Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11

Discussie: Valeria (Rusland)

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    23 maart 2025 @ 07:42
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard Valeria (Rusland)

Naam : Valeria

Nationaliteit/taal : Rusland/Duits

Leeftijd : 25

Haarkleur/lengte : bruin / lang

Lengte : 1.60m

Postuur /Cupmaat : Slank / B, naturel

Tatoeage / Piercing : nee / weet niet meer

Service : PZC, NMC

...........................Ik besloot maar in de bar te gaan zitten. Ik zat op mijn krukje en keek rond. Tegenover mij zat een leuk meisje. Ik had ze enkele weken geleden ook al gezien en ze zat maar stil voor zich uit te staren. Ze glimlachte lief naar mij. De hormonen vlogen niet echt door mijn keel, maar als ik bleef zitten zou het nooit iets worden. Ik besloot mij maar eens voor te stellen. Ik bleek kennis te maken met Valeria uit Rusland. Ze kwam niet echt over als een jagerig type, dus dat zou wel eens een goed teken kunnen zijn. Maar tekenen kunnen bedriegen.

Op de kamer aangekomen bleken zowel mijn Duits als haar Duits zodanig slecht te zijn dat een goede communicatie moeilijk was. Ze praatte wel, maar ik verstond haar moeilijk, net als zij mij niet begreep. Het zou dus maar een fysieke communicatie worden.
    Wij lagen op het bed en ik besloot haar te zoenen. Ze beantwoordde mijn zoenen wel, maar het waren meer voorzichtige kusjes die je aan een collega geeft die jarig is. Dat viel wel een beetje tegen. Wat niet tegen viel was haar lichaam dat er zeker mooi uitzag. En ook het pijpen was van zeer behoorlijk niveau. Nog steeds schoten de hormonen nog niet echt door mijn lichaam, maar wat niet is kon altijd nog komen (hoopte ik). Als wij toch oraal bezig waren, kon ik net zo goed over gaan tot beffen. Dat deed ik dan ook en ogenschijnlijk had dat ook het gewenste effect. Toch werd dat gewenste effect niet zo gewaardeerd. Ze duwde mij weg. Ik keek haar verbaasd aan “Ist es nicht gut?” vroeg ik. Valeria lachte een beetje, waaruit ik niet veel kon opmaken. Ze mompelde wat, waaruit ik opmaakte dat ze het niet prettig vond om nat te worden. De weinige romantiek die er was, was nu geheel weg. We zaten zo tegenover elkaar op onze knieeen en keken elkaar een beetje onwennig aan. Geen beiden leek te weten wat te doen. Uiteindelijk nam ze mijn half harde penis maar in haar mond en begon mij redelijk goed te pijpen. Ik besloot dat het dan maar zo moest gebeuren. Ik kwam niet lang daarna klaar in haar mond. Ik had haar wel moeten waarschuwen vond ze. Of dat nu kwam omdat ze dan beter was voorbereid op de komst van mijn sperma of dat ze vooraf nog had willen onderhandelen over de extra prijs weet ik niet.
    Het herhalingsgevaar is niet zo groot........................
    Laatst gewijzigd door Big30; 15 juli 2008 om 22:39

Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Beitrag zo lief

Ik sluit me aan bij de Recencie van Ace mooie meid, perfect figuurtje lieve lach. Maar veel te lief om heftige sex mee te hebben. Je kan er uren mee kroelen maar nee.

Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

" rispetto per una donna "

Last Online
    6 augustus 2017 @ 18:56
    Discussies
    16
    Thanks
    0

Daumen runter eerste en laatste keer

zij was mijn eerste van vandaag en wat een tegenvaller, normaal krijg ik graag waar voor mijn geld en wil ik graag tot de laatste minuut blijven, maar bij haar stond ik al na 15 minuten weer in de kleedkamer en had er helemaal geen spijt van dat ik niet langer op de kamer was gebleven, voordat we daar vertrokken vroeg ze nog of ze me moest pijpen , maar dat hoefde voor mij niet meer.Waar het nou precies aan lag weet ik niet (geen klik, geklaag van haar kant,teveel wensen van mijn kant), maar dit was een van mijn slechtste ervaringen in GT, die ik dan ook snel weer probeerde te vergeten en dat is ook nog redelijk gelukt.:angryfire

Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard

Ik denk dat Valeria echt een meisje is waarbij de klikgevoelighied de boventoon speelt. Ik ben de afgelopen tijd twee keer met haar de kamer op geweest (helaas nog niet over geschreven) en ik heb twee zeer goede sessies met haar gehad. Afgelopen donderdag was ik weer in GT en ben ik weer met haar naar de kamer geweest. Ze is wel een meisje wat een beetje schuchter overkomt, maar wanneer je hier goed mee om weet te gaan, ontdooit ze vrij snel en dan wordt zo'n sessie een groot feest. Ik moet daarbij wel vertellen dat ik hoofdzakelijk in haar moedertaal met haar heb gesproken, wat danook de communicatie storing wegneemt. Ik meende dat haar Duits en Engels niet van het beste nivo is.
    Opvallend bij Valerie vond ik het met haar. Toen werd dit schuchterige poesje een ware tijgerin. Het stoten kon niet hard genoeg naar haar zin.

Sonny:wink:

Last Online
    6 maart 2011 @ 12:42
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Vond het een zeer lekker stuk, heb er echt niets op aan te merken, en was zelfs verheugd dat ze even tijd nam om duidelijke prijsafspraken op voorhand te doen, in tegen stelling tot vele waar je nadien gepluimd word.
    Doe er eerst een rustige babbel mee...

Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Zeer fraai, type koele Russische schoonheid. In de bar niet nadrukkelijk aanwezig, maar zodra je contact maakt, blijkt ze een hele aardige vrouw. De vorige keer al wat mee gekletst en gegeind, en vandaag al vlot mee naar de kamer genomen. Helaas was dat een hut die allang in de hut stond te bakken, en de airco was kapot. Het meiske vond het veel te warm, en ik ook, dus we hebben het heel rustig aan gedaan. Zoenen kan ze lekker. Valeria kan ook erg lekker pijpen, zonder Handeinsatz, waarbij ze je af en toe met haar fraaie ogen aankijkt waardoor je het nog warmer krijgt. Haar beffen is ook erg lekker, en daarna hebben we het al rustig coiterend het uur volgemaakt. Of eigenlijk niet het hele uur, we wilden beiden uit de sauna weg, en de volgende keer (die komt er zeker) echt op een kamer met werkende airco.

Later in de bar was ze ook een stuk plageriger. Zeker een dame waar je wat meer tijd aan moet besteden, maar dan wordt het ook steeds leuker met haar.

Behalve een Sonnymeisje toch ook wel een Randymeisje .

Last Online
    10 november 2019 @ 09:30
    Discussies
    9
    Thanks
    0

Daumen hoch Good service

As a matter of fact, she told me yesterday that she is 25, and not 20 as mentionned on this thread. But, because the conversation was held in russian, maybe I misunderstood.

She has a nice, slim body and she has a rather attractive face, even if she is not the most beautiful girl of the Golden Time indeed.

Anyhow, she is cute and provides a good-level service. BJ is very pleasant, as sex.

I guess I can recommend this girl.

Last Online
    15 februari 2018 @ 22:54
    Discussies
    11
    Thanks
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door José Beauvit Bekijk bericht
    As a matter of fact, she told me yesterday that she is 25, and not 20 as mentionned on this thread. But, because the conversation was held in russian, maybe I misunderstood.
    When I conversed with Valeria she said to me that she had 25 years. I had to give her a hug, a nice kiss on the lips and a nice grope of her body. I felt that I was not an "Opa" or Grandfather for a girl of that age.

Valeria and I spoke in English very slowly and deliberately with much facial and hand signals.

She has a nice, slim body and she has a rather attractive face, even if she is not the most beautiful girl of the Golden Time indeed.
    I agree with the comments above and I do not recall any tattoos on Valeria..

Valeria has a friend called Ana of Russia at Golden Time who remembers me as the guy who took her friend Valeria on the same night. First for half a hour and the second time for one hour.

Ana of Russia was taken twice by my one of my crew that I had met up at Golden Time with.

Between him and me with shared the Russia talent of Ana and Valeria, although Valeria is my girl and Ana is not my type as she is a bit bigger.

Anyhow, she is cute and provides a good-level service. BJ is very pleasant, as sex.
    Yes, Valeria is lovely to kiss and fondle and she does all the standard services.

My favourite bit is that for me she had the tightest muschi for me to fuck in various positions invariably coming to completion in doggie style giving Valeria a good pounding.

I guess I can recommend this girl.
    Me too, she has the look I like and gets me horny.

I will be seeing her again when she returns from her trip to the Motherland to her job in the Fatherland.

Grtz,

Londonbasketcase

Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Discussies
    127
    Thanks
    149

Standaard

Op aanraden van een medebeer vandaag met valeria naar een hutje geweest. Het pijpen doet ze goed en maakt hierbij weinig gebruik van haar handen wat ik persoonlijk ook leuker vind. Kreeg bij haar de indruk dat ze mij het liefst zo snel mogelijk wilde afwerken. Dat bleek ook wel, want naar 20 minuten vroeg ze wanneer ik eens klaar ging komen. Toen ik opsprong om aanstalten te maken om weg te gaan, wilde ze toch liever dat ik nog terug kwam. Ook de communicatie met haar vind ik moeilijk. Ik kan haar slecht verstaan. Voor mij geen herhalingsgevaar.

Last Online
    11 januari 2025 @ 09:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Haar nichtje (ooit samen werkzaam in Freude) is een stuk beter, maar helaas nergens meer te vinden

Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Valeria (Rusland)

Na ruim een jaar:

Ik trof haar op de party van The Saint weer in GT aan.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten