Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
Weergegeven resultaten: 176 t/m 192 van 192
    Last Online
    Vandaag @ 22:53
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Daumen hoch

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lustman Bekijk bericht
    Al zeg ik het zelf maar de party was er één om in te kaderen.
    Meer kan ik er ook niet over berichten! Nog bedankt LM voor de vlaai en de Tombola !

Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    29 december 2022 @ 14:33
    Discussies
    1
    Thanks
    2

Standaard living room

ik schaam me.......waarom? Altijd, beste strijdmakkers ben ik er van overtuigd besmet te zijn met het blakkavirus, onder het mom van "once you go black, you never go back" .......behalve als je judy tegenkomt!! Mi Gado!! Eerlijk gezegd was judy een tip van Hemaworst, daar ik na het zorgvuldig uitpluizen van de aanwezige donkere voorraad het leven somber inzag..na een uurtje of twee moest de missie veranderen van zwart naar lekker en geil!! Ik zeg uit volle borst, vrienden van de aktieve edele delenclub, HET IS GELUKT!!! Alsof de junk metadon krijgt toegediend, alsof de niet meer roker een sigaret op batterijen krijgt aangereikt, alsof je s'ochtends wakker wordt naast iemand anders... EUREKA!! Ik ben genezen, hoera... OK, het zal altijd een gezonde voorkeur blijven...maarrrr het kan, het kan dus ècht!!
    Trouwens Judy is het aanbevelen waard, een Braziliaanse met curly-blondhaar en een figuurtje om je vingers...eh vingers(?) bij af te likken!! Daarnaast vol met humor en een levendige sex-fantasie die het total-package gevoel volledg completeren. Massage gehad van de Poolse masseur met een slecht gevoel voor planning( zie stuk Hemaworst)maar met gouden handen..(Hee..geen slechte naam voor een nieuwe FKK-club..Golden Hands!)..en gegeten wat beter kon...derrie met groenten en kip en ..weet ik wat, een Michelin-ster zal het nooit krijgen van me, maar ja, dat is uiteindelijk niet de reden waarvoor Hemaworst en ikzelf komen...dat eten is voor de maagvulling, want hoe vaak ik de diverse dames ook de indruk wil geven dat ik mijn honger stil tijdens een van de vele posities tijdens het 'werk' , voedzaam is dat zelden..:wink:
    Het kleine stoute Braziliaanse meisje Linda blies met een heftige pijpsessie het verhaaltje uit en zomaar was het weer een uur of negen....TIET voor de terugreis!! En Willem en de rest....Nog bedankt voor de kosteloze entree....hier lust ik wel pap van!! AJUUUUUUUS!

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard Lustmans party

Zaterdag 20 maart was het zover dat de party van Lustman op het programma stond in LR, en Stiffie wilde dit natuurlijk niet missen en was er dus al voor vele andere bekende ijsberen en had al voor dat ik binnenging de reclame mogen aanschouwen op een taxi SAUNACLUB LIVING-ROOM stond erop.

Het zou al met al een geweldige dag worden met veel bekenden en nog veel meer mooie dames waarvan ik er enkele heb mogen amuseren of anders zij mij in ieder geval. Melissa, Vicky en Thea hebben Stiffie weer door de dag heen geholpen, Thea krijg van mij toch een meer dan verdiende eervolle vermelding . Lustman volgend jaar ben ik er weer bij op jouw feestje, lekker taartje en bedankt voor de tombola, om 01.10 uur ging het lampje uit bij Stiff en besloot ik maar terug naar huis te gaan, nu even wachten en dan samen met mijn broer naar LR, schat eind april begin mei, ik tel de dagen af.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    Vandaag @ 20:00
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard STIFFIE

Lustman volgend jaar ben ik er weer bij op jouw feestje, lekker taartje en bedankt voor de tombola.

Als ik me niet vergis dan ben jij toch eerder jarig dan LUSTMAN stiffie en dat duurt niet zo lang meer want de tijd vliegt voorbij

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Lustman volgend jaar ben ik er weer bij op jouw feestje, lekker taartje en bedankt voor de tombola.

Als ik me niet vergis dan ben jij toch eerder jarig dan LUSTMAN stiffie en dat duurt niet zo lang meer want de tijd vliegt voorbij
    Slecht nieuws, duurt nog een halfjaar goede nieuws, er is dus al een halfjaar voorbij
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    29 juli 2018 @ 12:35
    Discussies
    10
    Thanks
    64

Standaard

Op de blog kom je nog niet verder dan de menu? of ligt het aan mij?

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beffer69 Bekijk bericht
    Klopt, ik denk dat ze er iets meer aandacht aan moeten schenken

Last Online
    29 juli 2018 @ 12:35
    Discussies
    10
    Thanks
    64

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stiffmaster Bekijk bericht
    Alle dat stelt mij gerust ben ik niet het domme blondje.

Last Online
    Vandaag @ 19:27
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stiffmaster Bekijk bericht
    Alle dat stelt mij gerust ben ik niet het domme blondje.
    Er waren problemen met enkele instanties waardoor invulling van de weblog op een lager pitje kwam te staan.
    Maar dat komt wel weer :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Reden

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Er waren problemen met enkele instanties waardoor invulling van de weblog op een lager pitje kwam te staan.
    Maar dat komt wel weer :wink:
    Die ziekte hebben alle weblogs, Willem, maar zoals je al zei: "Dat komt wel weer."

erpee

Last Online
    Vandaag @ 20:00
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard INLICHTINGEN

Willen jullie iets weten over LIVINGROOM of misschien welke dames er zijn bel dan Tel. +49 2131-1513242 en jullie krijgen het juiste antwoord.
    Kost een klein beetje maar de verrassing is super ,dus bel Tel. +49 2131-1513242 in KAARST LIVINGROOM A.U.B.

Last Online
    28 juni 2024 @ 18:06
    Discussies
    1
    Thanks
    375

Standaard

Heute bzw. Gestern 70 Frauen

Last Online
    Vandaag @ 08:19
    Discussies
    15
    Thanks
    25

Standaard

Aber keine 70 Zimmer!

I'm waiting, yes indeed, I'm waiting...

Macht nix. War trotzdem gut.

Last Online
    Vandaag @ 22:39
    Discussies
    101
    Thanks
    5.440

Standaard

Donderdag na het werk kwam een eerder op de dag sluimerend gevoel van geilheid boven water. Ik wist alleen nog niet waarheen de reis zou gaan: Acapulco (daar zit soms Fiona en die wil ik weer eens ), Yingyang (duitse Kim), LR (Nicki aan een nieuwe blaastest onderwerpen)
    Grote twijfels dus wat het zou worden, tijdens het rijden heb ik dan ook tot 3 maal toe de keuze op mijn navigatiesysteem veranderd. Het is ook zo verrekt lastig kiezen wanneer het om gaat.

De keuze viel uiteindelijk op LR, de wat latere sluitingstijd was doorslaggevend.
    Veel vrouwen op deze donderdagavond in LR, relatief weinig mannen. Helaas echter geen Nicki vandaag . Vanzelfsprekend kwam ik Tegeil tegen, net zoals het vanzelfsprekend is dat je Junther in Acapulco treft, Seksenfun in PSR, joepie in GT en het een verrassing zou zijn als je zakkenleger in Villa Vertigo aantreft .

Ook even met Gabi gebabbeld; in het gesprek met Gabi hield ik het braaf, het ging over mijn grote interesse om de mooie sexy theke te . Toen Gabi reageerde dat de betreffende theke zo nu en dan ook voor de bar werkt viel ik kwijlend van mijn stoel af. “Op welke specifieke dagen werkt ze dan?” vroeg ik, met de intentie dit op te schrijven in mijn lege agenda. Tot mijn grote verbazing roept Gabi de theke naar ons toe en zegt tegen haar dat ik haar wil en wanneer dat kan. Ondertussen ik........ . De theke lacht vriendelijk en vertelt me dat ze inmiddels definitief is gestopt. Lag ik net nog te kwijlen, nog geen minuut later brak mijn hart in tweeën.

Geen Nicky vandaag en een erg mooie theke die niet meer neukbaar is
    Half beteuterd liep ik naar de ingang van de kino . Daar zou mijn ongelukkig lot een positieve wending krijgen. Ik sta daar ongeveer 1 minuut of een dame komt naar me toe en stelt zich voor als Sonja (roemeense). Sonja vraagt me of ik haar wil en ik hoefde daarvoor niet te betalen. Zij en Flori waren namelijk geboekt door een duitse klant die graag wilde toekijken hoe iemand anders Sonja terwijl hij aan Flori zou friemelen.
    Het toeval wil dat 3 weken geleden in LR mij hetzelfde was overgekomen maar toen was het Anna die het voorstel deed.
    Sonja vertelde me dat het de bedoeling was dat ik haar goed stevig moest nemen. "Gaat wel lukken" zei ik en bij de woorden “stevig neuken” dacht ik weer even aan de theke . Terwijl de duitse klant Flori betastte heb ik een explosieve sessie met Sonja genoten; glimlachend en af en toe knipogend naar me bleef ze me strak in de ogen aankijken, erg geil gezicht was dat. Na ongeveer 15 minuten loste ik mijn zaad over haar borsten, wenste allen nog veel plezier en vertrok van de kamer.

Gelukkig op tijd voor de pizza en een goed moment om met Tegeil wat te ouwehoeren. Die Tegeil weet in elke geval hoe bankhangen op een hoger niveau te tillen want bij hem nestelde zich de ene na de andere dame op zijn schoot i.p.v ernaast

Als tweede dame had ik Efi willen nemen, had haar nog gesproken vlak na mijn gratis sessie maar op dat moment moest ik nog van de inspanning herstellen. Helaas bleek Efi in de nachtelijke uren langdurig bezet en heb ik haar niet meer terug gezien.
    Het klantenbestand was ondertussen behoorlijk uitgedund en alleen ik en een handvol andere gasten begaven ons in het bargedeelte te midden van erg veel beschikbare dames. Veel damesogen die elke beweging van je volgden; het voelde enigszins ongemakkelijk aan, het enige wat aan ontbrak is dat ze in koor zouden zingen “we are the borg-girls, resistance is futile" .

Uiteindelijk mijn keus laten vallen op de vriendin van Efi (volgens mij was haar naam Shiva) een grote dame met rode laarsen. Ik zal maar niet op alle details ingaan maar daar waar je normaal met één of twee vingers een damespoesje bewerkt was het met haar bijna een hele hand . Pittig handcore sex met deze nymphomane dame.

Met gemengde gevoelens verliet ik de club, ongunstige en gunstige ontwikkelingen hadden zich in hoog tempo afgewisseld.
    Met een melodramatische muziek op de achtergrond............euh nee laat maar
    Erg laat in de nacht thuis aangekomen en omdat ik de volgende dag moest werken werd het een zeer korte nachtrust . Desondanks belandde ik de volgende dag na het werk in Acapulco waar ik “vanzelfsprekend” Junther zou tegenkomen :wink:

Last Online
    3 december 2024 @ 19:18
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    het ging over mijn grote interesse om de mooie sexy theke te . Toen Gabi reageerde dat de betreffende theke zo nu en dan ook voor de bar werkt viel ik kwijlend van mijn stoel af. “Op welke specifieke dagen werkt ze dan?” vroeg ik, met de intentie dit op te schrijven in mijn lege agenda. Tot mijn grote verbazing roept Gabi de theke naar ons toe en zegt tegen haar dat ik haar wil en wanneer dat kan. Ondertussen ik........ . De theke lacht vriendelijk en vertelt me dat ze inmiddels definitief is gestopt.
    Als het over die blonde theke gaat die op zaterdag altijd steevast de late shift voor haar rekening neemt, zijn erpee en ikzelf steevast ervan overtuigd dat deze dame idd nog als dvp gewerkt heeft, maar dan wel in VV... was geen groot licht trouwens als DVP... andere beren waren het met ons oneens... maar als ik dit lees, ben ik weer overtuigd dat ze daar nog gewerkt heeft in augustus 2008.
    Het doel heiligt de middelen

Last Online
    Vandaag @ 22:39
    Discussies
    101
    Thanks
    5.440

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Saint Bekijk bericht
    Als het over die blonde theke gaat die op zaterdag altijd steevast de late shift voor haar rekening neemt, zijn erpee en ikzelf steevast ervan overtuigd dat deze dame idd nog als dvp gewerkt heeft, maar dan wel in VV... was geen groot licht trouwens als DVP... andere beren waren het met ons oneens... maar als ik dit lees, ben ik weer overtuigd dat ze daar nog gewerkt heeft in augustus 2008.
    De donkerharige duitse met een kort staartje in het haar bedoel ik

Last Online
    27 december 2024 @ 03:57
    Discussies
    21
    Thanks
    73

Daumen hoch Die geile Nathalie

Ende letzten Monats war samstags mal wieder ein Besuch im Living Room angesagt. :smile:

Wir kamen gegen 16:30 an, die Menge an Autos vor dem Club hat vermuten lassen, daß es schon ziemlich voll ist. Wie immer ein sehr freundlicher Empfang durch Eva, die prompt den Kollegen "Volker" vermisste. (Insidergag)

Lt. Liste sollten bereits jetzt schon 53 Damen vor Ort sein, da sich im Barraum auch über 30 gezählte Mädels aufhielten und zudem relativ wenige Eisbären zu sehen waren, war wohl schon reger Zimmerbesuch im Gange und die Zahlen stimmten. Im Laufe des Abends kamen sicher noch 25-30 Damen hinzu, nur ein paar wenige schienen gegangen zu sein. Abends herschte sichtbarer Damenüberschuß. Es war voll, aber nicht proppevoll. War nett, auch mal wieder meinen Namensvetter getroffen zu haben, den ich aus einem Club weiter nordwestlich gelegen, kenne.

Bemängeln muß ich an dem Tag das Essen, das Gulasch, wahlweise mit Spätzle oder Kartoffeln und Blaukraut (Rotkohl), schmeckte (zumindest mir) überhaupt nicht. Die Soße schmeckte wie eine billige Bratensoße aus dem Eimer, dazu Champignons, das passte hinten und vorne nicht zusammen. Gegen 21:00 gab es dann die Zwischenmahlzeit in Form von einer Gemüsesuppe, hab ich nicht probiert, einige der Mädels sagten aber, sie sei gut gewesen. Später gab es die übliche Pizza, die war wieder in Ordnung.

Die Dampfsauna war immer noch außer Betrieb, die Dusche bei den Zimmern im Keller wurde seit unserem letzten Besuch im Januar neu gefliest und mit neuen Armaturen ausgestattet.

Nathalie:

Schon mehrfach war mir eine große, reifere Dame aufgefallen, die für diesen Tag nun auf der Prioritätsliste stand: Nathalie

Nathalie ist aus Polen, 36 Jahre, etwa 175cm groß, lange dunkelblonde/braune Haare, leicht markantes, hübsches Gesicht. Sie hat (vermeintlich) getunte C-Brüste, einen sehr sportlichen, athletischen Körper ohne ein Gramm fett und ein oder zwei kleinere Tattoos. Sie spricht nahezu perfekt deutsch.

Nathalie bemerkte wohl sofort, daß ich sie kurz nach unserer Ankunft aus der Ferne gierig anschaute. Jedenfalls hielt sie mich nur wenige Minuten danach, als ich gerade auf dem Weg in die Sauna war, auf. Es fiel mir sehr schwer, vorerst noch "nein" zu sagen, ich versprach ihr aber, heute auf jeden Fall mit ihr auf's Zimmer zu gehen. Das Ganze hatte auch sein gutes, weil ich so nämlich erfuhr, daß sie nur bis max. 19:00/20:00 arbeitet, so daß ich kurz nach dem Essen auf sie zuging und sie direkt zum Schlüsselholen schickte. Sie kam auch sofort mit einem Schlüssel zurück, also keine Wartezeit. Wir bekamen ein Zimmer im Keller, ganz hinten am Ende des Ganges (Nr.17 oder so), dank eines Fensters mit angenehmer Raumtemperatur.

Nathalie hat wirklich einen Prachtkörper mit tollen Rundungen. Anfänglich kurzes Geknutsche, sie küsst übrigens toll, feiner, sinnlicher Zungeneinsatz, dann konnte ich nicht anders und musste erstmal über diese tollen Titten herfallen, was ihr zu gefallen schien, denn die Nippel standen bald wie eine Eins.

Damit hielt ich mich aber nicht lange auf, sondern wanderte langsam runter in Richtung Eingemachtes. Sie hat eine "fleischige" Muschi, die sich schon nach den ersten leichten Berührungen öffnete und bald darauf immer feuchter wurde. Vor allem der große Kitzler hatte es mir angetan, da hat ein Leckfetischist wie ich so richtig was zum Spielen.

Mir macht es nichts aus, herausfinden zu müssen, wie es die jeweilige Dame am liebsten hat, Nathalie gab mir aber 2 oder 3 Mal kurze dezente Anweisungen. Mal sie selbst, mal ich spielten dabei abwechselnd an ihren Titten. Mir war schon klar, wenn sie kommt, dann wird sie wohl gewaltig kommen, aber sowas habe ich noch nicht erlebt. Am ganzen Körper schüttelte es sie gefühlte 3 Minuten lang durch, nach etwa 30 Sekunden Knutschpause wollte ich antesten, ob ich weiterlecken darf, aber bei der ersten Berührung in der Nähe des Kitzlers ging sie schon an die Decke. Nun sei ich an der Reihe, sagte sie und drehte mich auf den Rücken.

Ich bekam einen erstklassigen Blowjob verpasst, auch wenn dabei die Hand hin und wieder im Spiel war, noch viel besser war aber das "Drumrum". Ich stehe nunmal voll darauf, die Eier und Damm etc. geleckt zu bekommen und hierin ist sie eine wahre Künstlerin, kenne nur eine Dame, die das noch besser kann. Immer wieder musste ich sie einbremsen, um nicht vorschnell abzuspritzen, dabei schoss ich mir ein "Eigentor", was mich später beim Poppen noch ziemlich ärgern sollte.

Dann spritzte ich doch recht bald ab, Nathalie reinigte mich und anschließend wurde für ein paar Minuten gekuschelt und geknutscht, ehe es dann ans Poppen gehen sollte. Tüte montiert und Nathalie positionierte sich in Rücklage, wobei sie die Beine anzog und mich aufforderte, sie richtig tief zu ficken. Anschließend ging es noch in die Doggy, in beiden Stellungen ging sie richtig geil mit, sie feuerte mich durch Körpersprache an, sie immer fester zu ficken. Eigentlich genau mein Ding, doch durch das vorherige "Eigentor" mangelte es mir an leider Standfestigkeit, so daß ich leider nicht bis zum glücklichen Ende durchhielt.

Wir hatten noch etwa 10 Minuten Zeit, in der wir kuschelten und uns nett unterhielten, dann bekam Nathalie am Spind ihren verdienten Lohn von 75€ nebst kleinem Trinkgeld für eine tolle Stunde.

Fazit: Ich denke, Nathalie und ich sind aufgrund von passender Sympathie und gleichen Vorlieben wie geschaffen füreinander, beim nächsten Mal wird das ficken mit ihr sicher sehr kräfteraubend. Ich weiß nicht, ob Nathalie eine GF6-Nummer liegt, für Pornosexliebhaber ist sie jedoch, soweit ich das bisher sagen kann, die ultimative Empfehlung.

Beim Verlassen des Clubs gegen 00:30 wurden wir von Eva noch ausführlich befragt, wie es uns gefallen hat, wobei ich meinen Unmut über das Essen äußerte. Sie befragte uns auch explizit nach dem Namen der Dame(n) und der Zufriedenheit im Service, da hatten weder mein Kollege noch ich den geringsten Grund zur Klage, im Gegenteil, freue mich schon sehr auf eine hoffentlich baldige Wiederholung mit Nathalie.
    Lieber 'ne Nacht versumpfen, als im Sumpf übernachten...

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Regels voor berichten