Oorspronkelijk geplaatst door
Silvester
Sinds enige tijd wandelt Silvester een heel stuk minder dan voorheen.
Je wordt wat ouder, je hebt het allemaal wel ’n beetje gezien en meegemaakt, en… je komt een “oude liefde” tegen.
Geen echte relatie, aan seks doen we niet als ik me in termen van Bill’s wereldbekende statement (I did NOT have sex with this women!) uitdruk
.
Samen maken we weer tijd vrij voor ons beider passie, de sauna.
Inmiddels hebben we zowat alle grotere instituten in Nederland bezocht, zelfs een paar wat verder weg in Duitsland hebben we met een bezoekje vereerd.
We zijn beiden fervente smoothy’s, en het is ons gaan opvallen dat steeds meer dames de natuur weer de vrije loop laten gaan op hun venusheuvel.
Was het voorheen genieten van heerlijk kale poezen in alle formaten en uitvoeringen, nu schijnen bijna alle dames te zweren bij een min of meer behaarde flamoes.
Soms waan je je zelfs weer in de jaren ‘70…:p
Smoothy’s zie je bijna nog enkel onder de oudere dames, vaak de Milf leeftijd al voorbij…
Jonger grut is af en toe voorzien van een “spannend” streepje of driehoekje, echter meestentijds is het full pull…:o
In de ijsbeerclubs heb ik daar nog weinig van gemerkt, en ik hoop van harte dat deze trend zich niet zal voortzetten bij onze DVP’s.
Is kaal weer uit vraagt Silvester zich af?
Wat is jullie ervaring?