Oorspronkelijk geplaatst door
nkg
Kijk je kunt natuurlijk ook op de iets minder populaire dagen gaan Rexie. Op deze dagen weet je dat dat kan gebeuren. Voor de dames is dat makkelijk geld verdiennen. Gun ze dat pleziertje. Met het hele vip gebeuren dat ze plannen zal dat nog wel erger worden. Veel ijsberen hebben daar hun bedenkingen over. En deze ook al aan de clubleiding geuit.
Er gingen zelfs geruchten dat PHG de entree wilde verhogen. Maar IP daarvan schijnen de cocktails betaalde service te worden. Tja als ik hoor dat er gasten zijn die 14 cocktails drinken op een avond. Dan is het puur misbruik maken van een leuke regeling. Je ziet nou dat de vaste bezoekers de dupe worden van de zaterdag avond zuipers. Daar zou PHG paal en perk aan moeten stellen. Als iedereen eens stopt met misbuik maken van de regelingen, 6x bbq eten, abnormaal zuipen. Idioot doen daar, dan is er niets aan de hand.
BTW, ja natuurlijk gaat het ze om de pegels.
:wink:
PS. Meestal krijgen ze een flinke fooi voor het zitten. Aan de andere kant bestraffen ze zichzelf. Ze moeten de hele avond dat stomme gezever van die vent aanhoren. Die zich daar alleen maar zelf belachelijk maakt door voor een fles billige (35 euri inkoop) champagne 200 euri neer te leggen. Dan ben je gewoon een randdebiel en daar zou ik als dame zeker van profiteren. Zo stom tref je ze niet vaak!
Even over luisteren, de laatste tijd ben ik luistervink aan het spelen bij Mila een van mijn favo`s. De meeste gasten realiseren zich niet eens dat ze veel niet begrijpt van dat wat je zegt en alleen maar lief lach en ja knikt. Dr is een gast die ligt hele verhalen over Harley Davidsons af te steken. Volgens mij weet ze niet eens dat het een Merk Motor is. Je ziet die niet zo vaak in Rusland denk ik. Vele mensen vergeten dat wat hier normaal is, ze daar nog nooit van gehoord hebben.
Ik doe me dan natuurlijk bijna in mijn broek van het lachen. Iets wat ze me trouwens niet geheel in dank afneemt