Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 43
    Last Online
    4 mei 2010 @ 21:01
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard Janet Jeanet(te) ex-Diana (Linda VV)

Haarkleur/-lengte : Zwart donkerrood/ kort
    Lengte dame : 1.65m
    Postuur/Cupmaat : slank / B
    Nationaliteit/Taal : Roemeens / Duits, Engels
    Leeftijd : begin 20
    Tatoeages/Piercings :
    Service:
    Voordelen: knuffelkonijntje
    Nadelen:
    Tijdsduur :
    Prijs :
    Extra’s bij het bezoek:

Bij ontbijt al naast elkaar gezeten, met Erika en Caligula achter ons die aardig onze privacy verstoren, pardon, de gezelligheid verhogen.

Haar gezichtje is niet zo mooi maar oh wat een lekker lijfje, en met haar mooie borsten (ze loopt de hele dag topless rond) weet ze aardig wat mannelijke aandacht te trekken. Ik ben nog veel te moe van gisteren en zeg dat ook al snel. Ze weet al dat ik niet snel te vangen zal zijn en (zo blijkt later) bombardeert me tot haar persoonlijke 'challenging goal' voor vandaag. Later die middag komen we elkaar wel weer tegen zo af en toe (bij het zwembad doet ze serieuze verkrachtingspogingen) maar pas in de etensrij vinden we elkaar weer. En dan begint ze het serieuzere verleidingsspel en daarmee brengt ze me ook al snel op kookpunt.

Na het eten vertel ik haar dat ik zeker met haar zal gaan die avond, maar ik moet toch nog even bijkomen. Beloofd. Helaas zal ik die belofte verbreken die avond en dat is niet netjes. Een deel van het excuus is haar drukke agenda, een ander deel Marie. Maar ik heb wat goed te maken, de volgende keer. Als ik de kans krijg
    Laatst gewijzigd door Big30; 21 november 2011 om 01:04
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

Last Online
    27 november 2017 @ 07:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard Linda, Hom en kuit!

Op een fraaie zondag de parkeerplaas bij de Villa opgereden. Ik was behoorlijk needy want was er al 5 minuten voor openingstijd. Maar ik was niet de enige die stond te dringen voor de nog gesloten deur. Caligula was er ook al en nog een 8 tal beren. toen het hek openging waren er bijna japanse taferelen, iedereen stormde de villa binnen.

Na omgekleed te zijn in de fraaie Villa bademantel een lunch samengesteld en buiten gaan zitten. Het duurde niet lang of Erika propte zich tussen mij en Caligula in en had even een probleem wie ze het eerst moest kussen. Ik had de eer de lippen van Erika te ontdoen van het DNA van vriend Caligula....Op het bankje tegenover ons zaten Linda en een nieuwe beer die volledig om de vinger van Linda was gewikkeld. We namen alle tijd voor de lunch en ik begon Linda steeds opwindender te vinden. Wow wat kust ze vol op de mond, zo wild als mijn ex-vriendin tijdens onze eerste dagen deed...De drie voorgaande keren kon ze me niet bekoren, zeker niet toen ze de laatste keer na 3 minuten wou weten of het hom of kuit was. Hom dan maar, niet gekamerd dus toen. Ik begon steeds meer te beseffen dat dat een vergissing zou kunnen zijn. Toen ik de lunch goed en wel achter de kiezen had opende Erika het jachtseizoen en in 10 minuten waren mijn trotse woorden "ik sla Erika vandaag een keer over" als sneeuw voor de zon verdwenen. Kortom, ze had me zover dat ik haar bijna smeekte een sleutel te halen. Pistol Pete stond inmiddels stijf van verlangen en dat al rond de klok van 2 op de zondag.

Na de sessie met Erika zat Linda helemaal alleen in de tuin. Ze had zich ontdaan van haar eerdere vangst of andersom, dat zal altijd een raadsel blijven. We besloten er een feestje van te bouwen, eerst de Whirlpool laten vollopen en lekker seksen in het warme water. Ik moest voet bij stuk houden om niet alvast de kamer op te gaan, dan is de whirlpoolsessie als mosterd na de maaltijd. Na een uur (!) was de whirlpool vol. Ik keek opgewonden toe hoe Linda zich ontdeed van haar slipje, Pistol Pete zag dat het meer dan goed was. In de whirlpool hebben we een half uurtje gespeeld, opvallend hoeveel beren plotseling een saunagang moesten maken van een minuutje of zo ....

Met een knalharde paal moest ik de whirlpool verlaten. We togen naar kamer 9 alwaar een supersessie van bijna 2 uur en 3 hoogtepunten volgde. Wat was Linda een stoeipoes. Geen standje was haar te veel. Angel. Linda zegt overigens nog maar 18 jaar te zijn. Gezien haar performance en ook wel een beetje haar gezicht geloof ik dat niet direct maar de leeftijd is verder ook niet van belang voor mij. Na de sessie nog tijd voor een sigaretje en daar ging het witte slipje weer aan. Vooraf uiteraard nog even heerlijk samen gedoucht, maar toen was het voorbij.

Linda is een absolute topper en dat zou je zo niet zeggen als je dr ziet zitten, klein van stuk maar groots in haar daden! Linda ....
    Oh nee, dat mag ik niet zeggen van Linda, dus dan maar: i like u very much!

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    In de whirlpool hebben we een half uurtje gespeeld, opvallend hoeveel beren plotseling een saunagang moesten maken van een minuutje of zo ....
    Om mooie Linda te bewonderen natuurlijk :wink:.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Gisteren weer een leuke tijd gehad met Linda. Aangenaam chillen rond het zwembad, ondertussen wachten tot de whirlpool is volgelopen, samen eten, badderenofwel sex in het water en tot slot langdurig op de kamer met elkaar gespeeld. Het was weer zeer aangenaam. Al met al zo een 4 uurtjes met deze lekkere dame doorgebracht. Ze gaat vanaf woensdag een aantal weekjes naar huis terug en komt zeker (zo heeft ze me gezegd) weer terug half augustus. Het is maar goed dat ze even weggaat voordat ik echt moet afkicken van deze dame!

Last Online
    20 mei 2011 @ 18:12
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard Linda (Roemeens)

Was voor de verandering nog eens afgereisd na de Villa. Daar liep ik Linda tegen het lijf. Eigenlijk niet mijn type, maar omdat ze bleef komen dacht ik: aah waarom ook niet. Hier onder haar formuliertje.

Haarkleur/-lengte : Korte zwarte haren
    Lengte dame : ongeveer 165cm
    Postuur/Cupmaat : b-tje
    Nationaliteit/Taal : Roemeens, spreekt redelijk Duits
    Leeftijd : 18
    Tatoeages/Piercings : Volgens mij niet..
    Service: PZC, NMC
    Voordelen: Is best gek in de kop en doet goed haar best.
    Nadelen: Is nog jong en moet nog veel leren!
    Tijdsduur : 30min.
    Prijs : 50euro
    Extra’s bij het bezoek: geen

Last Online
    Vandaag @ 20:34
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...ighlight=linda

Neem aan dat het om deze Linda gaat?

Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    20 mei 2011 @ 18:12
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Ja denk het wel.. voeg maar samen!

Last Online
    6 augustus 2017 @ 19:56
    Discussies
    16
    Thanks
    0

Standaard

heb met deze Linda ook even kennisgemaakt, omdat het kennismakingsgesprek niet echt vlot liep , ik moest na 1 minuut al met haar meegaan, want ze had al een afspraak voor later, toch maar vriendelijk geweigerd.... ..en ook in deze club is het zo, dat de dames onder elkaar rondspreken......als je dan een andere dame aanspreekt krijg je soms commentaar dat je alleen maar met de dames praat.....

deze Linda is qua gezicht trouwens helemaal niet mijn type......met haar vriendin Inez ben ik later wel naar de kamer geweest, wat op zich best een leuk en prettig gestoord meisje is, maar de dag erna bij daglicht was dat bij nader inzien eigenlijk ook niet mijn type...............

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Linda is nog enkele dagen werkzaam in de Villa. Volgens eigen zeggen zal ze dan voor goed teruggaan. Wie nog wat wil met Linda moet dus snel zijn, ik zelf hou het even voor gezien met haar. Er loopt zoveel fraais rond dat voor mij andere, met haar concurrerende, dames haar hebben ingehaald.

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Donderdag in de Villa was ik weer eens zwak. Al bij binnenkomst werd ik vergezeld door Linda die aankonidgde bij mij te zullen blijven totdat we op de kamer waren (en daarna natuurlijk op de kamer zou blijven ).

Hoewel ik eigenlijk niet met haar wou kameren maar Angelina weer eens in gedachten had deed Linda het erg goed. Terwijl ik at kwam ze sensueel tegen mij staan en kuste ondertussen wanneer ze kon. Na een cocktailtje buiten wat gerookt met Linda en de Whirlpool laten vollopen. So far so good. Bij nader inzien wou Linda toch niet in de whirlpool maar zou ze gezellig bij mij komen zitten. Linda aangegeven dat ze ondertussen best wel even wat mocht 'spazieren etc ' maar Linda had har zinnen op mij gezet. En ja, Linda is op zich wel een meisje naar mijn smaak en mijn laatstontdekte toppertjes Luna en Fantasia waren afwezig, dus....

En zo verstreek de tijd. Linda werd steeds ongeduldiger want ik was al zo een beetje 2 uur binnen....Ik had nog gezegd....

Toen naar de kamer gegaan. De laatste sessie viel tegen maar deze sessie was echt dramatisch. Zo dramatisch dat het ook weer lachwekkend was. Ik heb nog nooit een dame zo horen gillen en een orgasme zien faken....Nou ja, ieder zijn pleziertje. In haar nauwe poes werd ik hoe dan ook behoorlijk opgewonden en volgde snel een hoogtepunt.

Linda claimde nog een tweede uur maar ja, ik ben wel goed maar niet gek. Ditmaal echt de laatste keer. Linda is beslist apetijtelijk en sensueel buiten de kamer maar de kamersessies worden (in ieder geval met mij) steeds slechter. Ter info: Linda gaat voorlopig niet terug naar Roemenie, blijft nog langere tijd in Duitsland.

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Donderdag in de Villa was ik weer eens zwak. Al bij binnenkomst werd ik vergezeld door Linda die aankonidgde bij mij te zullen blijven totdat we op de kamer waren (en daarna natuurlijk op de kamer zou blijven ). Vrouwen PP dat maakt je zwak

Hoewel ik eigenlijk niet met haar wou kameren maar Angelina weer eens in gedachten had deed Linda het erg goed. Terwijl ik at kwam ze sensueel tegen mij staan en kuste ondertussen wanneer ze kon. Na een cocktailtje buiten wat gerookt met Linda en de Whirlpool laten vollopen. So far so good. Bij nader inzien wou Linda toch niet in de whirlpool maar zou ze gezellig bij mij komen zitten. Linda aangegeven dat ze ondertussen best wel even wat mocht 'spazieren etc ' maar Linda had har zinnen op mij gezet. En ja, Linda is op zich wel een meisje naar mijn smaak en mijn laatstontdekte toppertjes Luna en Fantasia waren afwezig, dus.... Offer je jezelf maar weer eens op

En zo verstreek de tijd. Linda werd steeds ongeduldiger want ik was al zo een beetje 2 uur binnen....Ik had nog gezegd.... Wachten wordt beloond ??

Toen naar de kamer gegaan. De laatste sessie viel tegen maar deze sessie was echt dramatisch. Zo dramatisch dat het ook weer lachwekkend was. Ik heb nog nooit een dame zo horen gillen en een orgasme zien faken....Nou ja, ieder zijn pleziertje. In haar nauwe poes werd ik hoe dan ook behoorlijk opgewonden en volgde snel een hoogtepunt.

Linda claimde nog een tweede uur maar ja, ik ben wel goed maar niet gek. Ditmaal echt de laatste keer. Linda is beslist apetijtelijk en sensueel buiten de kamer maar de kamersessies worden (in ieder geval met mij) steeds slechter. Ter info: Linda gaat voorlopig niet terug naar Roemenie, blijft nog langere tijd in Duitsland.
    PP die discussie gaan wij binnenkort zeker even aan, ik denk zelfs een beetje goed gek
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Lol @ Stiffie, ik ben blij dat mijn recensies zo nauwkeurig worden gelezen en zelfs worden ingevuld!!!

CU on oct 17th!

Last Online
    4 mei 2010 @ 21:01
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

Linda heeft haar kapsel ingrijpend verbouwd en is nu kortharig. Staat haar erg goed overigens.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Idee Linda is verhuisd naar Living Room en heet nu Diana.

Linda is verhuisd naar Living Room en heet nu Diana.

Linda heeft de Villa verlaten en werkt sinds 1 weekje in Living Room. Zo te zien heeft ze haar plekje daar al helemaal ingenomen.

Afgelopen zaterdag was ze als vanouds met haar verleidingstechnieken bezig. Ze blijft een heerlijke pittige meid die op de een of andere manier nog steeds mij weet te verleiden tot dingen die ik eigenlijk niet wil .

Last Online
    23 februari 2010 @ 19:42
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

ik heb ook vele uurtjes gekamerd met deze gekke roemeense in vv,echter haar claimgedrag(lees stalking)werd ik zodanig beu dat ik gewoon weg gebleven ben uit de villa.

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard

Linda afgelopen weekend weer in Villa Vertigo gezien.

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard Linda

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door important Bekijk bericht
    ik heb ook vele uurtjes gekamerd met deze gekke roemeense in vv,echter haar claimgedrag(lees stalking)werd ik zodanig beu dat ik gewoon weg gebleven ben uit de villa.
    Dat is Linda ten voeten uit. Ook ik ben altijd een gewilde prooi van Linda en ging afgelopen zaterdag ook bijna weer voor de bijl. Toen ik haar even in de parkeerstand zette wist ik direct weer waarom ik niet met haar wil kameren. De rest van de avond heb ik mogen genieten van after sales vol toorn . Maar je moet doen wat het beste werkt, de dame laten zien dat er plenty anderen zijn in haar plaats. Zowel zaterdag als zondag heb ik vele uren met een andere dame besteed die vele malen lekkerder bleek te zijn dan Linda. De club mijden zal ik niet snel doen om een dame.

Last Online
    Vandaag @ 19:39
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Ausrufezeichen Diana (Romania)

Haarkleur/-lengte : Zwart/Kort
    Lengte dame : 1m60
    Postuur/Cupmaat : klein, fijn, strak/mooie A-cupjes
    Nationaliteit/Taal : Roemeense/Engels & Duits
    Leeftijd : 19
    Tatoeages/Piercings : Pols
    Service: TZ, PZC, NMC................. .................. ............. enz!
    Voordelen: Gek wijf !
    Nadelen: Gek wijf !!!!!
    Tijdsduur : 1,5u
    Prijs : 100 euries
    Extra’s bij het bezoek: veel gekheid op een stokje

SFL is van zijn veilig bewandelend pad afgetreden en is de freakie tour opgegaan in LR op 10/03. Ook met haar: uiterlijk totaal mijn ding niet, van leeftijd tevens veel te jong en er zat een serieuze schroef aan los.

Maar een ervaring is het wel en zeker een aanrader voor wie eens plat wil gaan van het lachen op de kamer en bovendien nog behoorlijke seks hebben met zulk jong ding. Dirty Diana of Nymfomaniac zoals ze zichzelf noemt is verrevan een leugen of fantasierijk hersenspinsel.

Ik geloof zelden in ijsberen die een wijf door middel van neuken kunnen laten klaarkomen... Zij anderzijds vraagt vooraf of je het leuk vindt haar te laten klaarkomen. Als je ja zegt, dan legt ze je overzichtelijk uit wat je precies moet doen tijdens het neuken en stuurt je een beetje mee met haar handen. Ik heb haar 2x klaar gekregen: geen leugen, de bedovertrek was zeiknat en haar kut leek gemeen hard op een kabbelend beekje. Ze heeft het graag traag in missionaris, intense stoten en heel diep... Haar nagels staan nog in mijn kontkaken!!!

Wil je lachen, de meest idiote conversaties voeren en dat allemaal voor, na en tijdens het neuken... Bij haar krijg je het. Wil je halvelings de sessie ineens halt houden en naar je job, dagelijks leven of ex-vriendinnen gevraagd worden en dan weer verder gaan alsof er niet aan de hand was, je maakt het mee met haar!

Tijdens de sessie bestookt worden met tal van cliché oneliners, maar bij haar zeer zeker gemeend: (enkele citaten)
    -I want you dick deep in my body
    -my pussy is waiting and she like you very much
    -fuck me strong, you pussy, can't you do it harder
    -make me come
    -...etc

Dan zeg je dat ze met haar kleine, maar fijne lijfje breekbaar lijkt, wel; breekbaar mijn reet. Ik heb al sterker uitziende dames in de prak geneukt en rugpijnen bezorgt... Dit jonge ding is echt onverwoestbaar en helemaal niet te breken. Ze noemt jou Pussy en Girl als ze merkt dat je je bij het bekomen van je eigen genot niet volledig laat gaan.

Ik weet verder niet wat ik van dit zotte wijf moet denken! Soms dacht ik dat ze verkeerde medicatie geslikt had, onder invloed was van very good stuff ofwel is gewoon gigantisch gestoord. Ergens op haar kop blijven botsen of na een bepaald trauma helemaal ontspoord.

Meest hilarische momenten tussen onze seksuele activiteiten door:
    * we liggen te neuken en plots komt die kerel binnen die de kamers opruimt, want ze had de deur niet op slot gedaan. Ze schrok zo hard, dat ze een meter omhoog vloog, naast me op het bed neerviel en in shock ging over heel haar lijf. Ik dacht dat ze een aanval kreeg, een hartfalen onderging en dat ik haar zou moeten reanimeren. Haast niet te beschrijven hier.
    * toen we pas op de kamer waren en ik mijn badjas uittrok, begon ze gedurende 5min een dialoogje met mijn lul. Ja, u leest het goed: ze bezag me niet meer, maar ging voor mijn klepel zitten, stelde zichzelf voor en vroeg hem naar zijn naam en allerlei andere beschamende vraagjes. Met haar hand liet ze hem ja en nee knikken en met een piepstemmetje antwoorde ze in zijn plaats... Gekker hoefde het niet te worden. Ook haar poes kan ze laten praten en dan is het natuurlijk jouw beurt om een interview af te nemen!
    * en zo waren er nog talloze dingen

Is ze een aanrader: zeer zeker. Een attractie op zich, voor al diegenen die eens gek willen doen en niet alles te serieus oppakken. Lachen, gieren, brullen... Met dit freakie meisje maak je wat mee. Wees altijd lief voor haar, dan is ze lief terug. Dit zei ze me duidelijk omdat ik zachtaardig van bij de kennismaking tot de eerste wip met haar was. Ze voelde zich ook gerespecteerd en dat was de reden waarom ze zo goed geluimd was. Navenant dat zij in positief krankzinnig is, wil ik haar niet kennen wanneer ze een slecht humeur heeft of zich niet gerespecteerd voelt.

Unieke ervaring, echt wel
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    3 december 2024 @ 19:18
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard

Op youppie zie je hier ook een bijgevoegde foto van haar : ex-linda VV. Wellicht kan je nu zeggen als het al dan niet over dezelfde dame gaat.
    En onderstaande commentaren hebben het ook over een (knots)gekke Roemeense...mss dus toch ... PP kent ze heel goed als het effectief deze meid is.

https://www.ijsberenforum.com/forum/...0&postcount=13
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...6&postcount=15
    http://www.youppie.net/forum/showpos...62&postcount=2
    Het doel heiligt de middelen

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Definite Linda (aldus een 'groot Lindakenner, ahum '), alleen de manier van doen is al duidelijk. Linda loopt al een tijdje mee, oa Dolce Vita, VV en nu wisselend VV en LR.

Mij is bekend dat Linda in LR zich Diana noemt.

Draadjes kunnen dus gevoegd worden.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 11 maart 2010 om 21:03

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

OK, mijn excuses... Het zal dan wel kloppen... Maar die kan toch moeilijk al zo lang meedraaien, man! Foto kan ik niet openen, want ik heb geen youppie-acount. Ik neem jullie, ervaren rotten, wel op jullie woord.

Last Online
    Vandaag @ 20:24
    Discussies
    29
    Thanks
    866

Standaard

Na dit verhaal van SFL ben ik zwaar FAN van Dirty Diana!
    Balle in me buik.

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Het huis van verderf stond bol van de heerlijke dames, maar toch moest ik zo nodig weer met moeders mooiste op de kamer belanden. Deze keer was ze ietsje anders dan gisteren en deed ze minder gek. Toch stond ze mij op te wachten toen ik uit de wc kwam en vielen we elkaar liefdevol in de armen.

We zijn nog een hele tijd in de zetel gaan zitten, waar het tongen en friemelen zalig verder ging. Als snel liep haar motor warmer en begon ze zich als vanouds weer zalig vulgair te gedragen. In de zetel staken al meteen enkele vingers in haar poes en ook haar toch wel mooie tieten bleven niet onaangeroerd. (in de melk moet je af en toe eens roeren hé)

Ik was op den duur zo geil dat ik zelf aandrong om de sleutel te halen en dat deed ze dan ook meteen. Heel ff een wachttijd moeten respecteren en toen kon de freakshow weer van start gaan in kamer 3: de heetste broeikast van de hele LR. Ze was weer helemaal zichzelve, de kleine heks, en ze sprong meteen boven op mij… Ik werd gebeten en gekrabd , en moest me meteen aan haar over geven…

Zonder veel woorden kronkelden onze lichamen in elkaar, we muilden zo heftig dat onze bekken plakten van de zever. Het pijpen sloegen we maar meteen over, want ik ben uiteindelijk toch eerder een fucker dan een sucker en daarin waren haar capaciteiten toch begrenst naar mijn mening. Zoals vorige keer nam ze een condoom met aardbeismaak en vermelde dat ook. Ik zei wel, van ja ik geloof je en ik weet het, maar ik kreeg alsnog dat ding met kleurstof vergeven smaak in mijn bek gepropt. Taste taste taste, riep ze dan en terwijl maar uitbundig lachen.

Terwijl we weer lagen te neuken, hield ze halt, bleef onbewegelijk en begon me weer aan een kruisverhoor te onderwerpen. Tamelijk serieuze zaken en ook of ik alles nog herinnerde van gister… Hoe ik haar het beste kan laten klaarkomen en ook voortdurend moest ik herhalen hoe graag ik haar had. Dat gekke mormel zou beter mij betalen!

Uiteindelijk terug op gang gekomen, zij met een kleverig spektakel tot een klimax gekomen en ook ik na een tijdje mijn vaderkeszalf in haar nauwe kut geknald. Daarna zij een sigaret gerookt en weer gekke verhalen aan het vertellen tegen elkaar. Dan plots vanuit het niets deed ze weer alsof ze sliep, dan plots schiet ze recht en zegt vrolijk good morning. In haar kop zit echt wel het één en ander los.

Ze vroeg ook om eens naar België te komen, daar samen op stap te gaan en daarna fickie fickie. Met andere woorden zou ik haar moeten naar hier halen, de kieskeurige madame een discotheek laten uitkiezen, haar dan nog vrij houden van alle kosten en het fickie fickie-luik van het verhaal zou me haar normale uurtarief kosten. Ik zei wel van jaja, maar ik dacht bij mezelf dat ze met haar idee kon opsodemieteren. Ik ben maar een arme Oost-Europese mijnwerkerszoon en geen cashautomaat met benen en voeten. Kleine duivelin!

Na veel lachwekkende vertoningen op hoog niveau zijn we weer aan de slag gegaan… Eerst doggy-dog en toen zij op mij. Ze ging toen pas echt als een psychopaat tekeer. Na deze beurt was ik bijna volledig uitgeput, verschrompeld gezweet en verloor ik zelfs bijna een oog. Terwijl ik tijdens het fickie fickie aan haar vingers zat te zuigen, krabde ze me met haar veel te lange (echte) nagels in mijn oog. Toen ik thuiskwam was mijn oog zelfs dik, dus je moet niet vragen wat een wildebras ze is. Dit was natuurlijk niet het enige incident: één keer stond ze recht gespreid boven mij, zodoende ik recht in haar kut kon kijken, maar toen struikelde ze en bij het trachten van zichzelf recht te houden, viel ze voorover met haar hoofd tegen mijn kaak. Toen ze wat later weer aan het roken was, heeft ze me ook nog eens met haar sigaret mijn arm verbrand. Zo diep ga ik niet in mijn fetisj op en misschien zijn er wel mensen die daar veel geld voor willen betalen… Bij mij hoeft dit echt niet.

Na 2 keer had ze me helemaal kapot gekregen. Menig maal heb ik gezegd om de sessie te beëindigen, maar dan jammerde ze een eind en wou nog verder doen. Me nog een keer laten komen. Maar het ging niet meer en ik had echt genoeg gekregen van haar. Ze bleef maar aan mijn lijf klooien en pogingen ondernemen, maar het ging me niet meer af. Toen ik met een halfslappe lul in haar zat begon ze zelfs nog te roepen “Fuck me, you weak motherfucker” en “Get your dick hard again and fuck me hard” Omdat mijn pik weigerde, zelfs wanneer ze zichzelf voor me zat te vingeren, werd ze zo kwaad dat ze me naar de keel vloog. Haar scherpe nagels hebben hun sporen nog steeds achtergelaten in mijn keel en hals.

Na deze lange sessie van 2u en 3kwartier, heb ik echt wel genoeg van haar. Ik kwam tot de conclusie dat het prettig is om haar eens mee te maken. Zoals het wow-effect wanneer je op een spectaculaire attractie zit, maar dat bij de tweede keer heel wat minder teweeg brengt. Zeker na het neertellen van 200 €, krijg je spijt en wou je dat het bij 1x met haar gebleven was. Ik betwijfel niet dat ze me graag mag, maar hoe goed en servicegericht ze ook is… DE ROEMEENSE TRUCJES WORDEN OP BEPAALD MOMENT TOCH WEL BOVENGEHAALD. Het siert haar wel dat ze het volgende eerlijk zegt: “I like you, I want your dick and I love your Money… Believe me, I never lie !!!!”

Nadien is ze nog met Killer-Bull meegegaan, die op mijn aanraden zich heel meegaand liet meeslepen. Nadien is ze opnieuw bij mij komen zitten en nam ze rustig de tijd voor aftersales.

Allemaal goed en wel, maar ik ben er toch vrijwel zeker van dat deze tweede keer mijn laatste keer met haar was. Speciaal daarvoor ga ik nu een maandje wegblijven in LR. Na 2.5 uur met haar met haar ben je echt wel gesloopt (ongeveer hetzelfde gevoel als met gekke Paula in GT)

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

(niet) grappig te lezen hoe onze ervaringen identiek zijn. Alleen ben jij kennelijk wat verstandiger door het bij twee keer te laten. Mijn eerste sessie met haar was ook overdonderend evenals de tweede, daarna werd ik de cashmachine voor haar. Sessies van een half uur of een uur waren niet voldoende voor haar. Madame weigerde bijna van de kamer te gaan na een uur...En ze heeft legio truukjes om tijd te rekken. Na 4 of 5 keer ben ik dan ook helemaal gestopt met Linda. Af en toe krijg ik nog een omhelzing van haar als we elkaar treffen maar alleen als er een potentieel slachtoffer voor haar naast mij staat zoals enkele weken geleden ijsbeervriend Kater (dan fluistert ze in mijn oor: ich will dein Freund...). Meestal valt mij ten deel een blik vol toorn en nijd. Waarom? Omdat mijn euros niet meer haar kant oplvliegen. Maar genoten heb ik wel van haar die eerste twee sessies vooral. En zo ken ik nog wel enkele collega ijsberen die dit met haar hebben meegemaakt.

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Het is en blijft een Roemeense hé... Boefjesvolk bij uitstek, de ghetto van Oost-Europa!
    Na haar was ik idd wel best tevreden, maar pas toen ik met Stella gaan vozen was, toen wist ik wat ik gemist had en dan heb je een naar gevoel, want juist die meid verdiende het om langer dan 2 uur mee te spenderen. Maar goed: jong geleerd, is oud .....?.....

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten