Weergegeven resultaten: 1 t/m 19 van 19

Discussie: Isabel (Duitse)

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Daumen hoch Isabel (Duitse)

Naam : Isabel

Nationaliteit/taal : Duitse / Duits

Leeftijd : 21 jaar

Haarkleur/lengte : Geblondeerd / Halflang

Lengte : 1.65m

Postuur /Cupmaat : Slank / D-Cup

Tatoeage /Piercing : Chinees teken tussen de schouderbladen

Service : PZC, NMC, beffen, Erotische massage, FT??

Extra : Erotische massage

Ik was gisteren maar net in de Villa toen ik Isabel op mijn netvlies kreeg. Eerst in burger, maar al gauw was ze beschikbaar voor de aanwezige ijsberen.
    Mooi in een fel groen setje paradeerde ze door de twee Villa vertrekken teneinde in de hoger barruimte plaats te nemen in één van de bankjes.
    In eerste instantie komt ze een beetje arro over, maar zodra je hier even doorheen prik en een praatje met haar gaat maken, ervaar je de ware vriendelijke en sympathieke Isabel. Ze is voor mij één van de mooiste aanwinsten in de Villa. Ze is een jonge studente welke net een week in het vak zit. Op de kamer was daar weinig van te merken, zodat ik haar woorden hierover maar even voor lief heb genomen :p.
    Ze bood me een Erotische massage aan en dit deed ze heel geil en ontspannen. Hierna was het mijn beurt en de orale verwennerij liet ze gewillig over haar heen komen. Tegen HP # 3 aan heb ik tegelijkertijd met de oliefles haar gespierde bovenbenen gemasseerd. Haar pijpvaardigheid vertoonde wel enigszins een beginner in het vak. Kussen heb ik zelf een beetje laten versloffen (ik ben niet zo'n kusser) maar de momenten dat onze lippen elkaar raakten ontweek ze dit duidelijk niet. Neuken was een groot feest met Isabel.
    Na met dit te zijn aangevangen was ik al snel aan het ejaculeren.

Fazit: Isabel, een pracht mooi kind en top service.. Zeer herhalinsgevaarlijk

Sonny:wink:

Last Online
    7 januari 2025 @ 23:44
    Discussies
    15
    Thanks
    6

Cool Isabel(le) Duits

Naam : Isabelle :neu:

Haarkleur/-lengte : donker blond, lang

Lengte dame : 1.70m

Postuur/Cupmaat : Slank, C - Cup

Nationaliteit/Taal : Duitse , Duits

Leeftijd : net 20 jaar

Tatoeages/Piercings : Onder haar nek, japanse tekens

Service : Top, afgezien van...

Bijzonderheden : Prijspolitiek (waarover later meer...)

Ik zal beginnen met de eerste kennismaking van vrijdag 13/3.
    In VV aangekomen rond 16.30 met een vriend, de kat uit de boom kijkende al een uurtje lang in de bar. Zie ik opeens vanuit mijn ooghoek echt een super lekker ding :alarm: effe bij het zitgedeelte kijken of ze een bekende zag. Aangezien deze :Engelchen naar mijn beleving zo lekker was ben ik gelijk opgestaan en naar haar toe gelopen en gevraagd of ze even bij ons kwam zitten. Dat was in orde. Na een korte intro gevraagd of ze een sleuteltje wilde halen. Moesten we even op wachten. Boven aangekomen begon ze me toen ze op de bedrand plaatsnam gelijk super lekker te pijpen. Ik heb haar zeer mooie tieten vastgehouden en echt genoten van haar orale kwaliteiten. Echt een natuurtalent deze dame. Aangezien ik nog droog stond, beregeil was, genoeg gepind had en niet van halve uurtjes houd, vroeg ik om langer te blijven.
    Ze zei dat haar dag er al bijna opzat, dat ze normaal Eur 50,- per half uur vroeg maar omdat ze mijn lul zo lekker vond , mij 'slechts' Eur 75,- in rekening wilde brengen. No shit! Toen ik na de lekkere opwarm pijpsessie haar lekker geneukt had, wilde ik nog maar 1 ding en dat was die lekkere tong over mijn eikel voelen en aldus geschiedde wat resulteerde in een heerlijke .
    Aangezien het etenstijd was 18u. stelde ze voor om eerst een hapje te eten en dat ik daarna weer met haar kon gaan voor Eur 25,- zei ze. Ze wilde wel eerst effe gewoon aftikken Eur 75 half uur incl FT, no prob.
    Áchteraf gezien had ik toen mss ook wel kunnen vermoeden die zien we vanavond niet meer terug, maar ja mss mogen we ook wel eens geloven in de 'mooie' woorden van een DVP. Of ieg gaf ik haar het voordeel van de twijfel. Helaas niet meer gezien die avond Maarja daarna nog een sessie meegemaakt van wederom zeer hoog kaliber, dus geen wrok. We weten hoe eerlijk/oprecht sommige kunnen zijn

Vrijdag 20/3
    Ik was de hele week al bezig met de gedachte van hoe kom ik zsm weer in VV om beide sessies van vorige week te evenaren/verbeteren en vooral meer tijd door te brengen met Isabelle.
    Gelukkig had ik afgelopen vrijdag een vrije dag en arriveerde ik om 13u in de Villa. Het was nog erg rustig. Ik hoopte natuurlijk dat ik haar zou aantreffen aan het begin van haar shift, want ze werkte alleen maar 's middags. Vanuit de sauna zie ik haar opeens lopen en krijg het gelijk een beetje warm :smilie_li
    Snel gedoucht, broodje genomen en aan een tafeltje ernaast gaan zitten. Had toch niet zveel honger merkte ik. Ik vroeg aan haar, Sollen wir heute weitermachen wo wir letzte woche geblieben sind. 'Konnen wir machen', zei ze, den geh ik mal ein......

Ze zei dat ze haar favo kamer had gekozen omdat deze op de hare leek. Helemaal bovenin, lekker knus.
    Na het bedje opgemaakt te hebben en de spiegel in voyeurmodus geplaatst te hebben, begon ze me heel zachtjes te teasen en kussen. Ze ging langzaam naar beneden en begon mij toen wederom heerlijk te pijpen. Echt GFE tot en met, alleen zonder TZ.
    Daarna rollen omgedraaid en haar super lekker haar mooie klitje gstimuleerd onder het neuken en fantastisch gekomen.
    Gaf al gelijk aan dat ik tijd had en dat ik zeker 2 uur wilde blijven. Daarna super blowjob, tergend langzaam, I slow motion en afgesloten met een spetterende FT.
    Dit herhaalde zich idem dito in uur 2.
    Ik moet echt zeggen dat de onderlinge chemistry ongekend hoog was en dat ze mij toevertrouwde dat ze met mij de fijnste ervaring had die ze tot dan toe in haar prille carriere heeft gehad
    Zelden ben ik door een DVP zo ontzettend lekker gepijpt

Wat er toen gebeurde daar heb ik lang over nagedacht en daarom schrijf ik dit ook aan mijn mede forumberen.
    Ik had echt een spetterende 2 topuurtjes :SmileyWic erop zitten en gaf haar voor bewezen diensten Eur 200,-, waarop ze zei dat ze Eur 250,- moest hebben, want ieder uur kost bij haar Eur 100,- en dat ze 2x FT had gedaan, dus E50 extra. Nou brak mijn klomp . Ik zei dat we het helemaal niet over prijs hebben gehad en dat ze vorige week zei dat ze mij Eur 75 per uur zou rekenen ex extra's, waarom zou ik daarover liegen ?
    Nou toen was het hek van de dam, mevrouw hield voet bij stuk en ik ook
    Niet dat ik het het niet waard vond of niet genoeg euro's bij me had, geen fooi wilde geven, want ik had nog uren met haar kunnen verblijven het ging mij hier louter en alleen om het principe, dat je best mag vragen wat je wil en als ijsbeer mag betalen wat je wilt of kunt, is iedereen zijn eigen zaak, maar wanneer je afwijkt van de gangbare 'normale' ons bekende prijszetting dit vantevoren duidelijk moet zeggen, dan kan ik zelf de keuze maken, maar niet achteraf zeggen dat je altijd Eur 100,- per uur rekent en dat je meer verlangt :unfair[1]. Wat ze vorige week had gezegd/beloofd speelde uiteraard ook nog mee. Kan er niets aan doen dat deze ijsbeer een olifantengeheugen heeft :teuflisch
    Zij vond mij toen in 1 keer van de hele relaxte ijsbeer, een grote klootzak en ze vond het geen stijl na zo'n mooie tijd samen, datzelfde argument kon ik haar ook tegenwerpen en heb ik gedaan, waarop ze zei dat ik dan nooit meer bij haar hoefde te komen
    Nou alle charme en gevoel was in 1 klap weg. Stilzwijgend liepen we achter elkaar de trap af en zonder om te kijken ging ze haar sleutel inleveren.
    Nou echt ik liep daar ook echt rond met zo'n gevoel van ben ik nou de foute Benny of zij? Ik ging aan de bar zitten en toen ze door de deur kwam stond gelijk een andere gozer klaar die al twee uur lang tevergeefs :thefinger had lopen ijsberen naar dit snoepje. Buiten in het zonnetje zat ik er echt mee in mijn maag, heb de hele situatie wel 10 keer overdacht en stond op het punt om het goed te maken en haar alsnog die Eur 50,- te brengen. Ik heb het niet gedaan omdat het toch nooit meer hetzelfde worden tussen ons.

Het ging mij niet om het geld, om de super tijd, ik weet het ook niet. Zoveel deed het haar mentaal blijkbaar toch ook niet want amper 30 seconden na mij ging ze weer naar boven om die niet ontvangen E50 terug te halen bij een nieuw gewillig geil beertje. Tja je weet dat het zo werkt only for the money :wink:
    FT-beer!

Last Online
    Vandaag @ 18:40
    Discussies
    85
    Thanks
    2.340

Standaard

hmmmm, moeilijk verhaal. FT berekenen ze extra en ook daar gelden weer verschillende tarieven. Alhoewel ik zoals altijd mijn vraagtekens zet bij die verschillen. Ik kan mij dus voorstellen dat zij het wel correct heeft berekend. Ik denk zelfs dat als ze inderdaad 100 Treuro voor een uur vraagt, ze korrekt gerekend heeft. Maar ze had jou ook al bij de kloten met die 75 Treuro, derhalve was het wellicht pay-back time.........
    Een uurtje is ook maar een uur...

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard

Kan met deze Isabel worden samengevoegd

Sonny:wink:

Last Online
    10 maart 2015 @ 23:52
    Discussies
    20
    Thanks
    17

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nami Bekijk bericht
    Wat ze vorige week had gezegd/beloofd speelde uiteraard ook nog mee.
    Nope, daar heb je helaas geen punt meer. Of had je 't soms op tape?

stond op het punt om het goed te maken en haar alsnog die Eur 50,- te brengen. Ik heb het niet gedaan omdat het toch nooit meer hetzelfde worden tussen ons.
    Had het toch maar gedaan. Je staat 50 euro in het krijt bij deze meid!

Duidelijke afspraken maken vooraf, is niet altijd vanzelfsprekend als in de greep bent van een schoonheid
    #Ursi polari, aardig beest#

Last Online
    4 mei 2010 @ 21:01
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

..
    Ze zei dat haar dag er al bijna opzat, dat ze normaal Eur 50,- per half uur vroeg maar omdat ze mijn lul zo lekker vond , mij 'slechts' Eur 75,- in rekening wilde brengen.
    ...
    Volgens mij heeft ze je de 1e keer willen matsen. Dat geldt echter 1x en niet meteen voor elke volgende sessie.

Je zat dus flink fout en hebt wat goed te maken... :o

(en dan vinden beren het raar dat de DVPs zo snel zo verharden...)
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

Last Online
    Discussies
    15
    Thanks
    6

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht
    Volgens mij heeft ze je de 1e keer willen matsen. Dat geldt echter 1x en niet meteen voor elke volgende sessie.

(en dan vinden beren het raar dat de DVPs zo snel zo verharden...)
    Ik vind dat je vooraf duidelijk moet zijn over de prijs wanneer je met iemand naar de kamer gaat. Zeker wanneer deze afwijkt van het normaal gangbare!

Ik denk trouwens ook dat DVP van iets heel anders snel verharden... of ben jij zo iemand die denkt dat het leven van deze meisjes zoveel carrierekansen biedt & romantisch is omdat ze met gemiddeld 30 fantastische beertjes per week naar de kamer mogen om te en bitte :tw[1]:
    FT-beer!

Last Online
    Vandaag @ 18:40
    Discussies
    85
    Thanks
    2.340

Standaard

en ik zat fout....ik heb niet goed gelezen.....Nami, toen je haar de eerste keer op de kamer had heb je voor 1 uur + FT in totaal 75 Treuro betaald, right? Dan heb je best wel een redelijke discount gehad. Ik dacht in eerste instantie dat je ook nog iets vooruit betaald had maar dat schijnt niet het geval te zijn. Voor die 2e keer heb je dus eigenlijk niet voor de FT betaald. Dat hoor je nog recht te trekken alhoewel het wel sneu is dat ze nu opeens een ander uur tarief hanteert......
    Een uurtje is ook maar een uur...

Last Online
    24 juli 2013 @ 20:44
    Discussies
    20
    Thanks
    0

Standaard

Ik vind dat je vooraf duidelijk moet zijn over de prijs wanneer je met iemand naar de kamer gaat.
    Nou moe? Dat heeft ze (volgens jouzelf) toch ook gedaan? Ze heeft bij de eerste kamergang (een week eerder) al gemeld wat haar tarief normaliter is (Eur 50,- per half uur), dus dat wist je al voordat je aan de tweede kamersessie begon.

Dat jou de eerste keer iets gegund is in afwijking van dit tarief (nl. een lager tarief), wil helemaal niet zeggen dat je daar rechten aan kunt ontlenen, dat moet je bij een 'gunfactor' nooit van uitgaan want dan houden de dames snel op met dingetjes aan klanten gunnen.

Nee Nami, je zit hier hartstikke fout, als ik jou was zou ik het nog proberen goed te maken zeker als je haar kamertechnisch en qua klik geweldig vond.

Just my 50 cents...
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

Last Online
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

...of ben jij zo iemand die denkt dat het leven van deze meisjes zoveel carrierekansen biedt & romantisch is omdat ze met gemiddeld 30 fantastische beertjes per week naar de kamer mogen om te en bitte :tw[1]:
    Volgens mij lees je niet goed wat ik schreef. Probeer het nog eens? En je legt me woorden in de mond, een onzindelijke en zeer onvolwassen discussietechniek. Dream on.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 maart 2009 om 00:30

Last Online
    Discussies
    20
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jetliner Bekijk bericht
    Je staat 50 euro in het krijt bij deze meid!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht
    Je zat dus flink fout en hebt wat goed te maken... :o
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    Voor die 2e keer heb je dus eigenlijk niet voor de FT betaald. Dat hoor je nog recht te trekken (…)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Extince Bekijk bericht
    Nee Nami, je zit hier hartstikke fout, als ik jou was zou ik het nog proberen goed te maken zeker als je haar kamertechnisch en qua klik geweldig vond.
    Afijn, de communis opinio is duidelijk :thefinger. De vraag is nu of je het ook daadwerkelijk gaat goed maken bij haar?

Last Online
    Discussies
    15
    Thanks
    6

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    en ik zat fout....ik heb niet goed gelezen.....Nami, toen je haar de eerste keer op de kamer had heb je voor 1 uur + FT in totaal 75 Treuro betaald, right? ......
    Nee, E 75 voor half uur met FT, dus standaard.
    Ze vertelde dat ze mij E75 p.u. zou rekenen ipv de gebruikelijke E100 (exclusief extra's offcourse).
    Niet over gehad of dit een one-time event zou zijn, wat ik dus oogluikend veronderstelde de tweede keer. Immers zonder tegenbericht...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Extince Bekijk bericht

Just my 50 cents...
    Dat is wellicht het beste argument. Ze is het zeker waard om erop terug te komen. Dieper inzicht komt vaak met de tijd en echte toppertjes blijven schaars...:green_smi

Zal volgende keer wel zo in de Villa voor haar staan

:wink:
    FT-beer!

Last Online
    Discussies
    20
    Thanks
    0

Standaard

Zal volgende keer wel zo in de Villa voor haar staan
    En met die vermaledijde 50 euro neem ik aan. Anders begint de strijd met haar opnieuw .

Good luck !

Last Online
    14 november 2018 @ 09:51
    Discussies
    81
    Thanks
    160

Standaard

mij toevertrouwde dat ze met mij de fijnste ervaring had
    HAHA dat zeggen ze allemaal. maar verder wel een leuk recentie
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 maart 2009 om 00:31

Last Online
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

Erg leuk meisje, mooi koppie en figuur. Helaas doet ze niet aan zoenen (althans, met klanten :D), dus zelf niet mee naar de kamer.

Last Online
    17 oktober 2019 @ 07:39
    Discussies
    3
    Thanks
    9

Standaard

Zulke discussies zouden NIET mogen bestaan. Punt uit ! 50 1e half uur en 25 2e half uur. PUNTO FINITO. Zo is het nu éénmaal "gangbaar". En vallen alle "zinloze" diskissies van beide kanten automatisch weg !
    Tevens ... zowel qua respect voor de klant, de mede dame's die zich WEL aan dit tarief houden !
    Als een "dijk" zich daar niet kan aan houden, dat ze dan ergens anders "plat" gaat.

Straks wordt het nog erger dan een "veiling". Staan ze in rij en laten ze zich per opbod neuken. Waar zijn we mee bezig ?
    FT akkoord + 25, zoals anders speciale services. (dat is ook al lang bekend).
    De kunst van een vrouw is, net het omgekeerde bedoelen van wat ze zegt.

Last Online
    8 maart 2024 @ 17:31
    Discussies
    4
    Thanks
    22

Standaard

Was gisteren in de Villa. Daar ben ik met twee dames (afzonderlijk) naar de kamer geweest waaronder Isabel. Het is een heerlijk meid om te zien. Op de kamer viel haar BJ service behoorlijk tegen. Ze nam de voorkant van mijn knuppel niet eens helemaal in de mond, jammer.
    Wat het wippen betreft: middelmatig en zakelijk.

Herhalingsgevaar: nada/noppes.

De andere dame was Joy..... Dat was wel een behoorlijke voltreffer. FF kijken of zij ook een thread heeft.

Last Online
    6 mei 2016 @ 13:07
    Discussies
    7
    Thanks
    1

Standaard

Deze meid is echt gaan zweven, vandaag was ze druk bezig en ik vond haar echt een mooie verschijning. Dus netjes gewacht tot ze terug rondliep, wanneer ik haar de eerste keer vroeg vertelde ze me dat ze bezet was, de 2 de keer hetzelfde.... totdat ik haar 5min later doodleuk zag zitten met vriendinnen in salon. Zeg dan gewoon dat je ff wil rusten na een zware sessie nee van die flauwe kul, gelukkig want lees hier niet veel goeds over haar.

Last Online
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Haarkleur/lengte : Geblondeerd / Halflang
    Heeft haar blondjes look afgeschaft en is nu weer heerlijk naturelle brunette. Veeeeeel mooier.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten