Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 117
    Last Online
    Vandaag @ 00:31
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    92
    Thanks
    273

Daumen hoch Samyra (Colombiaanse) een ontdekkingsreisje waard..

Vrijdag de 28 ste mocht Gustomass op ontdekkingsreis met deze heerlijke Samyra.

Dan een nieuwe GT dame erbij betrekken.
    Na deze break hebben we ons draadje weer opgepakt en hebben een meisje in ons gebeuren betrokken. Zij zat naast ons, naast Boliviaanse Kati en zat de hele tijd wat nors te kijken, niet echt blij, niet echt vriendelijk, zelfs wat afhoudend, zeker niet uitdagend dan wel animerend. We hadden al enkele keren gezegd, zo wordt dat niks met haar, waarom doen ze niet meer moeite en dan zo zitten kijken. Herinneren we ons trouwens nog hoe ook Corina in haar eerste weken op haar krukje zat te kijken??. Hoe is Corina nu??
    Nadat ik iets aan haar vroeg, komt het meisje er als een speer bij staan, zet haar vriendelijkste gezichtje op, en met een mooie lach en een vlotte houding zet ze haar hele image van de afgelopen 2 uur helemaal weg, tot achter in de GT tuin en verder.. Wat kan een meisje anders overkomen als ze wat praat en wat moeite doet. En wat was ze mooi, we konden er niet over uit. . Ze bleek Spaanse te zijn, en heet Samyra. Prachtige naam voor een mooi en lekker ding. Nou Gusto, net iets voor jou gaf mijn maat al aan, maar ook hij wist dat Corina binnen was.
    Echt heerlijk met Samyra geoefend, de spaanse taal dan. Lingua is trouwens niet alleen taal maar ook tong. Dat heb ik later nog mogen oefenen, maar hierbij is mijn steun en toeverlaat Debril niet aanwezig geweest. Hij vond dat Gusto zich best zelf kon redden.

Caligula had ook nu weer zijn eigen feestelijke manier om dames te versieren.Zodra het donker wordt in de bar krijgt Caligula op dit soort feesten zin om onze dames letterlijk en figuurlijk te versieren met neon verlichting in mooie kleurtjes. Deze keer was het Latina quarto aan de beurt en deelde hij met hulp van Debril mooie speeltjes uit.
    Nu werden de 3 latina’s Samyra, Kati en dat mooie kleintje met die grote bos haren waarvan ik de naam even niet ken, werden helemaal opgevrolijkt. Laat dat maar aan Caligula over.
    Dat kleine meisjes gek zijn op speelgoed weet hij als geen ander en deze neonverlichting blijft het goed doen. Een van de dames wilde nadat ze haar poesje met het helikopterje had geschoren het mijne in de strijd betrekken. Nou had Gustomass daar geen bezwaar tegen en liet haar gerust haar latina gangetje gaan. Een beetje opgewonden geraakt vatte ik intussen va Samyra goed vast en zij mij. Hoorde ik toen niet tot 2 keer iets van Tu gusto Jacuzzi?? . Bij de 3e keer wist ik het zeker en hebben wij ons heel asociaal onttrokken aan de feestvierende meute en ons feestje voortgezet in de jacuzzi. Bijna een garantie voor succes , alles wat daar begint, eindigt voor Gustomass vaak op bed.

Wie kan nou tegen een Besa me Mucho van deze Spaanse Samyra op?? Gusto gelukkig niet.Daar een hele mooie tijd met Samyra doorgebracht, wat een spontane meid, wat een echte meid. Veel spaans, weet nu dat een gewoon kusje anders heet(weer vergeten) maar dat
    Besa me echt betekent kus me maar dan met tongzoenen, diep en hevig tongzoenen. Yo gusto mucho besa me.
    Dit meiske kan masseren, waauuwww, niet zoals ondergetekende, maar echt professional.
    Gewoon heerlijk in de jacuzzi.
    Vamos al quarto, betekent zoiets als een oneerbaar voorstel op een kamer, kwam uit dat heerlijke mondje. Ik wist het moment nog wel een 5 tal minuten uit te stellen, die ik overigens heerlijk heb genoten. Toen naar de kamer, en jawel hoor, wéér op kamer 8 , daar waar de hevige en meest onvergetelijke sessies tot nu toe voor Gusto mogen plaatsvinden.
    Jammer is een beetje, hoe kort de weg van jacuzzi naar bedje ook is, toch is er even een onderbreking, die weer opgevat moet worden. Dat ging deze keer snel en lekker.

Lingua, alle goede dingen in 3.Waar lingua in de bar nog de Spaanse taal betrof, in de jacuzzi al gepromoveerd was tot heerlijk tongzoenen was in het kader van Besame Mucho, kwamen hier (jawel alle goede dingen in 3) Samyra al zittend op bed en Gusto nog staand haar pijpkwaliteiten uit haar heerlijke mondje. Geweldig hoe ze invulling gaf aan de 3e betekenis van het woord lingua, zo erg dat Gusto zich niet staande wist te houden, en met een Con Permisso por favor haar vroeg om op bed te gaan liggen en haar nu eens lekker te verwennen. Dat moest nu maar gelijk anders was er geen houden meer aan.
    Die jonge Spaanse Samyra uit Valencia had enkel ervaring in Un Casa de Chica’s.Nu na 3 dagen GT wist ze al dat GT toch heel anders en met name fijner werken was.
    Dit jonge strakke lijfke, aan alle kanten, inside out zoals de engelsen zeggen, gevoelig als ik weet niet wat, ook al had ze gewild, geen tijd en ruimte om te faken. Meisje had de hele dag op de kruk gezeten, Samyra was hungry like a wolf.!!.Die honger moest en zou gestild worden. Graag gedaan meisje.
    Een geweldige sessie, waarin ze op gegeven moment over ging tot heerlijk pijpen en verwennen , nadat ze me eindelijk zo ver had gekregen dat ik zou stoppen met bij haar telkens maar weer de stoppen door te blijven laten slaan.
    Nadat de tijd beetje om was en mij duidelijk was dat de 3e keer komen vandaag niet mogelijk en vooral echt niet nodig of belangrijk was, gestopt en zit ze ineens met mijn flesje te zwaaien. Nou, dat is duidelijk, un massage extra solo para ti.gaf ik aan.
    OK, even dan gaf ze aan, maar na een minuut beviel het haar zo goed dat ik haar rug enorm goed losgewerkt heb en de tijd gekregen heb.
    Wederom een supersessie in kamer 8.

Misverstanden altijd jammer en rottig.Toen afrekenen, ze bleef lang weg, wilde/durfde nog niet in de mannenkleedkamer te komen blijkbaar. Was nog niet echt ingeburgerd. Toen een kleine tegenvaller, bij het afrekenen zei ze, “solo cinquenta??” . Ik zei, ja un Media hora. Toch.
    Voordat we verder konden praten of iets was ze al verdwenen en heb ik haar niet meer kunnen spreken. Mij achterlatend met toch wel wat vragen. Heel jammer, want toch de hele nacht hier een onplezierig, ja gewoon rotgevoel over gehad. Blijkbaar is deze Samyra nog niet zo goed op de hoogte van de regels en begint ze te tellen in de jacuzzi of al wat eerder. Ik weet het niet. Dat is jammer, maar neemt bij mij rotgevoel niet weg. Heb vandaag op het punt gestaan haar proberen te spreken en eventueel alsnog bij te gaan betalen. Toch maar niet gedaan nu, maar volgende keer wel even met haar praten en rechtzetten en gewoon bijbetalen. Wel goede tolk erbij want mijn spaans en haar engels kan deze uitleg nooit vlekkeloos doen lopen.

op deze manier komt alles vast wel goed met deze Samyra.

Gustomass mag voor het eerst een echte Spaanse aan zijn lijstje toevoegen, wie volgt??

Last Online
    Discussies
    92
    Thanks
    273

Daumen hoch Samira, Shakira, Samira, Shakira....een lekker snoepje.

Gisteren 'vrij"dag 18 augustus weer flink mogen genieten van de nog immer boeiende Golden Time Experience. Met enkele bekenden veel lol gehad, met andere bekenden niets van doen gehad. Dus, vrijheid blijheid, volop genieten maar.
    Hoewel de aanleiding van ons bezoek, 2Horny4u en Gusto was om Kati op te sporen en te introduceren , is dat niet gelukt. Was simpelweg niet in GT vandaag. Haar vriendin Samira echter wel en die heeft ons bezoek een geheel andere wending gegeven. Samira al vroeg gespot tijdens het smeren van mijn middagbroodjes. óf ze zag me niet, is wel meer gebeurd gisteren, óf ze wilde nog even niet, gezien ons kleine akkefietje na ons eerste samenzijn. Zie recensie hieronder.
    Overigens was de dag samen zo goed dat ons akkefietje in de verste verte niet meer aan bod is gekomen. Een fijne gedachte.
    Nadat we wat zonnestralen op ons hadden laten inwerken werd het tijd om mijn collega een Spaanse voor te stellen. In de bar loop ik haar al tegen het lijf en op mijn welkomswoordje reageerde ze direct door haar ook nu weer wat norse gezichtje op 100% zon te zetten. geweldig mooi.
    Meiske fleurde helemaal op.
    Samira voorgesteld aan 2Horny4u waarna we heerlijk gebabbeld hebben op de laatste kruk. Het kopeind van de sofa aldaar was inmiddels al bezet door niemand minder dan.... Is ook een strategische positie zowel voor Los Hombres als Las Chicas.
    Omdat er een enorme leuke klik was Samira gevraagd om in het zonnetje een 2ligger te bemachtigen en daar ons samenzijn verder handen en voeten te geven. Omdat mijn collega iets aangaf in de richting van "als jij niet eerst met haar gaat.....dan..." heb ik Samira maar heel egoistisch voor mezelf gehouden. Dat mag hier in GT. Na wat lekker kroelen, in een zonnetje dat, alsof het was afgesproken juist lekker scheen toen wij daar lagen.
    Omdat Samira een zere keel had, ze had enkele nachten tevoren in een koud tuinhuisje geslapen enkel onder een handdoekje!!! Toch zag ze er wel wat in om het buitententje te nemen. Daar een heerlijk uur vol mogen maken.
    Lekker rustig beginnen en genieten van haar pijpen, die techniek, die rust, die combinatie van mond- en bijna-niet-handjes-gebruik...Muy, muy bien.
    Met vragende oogjes nam ze al vast een rubbertje, maar daar waren grote en kleine grote Gustomass nog lang niet aan toe.
    Tijd was geen probleem, dus genieten maar.
    Daarna haar een rustpauze gegeven en lekker gesnoept van het lekkerste plekje van snoepje Samira. Een heerlijk grotje om te likken, te zabbelen, te zuigen, te proeven, heerlijk gewoon. wat zit daar verschil in tussen de dames.
    En.... het was volop licht dus het was nog eens een mooi gezicht,,,uh poesje ook nog eens.
    Heerlijk gewoon.
    Om niet helemaal uit het ritme te raken haar via standje 69 aan de praat weten te houden.
    Toen was het tijd om het ontdekkingsreisje voort te zetten en tot al finito, tot extremadura met haar te kunnen gaan.
    En jawel, kostte heel wat moeite en tijd, gelukkig maar, maar wat schreeuwde ze het uit en wat lag daar een meiske dat geen controle meer had over haar spieren. Alles schudde en schudde.
    Hier is ze onder luid geschreeuw heerlijk klaargekomen, geweldig voor beiden.
    zo zou je wensen dat het iedere keer mocht lukken, maar ja dan is het speciale er miscchien ook weer snel vanaf.
    Het gevoelige bleef nog lang aanhouden en een beetje teasen was ze wel voor in.
    Toen was het de beurt aan kleine Gusto, niet dat ie ongeduldig werd, dat niet.
    Gelukkig was ie even Siesta wezen houden, dus moest ie weer helemaal op oorlogssterkte gebracht worden. Gelukkig wist Samira ook na alle consternatie nog precies hoe ze dat varkentje het beste kon wassen.
    Intussen het rubbertje weer even opgezocht en toen lekker naar binnen.
    Rustig en lekker genietend. Na missionaris, waarbij het in zo'n licht tentje toch wel heel mooi is om zo je dame te kunnen bekijken terwijl te daar bezig bent. Intussen valt er een grote langpootspin uit de nok vlak naast haar neer. Een gil alsof ze weer klaar kwam golfde door de GT tuin.
    Gaat haar mobieltje. Is haar vriendinnetje dat zich een beetje zorgen maakt waar we zo lang blijven. Immers lang in de kou, lang buiten was slecht voor haar zere keel.
    Nee, kou heeft Samira niet hoeven lijden.
    Verder had ze zich laten ontvallen dat ze Cabalera was, paardrijdster. Tja, dat hoef je maar één keer te horen. Heerlijk, alsof ze een Spaans paard aan het berijden was. Heerlijk.
    Na een dik uur toch maar terug, waar een verbaasde 2Horny4u ook al aangaf dat ik toch wel erg lang met haar was geweest.

De massage, al direct beloofd, wilde ze nu wel meteen, na een flinke douche uiteraard. Heb haar uit de Kino in het tentje bij de jacuzzi weten te lokken. Heb je tenminste geen last van die Kinogeluiden.
    Waar nodig maken we die zelf wel.
    Hier dat meisje Samira tot slapens toe mogen masseren. Na half uur toch even omdraaien, want die mooie voorkant wil ook graag gemasseerd worden....Ze was moe, een beetje koortsachtig vanwege haar zere keel. Toen hebben we een half uur lekker plakkerig tegen elkaar aan mogen liggen slapen. Need I say more???. Ondertussen aan de geluiden te horen hadden MiniMe en 2Horny4u ook lol zat in en om het bad.

Time to wake up. Voedseldistributie tijd. Met Samira in een hele lange rij mogen staan, waar gelukkig maar geen eind aan leek te komen.
    Genoten tot en met. samen geeten, gelukkig was rijst haar favoriete eten..

Daarna toch wat telefonische werkzaamheden moeten verrichten. Toen zag mijn collega zijn kans en Samira schoon en opgefrist. Toen hij terugkwam van hun samenzijn, waren er geen woorden nodig om te ervaren hoe ze geweest was.
    Deze collega was duidelijk aan een massage toe....maar niet van mij.

voor mij een fijne gedachte dat Samira weer helemaal op krachten was blijkbaar.

overigens was ze heel trots dat ze in 5 weken ook 5 kilo was afgevallen.
    Niet bewust maar gewoon omdat ze in Spanje gewend was om spaans te eten, samengevat, die eten de hele dag door lijkt het wel. Hiervan toch een beetje geschrokken. Gelukkig beloofde ze er alles aan te doien om nog maar maximaal 2 kilo te af te vallen. Hierbij greep ik haar lekker borsten vast en luid roepend , toch niet deze 2 kilo??

Ze leert me continu Spaans bij. Doet alle moeite. Oh dan droom je ervan om eens een maandje met haar te mogen optrekken . wat zou je dan veel spaans leren en wat zou je dan....... een ongelofelijk heerlijke tijd mogen beleven.
    Als tegenprestatie heb ik haar geleerd dat ze "een lekker snoepje "was. Una ...dulce.
    Dit sprak ze goed uit. en ze reageert er met een heel mooi lachend gezicht op.

als je dus wilt toveren. Stap op haar af, zeg dat je een Nederlander of Belg bent en noem haar een "lekker snoepje" . Kijk dan maar eens wat er gebeurt.

Zo een ervaring kan en mag ik niet afdoen met een korte recensie.
    Daarmee zou ik haar te weinig eer aan doen.

Nogmaals, een meisje dat je zo voorbij zou lopen, omdat ze niet animeert, een beetje ongeinteresserd rondkijkt en zelfs een beetje nors gezichtje heeft.
    Ik dank God ervoor dat ik haar niet voorbij ben gelopen.
    Zoiets mag je niet missen.

OK, natuurlijk er zijn nog ze veel van dames die kwa overkomen niet de meest in het oog springende zijn, maar die je op de kamer, of in de bar etc een topervaring kunnen geven.

That is part of the game.

Kortom.
    Muchos, muchos gracias Samira, por todo. esta una experiencia perfekto, perfekto, perfekto.
    que la vita al Tiempo DÓro es bonissima"

Overigens voor het naar huisgaan liep ik een héél gelukkige Samira tegemoet. Dacht even omdat ze mij zag, maar nee, het meiske had een sleutel van een kamer binnen weten te bemachtigen. als een kind zo blij was ze maar die mooie lach tijdens ons hasta Luego heb ik, weer heel hebberig meer naar huis genomen. kan mijn ogen niet sluiten of......

Gustomas hoort al weer een zacht "hasta Luego, a proxima vez" wegebben......
    Laatst gewijzigd door Gustomass; 19 augustus 2006 om 21:57

Last Online
    Discussies
    92
    Thanks
    273

Daumen hoch Samira muchos, muchos gracias por un dia especiale

Samira she did it again....
    Eigenlijk nu enkel tijd om de recensies van afgelopen dag te lezen. Aangezien ik wel heel snel klaar was met de Golden Time recensies op Hookers, geen enkele echte over een Golden Time dame, toch maar heel even tijd genomen om GT op woensdag 23 augustus 2006 weer te geven.

Omdat het gros van dit GT verslag over Samira gaat, hier even herhaald.

Om 13.00 uur de poorten binnen, om 01.00 uur de poorten weer uit.

