Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 5 van 19 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 473
    Last Online
    Gisteren @ 21:10
    Discussies
    68
    Thanks
    1.956

Standaard

Wooley had ook weer eens gewonnen,dus op zondag effe naar m'nj favo PT
    40 euro bijbetaald en ik had een dagticket!!!toppie..
    waren 12 dames,heb een goede sessie gedaan met diana,flori,en als toetje nicole...
    brrrrr.ze had het aanvankelijk koud maar na ruim 3 kwartier! niet meer.
    geweldig.....
    ga als ik tijd heb dit weekend weer.hoop dat mona er ook weer is (of jenny?)
    De Riesen-Eisbear...

Last Online
    13 oktober 2013 @ 16:22
    Discussies
    6
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door forgetskinnyletsgetfatty Bekijk bericht
    In de loop van de avond wordt zij overgenomen door Isabelle een oudere stevige duitse vrouw, die in het verleden, toen het sauanclub was, ook de theke deed.
    In fact Isabel is an italian woman that have grown in France.
    She's working often on evening replacing the pretty Nadia.
    I think she's there because of the increase in the staff of romanian girls who also can speak Italian...

Last Online
    2 juli 2014 @ 07:15
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Van de week zijn twee collega ijsberen daar geweest, lui vadsige meiden zeiden ze me, troepen samen en moeilijk contact te krijgen. verder is de bouwwerf nog steeds niet gedaan. De duitse garde was er ook niet. Twee klanten minder en ikzelf ook, want ik zal elders mijn plezier gaan zoeken, misschien Mettmann (iemand recent goede ervaringen ?)

Last Online
    8 augustus 2013 @ 10:50
    Discussies
    2
    Thanks
    21

Standaard

Ik lees voornamelijk negatieve berichten over NRW. Wie is hier recentelijk geweest en heeft het goed naar zijn zin gehad?

Last Online
    1 januari 2025 @ 17:28
    Discussies
    5
    Thanks
    163

Standaard

Hallo allemaal,
    ik ben een gelukkige tombola-winnaar en wil mijn ticket binnenkort gaan verzilveren.

Is het mogelijk om met de dames in de whirlpool te gaan?

Gr. Philoe

Last Online
    30 augustus 2010 @ 23:53
    Discussies
    21
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Philoe Bekijk bericht

Gr. Philoe
    Als de whirlpool groot genoeg is en de dame(s) daar trek in hebben dan is het antwoord hoogst waarschijnlijk ja

Last Online
    Discussies
    68
    Thanks
    1.956

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Philoe Bekijk bericht
    Hallo allemaal,
    ik ben een gelukkige tombola-winnaar en wil mijn ticket binnenkort gaan verzilveren.

Gr. Philoe
    zeker,en ze hebben een van de grootste whirlpools daar.
    De Riesen-Eisbear...

Last Online
    Discussies
    68
    Thanks
    1.956

Standaard

Wooley was afgelopen zaterdag weer te vinden in de geheel verbouwde PT.
    Ze zijn voorlopig klaar met umbau vlgs gabi.
    is mooi geworden....
    waren ook een aantal nieuwe (roemeense) dames....
    erg moeilijk om mee te praten (ongeinteresseerd),dus gewoon vragen auf zimmer?
    heb de mooie Larissa goed op z'n hondjes gepakt en na een tijdje kwam ze toch los....
    lekker sauna'tje gepakt,met 2 meiden gebubbeld,
    gegeten (kip met aardappels en tomaatsalade)
    genoeg gedronken
    en als toetje ruim 45 minuten met Nicole lekker gevreeen.......moe en voldaan naar huis
    De Riesen-Eisbear...

