Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
    Last Online
    Vandaag @ 01:35
    Discussies
    66
    Thanks
    9.995

Standaard Oberhausen, Flasshofstrasse 38 (Laufhaus, 1e Etage, Kamer 13) Elena

Haarkleur/-lengte : Licht Bruin - Half lang
    Lengte dame : 1,76
    Postuur/Cupmaat : Normaal A/B cup
    Nationaliteit/Taal : Russisch, duits
    Leeftijd : 29/30
    Tatoeages/Piercings : niet dat ik weet
    Service: PMC, NMC
    Voordelen: Geil en lief
    Nadelen: Tikkeltje verlegen aan de deur
    Tijdsduur : 20 min.
    Prijs : 30 Euro
    Extra’s bij het bezoek:

Het is de laatste maanden behelpen in Oberhausen, veel (goede) dames zijn vertrokken. Alleen een harde kern van "middelmatige" dames is gebleven. De toppers die er nog zijn worden druk bezocht en werken vaak op (telefonische) afspraak.

In al dit geweld zou ik Elena bijna vergeten, dit is inmiddels mijn derde bezoek aan haar. Elena is leuk een uitziende Russische die al een tijdje mee draait in Oberhausen. Ze was met een andere klant aan het praten, toen hij twijfelde stapte ik gelijk haar kamer binnen. Hij bedacht zich en wilde toch naar binnen, maar Elena smeet de deur dicht in zijn gezicht :thefinger en zei tegen mij: "die sind trunken".

Ik kleedde mij uit en ging even mijn handen wassen, inmiddels was Elena zich teasend uit aan het kleden op het bed en begon al geil op het bed te kronkelen zoals zij eigenlijk altijd wel doet :D Elena weet je door haar uitstraling en sensualiteit zeer goed op te geilen :D menig dvp kan daar nog van leren. Pijpen doet ze altijd geknield op bed (ik moest dus blijven staan ) Na het pijpen géén glijmiddel er op, ze had er vandaag dus wel zin in.
    Een aantal standjes afgewerkt en lekker klaargekomen.

Na afloop vroeg ik me eigenlijk af waarom ik niet vaker naar Elena ben geweest maar goed soms moet je bepaalde dingen herontdekken
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

Last Online
    Vandaag @ 01:35
    Discussies
    66
    Thanks
    9.995

Standaard

Elena zit inmiddels op kamer 14 van de eerste etage. Ik had haar al een tijdje in mijn vizier maar ze was er niet of ze was bezet.

Vorige week kreeg ik haar eindelijk te pakken, letterlijk en figuurlijk
    Niks geen gepraat aan de deur, maar gelijk naar binnen.

Ik kon mezelf wel voor me kop slaan toen ik merkte wat ik al die tijd had gemist. Eenmaal binnen begint ze zichzelf én mij uit te kleden, heel langzaam, zonder haast. Teasend, sensueel, daarna staand pijpen natuurlijk. Knuffelen, strelen, lichtjes zoenen. Daarna heel voorzichtig vrijen, als eerste omdat dit bij het moment paste, anderzijds omdat ik enorm "geladen" was . Uiteindelijk heerlijk klaargekomen.

Wat een topdame, kwa looks niet echt een killer maar ze maakt op de kamer veel goed. Met stip komt ze mijn persoonlijke Top 20 binnen en dat is voor een laufhaus dame zeer uitzonderlijk.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten