Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Melissa

  1. #1
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    9 februari 2024 @ 16:27
    Locatie
    Ergens in het zuiden des lands
    Berichten
    261
    Discussies
    14
    Thanks
    13
    Thanked
    11 in 6 posts

    Lächeln Melissa

    Haarkleur/-lengte : zwart/lang
    Lengte dame : ongev.1,75m
    Postuur/Cupmaat : slank met stevige benen/dijen cup: B, kleine C
    Nationaliteit/Taal : Duits
    Leeftijd : 33
    Tatoeages/Piercings : bauchnabelpiercing
    Service: OK, pzc / nmc / beffen / zoenen matig / waarschijnlijk ook wel FT
    Voordelen: leuke meid, gezellig in de omgang, klest lekker
    Nadelen: geen kunnen ontdekken
    Tijdsduur : zelf te bepalen
    Prijs : gebruikelijk
    Extra’s bij het bezoek:

    Melissa is een fraaie donkere verschijning van Duitse bloede. Ik had haar al eens eerder ontmoet en aan het zwembad wat liggen kletsen maar toen verder niets van gekomen.
    Vandaag zag ik haar weer in fraaie zwarte outfit en ben er maar eens naast gaan zitten om wat te babbelen. Ze herinnerde zich onze eerdere ontmoeting ook nog en ook dat we toen niets ondernomen hadden..... Daar moest maar eens verandering in komen, dus maar even naar een kamer verhuisd......

    Op de kamer even samen gedouched en da's altijd prettig om de lijfjes even kennis te laten maken.... mooi gebruind lijfje heeft ze en een lekker figuur. Vanwege mijn plaatselijke opstandigheid zijn we al snel naar het bed verhuisd en daar de lichamelijke kennismaking voortgezet. Het zoenen is niet super gretig maar voor de rest is ze heel meegaand en voor veel dingen in.
    Na enkele minuten beffen had ik haar al aan een kreunend orgasme geholpen..... "Du Schwein" beet ze me toe, ze had het wat langer op willen houden maar kon het toch niet meer inhouden zei ze. Ze bekende me ook dat ze daarna "sehr empfindlich" was op de edele delen en niet onmiddelijk in staat tot een nieuw orgasme maar dat heeft haar niet belet in het aangaan van allerlei andere lekkere spelletjes........ Pijpen doet ze heel lekker gevoelig en afwisselend en kan het erg lang volhouden.... (ik ook gelukkig)
    Daarna neuken in allerlei standjes waaronder één staande in doggy waarbij ze met de handen tegen de muur leunde, heel lekker!
    Uiteindelijk kon ik het ook niet meer ophouden in een reverse cowgirl.......
    Leuke meid waarmee het goed toeven is, lekkere babbel (ook later nog) en met gevoel voor humor....

  2. #2
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:48
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.396
    Discussies
    58
    Thanks
    2.522
    Thanked
    2.253 in 708 posts

    Standaard

    Ook ik ben wel eens met haar op de kamer geweest, zat er zelfs gister nog aan te denken, maar ze vertrok al zeer vroeg omdat het echt mega rustig was in de YY.
    Aardige meid waar je goed mee kunt lachen, maar haar postuur is eerder volslank dan slank.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:55.

Babylon 468*60   Diamond 468*60