Het begon best wel rustig, zowel qua dames als heren. Later nog best lekker druk geworden.De dames klagen dat het de afgelopen 2 weken maar matig is geweest, vanwege vakanties oid??
    Vandaag was een heel unieke GT gebeurtenis voor me.
    Gustomass was er voor het eerst een half jaar of langer geleden, zonder dat er maar één bekende van de beide fora aanwezig was. Ook geen andere bekenden.
    Dat is heel speciaal. Eenzaam??? verre van dat. De Dames hebben Gustomass heel goed opgevangen. Geen tijd om me eenzaam te voelen. Toch lief van ze niet waar??
    Loop je de bar binnen, loop je gelijk tegen Sylvia aan, die je 5 dagen tevoren in slaap hebt mogen masseren. Ze voelde zich nog steeds goed... Enkele kusjes volgden, zit naast haar niemand minder dan "een beetje mijn" Samira. Zij weigerde heel speels kusjes te geven; Yo soy la primera!!, Ik ben toch je eerste leifje,maar ik kreeg toch enkele kusjes. Dat was het begin van wederom een lange heerlijke Samira dag en avond. Que la vita es bonita!!
    Haar weer heerlijk gemasseerd , wederom in de tent bij de sauna. Daarna lekker tegen elkaar in slaap gewiegeld. Heerlijk gewoon. Ze gaf aan erg horny te zijn en vandaag graag een echt orgasme wilde ontvangen van me...Nou daar zei ik wel mooi nee tegen, niet nu midden overdag, laten we dat lekker in de avond doen.
    Nog lekker gebabbeld, haar weer aan het werk laten gaan.
    S 'avonds heeft Corina me nog ontvoerd vanuit de Kino, waar Gustomass zijn oogjes aan het uitkijken was naar Sonja en Esmee die een man aan het bewerken waren, zoals wellicht weinigen dat beter kunnen als deze twee.
    Heel mooi gewoon, en enkele knipoogjes vielen me van beiden ten deel, terwijl ik Esmee nog nooit gehad heb..
    Ondertussen meer dan genoeg aandacht van de dames,Tja kunnen Gustomass blijkbaar niet "eenzaam in een hoekje zien zitten. Komt Corina even praten wat eindigt in een heerlijke kuspartij. Meiske voelde zich prima, Gustomass tambien, dus maar een sleutel laten halen..
    Een heerlijke Corina sessie mee mogen maken in kamer 2.
    Daarnaast even lekekr bijgepraat en een sigaretje meegerookt.
    Meiske zit lekker in haar vel.
    De massage wilde ze nu geen tijd voor nemen, tja zakenvrouwtje niet waar.
    Daarna al weer snel met Samira aangeplakt. Eerst hele tijd in de bar, maar er was veel slechte lucht en geluid te hard. Uiteindelijk haar zo ver weten te krijgen onder de veranda te gaan zitten onder de straallampen. Lekker knus.
    Hier heerlijk bij kaarslicht van haar mogen genieten, van haar gezichtje, van haar body en van haar Spaans gebrabbel. Ik hou van Spaans maar als het uit het mondje van Samira komt is het nog mooier.....
    Het was super romantisch en was een goede opbouw naar waar ze naar toe wou.( en waar ik graag met haar mee naar toe wilde!!)Klok tikte door en tegen elven in de jacuzzi beland, waar we heerlijk hebben genoten, heerlijk gewoon.
    Toen naar ons hutje, 2 lakens mee, dus dat kon wat worden ..
    Op de kamer een heerlijk uur met haar gehad. Zou graag in details treden,maar die houden we even voor ons zelf. De titel vermeld niet voor niets, "Samira, een ontdekkingsreisje waard" dus wie wil, die mag...
    We hebben elkaar heerlijk van elkaar laten genieten al ultimo orgasmo.
    Wie het 't fijnste heeft gevonden zal wel nooit beslist worden, maar het was geweldig. Mijn gezicht moet toen we om half één ons een weg baanden naar de kleedkamer moet boekdelen gesproken hebben.
    In mijn ooghoeken zag ik Corina op de banken zitten, maar Gustomass was nu nog met Samira......
    Had me amper gedouched trekt Corina me haast onder de douche vandaan, omdat ze na lang zoeken me eindelijk gevonden had. Now I am gonna get my massage!!
    Lekker in de Kino, waar even later Samira nog even kwam bijpraten. Nu hebben beide concurrentjes zich aan elkaar voorgesteld. Een leuk gezicht. Twee snoepjes bij elkaar..
    Met een onbeschrijflijk voldaan en goed gevoel afscheidskusjes aan Corina gegeven en aan Samira nog enkele extra bij de receptie waar al die meisjes op de bus stonden te wachten.
    Sjonge wat zijn ze klein zonder die hakken!!

Ondertussen stond Tatjana al gevaarlijk en zeker ongeduldig klaar met haar schaartje om het vandaag in rood getinte armbandje door te knippen.
    Dass ist was Ich haben möchte , zei ze. Ik; Ist dass echt alles was du möchtest, dass ist ja Schade...
    Ja alles, das andere dass war einmahl....
    Tja Tatjana, leider hab Ich diejenige Zeit nicht mitmachen dürfen.

Kortom weer een geweldige dag in Golden Time Experience mogen beleven.

OK nu lekker slapen .....en morgen gezond weer op. Zei Sonja al 20 jaar geleden..

Gustomass droomt heerlijk verder van Samira,......

Last Online
    Discussies
    92
    Thanks
    273

Daumen hoch Samira maravilloso

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustomass
    Gustomass droomt heerlijk verder van Samira,......
    Vandaag werd Gustomass bruut gestoord uit zijn heerlijke droom. Dit door niemand minder dan ...... Samira zelf.

Een geweldige ervaring wederom met dit lekker spaans snoepje.
    Een kort bezoek om ook weer eens een zaterdagavond in GT te mogen proeven.
    Nou , het smaakte geweldig.....
    Maar het lekkerste snoepje voor het laatst bewaard, een ouderwetse gewoonte, die ons beiden heel veel plezier heeft mogen geven.

Samira es Maravilloso. betekent zoiets als iets geweldigs, het mooist denkbare en dat was ze zo in die 2 spiegels. Lig je zo maar met 3 Samira's in bedje...
    Als je het leest is het al mooi maar als je het uit haar mondje hoort, smelt je helemaal weg.

Muchos, muchos gracias Samira por todo.

Gustomass droomt toch maar weer heerlijk verder

Last Online
    Discussies
    92
    Thanks
    273

Daumen hoch salut, dinero e amor Samira

Gustomass droomt toch maar weer heerlijk verder

esta notche una prima compania con Samira.
    Esta Muy, muy bien. Sexo al piloto automatico.
    Una massage por relaxage.
    Nosostros gustos el ultimo orgasmo.

Samira es una chica natural, vera, dulce, con mucho sensible.
    Mucho gusto con ella todo el dia. En el bar, en el jacuzzi , en el Kino por una massage especial , solo para ti Samira.
    Una body to body massage esta muy muy bien para ti e para mi. "yo gusto mi orgasmo , no puede esperar al once del notche...... mi tambien Samira".

muchos gracias Samira.
    Que te vaija muy bien. hasta luego...

gustomass droomt weer heerlijk verder......

Last Online
    22 december 2013 @ 19:10
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Lächeln

Mucho gusto con ella todo el dia. En el bar, en el jacuzzi , en el Kino por una massage especial , solo para ti Samira.
    Una body to body massage esta muy muy bien para ti e para mi. "yo gusto mi orgasmo , no puede esperar al once del notche...... mi tambien Samira".

muchos gracias Samira.

heel goed. sex op de autamatische piloot Een massage door relax.het zal er wel naar neigen dat ik het met een orgasme afrond.

Samira is een natuurlijk meisje, rand, zoet, met veel gevoeligheid. Veel smaak met haar alle die ik gaf. In de bar in de jacuzzi in de Kino door een massage speciaal, alleen voor Samira. Een lichaam naar lichaamsmassage dit heel heel goed voor haar en voor mijn. "Ik kruid mijn orgasme, .... Mijn tambien Samira".

effe stukje vertaald wat voor de geintereseerde interresant is

saluti little diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

" rispetto per una donna "

Last Online
    Discussies
    92
    Thanks
    273

Daumen hoch

muchos gracias Samira.

Heel fijn Little Diablo dat je aan onze medeijsberen hebt gedacht.
    Mijn Spaans is nog niet wat het zou moeten zijn blijkbaar. Gelukkig heeft Samira af en toe aan een half woord genoeg.
    Ik zal proberen om een meer volledige vertaling te geven.

Het was weer een prima nacht in het gezelschap van Samira. Het was, heel, héél fijn. Sex op de automatische piloot. Een goede relaxmassage. Wilden al beiden het ultieme orgasme...

Samira is een puur natuur meisje, echt, eerlijk, zacht en zeer gevoelig.
    De hele dag veel plezier met haar gehad in de jacuzzi,in de bar, in de Kino voor een speciale massage, alleen voor jou Samira..
    Een echte body to bodymassage die voor jou en mij heel mooi was."ik wil mijn orgasme nu al, ik kan niet wachten tot vanavond rond een uur of elf. .....ik ook niet Samira.."
    Heel erg bedankt Samira, Het ga je goed en tot ziens.

Gustomass droomt weer rustig verder.....

Last Online
    Discussies
    92
    Thanks
    273

Daumen hoch Samira una vez mas

Deze woensdag was het weer Golden Time day en een( beetje) Samira day voor Gustomass.
    De consequenties van al mijn enigszins positieve geschrijf over Samira beginnen zich af te tekenen. De tijd dat Gusto bij binnenkomst Samira vast kon pakken en de hele dag en avond heerlijk voor zichzelf had lijkt een beetje voorbij. Wachten op die krukken is er bijna niet meer bij.
    Nee, deze dame heeft het druk gekregen...
    Ga je als Gustomass met een van je beste Golden Time vrienden een middagje relaxen, valt al gauw de vraag, opmerking. Neem jij haar als eerste mee anders doe ik het wel.
    Niet erg hoor, want er blijft nog veel te snoepen over van dit heerlijke vrouwtje.
    We hebben weer lekker bijgepraat ondanks de wat overrompelende invloed van een paar echte Spanjaarden. Die kregen van Samira de volle aandacht. Ze had bij begin al gezegd,vandaag niet werken enkel relaxen en van het zonnetje genieten...
    Moet je eens voorstellen, meisje kent enkel Spaans, 6 woorden duits, 5 engels en 4 Nederlands. Als je dan een middagje met echte spanjaarden kan praten is dat een verademing. Zeker als je weet waar ze in de naaste toekomst naar toe wil. Nu ze met deze spanjaarden heeft gepraat komt deze naaste toekomst misschien wel héél erg dicht bij. Fijn voor Samira maar wel erg jammer voor Gustomass. Ik gun het haar van harte..
    Gaf Gusto de kans om zijn dreigende monogaamheid een stukje af te wenden. Poolse Tanya heeft me daar op haar heerlijke manier mee weten helpen, waarvoor nog mijn dank. Zie recensie.
    Op einde toch nog heerlijk met Samira bijgepraat en keer op keer laat ze je weer versteld staan van haar intelligentie. Yo soy Samira e mis consecuencias. " Ik ben Samira met alles wat eraan me vast zit" Ja, ja ik weet het. In het Spaans vind ik het ook vele malen mooier klinken...
    Hoe dat meiske mannen waarmee ze op kamer is geweest en die geen woord Spaans spreken weet te typeren, weet te plaatsen, weet in te schatten, dat is gewoon geweldig. "hablar no es importante, el cara m'explice el corazon".
    Dat ik niet met hem kan praten is niet eens zo erg, zijn gezicht vertelt me wel wat voor een hart hij heeft. ja, ja spaans is veel mooier.
    Daarom ga ik maar weer eens heel gauw kijken en luisteren hoe die Spaanse woordjes stuk voor stuk als snoepjes uit haar mondje rollen.
    Tis een van de eerste vrouwen waarbij ik nog niet één keer heb gedacht, wanneer houdt ze nu eens op met praten......

Kijk, dat mag je onder andere aantreffen in GT.
    Kom gerust allemaal, voor mijn volgende bezoek heb ik al wat tijd bij haar gereserveerd.

Hasta la vista Samira.

Mucho Gusto Gustomass.

Yo soy mi e mis concecuencias.

Last Online
    Discussies
    92
    Thanks
    273

Daumen hoch eso er todos amigos

Eso es todos amigos. Sammy, mijn lekker snoepje, que te vaija muy, muy bien.

Muchos gracias por todo.

Gustomass

Last Online
    Gisteren @ 16:04
    Discussies
    22
    Thanks
    0

Standaard

Haarkleur/-lengte : Zwart - Halflang
    Lengte dame : 160
    Postuur/Cupmaat : Normaal/Stevig - C
    Nationaliteit/Taal : Spaans - ? (dacht in hoofdzaak Spaans)
    Leeftijd : 18 - 22

Zat dus op een zondagmiddag in de Kino, toen Samyra bij me kwam zitten
    Had verschillende positieve dingen gehoord over haar,
    en wilde dit ook wel een keer aan de lijve ondervinden.

Mijn ervaring met haar op de kamer, was minder dan ik verwacht had.
    Zoenen was goed, maar het pijpen vond ik niet echt geweldig,
    Tijdens het neuken vond ik de geluiden een beetje overdreven.

Er was ook geen echte klik tussen ons, misschien lag het daar aan.

Gezien het verdere aanbod in GT
    Voor mij in elk geval geen kans op herhaling

Binky

Last Online
    Gisteren @ 16:04
    Discussies
    22
    Thanks
    0

Standaard

Vond het ook een beetje moeilijk met haar een klik te krijgen
    Ze kwam bij me zitten en begint al heel snel over de sleutel
    Meestal als je zegt dat je nog even wilt wachten, verdwijnen ze snel
    Aangezien ik het wel een keer met haar wilde proberen,
    in dit geval positief op deze vraag geantwoord

Had liever eerst even wat langer met haar gebabbeld
    Een klik onstaat dan meestal gemakelijker,
    Mijn massage kunsten zijn nou ook niet zo,
    anders zouden die misschien voor de betere klik kunnen zorgen

Toen ik de laatste keer bij GT was, was ze er ook
    vondt ze toen erg opdringerig, ze begon ook weer heel snel over de sleutel
    toen ik op een vriendelijke manier afwimpelde en zei dat ik nu even geen zin had
    werdt ze er niet bepaald vriendelijker op.

Heb best wel even zitten denken wat ik met deze recensie moest doen,
    had toch van een aantal IJsberen vernomen dat goede berichten over haar de ronde deden,
    begon daarom een beetje aan mezelf te twijfelen.
    Alleen mijn ervaring was echt anders,

Binky
    Laatst gewijzigd door Willem2; 17 november 2006 om 16:48

Last Online
    Gisteren @ 17:44
    Discussies
    58
    Thanks
    1.643

Standaard Samira

Krimson had Samira al een tijdje in de gaten, en toen een bezoekje aan de kino geen echt succes bleek, stapte hij op haar toe. Na een kort inleidend gesprekje kwam al snel de sleutelvraag; waarom ook niet, de eerste Spaanse van 2007.

Op de kamer bleek zij bijzonder gevoelig, waardoor zij, na enige stimulatie op de juiste plekjes, al snel als een egeltje in elkaar rolde. Het pijpen was vrij goed, zoals Krimson het graag heeft, lang, diep en nat. Na het omdoen van het condoom kwam Samira boven op Krimson , net zo lang tot deze Spaanse furie zichzelf onbeschaamd een tweede orgasme bezorgde. Haar bekken schokte zo hevig dat Krimson het ook niet lang meer uithield.

Al bij al een leuk halfuur beleefd, en bovendien de Spaanse woordenschat nog wat bijgeschaafd. Een ervaring die waarschijnlijk nog wel eens zal overgedaan worden, maar niet zo snel als Samira in de loop van de avond al kwam voorstellen.

:wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 19 juni 2007 om 22:18

Last Online
    13 juli 2024 @ 13:45
    Discussies
    11
    Thanks
    712

Standaard

Tamelijk goeie ervaring gehad met Samyra. Ik had haar in de bar gespot en gehoord dat ze Spaans sprak. Als je haar dan in het Spaans aanspreekt, ontdooit ze inmediatamente en is de nodige "klik" al voor driekwart aanwezig.

Tamelijk goeie ervaring op de kamer, hoewel ze toch enigszins profi tracht over te komen. Dat ze zich tegelijkertijd toch ook wel wat laat meeslepen, bleek toen ze kleine flurkman even tussen haar lipjes op en neer liet glijden... Niet verstandig van mij natuurlijk (noch van haar), maar wèl zó opwindend...

Voor zoenen, pijpen en beffen scoorde ze ruim voldoende qua inzet en medewerking. Voor neuken ook, maar daar bleek achteraf toch een probleem van haar kant: ze liet zich, na een "zachtjesaan" penetratie, stilaan volledig gaan en ze neukte na enkele minuutjes volop,gewillig en diep mee. Je kon haar aanzien dat ze er ook van genoot. In de loop van de avond sprak ze me echter aan met de mededeling dat ze intussen pijn had gekregen... Tja, vind ik spijtig voor haar natuurlijk, maar als ze zichzelf eerder op de avond volop laat gaan in verschillende standjes, dan neem je zo'n lekkere meid natuurlijk diep te grazen, precies omdat je voelt dat ze helemaal meewerkt... (Uiteraard doe ik het natuurlijk altijd rustiger aan, zodra een meisje aangeeft dat je te diep of te hard gaat).

Misschien toch iets te weinig ervaring? Hoe dan ook komt ze bij gelegenheid toch nog wel in aanmerking voor een (rustiger) tweede beurt.

Last Online
    Gisteren @ 23:04
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Blinzeln

Samyra spreekt bijna geen woord Duits en heeft een beperkt Engels vocabulaire.

Tis een mooie latina dame met een goede service. Oraal redelijk tot goed begaafd (voelde iets te veel haar tandjes ), dus daar heeft ze vind ik wel een verbeterpunt. Tijdens haar orale werkzaamheden wist ze zonder problemen ook andere erogene zones te vinden en te stimuleren en deed ze ook nog eens uitnodigend haar stringetje omlaag, was trouwens het enige kledingstuk wat ze hedenavond droeg :p.

Tijdens het n-werk was ze zo vriendelijk mij op mijn rug te laten liggen. Dat ging zonder een onvertogen woord en daar was weinig mis mee.
    Het finale eindschot werd weer oraal verzorgd en zou ik als een kwart Ft willen tellen. Wel voor een volle Ft betaald, ohne Problehmen!

Was een bewuste keuze voor nu eens een Latina dame en al met al was het een gemiddeld goede ervaring. Niet top en niet slecht.

Gusto toch foei geen paspoort van Samyra aangemaakt en in het kleine paspoortje van Binky007 lees ik dat ze een C-cup heeft dat lijkt me iets te veel van het goede!

Er waren hedenavond in Gt trouwens ook Roemeense dames, had ik nu even geen behoefte aan .

Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    92
    Thanks
    273

Daumen hoch este notche Latina notche...

Vanavond was het weer een ouderwetse Latina notche.
    Heerlijk, als je daar als verwende berino een beetje op begint te rekenen.
    Naast een heel uitgebreide sessie met Marina ook nog even Samyra gespot.
    Samyra was weer helemaal de oude.
    Het enthousiastme straalde er weer vanaf. Toen ze Gustomass in haar ooghoeken spotte , liet ze de reeds ingezette toenadering tot een argeloze berino voor wat het was en kwam ze lekker naar Gusto toe. Like in the old days.....
    Enkele lekkere kusjes vielen Gusto ten deel en al pratende met haar, mijn Spaans is inmiddels weer beetje weggezakt zo bleek ... , werd Gusto weer een heel stuk wijzer. Deze keer verontschuldigde ze zich omdat ze vorige week na het hele korte , Hola, como estas, bien...., in de dameskleedkelder verdween om zoals beschreven niet meer ten tonele te verschijnen. "Ik was heel erg moe en kon niet werken die avond". Een spontaan excuus, was overigens niet nodig geweest, maar wel tekenend voor de goede stemming waarin deze dame weer is . Daar is Gusto heel erg blij mee, dat verdient deze dame.
    Ze wist ook nog te vertellen dat ze nog 2 weken werkt en dan voor 2 maandjes naar Colombia vertrekt.
    Een welverdiende trip. Dus wie nog wil heeft nog tot einde februari.
    Een Latina die eenmaal weg is, is nog niet terug. Kijk maar naar Juliette uit Bolivia.
    Samyra het was weer heerlijk om je even vast te kunnen pakken.
    Er zal altijd een speciaal plekje bij me voor jou blijven, dat is zeker.
    Mucho gusto mi muchacha Latina.

Gustomass.

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Sickboy bracht gisteren alles samen zo’n twee uur door met Samira, waarvan een uurtje op de kamer, de rest van de tijd al kroelend in de kino. Op die tijd heeft Samira er een fan bij. Samira zoent heerlijk, pijpt als de besten en is vurig bij het neuken, een echte furie.

Op de kamer kroop Samira bijna letterlijk de muur op onder stimulans van Sickboy’s tong. Het neuken verliep ook best heftig, Samira ging in cowgirl als een razende tekeer en laat Sickboy nu eens echt van razende vrouwen houden (hij krijgt Mevr Sickboy ook soms razend, maar da’s een heel ander verhaal). Eénmaal zichzelf klaargereden gaf Samira aan dat ik het initiatief mocht overnemen, ik heb haar gelijk alle hoeken van de kamer laten zien. Zo teder de knuffelpartijen, zo hevig de seks. Zelden zo’n nood gehad aan een douche als na deze sessie.

Samira = Hete dondersteen, goed voor 4 sterren op Sickboys gloednieuwe appreciatieschaal.
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard Osito

Tijdens onze knuffelmomenten noemde Samyra mij 'Osito'. Daarnet toch maar even gegoogeld en het bleek 'Beertje' te betekenen.

Ik werd er weer helemaal warm van (jullie weten wel waar)

El Osito Polar:wink:

Last Online
    Discussies
    92
    Thanks
    273

Daumen hoch een berinnetje dat snel oppikt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy
    Tijdens onze knuffelmomenten noemde Samyra mij 'Osito'. Daarnet toch maar even gegoogeld en het bleek 'Beertje' te betekenen.

Ik werd er weer helemaal warm van (jullie weten wel waar)

El Osito Polar:wink:

Nu moet Gusto toch even een grote smile wegwerken.
    Heb van mijn prive leraar Carpe enkele weken geleden gehoord, op speciaal verzoek, dat Oso Polar ijsbeer betekent.
    Aangezien Gusto eens een poging wilde doen om de Latina's in de Latina-kino( want daar lijkt het wel eens op) wat wilde bijleren, in het Spaans toch de knuppel op de matras gegooid.
    Samira, Casey en ik dacht Rosa waren aanwezig. Gelukkig kon Rosa aan oa Sammy uitleggen dat onze bijnaam in GT, icebear, Oso Polar in het Spaans is. Dit wekte een flinke portie hilariteit op, waarna Gusto wist dat Sammy weer OK is.
    Blijkbaar Sickboy, alias Osito Polar, heeft ze het nieuw aangeleerde maar gelijk in de praktijk gebracht toen ze bij jouw was, als ze je Mi Osito Polar(mijn kleine ijsbeertje) heeft genoemd. Was dat later veranderd in Oso Polar of praat ze nog steeds liever niet met een vol mondje.....?

Gustomass.

Last Online
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gustomass
    Blijkbaar Sickboy, alias Osito Polar, heeft ze het nieuw aangeleerde maar gelijk in de praktijk gebracht toen ze bij jouw was, als ze je Mi Osito Polar(mijn kleine ijsbeertje) heeft genoemd. Was dat later veranderd in Oso Polar of praat ze nog steeds liever niet met een vol mondje.....?
    Samyra is ongetwijfeld professioneel genoeg om het geleerde onmiddellijk in de praktijk te brengen. Ik kan me echter met de beste wil van de wereld niet meer herinneren of ze me nu 'Osito' of 'Osito Polar' noemde.

Blijkbaar was Samyra's indruk toch niet zo onvergetelijk. Wat ik met wel nog herinner is dat van dat volle mondje . Dàt zal Sickboy niet zo snel vergeten!

:wink: Sickboy

Last Online
    26 december 2024 @ 23:52
    Discussies
    17
    Thanks
    54

Standaard

ich denke, dass ich bei minem letzten GT-Bsuch bei genau dieser Samyra gelandet bin.

Sie sagte allerdings, sie käme aus Kolumbien, wieder so eine Geschichte, die mir eh spanisch vorkam. Was die Frauen so alles erzählen, ich hätte eher auf rumänisch getippt. Am besten hätte ich sie mal fragen sollen, aus welcher Stadt sie in Kolumbien kommt, wer weiß, ob sie eine gewußt hätte. Ich kenn aber auch fast nur Bogota und Medellin. Sie sprach kein deutsch und nur etwas Englisch. Samyra fragte mich auch nach spanisch, was ich aber verneinen mußte. Sie kannte mich noch von meiner Fußverletzung aus dem letzten Jahr, das überraschte mich.

Der Service ist insgesamt gut gewesen, wir begannen die Session im Kino und setzten sie im Zimmer fort. Es gab echte Küsse, Blasen PZC, Verkehr NMC in drei Stellungen. Allles sehr nett und ohne Zeitdruck, auch incl. etwas Nachtalk. Bezahlt habe ich 50 €.

Fazit: Ich kann Samyra weiterempfehlen, egal ob sie nun aus Spanien, Rumänien oder Kolumbien kommt.

Gruß
    Euer flens, der kein Heineken trinkt:D

Last Online
    7 september 2024 @ 16:00
    Discussies
    14
    Thanks
    13

Standaard Samyra

Samyra kommt undbedingt aus Kolumbien.....
    Zo'n ehhhhh..... je-weet-wel kater......

Eén van de avonturen van Dickydik: http://www.youtube.com/watch?v=ymvCF...eature=related

Last Online
    23 april 2012 @ 19:54
    Discussies
    127
    Thanks
    149

Lächeln Shamira (colombiaanse)

Naam : Shamira

Nationaliteit/Taal : Colombiaanse / Spaans, Engels

Leeftijd : niet gevraagd, ik denk ca. 25

Haarkleur/-lengte : zwart / lang

Lengte dame : 1.65

Postuur/Cupmaat : normaal/C/D Siliconenen

Tatoeages/Piercings :niet opgevallen

Service: nmc, pzc, vingeren, beffen, goed zoenen.

Tijdsduur : 30 minuten

Prijs : 50

Extra’s bij het bezoek:geen

Ik was bij mijn vorige bezoek ook al aangesproken door deze dame, toen was het niet tot een kamer bezoek gekomen. Echter Shamira beweert dat we wel op een kamer zijn geweest. Toch jammer een mooi meisje en ik kan me niet meer herinneren dat ik met haar op de kamer ben geweest. Om mijn geheugen wat op te frisse heb ik haar de sleutel laten halen. Heb hier geen spijt van gekregen. Zij zoent heerlijk en ook het neuken met zicht op een mooi lichaam is geweldig. Ben verbaasd dat ik nog geen paspoortje van haar heb gezien. Of heb ik er weer overheen gekeken?

Last Online
    7 september 2024 @ 16:00
    Discussies
    14
    Thanks
    13

Standaard Samyra

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timjava Bekijk bericht
    ...Dit zou inderdaad heel goed kunnen, echter is ze niet spaans, maar komt ze uit colombia.....
    Samyra is echt wel 'n Columbiaanse maar woont af en in Spanje als ze niet in Duitsland vertoeft...
    Zo'n ehhhhh..... je-weet-wel kater......

Eén van de avonturen van Dickydik: http://www.youtube.com/watch?v=ymvCF...eature=related

Last Online
    Discussies
    92
    Thanks
    273

Daumen hoch kleine aanvulling

Gustomass kent Samira nog van al weer bijna 2 jaar geleden.
    Dit lekkere snoepje was toen nog 28 jaar en had nog geen Siliconen.
    Eigenlijk wil Gusto haar zo in herinnering houden.

Maar het paspoort mag qua leeftijd aangepast worden.
    Oh ja, en bij extra's mag "Lekker snoepje"best vermeld worden.
    Wedden dat er een belletje bij haar gaat rinkelen....

Geniet maar heerlijk van dit ietwat aparte Latina meiske zou ik zeggen.

Ps Van Samira heeft Gustomass een beetje Spaans geleerd, tja je wilde toch tussen de bedrijven door ook wat praten nietwaar...

Enkele uitspraken van haar waren; "Comprendes mendes" " Que rico..!!" "Guapo " "Gordo" "Maravillosimo"
    "Guapomissimo" .
    die ene , "Casualidad no existe " is nu weer even actueel.
    In mijn voorgaande bericht refereerde ik naar het 888ste bericht van Stiffmaster....Nu blijk ik zelf met mijn 888ste bericht bezig te zijn.
    Een gegeven voor de lezers van nul en generlei waarde , maar toch een aardigheidje van deze nog altijd , zij het wat minder actieve, Latinalover...

Buen Notche, que te vaija muy bien Samyra...

Gustomass.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timjava Bekijk bericht
    Naam : Shamira

Nationaliteit/Taal : Colombiaanse / Spaans, Engels

Leeftijd : niet gevraagd, ik denk ca. 25

Haarkleur/-lengte : zwart / lang

Lengte dame : 1.65

Postuur/Cupmaat : normaal/C/D Siliconenen

Tatoeages/Piercings :niet opgevallen

Service: nmc, pzc, vingeren, beffen, goed zoenen.

Tijdsduur : 30 minuten

Prijs : 50

Extra’s bij het bezoek:geen

Ik was bij mijn vorige bezoek ook al aangesproken door deze dame, toen was het niet tot een kamer bezoek gekomen. Echter Shamira beweert dat we wel op een kamer zijn geweest. Toch jammer een mooi meisje en ik kan me niet meer herinneren dat ik met haar op de kamer ben geweest. Om mijn geheugen wat op te frisse heb ik haar de sleutel laten halen. Heb hier geen spijt van gekregen. Zij zoent heerlijk en ook het neuken met zicht op een mooi lichaam is geweldig. Ben verbaasd dat ik nog geen paspoortje van haar heb gezien. Of heb ik er weer overheen gekeken?
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Last Online
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

TSB kent Samyra nog van voor de siliconen en was aangenaam verast om haar in Living Room tegen het bevallige lijf te lopen. Het duurde wel even voor ik haar herkende maar zij bleek mij nog te kennen uit GT.

Op de kamer onze kennismaking hernieuw en dat was niet mis, lekker wederzijds oraal werk en passioneel neuken en zoenen. Goede sessie, maar ik zal er niet speciaal voor naar LR rijden... dat zal overigens niet nodig zijn want Samyra vertelde dat ze er enkel voor de party was.
    Ik laat haar dus nog even staan bij GT.

TSB
    :wink:

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten