Naam : Valeria
Nationaliteit/taal : Rusland/Duits
Leeftijd : 25
Haarkleur/lengte : bruin / lang
Lengte : 1.60m
Postuur /Cupmaat : Slank / B, naturel
Tatoeage / Piercing : nee / weet niet meer
Service : PZC, NMC
...........................Ik besloot maar in de bar te gaan zitten. Ik zat op mijn krukje en keek rond. Tegenover mij zat een leuk meisje. Ik had ze enkele weken geleden ook al gezien en ze zat maar stil voor zich uit te staren. Ze glimlachte lief naar mij. De hormonen vlogen niet echt door mijn keel, maar als ik bleef zitten zou het nooit iets worden. Ik besloot mij maar eens voor te stellen. Ik bleek kennis te maken met Valeria uit Rusland. Ze kwam niet echt over als een jagerig type, dus dat zou wel eens een goed teken kunnen zijn. Maar tekenen kunnen bedriegen.
Op de kamer aangekomen bleken zowel mijn Duits als haar Duits zodanig slecht te zijn dat een goede communicatie moeilijk was. Ze praatte wel, maar ik verstond haar moeilijk, net als zij mij niet begreep. Het zou dus maar een fysieke communicatie worden.
Wij lagen op het bed en ik besloot haar te zoenen. Ze beantwoordde mijn zoenen wel, maar het waren meer voorzichtige kusjes die je aan een collega geeft die jarig is. Dat viel wel een beetje tegen. Wat niet tegen viel was haar lichaam dat er zeker mooi uitzag. En ook het pijpen was van zeer behoorlijk niveau. Nog steeds schoten de hormonen nog niet echt door mijn lichaam, maar wat niet is kon altijd nog komen (hoopte ik). Als wij toch oraal bezig waren, kon ik net zo goed over gaan tot beffen. Dat deed ik dan ook en ogenschijnlijk had dat ook het gewenste effect. Toch werd dat gewenste effect niet zo gewaardeerd. Ze duwde mij weg. Ik keek haar verbaasd aan “Ist es nicht gut?” vroeg ik. Valeria lachte een beetje, waaruit ik niet veel kon opmaken. Ze mompelde wat, waaruit ik opmaakte dat ze het niet prettig vond om nat te worden. De weinige romantiek die er was, was nu geheel weg. We zaten zo tegenover elkaar op onze knieeen en keken elkaar een beetje onwennig aan. Geen beiden leek te weten wat te doen. Uiteindelijk nam ze mijn half harde penis maar in haar mond en begon mij redelijk goed te pijpen. Ik besloot dat het dan maar zo moest gebeuren. Ik kwam niet lang daarna klaar in haar mond. Ik had haar wel moeten waarschuwen vond ze. Of dat nu kwam omdat ze dan beter was voorbereid op de komst van mijn sperma of dat ze vooraf nog had willen onderhandelen over de extra prijs weet ik niet.
Het herhalingsgevaar is niet zo groot........................