Last Online
    26 juni 2024 @ 10:41
    Discussies
    12
    Thanks
    6

Standaard ben toch heel blij met mijn prijsje

Hallo mede-wandelaars,

onlangs op excursie naar Viersen geweest met mijn gewonnen vrijkaartje in de aanslag. Was vast voornemens om bij te boeken voor een dagkaart.
    Dat is er overigens ter plekke niet meer van gekomen. Men zat volop in de verbouwing, maar daar was mee te leven. Een 8-tal dames kunnen spotten.
    En daar ga je toch voor. Alleen, helaas niets van mijn gading. Ik moet helaas kwijt dat dit toch volledig aan de dames zelf lag. Het uiterlijk van de dames is "Geschmacksache" . Dat moet iedereen zelf maar beoordelen. Viel nmm mee te leven. De desinteresse en de onmogelijke communicatie, die beperkt bleef tot "auf zimmer ?" beïnvloedden mijn goesting echter in hoge mate.
    Na 2 glaasjes spa en een rondje bubbelbad heb ik de deur weer achter me dicht getrokken.
    Maar iedere ervaring is er een. Binnenkort maar weer een nieuwe excursie plannen.

Last Online
    10 januari 2025 @ 20:52
    Discussies
    2
    Thanks
    19

Standaard

Ik vraag me af of Adelina en Flori (Flora) nog aanwezig zijn daar in NRW (Viersen).
    Dit waren toch wel de Roemeense toppertjes, anders moet ik zelf maar weer eens gaan kijken

Last Online
    Discussies
    68
    Thanks
    1.956

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piepo777 Bekijk bericht
    Ik vraag me af of Adelina en Flori (Flora) nog aanwezig zijn daar in NRW (Viersen).
    Dit waren toch wel de Roemeense toppertjes, anders moet ik zelf maar weer eens gaan kijken
    ja,die zijn er nog en inderdaad voor roemeense dames toppers!
    veel plezier daar,kom je nog wel ns tegen.
    groetjes
    De Riesen-Eisbear...

Last Online
    30 juni 2010 @ 18:16
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Vandaag voor het eerst richting Viersen gereden... en omdat de route naar Willich een heel stuk hetzelfde is, zelfs nog afslag 8 gemist.... Achteraf gezien was dat een voorteken....

Bij binnenkomst werd meteen verteld dat er slechts 6 meisjes waren... maar goed, ik was toch maar van plan 2 uur te blijven, dus 6 zou ik er sowieso niet nodig hebben

Begonnen met Monica, een bulgaarse, die weinig duits spreekt. Alleen 'auf Zimmer' ging vrij vlot; Ik had mijn badjas nog niet uit of ze probeerde er al een condoom omheen te krijgen. Tja... daar wil deze jongen liever 2 minuten meer tijd voor nemen. Maar goed, zij dus niet. Na kortstondig plichtmatig pijpen (pmc) ging ze op me zitten, maar bij mij was de zin al weg. Nooit eerder heb ik 10 minuten na binnenkomst de dame vriendelijk bedankt voor de moeite... maar dit was echt te slecht voor woorden.

Daarna wat rondgelopen maar de bulgaartjes waren vooral druk met elkaar en hun sigaretten; Toch nog een poging gewaagd met Rose (?), ook bulgaars. Het was de enige die in de wirlpool wilde, en ik moet zeggen dat ze wel lief was, al was haar figuur niet echt lekker. Daarna op de kamer afgemaakt en binnen een uur ging ik naar huis. Jammer van de 65 euro, maar liever thuis op de bank met een lekker biertje dan 10 minuten langer in die troosteloze bedoeling.

Ik wandel al jaren, en vond het eigenlijk nooit nodig om erover te schrijven, maar ik hoop dat ik een aantal van jullie een teleurstelling kan besparen.

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard ????

Hebben ze een nieuwe bezetting?
    ik ken Rose en Monica niet. Ik was gisteren ook in debuurt en dacht met de VIP kaart welke ik heb; een paar uurtjes te gaan, doch besloot af te slaan in Monchengladbach PT. en heb daar een fijne dag gehad.Ik had mijn twijfels over Viersen vermits de laatste tijd er niets positief over geschreven werd.
    Jammer want ik heb daar indertijd fijne, geile dagen mee gemaakt

Last Online
    1 januari 2025 @ 15:39
    Discussies
    4
    Thanks
    54

Standaard Wat zijn we toch weer Hollanders

Hallo daar,

Als echte hollander ben ik hier vanmorgen ook naar toe gereden.
    Maar ook hier blijkt weer dat kwaliteit betaald moet worden.
    Ik had flinke dosis goede zin meegenomen en maar meteen bijbetaald voor de hele dag.

Het was helaas depressiviteit ten top, de dames negeren je compleet en praten alleen maar roemeens met elkaar. Sex (voor het geval dat je de actie zo mag noemen) was ook erg matig.

Toen ik na 2 uurtjes mijn boeltje pakte waren de dames opeens teleurgesteld en vroeg men "zeer verbaasd" waarom ik al weg ging.

Voor deze club de eerste en tevens laatste keer...
    Volgende keer maar weer mijn vertrouwde adres.

Last Online
    28 februari 2018 @ 22:24
    Discussies
    2
    Thanks
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willyw
    Voor deze club de eerste en tevens laatste keer...
    Volgende keer maar weer mijn vertrouwde adres.

welke is dan wel je vertrouwd adres?
    Laatst gewijzigd door Willem2; 16 april 2010 om 18:02

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard VIP????????????????????????????????????????

Ik was er gisteren, gemengde gevoelens.
    Ik was mijn verminderingsbon gaan inruilen, later bij genomen voor een ganse dag.
    Bende Roemeense luie zakken, wanneer je ze aanspreekt, bekijken ze je met een gezicht van 'GA WEG !!!!'.
    Ik was met drie meiden gegaan, eigenlijk geprobeerd aan te klampen, bekijken je niet eens, laat staan naar boven te gaan.
    Ik heb wel twee goede sessies gehad met oudere dames, dit was ok, geen opmerkingen zelfs goed, maar de derde, Rosy, dit was alles behalve, onmiddellijk CD aan en pijpen met.
    Niet lang en zonder enig gevoelens.
    Na een 5 tal minuten: ' Fikken ?'
    Ik zei ok.
    Du machtst? : antwoord: ik zei, neen, jij doet.
    Cowboy zit met een poes welke een stoppelbaard heeft van een van een ongeschoren man van twee weken, zoals schuurpapier, ik voel het nog steeds
    Na een tijdje, zei ik stop!!!.
    Dit was beneden peil.

Wanneer de uitbater zijn meiden beter aanspoort tot actie en contact kan NRW Partytreff uitgroeien tot een bestseller in de buurt.
    Op deze wijze : NO WAY !!!!.
    Er zijn maar vier topmeiden in deze zaak, Mona, Alexandra, Flori en Joanna, de rest zijn gewoon luie zakken.
    Ik ben er vele malen geweest doch dit was echt de laatste keer.
    Ik had reeds mijn twijfels aangezien de negatieve reacties op het forum en ook op het Rheinforum, maar nu staat het vast, als de zaakvoerder zijn meisjes niet aanspoort tot initiatief, zal deze zaak snel naar het dieptepunt zakken.
    Ook met een paar mede ijsberen gepraat (nederlanders) welke het zelfde gedacht hadden, en zeker niet meer zouden terug komen.

Last Online
    Discussies
    68
    Thanks
    1.956

Standaard

Was er gisteren weer samen met maat.....
    Werden bij binnenkomst uitbundig begroet door mona en nicole.
    Die gaven ons aan de bar en publiek een lekkere blow-job (terwijl iedereen keek)
    Daarna goede lange sessie met nicole,nina,mona,lilly,joanna,rosa gehad
    eten was vis met saus,aardappels,sla...genoeg gedronken (bier/fris)
    moe maar voldaan na 7 uurtjes naar huis gegaan.
    Je moet idd. de roemeense dames aansporen
    maar die wat lui zijn zullen vanzelf verdwijnen want de baas ziet dat ook.
    verder TOP-tent.
    De Riesen-Eisbear...

Last Online
    5 november 2024 @ 15:21
    Discussies
    0
    Thanks
    1

Daumen runter

Deze week ook bij deze club geweest obv de VIP kaart aanmelding kreeg je 2 uur gratis(t.w.v. 65 euro) en je hoeft dan alleen bij te betalen als je langer blijft. Actie is nu helaas weer afgelopen...De club is net verbouwd, en ziet er mooi uit van binnen. Bouwvakkers liepen nog rond voor de laatste restjes.

De dames zijn inderdaad bijna allemaal bulgaars of roemeens Op 2 duitse dames na, Nicole en nog een nogal dikke dame. Met Nicole 90 minuten in de Kino bezig, en dat was fantastisch. Maar de rest van de dames zijn een NO GO voor mij, veel te passief en duidelijk met tegenzin aan het werk.

Met de huidige bezetting is deze club te vermijden, behalve Nicole dan.
    Wirlpool was trouwens slecht onderhouden, het water stonk gewoon.

Last Online
    19 december 2024 @ 17:21
    Discussies
    14
    Thanks
    30

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door allemachtig60 Bekijk bericht
    Deze week ook bij deze club geweest obv de VIP kaart aanmelding kreeg je 2 uur gratis(t.w.v. 65 euro) De dames zijn een NO GO voor mij, veel te passief en duidelijk met tegenzin aan het werk.

Met de huidige bezetting is deze club te vermijden.

Wirlpool was trouwens slecht onderhouden, het water stonk gewoon.
    Ook vrijdag even binnengewipt ( na Villa Vertigo ) met zo'n vrijkaart, snel maar weer gegaan, is niet mijn ding.

Gr. JD.
    Get what you like, or you'll be forced to like what you get

Last Online
    10 januari 2025 @ 20:52
    Discussies
    2
    Thanks
    19

Standaard

Afgelopen weekend ook mijn V.I.P. pas opgehaald
    mmmmm....heerlijk 2 uur GRATIS tekeer gaan
    Heb niet bijbetaald, aangezien ik pas om 21.00 uur binnenkwam.
    Neuken en pijpen alles met condoom, alleen Mona deed pijpen zonder en neuken met.
    Was wel leuk al waren de dames erg passief, en je moet echt zeggen "FICKEN" dan lopen ze mee, maar het komt vaak niet van harte heb ik het idee !!.
    Normaal ben ik niet op mijn mondje gevallen, en kan makkelijk 1 gesprek op gang houden....maar hier ging het zeer moeizaam...en dames hadden er niet veel zin in !!
    Lilly probeerde er nog het beste van te maken, en natuurlijk Mona, de rest....mmmmmmmmmm..viel behoorlijk tegen.
    Jammer dat de toppertjes: Nicole, Adelina, en Flori er niet waren.
    Voor de rest is het een mooie locatie, alles ziet er netjes uit, en ook de kamers boven zijn netjes, kunt jezelf nu ook goed in de spiegel zien
    Hoorde van Mona dat de meeste dames van "Pussy Club" zijn overgenomen.
    Want ik kende er verschillende van PC Wuperthal, namelijk alle pussy clubs in D zijn dicht......dames die ik sprak vonden het wel jammer, helaas het zij zo.
    Of ik er nog eens kom......mmmmmm....GRATIS altijd
    Toch 3x van bil geweest in 2 uur tijd, incl. 4 cola, en aardappelen met varkenshaasje...mmmmm...lekker....en alles voor noppes.
    Ben benieuwd wat ik met mijn VIP pasje moet/gaan doen

Piepo....

Last Online
    Discussies
    68
    Thanks
    1.956

Standaard

Die erste EVENT-Party ausschließlich für Inhaber der NRW-MemberCard:

Wir laden Dich herzlich ein, am Samstag 24. April 2010 von 14:00 - 18:00 Uhr!

Erste Gangbang unserer beiden TOP-Girls:
    Nicole 28/165 deutsch (EX Linde), GV, Franz ohne, GF6, 69, Schmusen, Küssen, Blond und fast tabulos
    und
    Nina 32/174 Kasachstan, GV, Franz ohne, 69, GF6, küssen, blond, sehr böses versautes Mädchen mit Doppel-D

Vier Stunden Intensiv-Gangbang - hier klicken: http://partyclub-nrw.de/100424gb.jpg

Wir begrüßen Dich persönlich mit einem Glas Sekt!
    4 uur poppen voor 39 euro nu zaterdagmiddag alleen VIP leden
    misschien tot dan?
    De Riesen-Eisbear...

Last Online
    15 december 2024 @ 15:38
    Discussies
    7
    Thanks
    754

Standaard Bezoek Dinsdag 20 april

Gister mijn aangevraagde VIP pas op gaan halen in NRW Viersen, was er al vaker geweest (zie eerdere recensies). Na binnenkomst de Vip pas ontvangen van de leuke vlotte Gaby, eerste 2 uur gratis, met een uur verlengen volgens mij 17 euro en een dagkaart 34 euro!. Natuurlijk meteen een dagkaart genomen en 40 eurootjes afgetikt, klein fooitje voor de thekefrau Gaby. Er waren volgens mij 10 dames aanwezig, Mona en toppertje Nicole, de gangbang dame Nina uit Kasachstan, Lilly en Joanna en de rest Roemeens waar ik geen contact mee heb gehad.
    Heb er een super dag gehad, 5 x van bill geweest met bovenstaande genoemde dames, was echt een feest, ook met Lilly en Joanna nog een de Whirlpool beland. Deze 2 Roemeense dames spreken goed Duits dus je kunt er goed met communiceren. Lilly en Joanna doen niet pzc de andere 3 dames wel.
    De accommodatie is echt top, mooie sauna met whirlpool en relax ruimte en de woonkamer/ bar is ook super. De tent heeft iegelijk alles in zich om een top tent te worden.
    Ik ga er in iedere geval volgende week weer heen!
    Overigens begon er wat later op de dag een andere thekefrau, haar naam is Mel, echt een lekker ding, jammer dat ze aan de verkeerde kant van de bar werkt hahaha

An alle von Partyclub NRW, Dienstag war SUPER und bis nächste Woche, grüsse an alle lieben Frauen von Tony

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Daumen hoch woe/21/04/10

SFL was nog eens met een date gaan dineren in een fancy restaurant, maar het vrouwmens in kwestie speelde hard-to-get… En daar had SFL helemaal geen zin in. Dus na het dineetje zette ik haar thuis af en gaf haar een kus op de wang… Ze keek al hunkerend naar mij in afwachting op een volgende move waarin ik mezelf zou uitsloven om bij haar mee binnen te komen. SFL is van mening dat het geen kwaad kan om sommige vrouwen te laten spartelen… Het is juist die discipline van uitstel dat de meeste dames gek maakt en waardoor ze echt warm lopen. De volgende keer dat ik met haar zou afspreken, zou ze me bijgevolg smeken om haar te naaien.

Natuurlijk was ik opgehitst en stond ik zo heet als een verse ovenschotel, maar dit verhaal speelde zich af in het verre Duitsland en dus was er gelegenheid genoeg om mijn onderdrukte geslachtsdrift alsnog de vrije loop te laten gaan. Daarmee komen we tot de consensus met de hoofdzaak van dit forum: namelijk de betaalde liefde.

Daar ik nog een vrijkaart liggen had voor Partyclub NRW, gewonnen met de tombola (dankzij Willem2, die medeleiden met me kreeg daar ik al zo lang “dbrvdm” niet meer gewonnen had). De kaart was een entree van 2uur en dus alles inbegrepen aangezien het een partytreff-concept is. Een eventueel derde of vierde uur zou ik zonder moeite zelf wel kunnen bekostigen, maar eerst wou ik toch eens kijken of dat wel de moeite was.

Na een halfuur bollen stond ik voor de deur van PC NRW en de avond was al wat gevorderd. Ik ging met mijn vrijkaart naar binnen, waar ik onthaald werd door een dame. Ik overhandigde haar mijn kaart, maar ze onderwierp het zo fel aan een inspectie al was het een vals biljet van 500€. Ze bleef maar moeilijk doen en tijd rekken. Ze mompelde vanalles in het Duits en ik vroeg om Engels (simpelweg omdat ik niet graag in het Duits lul en omdat Engels me makkelijker afgaat). Maar goed, ze kende maar 1 taal en dus converseerde ik maar in mijn beste Duits. Ze had dit soort vrijkaart nog nooit gezien en ik stond al op het punt om Willem2 een proces aan zijn pik te naaien… Maar gelukkig kwam er een oude vent uit de coulissen gewandeld en hij wist waarop deze kaart betrekking had. Maar voor ik groen licht kreeg om naar binnen te gaan, vroeg hij mijn naam en emailadres. Ik zei mijn voornaam… Met mijn achternaam had hij geen zaken en dat liet ik ook merken. Hij gaf niet af en vroeg mijn emailadres… Die wou ik ook niet geven, maar hij stond erop. Creatief zoals ik ben, heb ik hem een fictief adres gegeven waarheen hij nu kan spammen en nieuwsbrieven sturen.

Na veel vijven en zessen, kreeg ik mijn equipement en mocht ik naar binnen. Eerst een deugddoende douche om de smegma van mijn pik te wassen en de schimmels aan mijn ballen en in mijn reet weg te werken. In de bar trof ik 8 dames en 8 klanten… Iedereen zat er doorgezakt bij… Bij deze schreeuwde ik: “wat is er aan de hand? Jullie hebben betaald, dus neuk er op los!” Niemand keek op en dus werd het voor de dames tijd dat Bronko the Bull in da house was. Ik plaatste me meteen tussen 2 dames aan de bar die aan het kettingroken waren. Ik bestelde bier, maar dat was helaas niet inbegrepen… Dus dan maar ein sprudelwasser. En dat na een discussie waarna ik wel wat alcohol kon gebruiken. Een dame die me meteen opviel en die me qua uiterlijk zeker kon bekoren, was Larissa… Op de site staat dat ze 20 is, maar tegen mij zei ze 28. Ook zij weigerde Engels te praten. En dat terwijl ze Roemeense is, die meestal moeilijkheden hebben met Duits. Maar goed, na me te vergewissen dat ze hoektandjes had, gaf ik haar te kennen dat we even zouden moeten gaan bonken.

Larissa
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ad.php?t=21340
    Aan de bar zat ze er maar weinig gemotiveerd bij en dat in tegenstelling tot de meeste opdringerige Roemeense wijfjes die ik ken. Natuurlijk is het een ander concept en hebben de dames andere regels na te leven dan in de saunaclubs, maar ik verwacht toch wel een minimum aan service wanneer ik beleefd en correct met ze ben. Tijdens de seks was het iets beter, maar toch naar mijn menig iets te passief. Nu moet ik wel toegeven dat ze een begeerlijk lichaam had en een strakke kut. 3 verschillende standjes deed ik met haar. Naar verluidt zoende ze wel, maar ik heb het alleszins niet gedaan met haar. Na het neuken was ze plots iets liever. Een tegenvaller was het zeker niet, maar initiatief nemen heeft ze duidelijk nog niet onder de knie. Later had ik met een andere dame erbij nog een trio met haar en toen was ze al veel beter. Na een tweede keer bloeit ze dus wat meer open. Verder mooie dame!

