Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11

Discussie: Andrea, roemeens.

Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard Andrea, roemeens.

Haarkleur/-lengte : zwart / lang
    Lengte dame : 160
    Postuur/Cupmaat : slank / a-cup
    Nationaliteit/Taal : roemeens / duits (redelijk tot goed)
    Leeftijd : 18
    Tatoeages/Piercings : op de rug, verder geen piercings of tattoos
    Service: NMC / PZC / GFE
    Voordelen: zeer lieve meid, knapper verschijning
    Nadelen: volstrekt geen, of het moed zijn dat ik bij het zien van zoveel schoonheid spontaan begin te lozen
    Tijdsduur : 1,5 uur
    Prijs : 125
    Extra’s bij het bezoek: GFE +

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard JJ goes Villa and the winner is: ....

Gisteren weer eens in VV geseest, gezellige sfeer, veel dames niet allemal mijn smaak maar dat kan ook niet....
    Er liepen er minstens 3 rond die de JJ factor hadden, eentje kende ik al maar daar was extince mee, eentje nog niet die heb ik alvast laten keuren door Zakkenleger en dan blijft er nog 1 over, en wat voor een.
    Ze heette Andrea, 2 supersessie mee gehad verspreid over de avond.
    Herhalingsgevaar is zo groot dat ik al een vervolgafspraakje met dr heb gemaakt.

Op en top een JJ dame, die op alle punten aan de hoge vereisten voldoet!
    She got it, she got the JJ factor.

Last Online
    11 december 2012 @ 16:46
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard Andrea

ben zondag avond nog met Andrea naar de kamer geweest , TZ , beffen en neuken , in meerdere standjes , ik vond haar een beetje afwezig , kon misschien ook aan mij liggen omdat ik misschien aan de 2 Bulgaarse dacht van de uren daarvoor.

Herhaling ............

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dontheo Bekijk bericht
    ben zondag avond nog met Andrea naar de kamer geweest , TZ , beffen en neuken , in meerdere standjes , ik vond haar een beetje afwezig , kon misschien ook aan mij liggen omdat ik misschien aan de 2 Bulgaarse dacht van de uren daarvoor.

Herhaling ............
    MMM, ik had al een idee dat ze aan haar rustdagen toe was (maandag en dinsdag werkt ze niet). In het contact met haar kreeg ik niet dat gevoel van extase dat ik vrijdag wel had toen ik dr ontmoette en prompt 2 fantastische sessies van in totaal zo een 2,5 uur met dr had. Mijn intuitie klopte dus wel, maar deze week sta ik zeker bij een uitgeruste Andrea op de stoep....

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Gister weer met deze mooie dame naar de kamer geweest. Need i say more? Het was gewoon weer super.

Last Online
    2 juli 2009 @ 18:49
    Discussies
    59
    Thanks
    0

Lächeln ondeugend schatje

Tijdens de middag was het lekker weer en zat ik met Zandpadprins en Extince op het terras toen een zeer fraai slank meisje met lange donkere haren en prachtige ogen (type Do) Extince gedag kwam zeggen. 18 lentes, en dan ben ik meestal weg omdat ik mij dan te oud voel en het soms niet juist vind voelen. Echter dit meisje had een uitstraling van iemand die wist wat ze deed, en met een sterke persoonlijkheid. Ze werd me aangeraden door Extince en zo onthield ik deze schone.

Later op de avond stond ze met haar vriendin een beetje te dansen op de muziek van de DJ en ik zocht subtiel contact met haar , ze herkende me nog van de korte ontmoeting en ik vroeg of ze lust had, ze vroeg ondeugend nog waarin? en schuurde met haar strakke billen tegen mijn badjas t.h.v. mijn mannelijkheid en keek achterom ondeugend naar me en zei, sex?

JA dus!

en zo verdween ze om de sleutel te halen en vroeg of ik op haar wachtte, nou ik was niet van plan ergens heen te gaan!

Even later kwam ze vrolijk aanlopen met een ondeugende smile en ik liep gedwee achter haar aan, mmm, wat een heerlijk ding!

Op de kamer lag ik nog geen 10 secondes op bed of ze zoende me vol op de mond en vol overgaaf met haar tong op een lekkere en uitdagende manier! Eindelijk weer een dame die voluit zoende, mmmm

het blijft toch het lekkerste van de sex voor mij! Ze zocht snel mijn tepels en ze streelde met haar vingers mijn lichaam, zoenend ging ze naar beneden en begon mij heerlijk en geil te pijpen (a naturel) en nam ook mijn ballen mee, mmmm ook het gebied onder mijn ballen werd goed meegenomen, heerlijk en geil!

Zeer actief en leuk op een prettige manier bedreef deze tengere slanke Roemeense met een witte huid en iets vagere tribal tatoeage boven haar billen, sex met mij. Na een goede orale verwennerij vroeg ze uitdagend of ik haar wilde neuken, nou dat wilde ik wel! en al snel klom ze bovenop en begon heerlijk afwisselend en met zeer veel gevoel en variatie mij te neuken, 18 lentes en ervaring van een ervaren vrouw, ze wilde doggiestyle en haar prachtige ronde kontje stak uitnodigend naar achteren en zo penetreerde ik haar en neukte ik haar heerlijk en stevig om vervolgens over te gaan op missionarisstandje en dat was erg lekker en geil waarbij ze me ook zoende en mijn tepels met haar tong bewerkte, mmmm

even later kwam ik heerlijk klaar en ging Andrea nog even door met teasen van mijn ballen en zoenen.

Zeer goed en actief knap en leuk meisje, absoluut een topper!

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard Andrea en Erika, supertrio

Het heeft even geduurd sinds de vorige keren, minstens een maand geleden. Maar haar kwaliteiten was ik niet vergeten. Omdat ze samen op een bankje zat met een andere favoriete dame Erika, begon mijn fantasie op hol te gaan. Hoe zou het zijn deze twee tegelijk te hebben? Erika kan een superteaser zijn, kijkt je aan met supergeile ogen en maakt je helemaal wild. Kleine andrea doet hier zeker niet voor onder. En wat een superbody heeft deze dame. En ook in voor SM? wat een kanjer.

En zo belandden we op een van de mooie kamers in Villa Vertigo. Erika kleedde zich als eerste uit waarbij ze mij lekker bleef aankijken en ondertussen, al stripteasend erotisch haar lichaam beroerde. Andrea deed mee en begon Erika vol op de mond te zoenen en te tongen. Mijn kleine jongen sprong omhoog. Vervolgens gaf Andrea een stripteaseshow ten beste. Wat een absolute superbody heeft die Andrea. Ik lag al met een keiharde paal half op bed. Andrea wist er wel raad mee en begon met een superpijpsessie. Erika wist direct mijn mond te vinden en tongde heerlijk terwijl ik haar superlekkere tietjes bevoelde. Inmiddels moest ik noodmatregelen nemen, Andrea moest er af. Ik wou niet al knallen na 8 minuten...

Na een half minuutje gingen we verder. Vervolgens liet ik andrea boven mijn gezicht zitten. Een halve facesitting, zonder ademblok. Mijn tong drong diep haar grotje binnen. Erika had inmiddels een gummi aangebracht en begon mij te berijden. Andrea keek mij geil aan en zo gingen we een minuut of 10 door.
    Toen Andrea tegen mijn hoogtepunt als een waanzinnige begon te knijpen in mijn tepels, (en zei: ich weiss wass du willst, ze kon het zich nog herinneren van onze eerdere sessies ruim een maand eerder) kwam ik tot een zinderende ontlading. Tot slot wou ik nog met de dames de douchecabine in maar die bleek net groot genoeg voor 1 dame tegelijk. Wel was het een erotisch gezicht hoe Andrea haar lijf tegen de glazen douchecabine aandrukt. En zo kwamen we na een klein half uurtje weer beneden, de dames vol energie en ik behoorlijk afgepeigerd...

Last Online
    Gisteren @ 19:35
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard Kijk eens aan.....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    En zo kwamen we na een klein half uurtje weer beneden, de dames vol energie en ik behoorlijk afgepeigerd...
    GEILE HOND!!!
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    26 oktober 2024 @ 07:23
    Discussies
    14
    Thanks
    278

Standaard

Lang geleden dat ik eens een trio gedaan heb, als ik jou verhaal zo lees Pete was die van jou zeker geslaagd .
    ik zou het ook wel weer eens willen proberen alleen ik heb als voorwaarde dat
    het met 2 dames is die ik allebei ken en goede ervaringen mee heb op de kamer .

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard Wieder da....

Andrea is weer terug in Villa Vertigo en daar mee heeft de villa weer een kanjer terug.

Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

Ook weer gespot vandaag

Zal voorlopig weer in VV blijven. Tot nader order, uiteraard, want Roemeens.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten