Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
Nu we hier toch zijn. Een jaartje geleden (of zoiets ongeveer) is Jessy gestopt met werken bij Private-girls. Ik had haar graag, maar ze ging met het beroep stoppen. Weet iemand of ze ondertussen nog niet terug ergens bezig is. Ik denk dat ze het te graag deed om zomaar plotseling te stoppen, vandaar de vraag.
Hebt ge't over Jessie of Jessy? (heb effe diep in mijn ooit opgeslagen beelekens moeten zoeken om te weten over wie je het hebt )
De 1ste was die met mega-buzen ,de 2de met glitterpakske en een zwart calot. Heb echt geen idee waar gelijk welk van de 2 vertoeft.
En het moet minstens anderhalf jaar of langer geleden zijn ,want het is nog van voor mijn neerpennende verslaving.
Magda is de Limburgse deurdame/telefoniste van PG (je hebt er 2 he ,dus de struiste ,liefste en spontaanste ,de andere deurdame is die met haar onvoorstelbaar beleefd nederlands).
Jessie , e cup, lang bruin haar, sympathieke dame, zeer goede service, ahhhh ! Nu volg ik!
Ik heb van een andere dame bij private-grils gehoord (ondertussen ook al lang geleden)dat ze definitief gestopt is!
Als ze toch ergens in het Antwerpse was blijven werken zouden we haar vlug terug in het vizier gekregen hebben, ik denk dat ze dus echt wel gestopt is.
Spijtig!