Het was al laat en samen met Elgar wilden we nog 1 rondje maken voor dat we naar huis gingen. Elgar had al snel wat gevonden, maar ik zocht een meisje wat heel goed diep kon pijpen en op aanraden van een andere ijsbeer werd ze mij aangewezen. Nog na schokkend van de laatste haar maar vast even aangesproken en gezegd dat ze me 5 tot 10 minuutjes moest geven om weer een beetje op gang te komen. Nog maar een espresso en ik was er weer klaar voor! Maar waar was ze?? rondje gelopen en na 5 minuten zie ik haar staan in de gang met een andere ijsbeer die haar net de sleutel laat halen.
Dat had ik weer, Elgar stond al weer op springen en zei dat we geen tijd hadden om nog een half of heel uur te wachten. Terug in de bar zie ik de donkere schone die mij de hele dag al was opgevallen, mooie staande borstjes ( volgens mijn echte) waar ze dan ook de hele dag topless mee liep te showen.Kort haar wat ze in een klein staartje had gedaan.
Mooie volle lippen en 2 grote gouden oorbellen in. Daar ik wel van een kleurtje houd even gevraagd of zij ook misschien wel diep kon pijpen. Dat lag natuurlijk aan de lengte maar wat ze aanwees was voor mij goed genoeg ( natuurlijk maar afwachten of ze de waarheid spreekt) Op de kamer even een beetje knuffelen en wat een lekkere lippen. Ze zakte af naar beneden en zag de nog niet helemaal stijf staande harry al helemaal verdwijnen dat was een goed begin, hij werd harder en groter maar bleef totaal verdwijnen,maar het lekkerste was wel dat je geen tandje voelde, het was een genot die ik tot nu toe nog niet had meegemaakt. Nog enkele standjes afgewerkt maar kon het toch niet weerstaan om pijpend klaar te komen. Naast het bed gaan staan en daar verdween hij weer langzaam en diep. Ik hield het niet meer en Elgar en vriendin zaten met zn tweetjes mee te genietten van mijn genot Nog een paar diepe halen en ik zou komen..... en dacht dat het over zou zijn.Maar Kicha ging gewoon door en alles wat ik nog had moest en zou er uit komen, ik was nog nooit zo lekker klaargekomen wat een klasse meid , die staat voor de volgende keer zeker op het menu.