Haarkleur/-lengte : Zwart krullend / golvend schouderlang haar
Lengte dame : 160 cm
Postuur/Cupmaat : kleine b-cup (of net nog a)
Nationaliteit/Taal : Pools / Duits
Leeftijd : 18 jaar en enkele weekjes
Tatoeages/Piercings : geen
Service: GFE ++, houdt ook van stevigere sex / NMC / PZC / TZ (eindeloos) / FT met slikken / whirlpoolsex
Voordelen: heerlijke meid met beugelbekkie
Nadelen: totaal geen of het moet zijn verslavingsgevaar aan deze heerlijke jongemeid.
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 100 euro (incl. FT).
Dit is waar Living Room patent op schijnt te hebben, wekelijks vrachten met nieuwe frisse dames...Dit is er weer eentje...en wat voor een, een kanjer. Of het waar is weet alleen Caro maar ze vertelt vol overtuiging dat tot ze in de clu8b is gaan werken ze nog maar 3 keer sex heeft gehad in haar prille leven. Ik was nummer 5, Sonny (who else) zorgde als nummer 4 voor haar clubontmaagding. Na een warme overdracht door Sonny wist ik (ook) wel raad met deze dame. We maakten er een mooi jubileum van, haar 5e keer sex werd iets heel bijzonders .
Na eerst een beetje spelen in de whirlpool was ze nog wat onwennig maar op de kamer gingen alle remmen los. Zoals deze meid zoent en pijpt doen weinig ervaren dames haar na. Ik liet alle remmen los en kwam al snel tot een spetterend oraal hoogtepunt in haar beugelbekje...Daarna over op het zwaardere werk, na wat exploreren beiderzijds bleek ze naast GFE te houden van snelle diepe halen met een grote dikke lul...Daar lustte PP ook pap van. Dit zorgde voor een tweed clubhoogtepunt voor de Caro (ook hier schijnt Sonny de primeur gehad te hebben).
Na een uur kwam ik met het zweet op het voorhoofd van de kamer af, wat een perfect uurtje was dat. Deze dame staat boven aan mijn lijst van dames in LR, ongelooflijk dat een meid die zo jong is zulke perfecte service heeft. Mijn eerstvolgende clubbezoek? LR natuurlijk, met Caro.