Oorspronkelijk geplaatst door
Horny_one
Zaterdag 2 september was ze weer terug in de phg. De berichtgeving was al heftig op gang gekomen want men wist al te berichten dat dit een toppertje uit Bochem was en voor het eerst hier.
Met Manni1A het al over haar gehad, vaak zitten we beiden in dezelfde vijver te vissen maar Manni had zojuist een kamerbezoek gedaan en twijfelde nog over wie de volgende moest worden.... Uiteindelijk bleek ze nog alleen te zitten en haar dus toen maar opgezocht voor een praatje. Snel en vakkundig wist ze me naar een rustig tafeltje in de tuin te leiden waar na een kwartiertje we plotseling over sleutels praatten.
In het tuinhuisje aangekomen werd er lekker gezoend, lekker gepijpt en daarna zette ze de kroon op het werk met een reverse cowgirl.
De referenties die heb ik aan Manni doorgegeven die met name zich in de uitstekende kritieken op het onderdeel "Frans Zonder" kon vinden.
Ik hoop dat deze dame nog even blijft.....
Oorspronkelijk geplaatst door
Manni1a
hab zwar nichts auf Holländisch verstanden
Darum:
Samstag 2 September war Sie wieder ins PHG. Da hatte man schon über sie gesprochen und ihre Ruf als TA war schon bekannt.
Dan hatte ich noch mit Manni gesprochen und dar wir oft nach die gleiche Fische angeln. Aber Manni war gerade zurück von Zimmer und zeugerte noch wer das nächste Opfer sein sollte. Schliesslich war sie alleine und hab ihr angesprochen. Sie uberredete mir schnell um ruhig auf die Terrasse zu sitzen und nach 15 minuten werde plötzlich und spontan "Schlüssel?" gefragt.
Im Centerparcs war es schönes Kuschen, herliches Französisch, und die grosse Finale war ein 'Reverse Cowgirl'
Die Referenzen an Manni weiter erzählt und in bisonderes ihrer Französisch Ohne...
Entschuldigung für die Fehler... war schon spät und hatte kein Bock mehr die Spellingchecker zu benutzen.