Na Larissa nog even rondgewandeld, maar er waren niet echt dames die me konden bekoren. Dat is wel normaal in dit soort zaken, want in meeste gevallen zijn dames iets ouder, iets minder strak dan in de saunaclubs en ook de service is minder doelgericht. Maar goed, ik kan wel concluderen dat ik al in slechtere partytreffs vertoefd heb. Desalniettemin ben ik er ook in betere geweest. Zie o.a. het laatste verslag in mijn laatste tour. Maar in NRW was het dan weer properder en meer netjes dan in betreffende club van de tour. Het enige nadeel qua infrastructuur is dat er nog werken aan de gang waren (niet op het moment dat ik daar was, maar in een bepaalde hoek stond er nog een stelling van werkmannen)

Ik ben toen heel even in de sauna gaan zitten en daarna weer een douche. Toen ik weer in de bar kwam, heel even gebabbeld met andere dames, maar toch niet echt iets naar mijn goesting gevonden. Ook voerde ik heel even de dialoog met een gigantische rondborstige en moest ik onbewust aan Killer-Bull denken, die hier met haar lekker loos had kunnen gaan.

Plotseling doemde Monica op. Deze, naar eigen zeggen, Italiaanse dame was iets voller en zou de toorn des stiers beter kunnen verdragen in het heetst van de strijd. Ik bleef rond haar heen fladderen alsof ik de dvp was, in de hoop dat ze zichzelf zou aanprijzen en voorstellen. Dat deed ze niet, dus stelde ik mezelf op den duur zelf maar voor. Deze dame was nog lamlendiger als de vorige… Er zat helemaal geen leven in… Toch smaakte haar looks me wel en in dit soort zaken is niet neuken, verlies leiden. Ik kwam dus op het ingenieuze idee om Larissa, met wie ik nu al iets vertrouwder omsprong, erbij te vragen voor een trio.

Monica
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ad.php?t=21338
    Met Monica en Larissa een trio gedaan. Larissa liet zich al wat meer gaan deze keer en deed er alles aan om het toch naar mijn zin te maken. Monica was zeer passief en profileerde zich echt als een meeloper door alles van Larissa te kopiëren. Ze begonnen met een pijpbeurt. Zoals de Killer het zou zeggen: ze zongen als duet hun hele repertoire in mijn micro! Daarna Larissa geklipperd in missionaris-stand en met Monica gestengeld in hondjes-stand. Met het zicht op haar lekker kont kon ik mezelf niet langer beheersen en knalde ik er op los. Larissa was deze keer iets meegaander dan de eerste keer, maar Monica toonde zelf weinig initiatief en had weinig te vertellen. Maar het lichaam van Monica voelde wel lekker aan en was meer SFL-aproved!

Na deze trio nog net genoeg tijd om de dorst te lessen, daarna wassen, mijn kleren aan doen en ophoepelen. Een extra uur spenderen op eigen kost zag ik niet meer zitten, want hetgene dat ik wou, had ik gehad. Al bij al een fijne tijd gehad, die twee uurtjes en de kans zit er wel in dat ik nog eens terugkom wanneer er andere of meer dames zijn.

Willem2, bedankt voor de vrijkaart!

Greeeeetttttzzzzzz
    SFL
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    17 maart 2023 @ 04:06
    Discussies
    0
    Thanks
    2

Standaard partyclub NRW Viersen

weet iemand of ze nog aan het verbouwen zijn in de partyclub NRW in Viersen; wil er morgen heen, maar heb geeen zin in getimmer

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frodo0101 Bekijk bericht
    weet iemand of ze nog aan het verbouwen zijn in de partyclub NRW in Viersen; wil er morgen heen, maar heb geeen zin in getimmer
    Ik was daar op 21/04 en toen waren ze aan het werken in het saunagedeelte... Niet dat ik er last van had, want de werken lagen stil en waren beperkt tot de ruimte achter de toog daar.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Pagina 5 van 19 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten