Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Natasja (Russisch)

Last Online
    Vandaag @ 00:53
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard Natasja (Russisch)

Haarkleur/-lengte : Donker Blond
    Lengte dame : 1.70
    Postuur/Cupmaat : Redelijk goed gevormd (wel klein buikje) / Cup B/C maar wel van siliconen
    Nationaliteit/Taal : Russisch / Duits
    Leeftijd : ongeveer 30 al zei ze meen ik 26
    Tatoeages/Piercings : Niet meteen ontdekt / in ieder geval een kleintje bij haar mond
    Service: Pzc / nmc / tz / el
    Voordelen: Zeer mooie ogen / lang voorspel buiten de kamer / oftewel goede pre-sale /zeer goed tz en naast pzc ook de omgeving er bij nemen incl de bitterballen /
    Nadelen: Rest beetje standaard, wat gemaakt, en neuken maar zeer kort.Toen had ze de condoom er al weer af.
    Tijdsduur : ruim half uur (eerder richting uur) toch € 50,= gevraagd. Dus maar een ruime fooi gegeven
    Prijs : Standaard GT LR tarieven dus bijv half uur 50, uur 75 en extra's € 25,=
    Extra’s bij het bezoek: nvt

Ik hoorde later van anderen dat ze haar Natalie noemden, maar ik kan niet meteen overeenkomst vinden met de reeds vermelde Natalies bij LR, dus toch maar een aparte topic gemaakt.
    Gr.

Cupido

Last Online
    Vandaag @ 11:18
    Discussies
    237
    Thanks
    13.571

Standaard Natascha/Nathalie

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    Ik hoorde later van anderen dat ze haar Natalie noemden, maar ik kan niet meteen overeenkomst vinden met de reeds vermelde Natalies bij LR, dus toch maar een aparte topic gemaakt.
    Tegen mij zei ze dat ze Natascha heet maar ik kon het niet goed verstaan. Dit waren mijn ervaringen met haar tijdens het feestje van Sonny en Tiga. Ik "Kwoot" maar effe.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door badslippers Bekijk bericht
    "Living Room" op een woensdagavond. Ik sta voor de getraliede deur, ga naar binnen en tegelijk is me duidelijk waarom dit letterlijk de heetste huiskamer aller saunaclubs is. Mijn God, twee passen naar binnen en het zweet gutst me al door de bilnaad. Heter dan de Sahara op de heetste dag. In deze bakoven krijg ik tegelijk een blonde "Über Babe" op de radar, check! Lange blondine met stijl haar en zoals het zich laat aan zien een flinke "Silicon Valley-cup". Ik heb nog nooit een dame met opgeblazen borsten gehad dus dat wordt mijn leermoment voor deze dag.

Ik heb haar dus al tegelijk bij binnenkomst gespot en nu ik van de sauna kom en de trap op loop, zie ik haar bij de ingang van de bioscoop staan. Lekker vol lijf, strakke surrogaattieten, donker blond stijl haar waar duidelijk de keramische platen van de stijltang aan te pas zijn gekomen. maar mijn oog valt toch voornamelijk op haar twee keramische kookplaten waar ik weldra mijn hete snikkel tussen kan leggen.

Aangezien de wachttijd inmiddels flink is opgelopen, is de kino "The Place To Be". We vleien ons op de matrassen en ik doe me eens lekker te goed aan haar strakke prammen. Ook al omdat ik al het eten dreig te missen. Want het pizza uur is ook al weer aangebroken. Natascha/Nathalie gaat lekker met haar borsten over mijn lichaam en op die manier krijg ik een unieke massage. Voor de rest is het redelijk "Straight Forward". je kent dat wel. Kussen, beetje masseren, gevolgd door pijp- en anderssoortig loodgieterswerk om uiteindelijk met wat standjes te eindigen in "The Moneyshot". Ik vind het wel een ervaring om me eens aan 2 van die "Airbags" te verlekkeren. Nou is Badslippers tevens KUNST liefhebber. Vooral moderne kunst spreekt mij aan. En daar wil ik de huidige KUNST tieten best onder scharen. Vroeger gebruikte ik de siliconespuit alleen om de badkamer af te kitten maar er is dus veel meer mogelijk op dit gebied.
    Herhalingsgevaar, ja zeker maar dan op de kamer.

Regels voor berichten