Hoi bezoeker!
Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
-
Geile Tijden, Mei 2010
Oorspronkelijk geplaatst door
Willi69
Nein, das war nicht Lisa. Ich weiß, wer gemeint ist, kenne aber den Namen nicht.
hatte auch ehr so B-Cups, also jetzt nicht übermässig groß. Typ ein wenig Britney Spears look-alike. Mist, solche Frauen machen mich immer sofort geil. Habe bei ihr aber Abzockgefahr gewittert.
"Die Holländer sind vorne vom Feinsten bestückt." (Oliver Kahn)
-
-
Picasso 1
En waarom krijgen we dan geen lijstjes van VV?
Mogelijk omdat het damesbestand sneller verandert dan dat hij zijn lijstje af heeft?
Er zijn geen dames in VV alleen langweilighe ex theke dames en dames die effe voorbij komen
En ZL moet toestemming geven anders geen censuur.
-
-
Donderdag 29 april, The birthday of THE MASTERBULL
Ace2
Ik gaf SFL een hand en ik besefte dat het wel eens een lange tijd kon duren voor ik mijn vriend weder zou zien. Ik wenste hem het beste. Het deed mij toch wel wat om hem te zien vertrekken. Het ijsberen leven is een levensstroom van levens die elkaar toevallig kruisen en zich weer van elkaar verwijderen. Soms gaat het ongemerkt en soms mis je iemand.
Ik kleedde mijzelf snel om en liep naar mijn auto. Ik stapte in mijn auto en ik kon mij niet aan de indruk onttrekken dat het geluid van mijn mondharmonica nu meer melodramatischer klonk dan anders. Zou er nog een samenkomst van The Bulls komen na de verjaardag van SFL? Zou ik SFL nog eens treffen? Zou ik ooit nog eens een Bull kunnen zijn. Blijkbaar lekte mijn auto want het werd wat vochtig rond mijn oog. Daarom zong ik uit volle borst, terwijl ik richting horizon reed, als eerbetoon aan The MasterBull en alle Bulls: “I am a poor lonesome Bull, fucking, far, far away from home……………………………”
Zo nam ik afscheid van VV op 31 maart met de kennis van toen dat het nog lang zou duren alvorens ik SFL weer zou treffen, als ik hem ooit nog zou ontmoeten. Maar sexgoden bestaan. Mijn tranen moeten op de Olympus krachten hebben los gemaakt waardoor mijn reis naar Verwegiestan kwam te vervallen en ik zowaar naar de verjaardag van SFL kon gaan. “Mijn tranen waren het offer dat ik bracht aan de Sexgoden van de Olympus” vertelde ik SFL. “Jeeeeehhhhh” zei SFL met open mond “verzin je dat allemaal zelf?” Ik had mij voor genomen om op die mooie zomerse dag van 29 april vroeg aanwezig te zijn, maar uiteindelijk arriveerde ik pas tegen 15.00u. Later op de avond zou Jack42 over de telefoon nog zeggen: “Toch altijd weer knap dat je uberhaupt op de geplande dag aankomt” Ik sloeg dus om 15.00u de Heidweg in en stelde al gelijk vast dat het druk was. De bewaking wees mij richting Naturpark waar de Hummer als taxi zou wachten. Ik racete naar het Naturpark waar de Hummer net weg reed. Samen met Stella moest ik even wachten op onze Hummer-taxi. Die kwam snel en bracht ons veilig naar GT, waar ik snel naar binnen stapte. Blijkbaar was het druk (ZEDD en 2Bat4You moesten een kluisje delen), maar dit keer had ik geluk. Ik kleedde mij uit. Ik stond nog in mijn maatkostuum toen Perla met een klant binnen kwam lopen. Ze keek mij goedkeurend aan en zei: “kommst du von kantore?” Ik knikte van “nee” en antwoordde: “am arbeid laufe ich im unterhose und im badenmantel, aber im GT laufe ich mit eine kostum” Perla keek haar klant lachend aan en tikte tegen haar voorhoofd. Ik douchte mij snel, maar wel grondig. Met natte haartjes deed ik wat gel in mijn haar (Jansen zou immers ook komen) en ik zag 2Bat4You bij de balie staan. Zoals menig ijsbeer zou doen keerde hij mij de rug toe. Gelukkig zijn mijn sociale antennes niet zo goed ontwikkeld dus ik riep: “Hiiiiii 2Bat4Youtjeeeee” Onwetend wat hem te wachten stond draaide 2Bat4You zich om en riep lachend: “Hiiiii Acieeeeeee” Wij schudden elkaar de hand en sloegen op elkaars schouder. 2Bat4You vertelde trots dat hij al 2 Thaisen had gezien. “Je hebt Kim en MeyLin gezien” verduidelijkte ik hem. Wij beloofden elkaar elkaar veelvuldig te spreken die dag. Wij liepen de kleedkamer uit om tegen Lin aan te lopen. Lin kwam naar mij toe en greep gelijk in mijn kruis (waarom doet iedereen dat toch?) en wreef eraan, terwijl ze haar tongetje naar buiten stak. “Chinesische kwaliteit” vertrouwde ik haar toe. Lachend liep Lin door naar 2Bat4You die haar schaakte en voor meer dan 2 uur op de kamer verdween.
Ik liep dan maar alleen, lonesome, naar de barruimte waar ik gedurende de hele dag de volgende dames zou waarnemen: MeyLin, Kim, Lin, Sofie, Maya, Chrystelle, Emy, Lovely, Christina, Tanya, Cindy, Nicolle/Michelle, Lisa, Elisa, Laura, Nadine (dld.), Lilia, Elisabeth, Elisa, Alina, Carla, Kelly, Evita, Gabriella (Tsj.), Heidi, Jana, Marina, Milana, Nicolle, Alexia, Roxanna, Filiz, Silvana, Lena, Hani, Stella, Adella, Nani, Andrea, Nathalie, Anna, Sandra, Emma, Carmen, Shakira, Carla, Denise, en nog een heleboel.
De eerste die ik trof was Meylin die op de leuning van de bank bij de ingang zat. Ik gaf haar een familiaire zoen op de wang. Ze vroeg mij wat ik in GT deed. “Arbeiten, und du?” antwoordde ik. Lang tijd om bij te praten hadden wij niet. Met uitgestoken hand kwam Sonny op mij af gelopen. Hij sloeg mij op de schouder en het kostte mij moeite om geen pijnlijke grimas op mijn gezicht te laten verschijnen. Na de ditjes en de datjes vertelde ik Sonny dat ik ook zou verschijnen op zijn verjaardag. Ineens flikkerden zijn ogen open en hij riep: “Shit, ja……dat schreef je op het forum…....ik moest jou persoonlijk uitnodigen…….” Even was het stil en toen zei Sonny: “Wacht…….wij doen dit even over nieuw” waarna Sonny weer naar de bar liep om met uitstoken had naar mij toe te lopen. Met verbazing zat Meylin naar dit schouwspel te kijken. “Wass macht er?” vroeg ze “mir inviteren” antwoordde ik. Sonny kwam terug en gaf mij een ferme hand (weer kostte het moeite om geen pijnlijke grimas op mijn gezicht te krijgen) en hij maakte mij deelgenoot van zijn geplande verjaardagfeestje op woensdag 12 mei in LR. “Kom je ook?” vroeg hij “daar moet ik even over nadenken. Ik zal mijn agenda raadplegen en het je zo spoedig mogelijk laten weten” reageerde ik. Daarna begonnen mijn benen te trillen, verstijfd als een harde penis stond ik aan de grond genageld en mij ogen sperde zich weid open. “Welche frau siehst du?” kierde Meylin. De vrouw die ik zag was Chrystelle uit de Dominicaanse Republiek, die eindelijk, na maanden van afwezigheid, weer terug was. Ze schreide met haar klant voorbij, waarbij ze mij een klein knipoogje gaf. Ze straalde mede door de felle kleuren van haar ketting en het fleurige sjaaltje in haar haar. Het enige wat ik kon doen is achter haar aan lopen. Ik stapte nog net niet de kleedkamer in om bij de financiele afrekening tussen haar en haar klant te zijn. Verveeld stond ik even te dartelen bij de balie en overwoog maar gewoon weer de barruimte in te gaan om niet over te komen als een oversexed puppiehondje dat op zijn teefje aan het wachten was. Maar zover kwam het niet. Op dat moment kwam Chrystelle uit de kleedkamer en een brede glimlach kwam op haar gezicht en ze kierde luid: “Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii” waarna ze dansend op mij afwiegde. Ze omhelsde mij en zoende mij hartstochtelijk. Ik moest even naar adem snakken, maar Chrystelle nam daar geen genoegen mee en zoende gulzig door. Ik liet het mij met alle plezier overkomen. Na die lange innige zoenpartij liet Chrystelle mij achter om zich te verfrissen. Ze beloofde mij dat ze daarna alle tijd voor mij zou nemen. Dat kwam eigenlijk wel goed uit, want ik moest SFL eerst nog feliciteren.
Ik bestelde eerst nog snel een glas water en liep naar buiten, al waar ik in de verte al een groepje bekende ijsberen in de tuin zag: SFL, Kinky-Bull, ZEDD, Cupido en Sonny. Lachend liep ik om hen af en SFL straalde zowaar nog harder dan Chrystelle. Hij spreidde zijn armen en omhelsde mij innig (al deed het wel een beetje pijn): “Geweldig dat je bent gekomen” riep hij “Voor jou altijd” bevestigde ik mijn trouw aan The MasterBull. Ook de andere ijsberen gaf ik een hand. Het was goed om mijn mede-bull, Kinky-Bull, weer te zien. Ook was het goed om ZEDD en Cupido de hand te kunnen schudden. Sonny had ik al gesproken, maar die ontweek ik een beetje. Die wist teveel belastend materiaal over mij en het duurde ook niet lang dat hij riep: “Wat zeiden ze ook al weer over jou in VV?” Ik haalde mijn schouders op en mompelde iets. Sonny begon te lachen en haalde zijn mobieltje te voorschijn, waarin al die geweldige quotes had vastgelegd. “Ah” zei hij gniffelend “hier heb ik ze al”. Even was het stil, waarna Sonny vervolgde: “Die mann hast ADS und er macht welle ohne wasser” Niet begrijpend keek ik hem aan. “Dat je een hoop onzin uit kraamt” verduidelijkte Sonny “Ja ja” zei ik ietswat verbolgen “nu weten wij het wel” . Maar Sonny had ook goed nieuws over mij. Hij bedankte mij voor de tip, die ik hem enkele maanden geleden haden gegeven, om met Braziliaanse Tyra naar de kamer te gaan. Ze was geweldig vond hij. Hij vervolgde: “Het was heerlijke sex en ze genoot zelf ook. Ze gaf jou ook een compliment door tegen mij tegen dat ze die dag haar 2 beste klanten ooit had gehad.” “Oh?” reageerde ik “wie, buiten mij dan, nog meer?” Zo kwamen wij op het onderwerp van het hebben van een klik met een dame. “Ik ben al blij als ze naar mij lachen” zei Cupido bescheiden. “Nou dan heb ik wel veel kliks” riep ik “telkens als ik mijn onderbroek uit doe gaan de dames lachen” En zo vervolgde ons gesprek over deze toch wel gewichtige zaken en andere blote borsten.
Mijn aandacht werd echter afgeleid door een voor mij onbekende ijsbeer. Ik keek hem wat boos aan en dacht “zie je niet dat wij hier met een serieus gesprek bezig zijn?” De man stelde zich voor als MegaBoob en wij allen stelden ons aan hem voor. “Ah, mijn grootste fan” riep SFL, waarna de 2 in gesprek raakten. Ik tikte MegaBoob op zijn schouder en zei: “ik heb ook een fanclub hoor” , waarop Cupido begon te lachen: “maar zonder leden” Geirriteerd draaide ik mij naar Cupido en bromde: “jij hoeft echt niets te zeggen, want jij komt toch niet voor in mijn verhaaltje” MegaBoob keek met een gigaborsten glazige blik de tuin van GT rond en stelde teleurgesteld vast dat de echte grote borsten niet aanwezig waren.
Voor mij was het echter tijd om weer eens in de barruimte te gaan kijken of ik Chrystelle kon vinden. Bij de deuropening werd ik echter tegen gehouden door Emy die mij een lieve zoen op de wang gaf. “Du sehst gut aus” complimenteerde ze mij. Ik luister altijd graag naar complimentjes, maar nu moest ik door lopen. In de barruimte trof ik geen Chrystelle aan en dus hield ik MeyLin nog even gezeldschap. Tegenover ons zat 2Bat4You. Ik maakte Meylin opmerkzaam op zijn Thaise voorkeur. Er kwam niet echt beweging. Ik vertelde haar: “Er ist eine gute kunden von Joy und Bee” in de hoop bij haar wat competatieve elementen los te weken. Aan haar ogen zag ik dat dat lukte en dat ze dacht dat er maar 1 The Queen van de Thaise kolonie kan zijn. 2Bat4You maakte er geen gebruik van. We kletsen wat toen ineens een ijsbeer tegen mijn schouder aantikte. Verschrikte keek ik hem aan en zag dat het Big30 was. Ik omhelsde hem innig en sloeg mijn armen om zijn schouders. “Wat doe je allemaal uitbundig” pruttelde Big30 tegen “als de mensen mij met mijn armen om jouw schouders zien dan denken ze vast dat ik ook zo belangrijk iemand ben op internet” zei ik. “Ga straks Tiga maar knuffelen” bromde Big30. Ik zag het al helemaal voor mij dat ik tussen Tiga en Big30 kon lopen. Dat zou we goed voor mijn imago zijn. Ik duwde Big30 echter ruw weg toen ik Chrystelle zag komen aan lopen. Haar verschijning was schitterend en ik sprong op haar af en zoende haar wederom innig. Ze vertelde mij dat wij even moesten wachten, omdat de wachttijd een half uur was (had ik om een sleutel gevraagd?). Zo had ik even tijd om mij te douchen. Ik liep naar de kleedkamer en ik zag Killer-Bull bij de balie staan. Ik liep op hem af en gaf hem een hand. Verbaast keek hij mij aan en dacht waarschijnlijk: “welke idioot is dit nu weer?” Later zou hij tegen SFL zeggen: “die Hollander met zijn witte balletjes is er ook” “Hij heet KING-Bull2” verduidelijkte SFL. Ik had het echter te druk voor een lang gesprek met The Killer-Bull. Ik rende naar de douches om mij te verschonen, waarna ik weer naar Chrystelle huppelde die geduldig op mij. Chrystelle en ik besloten buiten verder te wachten. Ik paradeerde met deze prachtige zwarte gazelle langs mijn ijsberen-vrienden. Met hun duimen omhoog gaven Kinky-Bull en Killer-Bull hun goedkeuring en ik wist dat het goed was. Wij vleiden ons op een ligbank en kropen tegen elkaar aan. Een gulzige vrijpartij speelde zich in de open lucht af, waarbij Chrystelle teder mijn penis streelde. Achter ons zat Perla met haar klant, die haar voor een groot deel van de dag had geboekt, te fluiten. Even keek ik en zag dat op een andere ligbank een oudere meer buikige ijsbeer werd afgepijpt. De dame zag mij kijken en knipoogde, waarna het lulletje nog eens diep in haar mond nam. Op een ander ligbed was Adella een ijsbeer aan het afwerken. Dit geile uizicht op dat mooie lijfje deed mij nog dichter tegen Chrystelle aan kruipen en wij vrijden lustig door. Na een half uur besloten wij poolshoogte voor de sleutel te gaan nemen. Die was inderdaad vrij gekomen. Op de kamer vond een fysiek weerzien plaats dat ik geweldig zou willen noemen. Ik zou het sex met een (echt) vriendinnetje willen noemen. Al begreep ik later die avond dat je met die woorden moet oppassen. Van een dame begreep ik dat als een klant vroeg of hij sex met haar kon hebben zoals met een vriendin dat ze dan erop kon rekenen dat hij “ficken ohne gummi” bedoelde. En weer had ik wat geleerd. De dame vertelde mij ook dat het steeds vaker voor kwam. Het irriteerde haar zeker en ze wist ook dat steeds meer meisjes voor het extra geld bezweken. Uiteraard zou zij het nooit doen. Ik was wel een beetje verbaasd. Natuurlijk is sex zonder condoom veel lekkerder dan met condoom en natuurlijk kan het in de heetst van de strijd, hoe onverstandig ook, in uitzonderingsgevallen voorkomen. Maar er echt bewust op zoek naar gaan (en er extra geld voor willen geven) leek mij toch vragen om (gezondheids)problemen. De dame legde mij verder uit dat het de ijsberen allemaal weinig kon schelen. De gemiddelde ijsbeer was tussen de 40 en 60 jaar en dacht waarschijnlijk dat hij met een pilletje HIV nog wel 20 tot 30 jaar onder controle zou kunnen houden. Daarna was het toch tijd om te gaan, met of zonder HIV. Voor de meisjes, die aanzienlijk jonger zijn en dus een veel langere leeftijdshorizon moeten hebben geldt iets anders. Na 20 of 30 jaar zijn zij pas op middelbare leeftijd en hadden nog graag enkele tientallen jaren daar aan willen toevoegen. Daar komt bij dat die mooie pilletjes voor Europeanen beschikbaar zijn, maar waarschijnlijk niet voor Oost-Europese en andere niet-westerse prostituees. Misschien moeten wij daar maar eens wat meer aan denken.
Maar goed dat was niet wat ik bedoelde met de sex met Chrystelle. Dat was safe, zoals het hoort.
Na de sessie met Chrystelle merkte ik dat ik wat moe was. Loom als ik was ging ik mij douchen. Die loomheid was tijdens het afdrogen ineens verdwenen toen er een schitterende gebruinde dame de kleedkamer binnen liep. Haar lichaam was perfect: de perfecte rondingen kon ik waarnemen. Niet te groot en niet te klein. “Ja” zei ik tegen haar. Verbaast keek ze mij aan. “Ich gehe mit dir gleich nach zimmer” lichte ik toe. Lachend keek de dame mij niet begrijpend aan. Ondertussen was Killer-Bull er ook bij komen staan en stak lachend zijn duimen omhoog. Later vertelde hij mij dat ze goed was en allerlei piercings had. In tepels, tong, clitje en weet ik veel waar. Het lijk mij meer op een wapenfabriek. Haar naam was mij echter ontschoten.
Ik slenterde maar naar buiten. Ondertussen was ook Jansen in GT neer gestreken. Ik gaf hem een hand en hij complimenteerde mij met mijn snelle kapsel. Ik zat te wachten op een of andere sneer, maar die kwam niet. Ja, voor Jansen ga ik altijd even snel naar de kapper. Je kunt er niet goed genoeg uit zien. Ineens pakte SFL mij weer vast en riep wederom: “ik ben blij dat je er bent” GT had ondertussen voor champagne gezorgd die wij lekker nuttigde. De champagne zorgde er voor dat wij nog meer stoere wartaal uitslaakten dan anders. Dat lokte ZEDD naar ons toe en kwam bij ons staan. Ruw duwde ik ZEDD weg en riep: “Sodemieter op man. Je ziet toch dat wij stoer bezig zijn. Strak ziet iemand nog dat wij jou kennen.”. Lachend kwam ZEDD terug gelopen en ik sloeg mij arm om hem heen, waarbij ik hem gerust stelde: “Grapje………….., ik mag er toch ook bij staan.” ZEDD ging echter eten met 2Bat4You en als een echte gastheer ging SFL champagne naar die 2 ijsberen brengen. 2Bat4You had home-made-Thai-food bij zich, maar nuttigde het eten van GT dat er, eerlijk is eerlijk, goed uit zag en ook goed smaakte.
Doordat het goed weer was, waren de gasten en dames over het gebouw en de tuin verspreid, zodat je geen goede indruk van de drukte kon krijgen. Bij het eten stond echter een flinke rij.
Ik ging naast Big30 zitten (die een diepe zucht slaakte) en vroeg hem naar de status van mijn oeuvreprijs. “Ik had die tuinkabouter vandaag voor je moeten meenemen” antwoordde hij. Big30 beloofde mij de volgende keer een echte oeuvreprijs-ijsberen-tuinkabouter voor mij mee te brengen, maar ik zou hem dan wel thuis in de tuin moeten wegzetten. Ik haalde nonchalant mijn schouders op en zei: “ach, dat staat wel leuk, alleen zal iedereen zich afvragen waarom er zo’n grote blote piemel aan hangt.”
Jansen vertelde nogmaals zijn toen al gepubliceerde relaas over telefoontechnieken bij dvp’s (dat ik de volgende dag snel eens ging lezen) en ik moest lachen van de herkenning. Sonny lag languit op een ligbed en spreidde zijn benen. Gespreide benen trekken nu eenmaal mijn aandacht en ik ging voor hem staan. Daar kreeg ik wel spijt van, want hij liet een enorme scheet en de windvlaag die daar uit voort kwam blies mij zo naar het terras waar werd gegeten. Dat kwam goed uit want ik wilde met mijn Thaise meisjes even bij kletsen. Ik schoof aan bij Kim, Meylin en Lovely. Ik had geen eten en de dames wilden weten of ik niet wilde. “It taste very good” zei Lovely. “Just like my body” voegde ik er aan toe. De dames kwebbelende in allerlei talen wat af en vroegen dan wat ik er vond. Ik vond alles best. Ik hing er gezellig bij. en besefte ineens dat ik geen bankhanger was, maar een tafel-hanger. “Ich bin keine bank-bugel, aber eine tisch-bugel” waarop MeyLin en Kim lachend in koor riepen: “Nein, du bist eine slange” Ik sloeg mijn armen om Kimmetje en kuste haar en fluisterde: “aber ich bin deine slange” , wat weer erg op de lachspieren van Kim sloeg. Iets verder aan de tafel had Emy gezeten. Toen die weg was ging het over haar en over haar vermeende gedeeltelijke Thaise afkomst. De dames waren ervan overtuigd dat dat niet zo was. “Aber dass hat sie mir gesagt” stamelde ik “denkst du dass sie mir belugend hatte?” “Wir sind freunden, Emy und ich” vervolgde ik “die latzte mahl ist sie 4 mahl fertig gekommen” De dames keken mij verbaast aan “Ich glaube nicht dass sie gelugend hatte” verdedigde ik hartstochtelijk Emy. “Sie ist gekommen bei dir?" vroeg MeyLin lachend, waarna Lovely en Kim ook in de lach schoten. Kim legde haar hoofd tegen mijn schouder en fluisterde: “Ich kann bei dir echt kommen. Nicht oft, aber ab und zu” . Ik gaf Kim nog een knuffeltje en keek nog eens naar haar schitterende lichaam. Zo viel die bloementatoo mij weer eens op: “Die blumentatoo seht gut aus. Es bekommt grosse rund grosser jedem woche. Gibst du die blumentatoo jedem tag wsser?”2Bat4You wenkte mij en vertelde mij of de Thaise dames soms zin hadden in zijn home-made-Thai-food. Terug bij de dames aangekomen bleek het eten aardig scherp te zijn. Geen wonder dat die 2Bat4You zo heet op de kamer is. Nadat de dames klaar waren met eten ging ik nog even kijken wie er nog zat te eten. Ik schoof even aan bij Tiga en Cupido. Tijdens ons gesprek besefte ik dat ik ZEDD nog iets moest zeggen. Dus liep ik snel naar ZEDD, om binnen een paar minuten terug te keren naar Tiga en Cupido. “Waar waren we gebleven?” vroeg ik. “Wij waren met elkaar in gesprek en midden in dat gesprek liep jij weg. Dat is niet netjes.” Mopperde Cupido. “Oh?” reageerde ik “Is dat zo?. Ik kan mij dat niet meer zo goed herinneren. Mijn lange-termijn-geheugen werkt niet meer zo goed.”De rij voor het eten was nu een stuk kleiner geworden en ik zag MegaBoob erin staan. Ik wilde zijn dag wel even verpesten. Ik ging naast hem staan in de rij en niets vermoedend knikte hij naar mij. Voor ons stond Michelle/Nicolle en gezien haar borstomvang had zij de aandacht van MegaBoob. Ik tikte op haar schouder en vroeg: “Hi Michelle, wie geht es dir?” Lichtelijk geirriteerd keek ze mij aan: “Ich heisse hier keine Michelle. Wir sind nicht in Holland. Ich heisse Nicolle.” Even was ik stil. Het zijn ook zoveel verschillende namen. Uiteindelijk zei ik: “Mir egal” en weer was ik even stil “aber wir willen weissen wer der beste auf zimmer ist” en ik hield mijn arm om de brede schouders van MegaBoob, die er wat onwennig bij stond te lachten (je komt ook niet elke dag een Ace2 tegen). Nicolle maakte een wegwerp gebaar en giechelde wat. Ik wilde daar geen genoegen mee nemen en riep: “Aber Nicolle. Auf zimmer sagst du immer dass ich die beste bin?” Was sist loss?” Mijn sexgodenstatus liep bij MegaBoob een enorme deuk op en ik raakte dan ook in lichte paniek. En toen was daar ineens Perla die met het eten voor haar klant langs liep. Ik greep haar echter ruw vast en schudde haar door elkaar: “Perlaaaa, sag mir dass ich die beste bin auf zimmer und nicht die mann” (terwijl ik naar MegaBoob wees). Lachend keek Perla rond en toen ze zag dat er geen vluchten mogelijk was zei lachend: “Naturlich du bist die beste. Du bist perfect.” Met grote stappen en zo trots als het paard van KingKong met 7 lullen liep ik weg.
Ik ging weer eens naar het GT-gebouw om bij de ingang tegen te worden gehouden door Emy. “Ah, da ist meine comediante” zei ze. “Heute bin ich ein toyboy” vertelde ik haar voor de zekerheid. Ik kwam in het gangentje ZEDD, met een bevallige dame, tegen. Ik duwde ZEDD weg en vroeg aan de dame: “diese korpe ist fur dich” . In plaats van de verwachte tongzoen kreeg ik een paar flinke klappen. “Machst du dass auch auf zimmer?” vroeg ik verlekkerd. Ik liep maar weer door en in de barruimte kwam ook net Chrystelle binnen die mij vast pakte en zoende, waarbij ze zei: “no feeling to work” Ze wilde wat eten en stelde voor om dat gezamenlijk te doen. Ik had echter niet zoveel zin in klef gedoe en dus liep ik door, om uiteindelijk weer in het gangetje richting tuin uit te komen. Nu was de dame van ZEDD met een sleutel terug gekomen en ze wenkte ZEDD die naast mij stond. ZEDD reageerde, zoals wel vaker, niet direct waarop ik op de dame af liep: “Gut, dass gefahlt mir” en ik omarmde de verschrikte dame. Die dame duwde mij weg en pakte ZEDD beet en snauwde naar mij: “Keine alter manner fur mich. Nur eine junge kerl.” ZEDD stak zijn tong naar mij uit en riep nog: “dat schrijven we op het forum.”
Mij afvragend hoe dit nu allemaal kon gebeuren slenterde ik naar de kino waar ik Emy op het trapje zag zitten. Emy, dat lekkere kleine goedlachse Braziliaanse meisje met die heerlijke billetjes, waar ik maar niet af van kan blijven. Emy pruilde haar lipjes en legde haar hoofd in mijn schoot (waardoor mijn penis gelijk verharde en Emy al begon te rekenen). “Du bist fremd gegangen” pruilde ze verder. Ik nam haar op en beloofde haar uit te wonen, waar zij gretig gebruik van wilde maken. Wij gingen naar de tuinhuisjes waar een sessie van 2 uur plaats vond. Het eerste uur was heel goed, maar in het tweede uur merkte ik dat ik moeite had met klaar komen. Daardoor werd het werken, zowel voor mij als voor haar. Het is aan de fabelachtige kwaliteiten van Emy te danken dat er nog sperma uit te persen was. Ik moest de tol betalen van enkele weken van overdadige sex. Het is goed om even rust te nemen, alvorens alles breekt. Nu was ik echter wel gesloopt. En gesloopt strompelde ik naar de kleedkamer waar ik BbertB tegen kwam. Ben je uitgeput, kom je je kleine achterneefje tegen. Ik probeerde mij nog manmoedig op te richten, maar echt indruk maakte het niet.
Na het douchen liep ik de barruimte in waar SFL mij besprong en omhelsde. Kinky-Bull knipoogde en zei: “hij heeft goede zin vandaag”. Ik merkte dat het een stuk rustiger was geworden en veel ijsberen waren vertrokken. Ook een gedeelte van de forumleden waren richting LR gegaan. De sfeer was nu een stuk minder en ik begreep later ook van Jack42 dat de avond ervoor hetzelfde was voor gevallen.
Ik bestelde met The Bulls een pilsje en wij proosten gezamenlijk op de gezondheid van SFL, waarbij Kinky-Bull en ik een harde brul lieten, zoals alleen Bulls dat kunnen doen. “Aaagggrrrrrrr” brulde ik en ik zei tegen Kinky-Bull dat ik wel eens een dame zou uitbrullen. Kinky-Bull tikte de ietswat afwezige SFL op zijn schouder en riep: “hij gaat een grietje uitbrullen………..hij gaat een grietje uitbrullen….hahaha.” Vanuit mijn ooghoeken zag ik een dame (uit Kazastan) (glim)lachen om ons kinderlijke gedrag. Ik stapte op haar af en brulde hard, waarop Kinky-Bull gierde: “Hij doet het echt…..hahaha, hij doet het echt……hahaha.” Uiteraard bood ik mijn excuses bij de dame aan, waarbij ik toen maar gelijk kennis maakte. Ik vertelde haar dat ik ooit aan de grens met Kazastan had gestaan, maar dat ik niet werd door gelaten. De dame knikte begrijpend. “Aber jetzt” zei ik met mijn vinger omhoog wijzend “aber jetzt, soll ich sagen dass ich dir kenne”
Terwijl ik het over aarderijkskunde had liep Nicolle voorbij. Ik klampte haar aan en vroeg: “Warum hast du mir nicht gesagt dass ich super war?” “Warum ist dass gewichtig” zuchte Nicolle. Ik zette mijn handen in mijn zij, schudde met mijn hoofd van links naar rechts en weer terug en mopperde: “Warum? Warum?”
Ook ik heb een serieuze kant. Soms is dat een beetje zoeken, maar vinden doe ik die altijd wel weer. Ik hing wat in de banken en kletste wat af. Sommige dames hadden blijkbaar af en toe zin in een praatje pot. Ik zat ook met MeyLin te praten toen Emy voorbij liep. Ze ging met haar handen in de zij staan en zei lachend: “jede mahl als ich dich sehe bist du bei eine andere frau der lacht mit dir. Wass machst du mit die frauen?” Trots keek ik haar aan en antwoordde zo eerlijk mogelijk: “ich denke dass est meine schwanze ist” Op een gegeven moment zat ik tussen MeyLin en Kim en de dames vroegen: “Gefahlt ess dir bei zwei Thailanderinnen?” Ik wist niet hoe hard ik “ja” moest knikken. “Willst du eine echte Thailandische massage von zwei ThaiLanderinnen?” vroegen de dames in koor. Ik wist niet dat ik zo hard “ja” kon knikken. Lachend riepen de meisjes: “die Bee soll dich tot machen, hahaha” Verlekkerd dwaalden mijn gedachten af naar dat heerlijke lijfje van Bee. Kim was ondertussen op mijn knie gaat zitten en streelde door mijn haren. Dat had Cupido, die op een geile strooptocht was, gezien en kwam voor ons rijen. Hij keek lachend naar Kim en tikte op zijn knie, om haar te lokken daar te gaan zitten. Ik smeet Kim van mij af en ze viel pardoes in de bank naast ons, waarna ik naar Cupido liep om op zijn knie te gaan zitten. De Thaise dames vonden mijn misplaatste humor wel geslaagd. Ik stond snel weer op voor Cupido mij zou knijpen waar je niet wilt dat je door mannen, hoe knap ook, wordt geknepen. Ik had nog geen stap gezet of ik liep tegen de imposante verschijning van Salitos aan. “Jij hier?” riep hij “Ja natuurlijk” dacht ik “ik moet toch ook geld verdienen” Ondertussen zag ik Emy met haar heerlijke kontje wiegen en ik sleurde Salitos naar Emy toe en stelde het tweetal aan elkaar voor. Ik liep weer door om eindelijk weer Chrystelle tegen het bevallige lijfje aan te lopen. Sip keek ze mij aan: “Where are you all the time?” vroeg ze beteuterd. Ik keek zo vragend mogelijk haar aan en haalde mijn schouders op. Ze gaf mij wederom een tedere zoen en fluisterde: “Please don’t make me crazy” Daarop ging ik even met Chrystelle praten. 10 minuten later kwam ik weer in de barruimte en zag Emy nog steeds met Salitos staan praten. Ik trok het tweetal uit elkaar waarbij ik tussen hen in ging staan en riep stoer (ja, ik kan het echt, Jansen): “Genug gereded. Jetzt sprachen wir nur uber mich” Zoals wel vaker schoot Emy in de schaterlach.
Ik liep even naar buiten om af te koelen. Ik zag Kinky-Bull eenzaam en alleen zitten. Ik ging naast hem zitten en wij kletsten wat. Ineens merkte ik dat aan mijn andere kant Onzo de Bonzo met Sandra aan het praten was. Onzo schoot in de lach om iets wat Sandra zei. Ik tikte op zijn schouders en zei: “In mijn verhaaltjes wordt alleen om mijn grapjes gelachen” Ik gaf Onzo de hand en liep weer door, om hem rustig te laten genieten van Sandra.
Ik draaide mij om en wilde naar binnen lopen en liep zo maar tegen Nicolle op. Ik keek haar lachend aan en zuchtend zei ze snel: “Ja, ja, du bist perfect”. Eindelijk hoorde ik wat ik wilde horen, maar nu was MegaBoob natuurlijk nergens te bekennen. Ik stormde de barruimte binnen, maar ik werd vast geklampt door Perla die op een krukje zat. Bewust liet ik mij wegtrekken, zodat ik op haar vloog. Ze pakte mij bij mijn billen en gaf mij een zoen: “Woh denkst du dass du hin gehst?” vroeg ze. Ik wees naar Kinky-Bull en SFL, die met een brede glimlach toe keken. Wie niet met een brede glimlach toe keek was Chrystelle. Ik liep snel naar haar toe en kroelde even met haar. Ik zag echter interesse van een ijsbeer en liet haar achter.
De muziek stond weer hard en de bonkende muziek zweepte ons op tot nog meer actie. Verder in barruimte zag ik Emy weer staan met haar kontje draaiend naar mij toe. Ik werd er gelijk hitsig van en ik pakte haar heerlijke billen beet. Ze draaide zich om en gaf mij lachend een zoen: “wann du in die nahe kommt, gibt ess spass.” vervolgde ze giechelend. Op dat moment liep BbertB, mijn achterneefje, voorbij. Ik pakte hem vast en trok hem naar Emy en vroeg: “Und kennst die BbertB, meine hinter-cousine?” Er werd alleen gelachen. Salitos kwam er ook bij staan en zo stonden wij bij de ingang van de barruimte. Terwijl daar zo stonden kwam Cupido aangereden.. Ik hield hem echter tegen en gaf hem hem een duw: “je staat in de weg man” waarna hij pardoes over mijn tenen reed.
De tijd liep ondertussen al tegen tienen en het was goed geweest. Mijn pepermuntballetjes waren ook al grotendeels op en mijn reservevoorraad was al aangesproken. Ik hoefde die avond geen reklame te maken. De dames kwamen vanzelf en namen vriendinnetjes mee, die ze (lachend) het verhaal van de lustopwekkende werking vertelden.
Ik nam maar afscheid van mijn vriend SFL, die nog wel eigenlijk een Thaise massage wilde, maar toen ik bij hem Kim op zijn schoot zette, toch terug krabbelde. Dat vond Salitos niet zo erg, want hij toonde wel enige interesse in Kimmetje. Ik hoop dat hij heeft toegehapt, want hij zal een geweldige avond hebben gehad, Ik verzekerde hem dat zowel Kim als MeyLin toppers waren. Als slot nodigde Kinky-Bull mij nog uit voor zijn verjaardagsfeestje op 28 juli in LR. Jullie zijn gewaarschuwd.
Ik kleedde mij om en leverde mijn sleuteltje in, waarna netjes werd gevraagd of alles naar tevredenheid was verlopen. Ik kon dat volmondig beamen. Ik liep naar buiten, de donkere nacht in. Ik moest nog wel naar het Naturpark lopen. Ik liep weg en zag nog net een Nederlandse auto de Heidweg in slaan. De auto remde abrupt en het raampje ging open, van waaruit iemand riep: “Hi Hercules, ik hoor helemaal geen mondharmonica” Ik draaide mij om en keek in het lachende gezicht van GT-Juncky, die samen met Snelle Henkie nog even naar de bouwmarkt gingen voor de laatste inkopen. Achterin zat ook iemand, maar die herkende ik niet zo snel. “Dat zal dan wel een seriemoordenaar zijn” dacht ik. Ik wenste de heren veel plezier en vervolgde mijn weg en hoe dichter ik bij mijn auto kwam, des te beter werd het melodramatische geluid van mijn mondharmonica hoorbaar. Ik stapte in mijn auto en drukte op het gaspedaal en reed weg, de donkere nacht in, richting horizon, terwijl ik onder de melodramatische klanken van de mondharmonica neuriede: “I am a poor lonesome BULL, fucking, far, far away from home……………”
-
-
Zo heet als een sudderlap.
En dan mag je naar het verjaardagsfeestje van "Zelfverklaard Neukkanon" SFL. Zo snel als een aal in een emmer snot rij ik op donderdagavond naar het summum op het gebied der afwerkfabrieken, "Der Größte Sauna-Club in NRW" oftewel Golden Time. Op dit booreiland van maar liefst 12000 m² wordt elke dag wel een nieuwe bron aangeboord en die nieuwe bronnen blazen op hun beurt onze leidingen weer keurig schoon. Dit Sodom en Gomorra van de wellness industrie heeft de laatste keer echter, maar net mijn toets der kritiek kunnen doorstaan. Maar deze keer ga ik niet om dit etablissement aan een kritisch onderzoek te onderwerpen. Nu ga ik om een aantal legendarische ijsberen in levende lijve te ontmoeten. Hun namen maar vooral hun verhalen hebben hun reputatie tot ongekende hoogte opgestuwd en op mij zo'n diepe indruk gemaakt dat ik gerust durf te stellen dat het hier mythische proporties betreft.
Ik ga ze nu ontmoeten, Ace2, de man die met een tong als Gene Simmons alle vrouwen tot een squirtend hoogtepunt weet te beffen. De heilige drie-eenheid, Kinky-Bull, Killer-Bull, en de Master-Bull alias SFL die met het grootste gemak de namen van alle vrouwen in alfabetische volgorde uit de mouw van hun badjas weten te schudden. Deze heren zijn de ultieme dekhengsten van het IBF met een libido zo hoog als de Mount Everest en een pik zo heet als een gloeiende pook. Ze rijgen met het grootste gemak diezelfde vrouwen in bosjes van drie aan hun pik en beffen tegelijkertijd de plaatselijke paaldanseres naar een nieuw hoogtepunt.
Of Cupido, die met schroeiende banden het parket laat branden als hij door zijn geliefde GT scheurt. Big30, met een heipaal van 30cm? Want waar staat die 30 anders voor! Ook ga ik de meest gedupeerde ijsbeer van de laatste maand ontmoeten, 2bat4you, die ondanks vette pech zijn lid weet op te richten en zich daarmee door het feestje van SFL weet te stoten. Maar ook mannen als GTJunky die met een neus zo wit als die van Tony Montana in de spleet van menig dame duikt, of Saruman die zijn geliefde Lovely uit Ghana elke keer weer tot spuitende hoogtepunten weet te brengen. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Jammergenoeg kan ik pas zo tegen half 9 binnentreden in dit walhalla van de smeerpijperij. Altijd wat onzeker geef ik de kortingskaart aan de "Thekefrau" en de dame bekijkt hem sceptisch en vraagt mijn naam. In alle onschuld zeg ik mijn echte naam en ze zegt: "Nein nein, dein NICKNAME." "Ah, ach so, Badelatschen ist mein Nickname alias Badslippers", en ik wijs het voor de zekerheid maar even aan op de uitgeprinte kortingskaart. Ik krijg een tientje terug van de vijftig euro. Mission Accomplished!
Naast me slaat een ijsbeer in comfortabele 2-wieler dit tafereeltje gade en vraagt of ik van het ijsberenforum ben. "Ja hoor", en we maken kennis. Het blijkt de illustere Cupido te zijn. Hij stelt me in de loop van de avond voor aan de creme de la creme van dit ijsberenforum en wat blijkt. . . het zijn gewoon mannen in een witte badjas net als ik, sommigen kalend net als ik, anderen met bril net als ik, ze drinken fris of zelf water met citroen net als ik, soms een biertje, ze praten beschaafd, keuvelen wat met de dames, hangen in de banken kortom het blijken mannen van vlees en bloed te zijn. Ze lijken op mij. Weg mythe, weg illusie, weg legendevorming. Helaas zijn er ook al een aantal naar huis zodat de kennismaking beperkt blijft tot een slordige 10 ijsberen. Geen Saruman, geen Ace2, geen Zedd. En ik maar denken dat deze “Studs” van 11 tot 1 uur ’s nachts alle vrouwen een grote beurt geven. Het is net zoiets als het lezen van al die recensies over de dames. Zie je ze vervolgens in levende lijve en ga je met ze naar de kamer is de illusie weg. Geen kennismaken dan? Nee, natuurlijk niet, ik ga jullie verhalen gewoon met andere ogen lezen en dat zorgt weer voor een nieuwe dimensie.
Dan maar over naar de bezigheid waarvoor we allemaal naar de club gaan; het kijken, het jagen, prooi benaderen en meesleuren naar je hut. Na de ontmoeting met Cupido trek ik mijn badjas aan en breek een nieuw record. Ik wandel het bankhangersgedeelte in en direct rechts uit de flank kijk ik in de ogen van een donkere schoonheid. Zoiets komt wel vaker voor in een saunaclub, niks om je zorgen over te maken. Maar nu blijf ik gebiologeerd hangen en zeg een simpel: "Hi there!" Hierop volgt het meer traditionele: "Hello how are you?" "I think this is going to be a good night", antwoord ik. Deze donkere meid met mooie ogen, lang haar en een kontje om U tegen te zeggen heet Lovely en komt uit Ghana (Yes Saruman I Fucked Your Lovely And I Liked It). Ik ken haar niet en dat is nou het leuke als je al die recensies naast je neer legt. Want hier heb ik te maken met een tropische verrassing in uitermate verleidelijk setje. Het betreft hier een record omdat ik waarschijnlijk minder dan tien minuten binnen ben en al beet heb. Sleutel wordt geregeld en we wandelen door de zwoele avond naar het laatste tuinhuisje.
Lovely heeft een prachtig figuur. Jammergenoeg wordt haar velletje lichtelijk ontsiert door een poging om wat tattoos weg te laseren. We gebruiken de dimmer om het licht te temperen waardoor die oneffenheden als sneeuw voor de zon verdwijnen. Zelf vind ik het ook altijd prettig om de juiste sfeer te creeren want in PSR lag ik een keer met Connie te wippen terwijl het felle daglicht en het harde lamplicht mij deden denken aan een ziekenhuiskamer. Sfeer én seks waren toen slecht. Maar nu hebben Lovely en ik de juiste ambiance weten te scheppen.
Lovely is vrolijk, goedlachs, vriendelijk en welbespraakt. We vlijen ons op het bed en knuffelen wat. Aangezien ik de spanning wil opbouwen vraag ik eerst voor een massage. Dat doet ze gevoelig en we geilen elkaar op met wat "Dirty Talk" waarbij tevens weer heel wat afgelogen wordt. In het dagelijks leven ergert me dat mateloos maar tijdens mijn saunaclubbezoeken vind ik het heerlijk. Geeft me veel zelfvertrouwen als Lovely zegt: "You've got a nice Ass!" of "You look so strong en well proportioned." Dat hoor ik niet vaak. Gelukkig is het licht gedimd en lig ik op mijn buik en ziet ze (nog) niet dat het "Six Pack" voorgoed verleden tijd is. Als ze in mijn oor fluistert om me om te draaien hou ik mijn buik natuurlijk in. Ze buigt voorover en begint met het puntje van haar tong de schacht van mijn eikel te likken. De druppels voorvocht neemt ze op en likt daarbij verlekkerd langs haar lippen.
Langzaam draait ze zich waardoor ik zicht begin te krijgen op haar dijen en al het lekkers wat nu nog enigszins beschut blijft. Ze draait verder en haar geschoren foefje komt binnen tongbereik. Ik lik en deze meid blijkt al zo vochtig als een spetterende frituurpan te zijn. Omdat ik toch behoorlijk hitsig ben en Lovely's pijptechniek wel heel snel tot het welbekende kookpunt zal leiden, verlaten we snel "Soixante Neuf" en gaan verder met het betere zendingswerk in "Missionarisstand". Als ik eenmaal thuis ben en de recensies lees over Lovely blijkt dit een levensreddende keuze te zijn geweest. Kortom, ontsnapt aan de verdrinkingsdood. . .
Als ik Lovely langzaam op haar rug draai om haar "On Top" te krijgen, zegt ze: No no, you're too big for my pussy that way!" Ik kijk zeer verbaast want dit is echt een regelrechte leugen. Ik ben het prototype "De Gewone Man". Maat 42, 1.80m, 75kg, en mijn lul is toch echt doorsnee. Ik rij nog nét niet in een Opel Kadett. Ach, ik lach het weg en zeg: "Whatever you want or like." We schakelen over op het ordinaire "Doggy" en na een paar keer flink doorhalen plamuurt mijn "You're Too Big" de binnenkant van het condoom. Daarna liggen we een hele tijd te kletsen en wordt er nogmaals gemasseerd. Met Lovely kun je over vele onderwerpen keuvelen. Zo praten we over de sfeer van het knusse tuinhuisje, maar ook over het feit dat ze gelovig is, de kerk bezoekt en oprecht Christen is. En dat God het zeker goed vindt dat wij twee hier nu plezier hebben. Zo niet, dan had Hij allang door middel van een bliksemflits het tuinhuisje in lichterlaaie gezet en ons naar de Hel gezonden. Na de massage begint mijn pik alweer behoorlijk te erecteren maar verandering van spijs doet eten dus wandelen we rustig terug naar de locker en geef Lovely 100 euro voor een lekker uur aangename en humorrijke sex en een fooitje.
Na de sex dient er verfrist en gewassen te worden dus bubbel ik in de whirlpool en douche. Vervolgens wat drinken. Inmiddels is de sfeer bij de bar geexplodeerd en geeft een van de dames een geile "Table Dance" weg die eindigt met een slagroombad. Tegelijkertijd wordt de mond van een ijsbeer onder hoge druk volgespoten met de slagroomspuit. En daar gaat alweer de volgende krolse kat de bar op en balanceert over de smalle "Theke". Ze spreidt haar benen en als een opgewonden stier spoedt SFL zich naar de plek des onheils in een poging om dit tochtig koetje (of moet ik zeggen, Tochtig Kutje) van dienst te zijn. Ondertussen knallen in een andere hoek de kurken van de "Cassis Champagne" en een aantal wulpse meiden pijpen de flessehals en kleppen deze "Kir-Royale" onder luid applaus naar binnen. Kortom de sfeer gaat lekker los.
Observerend sta in de hoek waar het linksaf naar buiten gaat en rechts naar dat dorpsplein met verouderde wellnesstroep als opeens een dame me aan mijn arm grijpt en met de andere hand onder mijn badjas duikt en grabbelt naar mijn net opgefriste lul. Ze drukt me nog verder in de hoek en begint te tongen als een flessenlikker. Dit is regelrechte aanranding met dit verschil dat het zeer gewenst is. Ik knijp in haar billen en dien haar van repliek door ongegeneerd mijn tong in haar mond te laten dansen en proef de fruitige smaak van haar "Strawberry Hubba Bubba". Ik zet met één hand mijn nagels in haar rug en voel haar bezwete rug om met de andere hand onbeschaamd haar tieten te kneden. Ze kreunt luidruchtig. Dit is een type "SpermaLuder". Ze weet me binnen de kortste keren op te geilen en ik kerm, ik smeek: "Schlüssel, jetzt!!!" Dit wijf is zo heet als een sudderlapje.
Binnen vijf minuten is ze terug (Wat doen dames eigenlijk in die tijd?). Ze vraagt nog snel of ik een trio wil. Ik wijs resoluut af. "Nur Du will ich ficken du Dreckiges Luder". Ik schrik van mijn eigen taalgebruik. Tja, dat is zij schuld hoor! Op topsnelheid gaat het naar 't tuinhuisje. We zijn amper binnen en Poolse Isa scheurt het berenvel van mijn lijf en begint met de deur nog wijd open mijn reeds op volle oorlogssterkte staande lul hard en geil te pijpen. Ik moet echt geregeld terugtrekken want anders was het wel heel snel gebeurd.
De ramen van het tuinhuisje gaan ver open en naar nu blijkt liggen we precies in de looproute zodat iedereen die passeert ons volop bezig kan zien. Kan het "Kinky-er"? Isa drukt zich met haar rug en kont tegen me aan en mijn lul klopt al hevig tegen haar reetspleet. Het topje gaat uit, ze draait haar hoofd en we tongen vochtig en met veel speeksel. Ondertussen bekijken we onze geile seks in de tegenover ons hangende spiegel en schelden elkaar de huid vol met smerige opmerkingen. Isa knielt weer en begint opnieuw met een "Throatgagsessie" die ik ook nu moet onderbreken. Eenmaal op bed spietst ze zich aan mijn op knappen staande roede en gaat tekeer als een op hol geslagen Fury. Haar stootkussens dansen boven mijn gezicht. Ook nu moet ik weer snel van positie wisselen om een voortijdige ejaculatie te voorkomen. Dit ga ik echt niet lang volhouden en als we "Doggy" doen stoot ik hard met mijn bekken tegen haar vette reet. En onder het gejoel van het passerende ramptoerisme, spuit ik hard mijn kokende frituurvet in haar sissende en sidderende snelkookpan.
Compleet bezweet liggen we op bed. Net bekomen van deze loodzware exercitie heeft Isa alweer een nieuw scenario in gedachte. Een Ménage à trois of op gewoon Nederlands een trio! Ik ben daar normaal niet happig op omdat me dat een keer in YY uitermate slecht bevallen is met het koppeltje Jacqueline en Shariza. Bovendien kan ik de accu zo snel niet opladen. Meestal heb ik daar toch zo'n twee uur voor nodig. Maar omdat ik nog steeds "As Hot As A Fire Cracker" ben, stem ik toe. Isa snelt naar buiten en komt even later terug met blonde Jana, ook van Poolse afkomst.
Wat dan volgt overtreft mijn stoutste verwachtingen. Ik heb hier te maken met "Die Spermaschlucker aus Polen". Een hitsige lesbo act afgewisseld met ongeremde sex waarbij de dames afwisselend mijn stijve pik pijpen en verwennen. Omdat ik het nu langer kan volhouden belanden we in allerlei standjes waarvan ik het bestaan niet kon vermoeden. Er wordt gelikt, gepijpt, gebeft, getongt. We liggen verstrengeld als een ingewikkelde Origami figuur waarbij de lichaamssappen langs de benen naar beneden glijden.
Uiteindelijk lig ik met Isa in "69" (zij bovenop mij) en Jana ligt tussen mijn benen en zuigt mijn lul, tongt Isa, waarna Isa het zuigen overneemt en jana mijn ballen masseert en likt. Onder het gewicht van isa lig ik te puffen en te steunen. Ik kom zowat in ademnood want mijn mond en neus zitten klem tussen haar spleet terwijl ik van mijn befkunst het beste probeer te maken. Dit gaat naar een nieuw hoogtepunt. Nogmaals voel ik mijn sperma klotsend mijn lul verlaten en in de monden van deze dames verdwijnen. Ze likken als krolse katten alles schoon. Dan komt het. . . Ze draaien zich om en geven me om beurten een vette tongzoen en ik proef mijn eigen sperma door mijn mond glibberen. Ondeugend lachend zeggen ze: "Nah, und wie schmeckt das?" Gelukkig heb ik deze dag weer eens veel fruithappen gegeten dus het valt me niet tegen. We lebberen elkaar verder af en de dames likken me nog eens schoon en wisselen onderling nog wat speeksel en sperma uit. Wat een geile bedoening. Compleet afgepijgerd loop ik met deze 2 stoten naar de locker en betaal ze een substantieel bedrag voor deze pret. Pfffff Isa en Jana uit Polen. Ijsberen . . . onthou die combo!
Het is inmiddels na twaalf en het begint er leeg uit te zien in GT. Ik herken ook geen ijsberen meer en besluit een punt te zetten achter deze onvergetelijke avond. Een avond waarin weer mythes werden doorgeprikt en nieuwe mythes zijn ontstaan. Ijsberen en dames, het blijken allemaal gewone mensen te zijn maar als de remmen los gaan lijkt het net als in die "Quentin Tarantino" film "From Dusk Till Down". GT wordt getransformeerd tot "Titties Bar" en wij met zijn vormen met z'n allen het rapaille dat een feestje bouwt. Heerlijk!
Laatst gewijzigd door Badslippers; 1 mei 2010 om 13:54
-
-
Dash? Arial? Omo? Nee... GT! Da's pas wit!
Gisteren (zaterdag) een vrijkaart verzilverd in GT... Wat een drama! Jan des Bouvrie had flink huisgehouden, want de godganse kleedkamer zag wit, het bargedeelte was omgetoverd in een deinende zee van wit badstof, de vreetschuur had een make over in dezelfde stijl gekregen en zelfs in de kino verspreidde een heldere witte gloed. Ik heb nog nooit meegemaakt dat het ergens zó druk was dat beren zelfs in de kino genoegen namen met staanplaatsen. Nog nooit zo veel godvergeten beren bij elkaar gezien. In een split second wist ik weer waarom ik na twee keer nooit meer in GT was geweest. Wat een ongezellige stress-bende... Dames schieten als opgejaagde konijnen heen en weer tussen klant en sleutelbord, tijd is geld, druk, druk, druk en worden na zich opgefrist te hebben van de laatste klant al bij binnenkomst in het bargedeelte gearresteerd door beren waar het zaad haast uit de ogen stroomt. Ik zat me rond half negen af te vragen of ik niet beter ongedopt weer de auto in kon stappen toen ik bij de ingang van de kino aangesproken werd door Bulgaarse Juliana (geen idee wat haar werknaam is). Een naturel ogend meisje die zo waar tijd had voor een introtalk. Uiteindelijk met haar een prima anderhalfuurs-sessie gehad. Na de opfrisdouche was ik nog net op tijd om het dagelijkse dieptepunt van GT te aanschouwen: een oneindig lange rij witte badjassen die, als waren ze op de Huishoudbeurs, zich kronkelend door de ruimte opstelden voor een stuk gratis kledderpizza. Na nog een matig half uurtje met een langharige blonde jaagster (met ongepimpte airbags maat C/D) om de laatste restjes testosteron uit mijn bloed te filteren vond ik het welletjes en ben ruim voor sluitingstijd weer richting Hollandse kleigronden getuft.
Met alle respect: ik snap dat deze ambiance op de zaterdagen sommige mannen zal aanspreken, ik vond het drie keer niks. Als ik ooit al weer naar GT zou gaan, dan hooguit op een zondag waar de sfeer toch nét iets minder zakelijk en minder neukerig is. Maar goed... ik ben weer een ervaring rijker.
Laatst gewijzigd door Hemaworst; 2 mei 2010 om 13:10
Never be afraid to laugh at yourself, after all, you could be missing out the joke of the century...
-
-
Hemaworst
Gisteren (zaterdag) een vrijkaart verzilverd in GT... Wat een drama! Jan des Bouvrie had flink huisgehouden, want de godganse kleedkamer zag wit, het bargedeelte was omgetoverd in een deinende zee van wit badstof, de vreetschuur had een make over in dezelfde stijl gekregen en zelfs in de kino verspreidde een heldere witte gloed. Ik heb nog nooit meegemaakt dat het ergens zó druk was dat beren zelfs in de kino genoegen namen met staanplaatsen. Nog nooit zo veel godvergeten beren bij elkaar gezien. In een split second wist ik weer waarom ik na twee keer nooit meer in GT was geweest. Wat een ongezellige stress-bende... Dames schieten als opgejaagde konijnen heen en weer tussen klant en sleutelbord, tijd is geld, druk, druk, druk en worden na zich opgefrist te hebben van de laatste klant al bij binnenkomst in het bargedeelte gearresteerd door beren waar het zaad haast uit de ogen stroomt. Ik zat me rond half negen af te vragen of ik niet beter ongedopt weer de auto in kon stappen toen ik bij de ingang van de kino aangesproken werd door Bulgaarse Juliana (geen idee wat haar werknaam is). Een naturel ogend meisje die zo waar tijd had voor een introtalk. Uiteindelijk met haar een prima anderhalfuurs-sessie gehad. Na de opfrisdouche was ik nog net op tijd om het dagelijkse dieptepunt van GT te aanschouwen: een oneindig lange rij witte badjassen die, als waren ze op de Huishoudbeurs, zich kronkelend door de ruimte opstelden voor een stuk gratis kledderpizza. Na nog een matig half uurtje met een langharige blonde jaagster (met ongepimpte airbags maat C/D) om de laatste restjes testosteron uit mijn bloed te filteren vond ik het welletjes en ben ruim voor sluitingstijd weer richting Hollandse kleigronden getuft.
Met alle respect: ik snap dat deze ambiance op de zaterdagen sommige mannen zal aanspreken, ik vond het drie keer niks. Als ik ooit al weer naar GT zou gaan, dan hooguit op een zondag waar de sfeer toch nét iets minder zakelijk en minder neukerig is. Maar goed... ik ben weer een ervaring rijker.
Hemaworst haalt hiermee weer de onaantrekkelijke punten van GT naar voren die voor vele ervaren ijsberen reden zijn om naar andere clubs uit te wijken.
Naar een saunaclub ga je om te ontspannen en om een fantasie te beleven. In de drukte van GT ben je in de witte zee aan ijsberen aan het stressen over wanneer je de dame(s) van je keus kan vangen en bovendien worden de beste dames urenlang geboekt door enkelen.
Als er in een club teveel Nederlanders komen krijg je nou eenmaal opstoppingen, wachttijden, prijsverhogingen en serviceverslechtering....net zoiets als het wegennet in Nederland.
-
-
Picasso 1
Hemaworst haalt hiermee weer de onaantrekkelijke punten van GT naar voren die voor vele ervaren ijsberen reden zijn om naar andere clubs uit te wijken.
Naar een saunaclub ga je om te ontspannen en om een
fantasie te beleven. In de drukte van GT ben je in de witte zee aan ijsberen aan het stressen over wanneer je de dame(s) van je keus kan vangen en bovendien worden de beste dames urenlang geboekt door enkelen.
Als er in een club teveel Nederlanders komen krijg je nou eenmaal opstoppingen, wachttijden, prijsverhogingen en serviceverslechtering....net zoiets als het wegennet in Nederland.
Waarvan akte! Wellicht ten overvloede wil ik vermelden dat dit wel de overvolle zaterdag betrof, ik ben twee keer op een zondag geweest en toen was het een stuk aangenamer. Geen idee of op doordeweekse dagen de sfeer aangenamer is dan op zaterdag.
Never be afraid to laugh at yourself, after all, you could be missing out the joke of the century...
-
-
afgelopen woensdag was het prima,prima damesaanbod en niet al te druk qua beren.hoorde dat het donderdag ook veel te druk was.
zondag is altijd een relaxte dag.te mijden zijn de bijzondere feestdagen.
-
-
gignnl
afgelopen woensdag was het prima,prima damesaanbod en niet al te druk qua beren.hoorde dat het donderdag ook veel te druk was.
1 mei misschien ook bijzonder in Duitsland????
Hoe het ook zij, de zondag is mijn favoriete GT dag, vooral de middag is uitermate relaxed.
Overigens heb ik op doordeweekse dagen overdag ook nog nooit een teleurstellende dag gehad. Wel eens een mislukte sessie maar da's een risico van het vak. Mijn beste ervaringen zijn ongeveer tot aan etenstijd, dan een hapje een en dan naar huis.
Ik raak van alles kwijt....
Behalve gewicht
-
-
-
-
gignnl
Donderdag was het 's middags druk, maar 's avonds niet meer. Toen was er een goede verhouding dames - ijsberen.
-
-
Erstbesuch im GT
Dank einer Freikarte aus einem anderen Forum habe ich kürzlich erstmals das Golden Time besucht.
Ich erreichte den Club gegen 5 Uhr Freitag nachmittags, der Parkplatzanweiser winkte mich in eine Lücke gleich in der Nähe des Eingangs, das schien aber auch die einzige Lücke zu sein. Glück gehabt! Geklingelt, Einlass bekommen und der freundlichen Empfangsdame meinen Gutschein übergeben. Eine Führung für Erstbesucher gab es nicht.
Eigentlich braucht man diese Führung aber auch nicht. Denn entgegen aller Vermutungen, nach dem, was man so in den Foren liest, ist der Club nämlich sehr klein. Nur der Garten ist riesig. Sprich, es ist alles ziemlich beengt. In der Umkleide gibt es nur diese kleinen Schränke. Was mich aber mehr störte ist, daß es anscheinend nur 4 Duschen (+2 im Wellnessbereich) gibt, das ist für einen Club mit der Menge an Gästen einfach viel zu wenig.
Im Barraum habe ich dann nach dem Umziehen 32 Frauen gezählt, schätze etwa 40 oder mehr Eisbären im Barraum, darunter natürlich der Großteil von westlich der Grenze. Nach und nach tauchten immer weitere Damen auf, die wohl gerade von den Zimmern kamen. Ich vermute, insgesamt waren also etwa 60-70 Frauen im Haus, darunter sicher 10, die man als optisch sehr ansprechend bezeichnen könnte. Der große Rest war das, was man so aus anderen Saunaclubs gewohnt ist, Totalausfälle hab ich zum Glück nur ganz wenige gesichtet. Ein paar Damen hatten aufgespritzte Lippen, nicht wenige schienen aufpolierte Titten zu haben. Leider waren nur sehr wenige Frauen oben ohne, ich sehe nämlich gerne vorher, was mich erwartet.
Ich habe dann erstmal 2 Tassen Kaffee an der Bar getrunken und es dauerte nicht lange, bis mich die erste Dame als Opfer auserkoren hatte, obwohl ich ohne Interesse zu haben nur 2 mal flüchtig in ihre Richtung gesehen habe. Naja, eigentlich war sie ganz süß, Jana war ihr Name, recht klein, blond, Anfang 20, sie hatte etwas polnisches an sich, sprach aber perfekt deutsch. Auf jeden Fall haben wir uns eine Viertelstunde sehr angenehm unterhalten, gebucht habe ich sie aber nicht, wollte ja nicht gleich mit der erstbesten auf's Zimmer, auch wenn das jetzt etwas gemein klingt. Vielleicht beim nächsten Mal...
Bald war Essenszeit und da ich seit dem Frühstück nichts mehr gegessen hatte, knurrte mir der Magen und ich ging ins beheizte Außenzelt, wo das Essen serviert wurde. Leider war das Essen nicht nach meinem Geschmack. Die Rinderfiletstreifen in einer Balsamico-irgendwas-Sauce schmeckten mir überhaupt nicht. Die zugehörigen Kartoffeln waren bereits aus, so daß ich Kartoffelsalat bekam, der eigentlich zum alternativen Backfischfilet gehörte. Der Kartoffelsalat war auch nichts. Vielleicht hätte ich besser den Fisch nehmen sollen.
Drinnen war es ziemlich voll und dunkel, außerdem eine merkwürdige Stimmung, so blieb ich erstmal draußen im Zelt sitzen, nippte an meinem Bier und überlegte, ob ich hier bleiben sollte oder mir einen Transferschein ausstellen lasse und in den Living Room fahre. Plötzlich bekomme ich Gesellschaft von einer mir aus der Villa Vertigo und der Freude39 bekannten Dame: Cindy, die sich jetzt hier Dani nennt! Sie begrüßte mich sehr herzlich, setzte sich gleich zu mir und kuschelte sich an.
Steckbrief:
Name: Dani
Nationalität: Bulgarien
Größe: knapp über 160cm
Haare: schwarz, schulterlang, lockig
Statur: schlank, (Teenyfigur), süße Titten (B-Cups)
Tattoos: Playboy-Bunny auf der Po-Backe und Blumendingens auf dem Unterschenkel
Wir hatten uns sehr lange nicht gesehen, so daß wir uns sicher gute 1,5 Stunden in aller Ruhe unterhielten, ehe wir dann auf ein Zimmer gingen. Sie spricht gut deutsch, kann auch ganz gut englisch. Eine Wartezeit für einen Schlüssel hatten wir nicht, das Zimmer befand sich irgendwo links vom Pornokino, war schlicht eingerichtet, hatte kein Fenster, es war ein wenig stickig und zu warm, aber immerhin eine Klimaanlage, so daß wir das mit der Temperatur und Luft ins angenehme regeln konnten.
Wir begannen uns bereits im Stehen leidenschaftlich zu küssen. Dann demonstrierte mir Dani ihre mittlerweile exzellent gewordenen Blaskünste. Dabei leckte sie mir auch die Eier und den Damm. Anschließend leckte ich ihre leckere, gut rasierte Muschi sehr ausgiebig, mal zwischen ihren Beinen liegend, mal in der seitlichen 69er, immer wieder unterbrochen von schönen Schmuseeinlagen und leidenschaftlichen Zungenküssen. Dann wurde gepoppt, leider konnte ich ihrem sehr gefühlvollen rhytmischen Ritt dann nicht mehr lange entgegenhalten und kam ins Gummi.
Wir machten ein kurzes Kuschelpäuschen und Dani stellte fest, daß gerade Pizzazeit war und fragte mich, ob sie uns was von der Pizza holen sollte. Da ich immer noch Hunger hatte, stimmte ich dem sofort zu und wir verdrückten unsere Pizza gemeinsam auf dem Zimmer. Die Pizza war im Vergleich zum Abendessen wirklich gut. Danach ging es in die zweite Runde.
Nach ein wenig knutschen blies mir Dani die Rute steif und wir poppten noch eine ganze Weile in mehreren Stellungen. Mal sanfter, mal wilder, wirklich eine sehr geile Abwechslung, ihr schien es auch eine Menge Spaß zu machen. Nachdem ich zu meinem zweiten Orgasmus kam, kuschelten wir noch eine ganze Weile, bevor wir das Zimmer verließen und ich ihr in der Umkleide ihren verdienten Liebeslohn von 200€ für 3 1/2 Stunden übergab. (1.halbe Stunde 50€ + 6x 30min Verlängerung zu je 25€ = 200€.)
Kurz gesagt: Bei Dani gibt es geile ZK, sie bläst geil, liebt es, wenn man sie ausgiebig gekonnt leckt und sie fickt geil, ein Highlight in jeder Beziehung. Sollte ich mal wieder ins Golden Time kommen, steht Dani ganz oben auf meiner Liste.
Es war mittlerweile halb 12, ich habe an der Theke noch 2 Gläser Cola getrunken, mich ein oder zwei Animierversuchen erwehren müssen und dann noch ein wenig mit einer sehr hübschen blonden Rumänin geplaudert. Die habe ich mir für nächstes Mal auf jeden Fall vorgemerkt. Beim Verlassen des Clubs befragt mich die Empfangsdame noch, wie es mir gefallen hat und ich berichte von einem sehr gelungenen Zimmerbesuch und dem wenig schmackhaften Essen. Sie schien meinen Rüffel über das Essen interessiert aufzunehmen und versprach Besserung.
Fazit: Das Golden Time ist ein schöner Club, der aber für die Massen an Damen und Gästen deutlich zu klein ist. Wenn man im Sommer das Außengelände nutzen kann, sieht es sicher ganz anders aus. Das Essen war sehr dürftig, das Damenangebot vom optischen Standpunkt gesehen, mittelmäßig. Da hatte ich mir deutlich mehr erhofft. Das Wiedersehen mit Dani hat mir letztlich den Tag gerettet.
Der Eismann klingelt nicht zweimal!
-
-
-
-
Willi69
Zou zeer goed kunnen! Ze had zaterdag een lak zwart pakje aan (dat op de kamer middels een ingenieuze sluiting binnen één seconde uit was ...)
-
-
-
-
Zedd
Was inderdaad opvallend, 's-middags zo druk dat ik rond 14:30 al met 2bat een kluisje moest delen en er om 15:00 reeds wachtijden voor de kamers waren (wat enkelen deed besluiten dan maar gewoon buiten in de tuin de dames te verwennen
).
Pas op he met kluisjes delen met 2bat4u, dan komt MY vast weer met een snedige opmerking over!
Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER
-
-
Hemaworst
Zou zeer goed kunnen! Ze had zaterdag een lak zwart pakje aan (dat op de kamer middels een ingenieuze sluiting binnen één seconde uit was ...)
Yepp!
-
-
Ik had met een vriend besloten om er eens een mooi weekendje van te maken. Wij begonnen vrijdag in VV, maar daarna ontmoette mijn vriend in een disco een leuk meisje en sloeg een ander pad in.
Alleen ben ik toen maar zaterdag naar GT gegaan. Op zaterdag doet GT zijn geuzennaam wel eer aan. Het is dan echt een neukfabriek en het was stampvol. Ook voor mijn gevoel was het te druk en zijn de dames te gestressed. Aan de andere kant heeft die hectiek ook wel wat. Mij trekt die wat wildere sfeer met de bonkende muziek wel. De dag ervoor was ook VV goed toeven, maar dan voel ik mij meer in een gentlemen's club. Maar goed, ieder zijn smaak en voor beiden ben ik wel in.
De jagende dames zijn eerder grappig en leuk dan lastig. Mij laten ze meestal wel met rust. Ik probeer gewoon een praatje te maken en een dolletje als ze mij proberen te vangen. Als je zo nodig de ervaren ijsbeer op dit forum wilt uithangen dan moet je niet angstig wegkruipen als een meisje van 20 je aan spreekt.
Toch moet ik wel zeggen dat ik de wachttijden irritant vindt. Ik heb het idee dat zaterdag iets te druk is in GT.
Toch heb ik mij wel vermaakt met Magda (best OK), Lovely (goed) en Maggy (super).
-
-
Afgelopen zaterdag weer naar de GT geweest met El Conquistador, Twistas en Ziane die na 3 maanden blessureleed zijn rentree maakte!
We arriveerden aan het einde van de middag alwaar we op tijd waren voor het lekkere avondeten en die Deutsche Sportschau...
Na het eten en bankhangen was het tijd voor onze wedstrijden
El Conquistador stuitte op het altijd lastige Steaua Boekarest
Twistas tegen het verrassend sterke CFR Cluj 1907
Ziane moest het opnemen tegen FC Timisoara
Ondergetekende lootte dichter bij huis en nam het op in Keulen tegen de plaatselijke FC
Zo zie je maar weer, gezellig een avondje met je vrienden op stap en zodra ze een stijve krijgen en een lekker wijf zien naaien ze er uit en zie je elkaar niet meer terug!!!
Was inderdaad best druk, maar dat is te verwachten in de GT op zaterdag, voor mij persoonlijk vind ik zondag ook iets prettiger maar goed, we kunnen niet alles hebben
Mij zullen ze er in elk geval niet gauw meer zien!
I´m an educated fool with money on my mind
-
-
Als ik Lovely langzaam op haar rug draai om haar "On Top" te krijgen, zegt ze: No no, you're too big for my pussy that way!" Ik kijk zeer verbaast want dit is echt een regelrechte leugen. Ik ben het prototype "De Gewone Man". Maat 42, 1.80m, 75kg, en mijn lul is toch echt doorsnee. Ik rij nog nét niet in een Opel Kadett. Ach, ik lach het weg en zeg: "Whatever you want or like." We schakelen over op het ordinaire "Doggy" en na een paar keer flink doorhalen plamuurt mijn "You're Too Big" de binnenkant van het condoom. Daarna liggen we een hele tijd te kletsen en wordt er nogmaals gemasseerd. Met Lovely kun je over vele onderwerpen keuvelen. Zo praten we over de sfeer van het knusse tuinhuisje, maar ook over het feit dat ze gelovig is, de kerk bezoekt en oprecht Christen is. En dat God het zeker goed vindt dat wij twee hier nu plezier hebben
Laatst gewijzigd door Admin; 7 mei 2010 om 18:26
-
-
Clint
Ik had met een vriend besloten om er eens een mooi weekendje van te maken. Wij begonnen vrijdag in VV, maar daarna ontmoette mijn vriend in een disco een leuk meisje en sloeg een ander pad in.
Alleen ben ik toen maar zaterdag naar GT gegaan. Op zaterdag doet GT zijn geuzennaam wel eer aan. Het is dan echt een neukfabriek en het was stampvol. Ook voor mijn gevoel was het te druk en zijn de dames te gestressed. Aan de andere kant heeft die hectiek ook wel wat. Mij trekt die wat wildere sfeer met de bonkende muziek wel. De dag ervoor was ook VV goed toeven, maar dan voel ik mij meer in een gentlemen's club. Maar goed, ieder zijn smaak en voor beiden ben ik wel in.
De jagende dames zijn eerder grappig en leuk dan lastig. Mij laten ze meestal wel met rust. Ik probeer gewoon een praatje te maken en een dolletje als ze mij proberen te vangen. Als je zo nodig de ervaren ijsbeer op dit forum wilt uithangen dan moet je niet angstig wegkruipen als een meisje van 20 je aan spreekt.
Toch moet ik wel zeggen dat ik de wachttijden irritant vindt. Ik heb het idee dat zaterdag iets te druk is in GT.
Toch heb ik mij wel vermaakt met Magda (best OK), Lovely (goed) en Maggy (super).
dat kan niet heb lovely de hele zaterdag bij me gehad hoe heb jij dan met haar iets kunnen doen????? leg me dat eens uit aub
-
-
DO/29/04/10: SFL’s B-day-Party
De nacht ervoor had SFL reeds een zwaar feestje met vrienden, vrouwen, seks & drugs . De zin om tegen de middag naar GT te vertrekken was dus ver zoek. Maar SFL is een doorzetbeest en puur op karakter knalde hij uiteindelijk toch naar de werkplaats van KinkyBull. KinkyBull zou die dag de rechterhand van de Master zijn. Normaal is hij de linker en Killer-Bull de rechter, maar Killer-Bull moest nog tot 14u verderwerken. Kinky was bereid om als chauffeur te fungeren en dat is een welgekomen zaak, want SFL was niet zinnes het bij 10 Heinekens te houden.
Maar goed, rond 12u op de middag knalden we naar GT a.k.a. the Fuckfactory, waar alle klanten bandarbeiders zijn en de gastvrouwen de band zelf. Waarom koos SFL de neukfabriek, wetende dat het de ene dag super kan zijn en dat het de andere dag danig kan tegensteken? Wel, simpelweg omdat ik bang was voor RPlover. Ik had schrik dat deze ruige krijger mijn gezicht zou stuk slagen en mijn nek breken… Anderzijds was ik bang dat hij me te kakken zou zetten bij mijn ijsberenvrienden, want uiteindelijk is hij populairder dan mij… En het ergste van al is dat hij me nog eens zou belachelijk maken bij de dames, die hem -zo heb ik uit goede bron vernomen- heel serieus nemen. Dus LR heb ik maar wijselijk omgeruild voor GT, de club waar RP liever niet komt. Aangezien ik mijn imago van supergangster diende ongerept te laten, gaf ik mijn angst voor RP niet toe en bedekte ik de hele clubwissel met de mantel der excuses. Zo gaf ik aan dat er nog een vriend van mij in rolstoel mee kwam, voor wie een club met trappen niet ideaal is… Ook mijn ijsberencollega Cupido zou komen en ook voor hem wou ik een rolstoelvriendelijke keet. Daarnaast vond ik dat ik als jarige ook nog een sociale functie te vervullen had naar de gasten toe en in GT zou ik bijgevolg meer beschikbaar zijn dan in LR. Maar mijn gehandicapte vriend had 2 weken op voorhand al afgezegd… De heer Cupido had er waarschijnlijk ook niets mee ingezeten om naar LR te komen en mijn sociale functie van gastheer legde ik kort na aankomst al naast me neer door me lazarus te zuipen. Geen enkel excuus blijft er dan nog over en dus moet ik hier in het openbaar te kennen geven dat mijn vrees voor RP de verschrikkelijke aanzienlijk groot was.
KinkyBull en ik kwamen dus om 13u30 aan en kregen meteen een parking op het perceel zelf aangeboden van de aangename parkmeister. Bij binnenkomst werden we heel vriendelijk verwelkomt door de theke die onze namen noteerde en ons elk 10€ korting toekende. Later op de dag werd ik ook nog door een andere theke naar de balie geroepen en die gaf me zelfs nog 40€ terug, want de jarige moest en zou gratis ontvangen worden. Beide dames waren zeer vriendelijk en heel gedienstig. Ook de dames van de bar waren lief voor mij en voorzagen me vlotjes in mijn dorstige noden. De dienstverlening van het GT-team was dus uitstekend en er is zeker niets van tekortkomingen aan te merken. Ik mag LR wel een betere club vinden tijdens gewone dagen en gelegenheden, maar de aandacht en dienstverlening van GT ging op mijn verjaardag wel verder dan bij LR op verjaardagen van andere ijsberen (waarop ik te gast was). Maar goed, het gaat hier over een persoonlijke mening en ik ga ze ook niet verder opdringen.
Wat ik wel nog wil vermelden is dat ik 4 flessen Cava Rossé ter beschikking kreeg. 2 daarvan heb ik genuttigd met een groepje van genodigde ijsberen gedurende de namiddag… Een derde heb ik alleen opgezopen in het gezelschap van de Duitse Iza (diegene met mooie rugtattoe) en de vierde hebben we als aperitief vlak voor het avondmaal met de ijsberen gedegusteerd. Maar laat ons nu eindelijk beginnen bij het begin:
Het zonnetje scheen, de lucht was blauw en uit de caravan in de tuin kwamen enkele DVP’s gauw. Het sprak dus voor zich dat Kinky en ik ons buiten in de ligzetels nestelden. Meteen kwam er al een mooi jong konijn naar me toe gelopen… Haar naam ben ik vergeten daar ik nog een kater had van de nacht ervoor en op korte tijd in GT al 3 Heinekens in mijne zak hangen had. Maar ze was Roemeens, zag er goed uit, fijne kont en kleine blote tietjes. Lang zwart haar en op het eerste gezicht lief. Maar het was een echt jagertje en mijn radar had haar ook al waargenomen bij andere ijsberen die te lagen zonnebaden. Ze sprong bij me op schoot en ving aan met haar verkoopsgesprek. Uiterlijk kon ze me zeer bekoren, maar ik zei dat ik mijn verjaardag aan het vieren was en dat ik nog zat te wachten op mijn genodigden. Maar straks zou ik misschien wel eens bij haar kunnen langskomen. ‘Zolang je maar niet te zat bent’, zei ze streng in het Engels, ‘ik heb een hekel aan dronkenlappen!’. ‘Geeft niet, want je denkt toch niet dat ik bij een Roemeens jagertje zal terugkomen,’ zei ik in het plat Vlaams en lachte vriendelijk naar haar . Ze gaf me een knijpje in de wang, een zoen op mijn mond en, onwetend over wat ik haar juist wijsmaakte, verdween ze weer tussen de struiken van de GT-tuin.
De avond ervoor liet zijn sporen na en ik liet Kinkybull weten dat ik dringend uit de zon moest gaan of het zou vandaag niet meer goed komen met mij. We gingen terug naar de bar waar we enkele Heinekens dronken en waar ik plots het gezelschap kreeg van Dani. De Bulgaarse lieverd herkende me vrijwel meteen, maar hoewel ze het ontkende denk ik niet dat ze alle details van ons laatste samenzijn nog herinnerde. Dat dateerde ook al van inmiddels 2 maanden terug. Maar kortom, Dani was weer beleefd en vriendelijk zoals we van haar gewend zijn. Totaal niet opdringerig. Zonder verdere verplichtingen bleef ze ff staan bij ons, masseerde mijn rug en ook aan KinkyBull stelde ik haar voor.
Na een tijdje ging KinkyBull over op cola ipv biertjes, want hij was mijn chauffeur. Ik bestelde mijn achtste of negende Heintje en we gingen buiten in de tent zitten. In de zon was op dat ogenblik al geen aanrader meer, gezien al dat gezuip. We begonnen ons echter wel zorgen te maken, want we hadden nog geen bekende ijsbeertjes opgemerkt. Zouden ze mijn verjaardag vergeten zijn om me te pesten, vroeg ik mezelf bevend af… Nee hoor! ‘Daar vliegt een ijsbeer door de geluidsmuur’ schreeuwde Kinky het uit en wees in de richting van Cupido die zich door het gras bergaf liet bollen. Wij sprongen recht en liepen hem snel achterna… We zagen hem onder in de tuin tot stilstand komen bij een groepje heren die ik niet eerder gezien had. 5 minuten later (want wij waren te voet) kwamen wij eindelijk ook toe bij dat groepje. Bij het naderbij komen zag ik toch één bekende: het was Sonny de Bef-Bull die opsprong en mij meteen de had schudde op de Russische manier.
Bij dat groepje hoorde ook Megaboob en een hele reeks beren van wie ik de nickname helaas vergeten ben. Eentje heb ik kunnen onthouden en dat was een latino-achtige kerel luisterend naar de naam The Blueshouse Company of iets in die trend. Zeer nuchter was ik op dat moment al niet meer, dus vergeef me mijn geheugenzeef. Maar laat ons hen vanaf nu dan maar de clan van the BluesCompany noemen. Terwijl de clan zich op dat moment nog even afzijdig hield, praatte ik wat bij met Sonny en Cupido. KinkyBull legde zich neder en genoot stilzwijgend van de zon. Ook met mijn nieuwe kameraad MegaBoob maakte ik nader kennis. Niet veel later strompelde ook kameraad Zedd naar ons toe en ook hem ontving ik met open armen. Ik nam een verbrand luchtje waar, maar het moed Zedd zijn pik geweest zijn die nog steeds last had van wrijvingshitte, nu een maand na zijn vierdaagse! Ik dacht eerst dat het Sonny was die 7/7 en 24/24 in de clubs hangt, maar die argumenteerde tegen dat hij al een halve week geen seks meer had.
Om het feestje correct in te zetten, liet ik de bardames de eerste twee flessen leveren en stelde ikzelf een doos koekjes ter beschikking. In de zon smolt de chocolade op de koekjes vrij snel, maar dat weerhield de bardames niet om er naar te graaien. Ook enkele DVP’s nuttigden enkele van mijn caloriebommetjes. Zowel van DVP’s en Bardames kreeg ik verjaardagskusjes toegestopt. Wat waren ze allemaal lief.
Ondertussen zocht ik ook toenadering met de clan van de BluesCompany. Hun leider zat met een Servische op schoot. Niet meer zo jong, maar wel iets wat SFL ook weet te pruimen. Ik had wel zin in haar, maar ik kon haar moeilijk wegkapen bij deze gevaarlijk uitziende kerels. KinkyBull, die zich uitstekend profileerde als rechterhand van dienst, trok zijn pistool met geluidsdemper onder zijn badjas uit om de leider te elimineren. Maar ik gebaarde zijn wapen weer op te bergen. Dit moest een feestje worden, geen bloederige oorlog tussen The Bulls en The Blueshouse. De leider van de rivaliserende bende is bij mijn weten niet met de Servische meegegaan en helaas heb ik haar achteraf ook niet meer gezien. Spijtig, want ik had mijn Servische bondgenoot graag mijn respect betuigt.
Opeens kwam de Nani-Hani Siamese tweeling voorbij en dat showspel kon KinkyBull wel waarderen. Ook Zedd maakte mijn rechterhand zijn hoofd zot door te zeggen dat ze een lekkere trio zouden wezen. KinkyBull dacht even na, maar het was SFL die handelde en met zijn door koekjes naar hen toeliep. Voor mijn verjaardag zei ik in het Duits en stak de doos koekjes naar hen toe. Van beide wittekopjes kreeg ik drie kusjes. Ze klaagden wel over de chocolade die aan smelten was, waarop ik opteerde om mijn pik in de chocolade te dopen en hem door hen laten af te likken. Niet in het openbaar was hun antwoord, maar in de kamer waren zulke dingen mogelijk. Ik vroeg bedenktijd en keerde terug naar het groepje van KinkyBull, Cupido, Zedd, MegaBoob en Sonny. Buiten gezelligheid viel daar niet veel meer te rapen en dus ging ik naar binnen om me van drank te voorzien.
Eénmaal binnen stuitte ik op Iza… Een Duitse schone, die ik in het verleden eens samen onder handen nam in een trio met die andere mooie Duitse, Lena. Haar tattoe op haar rug was nog altijd even geil en juist daardoor ben ik heel even heeeeeeeel egoistisch geweest . Ik zette me in de zetels met haar neer om bij te praten en daar zopen we de derde fles bubbels uit… Tenminste ik, want zij dronk maar één glas. Ze was een grote kanshebber om het zaad van de Master-Bull te mogen ontvangen, maar om de één of andere reden kruisten onze wegen elkaar achteraf niet meer. Ik heb vervolgens nog wat met de Thaise delegatie staan lullen… En niet ver uit hun buurt stond ook 2Bad4You zich uit te sloven. Deze stoere ijsbeer had ik ook al eens een keertje gezien en ik was blij dat hij er nu ook weer bij was. Ook met hem wat bijpraten en dan mijn tocht verder zetten. Gedurende die tocht werd ik meestal gehinderd door de Kroatische Cherry en de Poolse Isabella… Isabella was duidelijk het dominantst en bleef zich opdringen. Ik gaf nu nog niet toe en plots kwam ik in de kleedkamers terecht waar ik zaken deed met iemand van de bluescompany. Bij deze maakte de onderlinge spanning plaats voor handeldrijven in erectiebevorderende middelen.
Wie zag ik staan toen ik de kleedkamer weer uitkwam? Het was Killer-Bull die na wat vertraging toch nog zijn intrede deed. Normaal zou met hem de Balkan-Bull meekomen, maar ook die loser moest zo nodig weer kunnen afzeggen. Dit was zijn kans om terug bij de Bulls te komen, maar bij deze zijn alle bruggen voorgoed opgeblazen. Afzeggen voor mijn verjaardag… Wat zijn dat nu voor manieren!? De Killer had duidelijk stress van de lange rit en was vermoeid na een hele vroege shift hard te werken, want hij zei me dat hij zojuist Ace2 gezien had en ook die kerel van die pepermuntjes. Ik wreef bedenkelijk door mijn gezicht en daar ik ook al serieus beschimmelt was kon ik dit gegeven ook niet meteen plaatsen.
Toen de Killer zich ging omkleden en ik terugliep naar de anderen, kwam ik tot de conclusie dat het over Ace2 en King-Bull2 ging… Maar dat zijn toch 2 dezelfde? En hoe komt het dat de Killer hen zag en ik nog niet? Toen ik weer buiten was en de mededeling deed dat Killer-Bull gearriveerd was, kwamen King-Bull2 en Ace van aan de andere kant van de ligweide afgelopen en sprongen me meteen in de armen. Tranen van vreugd vloeiden! Uiteindelijk is King-Bull en Ace2 maar 1 persoon, maar ik zag hem simpelweg dubbel vanwege mijn ladderzatte toestand. De vraag is nu hoe het kan dat een nuchtere Killer hen ook in tweevoud zag? Is Ace2 misschien stiekem een tweeling net als Nani en Hani? Dit is een gewaagd vraagstuk dat tot op heden nog niet opgelost is.
Na enkele ogenblikken voegde Killer-Bull zich meteen bij ons. Hij schoot echter in een bulderlach toen KinkyBull en ik toegaven dat we nog niet gaan stengelen waren. Het lachen verging hem toen hij Nani en Hani in het vizier kreeg… Hij nam ons brutaal de doos koekjes af en vertrok richting de tweeling. Ik zag hoe hen de koekjes aanbood en hen wijsmaakte dat niet ik, maar wel hij de jarige van de dag was. In tegenstelling tot mij bleef hij lang bij hen staan en de duivel mag weten wat ze allemaal te vertellen hadden. Dan nog te bedenken dat Killer-Bull amper Engels of Duits praat.
Toen ik in gesprek was met MegaBoob, begon ik de man meer en meer te waarderen… Een echte gezellige Nederlander, die ik graag mijn vriend zou willen noemen. Maar alles veranderde toen Killer zich terug bij ons voegde en het gesprek naar zich toetrok. Het zit namelijk zo dat ik in kontjes gespecialiseerd ben en de Killer net als Megaboob veel kaas (lees melk) gegeten hebben van borsten. Ze hadden dus een gemeenschappelijke interesse en ik kon niet meer participeren in het gesprek. Killer-Bull stal mijn koekjes, hij stal mijn nieuwe vriend en op aanraden van die nieuwe vriend stal hij ook de show (mijn show) door meteen gaan te klipperen met een rondborstige deerne. Het moet dus iets geweest zijn in de trend van bijgesloten clipje:
http://www.youtube.com/watch?v=MYpJUOFIwNc
. Killer-Bull was dus nog geen kwartier geleden in ons midden beland of hij stond al 1 – 0 voor. Ook mijn geniepige plaatsvervangende rechterhand was er stiekem vandoor gemuisd met Nani en Hani voor een zusterlijk triootje.
Ik greep naar een Heineken om mezelf moed in te drinken en zette de achtervolging op mijn 2 mede-stieren in. Ik raasde door de bar op zoek naar een slachtoffer… In tegenstelling tot wat ik voor ogen had, kwam ik terecht bij de Poolse Isabella die me een trio voorstelde met haar Kroatische vriendin erbij. Met het gegeven in mijn achterhoofd dat ik straalbezopen was en met moeite 1 dame zou aankunnen, vroeg ik om het toch alleen bij haar te houden.
Op de kamer zat ik met veel wroeging en begreep ik mezelf niet waarom ik de mooiste van de twee er toch niet had bijgevraagd. Ik gebood Isabella dan maar om uiteindelijk toch nog Cherry erbij te halen en samen hadden we wel een leuke tijd. Een mens verjaart toch maar 1 keer per jaar. De verslaggeving van Cherry en Isabella lees je hier (elk een aparte link):
- https://www.ijsberenforum.com/forum/...52&postcount=1
- https://www.ijsberenforum.com/forum/...51&postcount=1
Iets minder dan een uur later, verlost van de eerste druk, 7 liter zweet en een hectoliter smoothie waarmee ik de Kroatische voorzag van haar wekelijkse portie vitaminen, kwam ik voldaan de kamer uit. Weliswaar nog zatter dan ervoor, want de dames hadden speciaal voor mijn verjaardag er nog een fles schuimwijn bijgedaan . Wankelend op mijn benen ging ik op zoek naar de andere ijsberen… Die zaten nog steeds buiten en ook KinkyBull was terug van zijn threesome. Naar het schijnt was dat ook goed meegevallen. De Killer-Bull was ook al eens terug geweest, maar zou in tussentijd zelfs met een tweede rondborstige vertrokken zijn. Er zijn te veel hersencellen afgestorven om nog te weten met wie dat was.
Het viel me wel op dat er een nieuwe lichting ijsberen bijgekomen waren. In willekeurige volgorde merkte ik BBertB, Onzo, Tiga, Jansen en Ace2 op… Of nee, laatstgenoemde had ik die dag al eens eerder gezien! Met Onzo wou ik ook nog een gesprek aanknopen, maar die scherpe duivel kon zijn libido niet in bedwang houden en vertrok om te neuken met een Indisch mokkeltjes, als ik me niet vergis. Helaas heb ik deze joviale man niet meer terug gezien die dag. BBertB wel, hij steeg zelfs in mijn achting, want in tegenstelling tot de meeste ijsberen die later op de avond naar LR gingen, bleef hij aan mijn zijde tot de laatste minuut. Samen met hem en KinkyBull hebben we de keet gesloten en gesloopt. Maar daarover later meer! Het was natuurlijk ook fijn om onze leider Tiga nog eens in levende lijve te zien. Hij werd duidelijk overmeesterd door een gulzige honger, want hij liep meteen naar de tent om te vreten. Nadien heb ik hem nog wel even gesproken in de bar.
De meeste beren bleven nog even bij mij, want de rij voor te vreten was te lang. Dit was een goede gelegenheid om de heren nog eens te trakteren op bubbels als aperitiefje. Dit geschiede in een paar seconden. Gelukkig was de zon weg, want mijn kop tolde er op los. Misschien ook beter iets eten, maar feit is dat waar de brouwer geweest is, de slager niet meer binnen kan! Ondertussen kwam ook Killer-Bull terug, met zijn alomgekende grijns van ik-heb-lekker-tussen-enorme-tieten-geneukt . Terwijl ik de Killer zat uit te horen over zijn laatste avontuur, viel zijn blik op iets wat achter mij opdoemde… Zijn bek viel open van verbazing, angst en weerzinwekkendheid . Hij liet zijn glas vallen, zette het op een lopen en dook achter de vijver in de struiken. Door de zattigheid, ging dit bij mij allemaal iets trager en ook mijn zintuigen leken verlamd. Pas toen ik een hele schaduw vanachter mij de tuin zag omarmen, vermoedde ik de ernst van de situatie. Ik draaide me langzaam om en zag een gespierde beer van 2 meter op 3 pal achter mij zijn positie innemen. ‘Wie ben jij nu weer?’ vroeg hij streng… ‘Ik ben het opperstiertje’ stotterde ik het uit. ‘En u bent…?’ De vent lachte luid en stak zijn hand uit. ‘Ik ben Big30’ en verbrijzelde vervolgens mijn hand. ‘Ik had jou veel groter verwacht’, grapte ik nog. Maar de man zag de humor er niet van in en ik kreeg een harde rechtse tegen mijn muil. Gelukkig was ik helemaal verdoofd door al dat gezuip of ik kon met de ambulance naar huis.
Terwijl iedereen zat te eten, ging SFL toch nog maar even op strooptocht in de barruimte. Een nadeel wanneer hij zat is, is dat hij dan tegen Jan en alleman begint de lullen alsof hij iedereen al jaren kent. Zo leerde ik een Vlaamse bende kennen uit de omgeving van Leuven. Mensen van in mijn streek dus! Uiteindelijk zag ik een Hongaarse schone met wie ik wel eens wou gaan rollebollen. Maar het ergste wat me kon overkomen, gebeurde toch en ik werd afgewezen omwille van mijn beschonken toestand (zoals de Bull in dit clipje: http://www.youtube.com/watch?v=VqTN16E_rXI ). Dit was voor mij het moment om het minder aan gaan te doen en ik keerde terug naar de bar om een bruiswatertje te bestellen. De nuchterheid sloeg al meteen toe bij de eerste slok. Killer-Bull had gedaan met eten en kwam me vergezellen. Ook Tiga passeerde eindelijk even en met hem dus ook nog een kort onderhoud gehad. Ik beloofde hem plechtig om mijn best te zullen doen om er op zijn verjaardag ook bij te zijn. Waarschijnlijk zal het wel lukken.
De Killer en Tiga bleven aan de praat, maar mijn aandacht werd weer weggezogen door mijn allerliefste Dani. Ze kwam me vrijblijvende informatie geven dat ze maximum tot 22u zou blijven, dus indien ik nog met haar mee wou, dan moest ik daar rekening mee houden. Ik had op dat moment nog niet zo heel veel zin en loog dat ik mijn eten nog even aan het verteren was. Eigenlijk wou ik simpelweg iets helderder van geest met haar doorbrengen… Dus was de opdracht om nog wat watertjes te drinken. Een andere oude bekende stond dit stiekem te volgen. Het was ons Duitse Lina/Lena die me na al die maanden, zoniet jaren, vergeten was. Altijd lief en beleefd, maakt ruim de tijd voor een praatje, doet niet aan puchen en heeft er geen problemen mee wanneer ik haar eens oversla. Dat is ook de reden waarom ik haar ook nooit vergeet. En dat is niet de enige reden, want deze getrainde kickboxer weet eveneens hoe je een man op de kamer een lekkende hartklep kan bezorgen. Ze nam me mee naar de kamer waar ze iets met me deed om me erbovenop te helpen. 5min later kwam ik de kamer weer uit en was ik al een pak nuchterder. Voor mijn verjaardag was deze dienst gratis, zei ze me met een bijhorende knipoog . Ik wist niet of ik met haar nog wel zou neuken vandaag, maar als vriendendienst zou ik zeker nog wel een klant aanbrengen. Ik liep als de bliksem naar buiten en riep op KinkyBull. Deze kwam als een jonge haas afgehuppeld en ik nam hem bij de arm om hem vervolgens voor te stellen aan deze Duitse schoonheid. https://www.ijsberenforum.com/forum/...ad.php?t=18201
We zorgden er beide voor dat Kinky nog wel eens bij haar zou komen vandaag en wanneer hij zich weer uit de voeten maakte, omhelsde de blonde Duitse me innig. Gevolgd door een heftige kus, uiteraard ook op kosten van het huis. Ikzelf was blij, want zo voelde ik me zeker tot niets verplicht naar haar toe. Niet dat ik haar niet meer zou willen ervaren, maar met haar kan je beter volledig nuchter zijn en bovendien rookt ze niet veel meer. En SFL wil zeker op zijn verjaardag alleen maar stengelen met rokertjes . Maar OK, ik zette mijn voettocht verder en stuitte zo op Sonny en Tiga die naar LR zouden doorreizen. Ze lieten me dus in de steek, de smeerlappen. Ook de heer Jansen was er al vandoor! Maar niet getreurd: nog wingmannen genoeg om de gevallen avond in goede banen te leiden. Toch uit geheel onverwachte hoek kreeg ik te horen dat ook Zedd en Killer-Bull het voor bekeken hielden.
Zedd weg, Killer weg… Tiga, Big, Sonny en Jansen naar LR. Het was een trieste leegloop. Ik stortte helemaal in tranen uit toen ik hoorde dat Picasso1 (mijn lievelingsijsbeer en goede Spaanse amigo) nog niet eens meer de moeite deed om langs te wippen en meteen was doorgereden naar LR. Wat een verraad! Ik besloot om me even alleen aan de bar te zetten en om terug aan de drank te gaan. Gelukkig kwam BBertB me af en toe nog wat gezelschap houden, want KinkyBull was voor de tweede keer met eentje neuken… Wie, dat heb ik zelfs nooit geweten! Af en toe kwam ik leden van the bluescompany tegen, die me wisten op te beuren. Maar het mooiste moment van de dag was toch weer de kamergang met Dani. Ik zonderde me een uurtje af met haar in een kamer en had weer een uitstekende sessie die bol stond van GFE-gedoe en waarin ik me als een begenadigd beffer profileerde. Een supermeid met topservice! Lees het hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...ad.php?t=19848
Nadat ik afscheid van nam en Dani uit ons midden verdween, nam ik plaats temidden van het Thaise bastion. En wie kwam ik daar tegen: Ace2, die al als vermist opgegeven stond maar toch weer na enkele uren zijn comeback maakte. In nood ken je altijd je echte vrienden, dacht ik bij mezelf. Dit moest gevierd worden en daarom ging ik naar mijn locker een doos moncherrie bonbons halen. Ik liet het snoepgoed passeren bij Ace2 en enkele andere dames die het water in de mond kregen. Pas wanneer ze door de handen van het barpersoneel gingen, was de hele doos weer geplunderd . Via Ace leer je altijd veel dames kennen (geloof het of niet, maar een sociale Hollander aan je zijde is soms beter dan een bodyguard). Zo stelde hij me niet alleen aan enkele spleetoogjes voor en suggereerde voor een Thaise massage, maar ook via hem kwam ik contact met Saruman zijn negerin Lovely. Over de oude tovenaar gesproken… Waar zat hij eigenlijk… Waarschijnlijk ook in ons midden, maar zoals steeds onzichtbaar. Dankzij Ace zijn genetwerk, ben ik achteraf ook nog in contact gekomen met een geblondeerde Afghaanse die aan haar sigaret zat te hijsen alsof haar leven ervan af hing. Het had wat kunnen worden en hoewel ze heel knap was heb ik er nu spijt van, maar omdat ze altijd zo rustig aan de kant zat, heb ik de kans niet gegrepen. Een klein uur daarna moest ook Ace weer afscheid van me nemen en hij verdween met zijn mondharmonica in het duister!
Spijtig dat Ace nu al weg was, want amper 15 later en vlak na het pizzabuffet (wat voor mij een welgekome dankbare zaak was) ging de show van de dag van start. Blijkbaar zaten niet alleen de Bulls en de Ysberen aan de bubbels, ook de meiden waren aardig op weg. De leden van the BluesCompany hadden het al aangekondigd, want ze hadden geregeld dat een gewillig Russinnetje de sterren van de hemel zou komen dansen. Het meisje amper 19jaar, luisterend naar de naam Ruslana en met een Slavische kop van jewelste kwam enkele nummertjes brengen. Ze heeft gedanst op het buffet en op de bar… En dansen daar kon ze iets van. Lenig als een kat en heel energiek van katoen geven. Het hoogtepunt was wanneer Lena haar met een grote fles bubbels helemaal nat spoot. Vanuit mijn ooghoeken zag ik ook hoe KinkyBull en Onzo het tafereel zaten te aanschouwen. Toen ze haar vriendin mee op de bühne vroeg en ze elkaar vol met slagroom spoten, ging het dak van de keet. SFL werd gek van opwinding en moest terugdenken aan zijn Moskou avonturen. Daar zie je in clubs veel van dit soort meiden uit hun dak gaan, maar hier viel ze echt wel op en iedereen was door het dolle heen. In volgend clipje een voorbeeld van dit soort dansjes om je er een gedacht van te geven: http://www.youtube.com/watch?v=_zjqJSCC4t4 (vooral het natte gedeelte)
Tussen al dat spektakel door kwam opeens iemand onbekend me de hand schudden. Het was zowaar het mysterie van dit forum, namelijk de heer Badslippers! Een gezellige vent die me prettig gestoord lijkt, maar helaas niet lang mee gebabbeld, want hij diende nog wat hertjes gaan te dekken.
Naar middernacht toe en veel gegeil op het heftige Russinnetje dat met dansen van geen ophouden wist, zaten KinkyBull, BBertB en ik aan de bar snode plannen te smeden om een laatste wip. BBertB vertrok als eerste en vlak daarna vertrok KinkyBull met de Duitse Lena en kwam zo zijn belofte na, al wist hij niet wat voor leuks hem te wachten stond op de kamer. Ikzelf richtte mij tot een lief verschijnsel dat in een hoekje zat mooi te wezen en te kettingroken. Bij nadere kennismaking bleek Tamara een Roemeenske te zijn en dat stoorde me wel een beetje… Maar als ik nog een degelijke wip wou maken, dan moest het nu gebeuren. Ik vertrok dus met haar naar de kamer en daar onderging ik de ultieme PSE, of noem het SME, want SFL belande bijna op intensive care door deze wildbras. Lees in volgende link hoe je snel een bloederige pik oploopt : https://www.ijsberenforum.com/forum/...55&postcount=1
Na wilde Tamara betaald te hebben, zag ik BBertB in de kleedkamer die het duidelijk voor bekeken hield. Het was half één voorbij en ik vond het heel fijn dat hij tot de laatste man gebleven was. Ik wees hem erop dat zijn kop nog vol met lippenstift hing en hij veegde het dus snel weg, vooraleer huiswaarts te keren. Toen hij nog maar net weg was, kwam KinkyBull de kleedkamer binnengestormd… Duidelijk over zijn toeren… Wat had hij een pret gehad met Lena en wat hij niet wist is dat ik het wist… Terwijl hij in het kort en discreet zijn verhaal deed, zag ik haar op de achtergrond verlegen staan te glunderen. Alsof ik van niets wist stak ik mijn wijsvinger naar haar op en zei haar een stout meisje te zijn. Omdat het mijn verjaardag was, nodigde me nogmaals uit om nog even mee te komen naar de kamer. Wat daar gebeurde gaat niemand wat aan : feit is dat zowel ik als KinkyBull er als een andere mens weer uitkwamen. Ik zelfs weeral een heel stuk nuchterder dan ervoor. Ik liet de twee nog eventjes alleen, want KinkyBull wou nog een kwartier blijven. Beiden hadden last van een babbeltik, voor zover ik kon begrijpen.
Na een kwartier zou Kinky wel komen en daarom nam ik op mijn gemak een douche en kleedde me alvast om. Het kwartiertje liep uit, want ik stond al lang in mijn kleren vooraleer Kinky er door kwam. Tijdens het wachten werd ik vergezeld van Ruslana en haar Lithouwse vriendinnetje. Ze begon weeral te dansen alleen voor mij in de kleedkamer. Ze begonnen elkaar zelfs te tongen voor mijn ogen en dat allemaal om 5 voor 1. Ondanks het feit dat ik mijn kleding al aan had, grepen ze me toch nog bij mijn kruis… Geile delletjes! Ik vroeg nog aan Kinky om achteraf door naar LR te rijden, maar mijn chauffeur was helemaal afgemat na het onderonsje met Lena.
We zijn met DVP’s en pimps naar buiten gewandeld, en beschimmelt zoals we waren sloegen we erin om maar liefst 2x verloren te rijden.
Het was een prachtige dag, waarin ik het grootste deel weliswaar ver over mijn grens was, met goed gezelschap en aantrekkelijke dames. Alle ijsberen bedankt voor de opkomst en om er samen een gezellig feestje van te maken. Ook Tiga en Willem2 bedankt om zo’n party via het forum mogelijk te maken… En heel veel dank voor het GT-team die hun best voor me deden en de bubbels lieten vloeien voor mij.
Mijn verjaardagsfeest in Golden Time was mega-super !!!!
Nog wat statistiekjes:
Niet aanwezige prominenten:
-Picasso1
-Saruman
-Saint
-Raul7
-Nikita (goede vriendin, niet zozeer om mee te neuken)
-Balkan-Bull
Niet aanwezig dame, die ik mezelf voor mijn verjaardag had willen trakteren:
-Paula van Polen
En het niet te versmaden ranglijstje:
1) Met veel voorsprong alweer de Bulgaarse DANI
2) De Kroatische Cherry
3) De Roemeense Tamara, ondanks het ongelukje
4) De Poolse Isabella (vierde plaats, maar ze was lang de slechtste niet)
THE END
Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!
-
-
-
-
proix
dat kan niet heb lovely de hele zaterdag bij me gehad hoe heb jij dan met haar iets kunnen doen????? leg me dat eens uit aub
Het was 1 van die zwarte meisjes. Ik meende dat ze Lovely heette. Spreekt Engels en heeft een slank en strak figuurtje met kleine puntborstjes. Ik heb geen tatoo's gezien. Vroeg in de middag heb ik haar onderhanden genomen. Bij het praten slist ze een beetje. Leuke meid. Verder herken ik geen reuk of wit slijm. Met beffen doe je haar niet echt een plezier, wel met het meer stevige werk.
-
-
Clint
Het was 1 van die zwarte meisjes. Ik meende dat ze Lovely heette. Spreekt Engels en heeft een slank en strak figuurtje met kleine puntborstjes. Ik heb geen tatoo's gezien.
Lovely heeft tattoos. In het donkere tuinhuisje zag ik dat eerst niet goed maar in het felle licht van de kleedruimte zag ik dat een tattoo vaag was, alsof-ie was weg-gelaserd.
Clint
Met beffen doe je haar niet echt een plezier.
Dan was het zeker NIET Lovely.
PS, ik heb donderdag tijdens het feestje van SFL met haar gekamerd. Niks gemerkt van geur of slijm. Het rook prima daar beneden. Aan haar poesje hing beslist niet de geur van een bak bedorven mosselen.
-
Regels voor berichten