Naam : Isabel
Nationaliteit/taal : Duitse / Duits
Leeftijd : 21 jaar
Haarkleur/lengte : Geblondeerd / Halflang
Lengte : 1.65m
Postuur /Cupmaat : Slank / D-Cup
Tatoeage /Piercing : Chinees teken tussen de schouderbladen
Service : PZC, NMC, beffen, Erotische massage, FT??
Extra : Erotische massage
Ik was gisteren maar net in de Villa toen ik Isabel op mijn netvlies kreeg. Eerst in burger, maar al gauw was ze beschikbaar voor de aanwezige ijsberen.
Mooi in een fel groen setje paradeerde ze door de twee Villa vertrekken teneinde in de hoger barruimte plaats te nemen in één van de bankjes.
In eerste instantie komt ze een beetje arro over, maar zodra je hier even doorheen prik en een praatje met haar gaat maken, ervaar je de ware vriendelijke en sympathieke Isabel. Ze is voor mij één van de mooiste aanwinsten in de Villa. Ze is een jonge studente welke net een week in het vak zit. Op de kamer was daar weinig van te merken, zodat ik haar woorden hierover maar even voor lief heb genomen :p.
Ze bood me een Erotische massage aan en dit deed ze heel geil en ontspannen. Hierna was het mijn beurt en de orale verwennerij liet ze gewillig over haar heen komen. Tegen HP # 3 aan heb ik tegelijkertijd met de oliefles haar gespierde bovenbenen gemasseerd. Haar pijpvaardigheid vertoonde wel enigszins een beginner in het vak. Kussen heb ik zelf een beetje laten versloffen (ik ben niet zo'n kusser) maar de momenten dat onze lippen elkaar raakten ontweek ze dit duidelijk niet. Neuken was een groot feest met Isabel.
Na met dit te zijn aangevangen was ik al snel aan het ejaculeren.
Fazit: Isabel, een pracht mooi kind en top service.. Zeer herhalinsgevaarlijk
Sonny:wink: