast. Dat blijkt ook wel uit dit verhaaltje. Nadat ik enkele dames en ijsberen gedag had gezegd was het ook voor mij tijd om te gaan. Ik liep naar Bee en Kim en nam zoenend afscheid. Bee besloot mij uit te zwaaien en ik liep weg. Net toen ik weg liep voelde ik iemand trekken aan mijn badjas. Ik draaide om en zag Kim knipogen en mij wenken. Ik liep naar haar toe en ze gaf mij een tedere korte tongzoen. “Nachste mahl meine termin nocht vergessen” fluisterde ze. Met spijt in mijn ballen vertrok ik. Ik kleedde mij snel om en bij de balie gaf ik mijn sleutel. Bij de balie stond ook die heerlijke verschijning Gabriella uit Brazilie te wachten op een sleutel. Beteuterd over wat ik vandaag niet kon krijgen keek ik haar aan. Ze lachte mij toe en knipoogde: “Next week, please” fluisterde ze. En zo nam ik afscheid van mijn vrienden die mij uit zwaaiden.

Ik liep naar het naturpark, met op de achtergrond het melodramatische geluid van mijn mondharmonica, waar de Hummer de aanwezige auto’s bewaakte. Ik stapte in mijn stalen ros en reed weg, maar kwam al snel tot stilstand, terwijl het melodramatische geluid van mijn mondharmonica aan hield. Achter op mijn ros stapte een bevallige dame die mij in mijn nek een zoen gaf en vroeg: “what is that noise?” Lachend stapte ik op het gas en reed verder de nacht in en neuriede, als eerbetoon aan The Masterbull: “I am a poor lonesome Bull, fucking far away from home……………………”

Last Online
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    ...Bij dat doorlopen botste ik tegen TSB aan die gelijk afscheid nam. “Dat doet hij nou altijd” zei ik tegen...
    Wellicht heeft het één met het ander te maken...

Last Online
    Gisteren @ 01:10
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Een prettig weerzien met GT op vrijdag 5 maart, na meer dan 2 jaar, zo kan je het noemen. Ja ik was er op 2 januari 2009 nog eens, maar dat bezoek telt niet, ze waren vergeten vrouwen te droppen die dag dus tel ik die dag niet mee.
    Of het nu de crisis is die een “gunstige” invloed heeft op dit “hol” of puur toeval dat weet ik niet, maar dit was niet de GT zoals ik die meer dan 2 jaar gelden kende. Toen was GT een tent met jagende vaak bloedmooie wijven, waar je in de kino gewoon verkracht werd en waar je nooit rustig op een bankje kon zitten, en waar het eten bijna niet te vreten was
    Vrijdag was GT gewoon een aangename club, waar de meiden je met rust lieten als je dat zo wou, waar je gewoon naar de kino kon gaan zonder je voordurend de meiden van je moet slaan, en waar je nog lekker kon eten ook (al was een gedeelte van het menu snel uitverkocht).
    Toen ik aankwam zo rond 17 uur was de parking eivol, nu ja de parking is er niet erg groot, maar er reed net iemand weg en de parking wachter duidde me het vrijgekomen plekje aan.
    Ik stapte uit en zak een zwarte medemens aanbellen, er werd niet open gedaan. Toen ik ook aanbelde kwam er wel leven in de brouwerij, de zwarte medemens werd duidelijk gemaakt dat hij er niet in kon, ik dacht al “ ja lap ik kom dans eens naar GT en nu zit de tent vol”. Nu dat was naast de waard gerekend, ik mocht wel binnen, echt lekker voelde ik me er niet bij, het is duidelijk dat GT een strikt deurbeleid hanteert, zoveel is zeker.
    Een binnen en afgerekend herkende ik de tent. Meteen viel Natale (ex PHG) me op, zij is de enige dame waarmee ik echt lang op kamer was, ik spreek dan van meerdere uren. En ik ben nog enkel keren speciaal voor haar naar PHG geren, maar Natale was er al een hele tijd niet meer. Toen ik vernam dat ze in GT zat was dat voor mij een reden om toch nog eens naar Brüggen te rijden. Daar ze veel op kamer vertoeft (in PHG toch) greep ik na het douchen meteen mijn kans. Het werd een aangenaam uur (dat is kort met haar), maar blijkbaar is ze van tactiek veranderd. Terwijl ze in PHG vooral lange tot zeer lange sessies deed, doet ze in GT meer 60 minuten sessie. Maar het GFE gevoel was er weer. Het intens tongzoenen, het heerlijke pijpen, en het genieten van een befbeurt (fake of niet het leek dan toch echt) Gewoon zoals deze kerel het graag heeft.
    Na de sessie van de keuken geproefd, het eten is er 200% op vooruit gegaan het was pikant en goed zonder meer.
    Nadien me laten inpakken door de Thaise Lulu, meer wil ik er niet over kwijt dan dat het een afknapper was. Lulu is vriendelijk maar daar houd het dan ook op.
    Uiteindelijk zou ik de dag afsluiten met een paar stukken Pizza, maar niet voor ik nog een oude bekende naar het hemelbed vergezelde. Die oude bekende had ik destijds leren kennen in Mol ja juist in de enige echte saunaclub die België ooit kende (Relax-Ritz) Noem je ze nu Sonja, Sandra of Petra, het blijft voor mij dat lieve Indische meisje uit Antwerpen. Haar diepbruine ogen en haar mooie krullen….. Ik was weer verkocht.
    Je leest over haar soms de raarste dingen, maar ik heb er destijds zeer goede sessie mee gehad, en dat was nu niet anders. Ze kende me nog op de koop toe. Haar pre- en after sales zijn ook nog steeds dik in orde en aan har pijptechniek heeft ze gelukkig ook nog niets veranderd. Meid het was een leuk weerzien, Lulu was direct vergeten.
    Nog kennis gemaakt met enkele landgenoten en Nederland rs allen nog vrij nieuw als ijsbeer. Het viel me meteen op hoe weinigen dit forum kennen. Dus maar meteen de juiste url doorgegeven.
    Als GT is zoals hij vrijdag is, dan gaan ze mij nog terug zien, al was het maar om Natalie nog eens te ontmoeten.
    Kortweg door minder druk te zijn vind ik GT weer aangenaam.
    Er waren duidelijk minder meiden dan een jaar of twee geleden, en je kon door de bar wandelen zonder iemand uit de weg te moeten duwen, dat is ooit minder geweest.
    Er was eerder een aangename drukte, de verhouding man-vrouw was in orde dwz meer mannen dan vrouwen, maar steeds voldoende vrouwen vrij om een keuze te kunnen maken. Nooit op een kamer moeten wachten, en de weinig wachtende die er al eens waren, hadden binnen de kortste keren al een plekje.
    Omstreeks 22u45 met een goed gevoel de tent verlaten met de idee, het zal geen twee jaar duren eer ik terug kom.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

Last Online
    29 maart 2012 @ 23:05
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

op zondag is het net een homo tent joh met al dat wit om je heen!!!

Last Online
    6 juni 2022 @ 22:20
    Discussies
    22
    Thanks
    233

Standaard zaterdag 6 maart

zaterdag bliksem bezoek aan GT, entree betaald, omgekleed, Babbel gevonden, gegeten, 1 orangeshaft gedronken, 1 rondje gelopen, omkleden en daarna met gierende banden weg. Tijdsduur verblijf: 48 minuten en 32 seconden.
    Laatst gewijzigd door Johnny Bravo; 7 maart 2010 om 21:37
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten