Oorspronkelijk geplaatst door
SFL
Tussen 12u30 en 13u kwam ik aan in onze allergezelligste woonkamer. Daarvoor op de parking had ik bijna heibel met 2 pooiers, die hun wijven kwamen droppen en daar nog een tijdje bleven staan. Het was een goede parkeerplaats, haast onmiddellijk voor de deur… Dus wou ik die opeisen en claxonneerde ik op het duistere tweetal. Eén van hen stak zijn typische kale pimphead, met dito vetrollen in de nek uit het autoraam en keek smerig naar mij. Maar verder ga ik hier niet over uitweiden… Om een lang verhaal kort te maken, ik gebaarde gewoon naar de parking en vroeg netjes of ze even zouden verderbollen. Dit deden ze en zo bleven we even goede vrienden. Ik zou mijn laatste saunaclubdag niet laten vergallen door een potje ambras. Ik zou ook niet op mijn bek laten timmeren zodat mijn plannen voor de komende maanden in gevaar zouden komen.
Niet veel later kwam ook de heer
Jansen binnen. Deze vriendelijke meneer kwam ook meteen naar me toe. Altijd fijn om het olijke duo
Sonny & Jansen bezig te zien en bezig te horen. Ook hen zal ik de komende maanden enorm missen. Met hun onstuimig libido en de pure Hollandse humor!
Eigenlijk heb ik vanaf toen niet veel meer gedaan. Ik heb wat rondgewandeld, wisselde af en toe een woordje met
Lustman of Jansen, keek geregeld naar de mokkeltjes die op Roemeense kardashmuziek rond de paal hingen te zwieren… Onder hen ook de bevallige Amalia, waar ik vorige week nog de eer mee had. Heel mooi meisje, Griekse kop, lekkere kont en geile dansbewegingen… Maar vandaag had ik al Roemeens gehad en mijn zin in haar was niet groot genoeg.
Het gaat jullie goed, beste ijsberen. Hopelijk zien we elkaar na afzienbare tijd weer.
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk!