Oorspronkelijk geplaatst door
Willem2
Afgelopen donderdag zat ik met 1234 en Koos56 in de bioscoop/Kino van YinYang. Koos56 zat te klagen dat hij de film nu wel kende en vroeg aan de poetsman of er ook andere films waren. Meteen werd er een andere film gezocht en gevonden. Nu waren ze al bijna tevreden met de nieuwe film maar wilden ze ook dat ik even wat vrouwen ging halen. Die kwamen er ook meteen aan. Alleen hadden die geen oog voor mooie Koos maar voor elkaar en bleven op een bank ver van ons af zitten keuvelen. Dus werd ik naar boven gestuurd om meer vrouwen te halen.
Boven werd er een paaldansnummertje opgevoerd en enkele ijsberen en dames waren dat aan het bekijken. Ik heb dat even aangezien, was wel weer leuk om een keer te zien. Ik zag echter geen vrouwen die aan de maatstaven van de twee wachtende ijsberen konden voldoen en wilde weer naar beneden gaan. Daarop werd ik aangesproken door
Anna. Zij wilde wel met mij naar beneden om een filmpje te kijken en wat andere zaken te bespreken. ( Ja wie niet
) Dus ik liep met haar naar beneden en de twee heren vroegen meteen waar de rest bleef :D . Daarop nam ik maar plaats op hetzelfde verafgelegen bankje waar eerst de twee dames zaten zodat de heren toch uitzicht hadden op de film en op Willem2
.
Eerst een gesprek vooraf, kennismaken etc. Ik had het gevoel dat ik haar ooit wel eens eerder ergens had gezien. Bleek ook te kloppen dat was 2,5 jaar terug in de PHG. Na een paar minuten toch maar een open kamertje opgezocht die daar beneden zijn. Beetje masseren van de dame. Heel weinig zoenen. Pijpen was wel goed maar had ietsje langer gemogen. Voor de rest was het gemiddeld. Het is wel een leuke meid dus dat scheelt al een hoop.
De beschrijving van Gustomass klopt aardig. Ze heeft een olijke kop en is iets voller. Niet dik maar redelijk gespierd gedrongen zoiets.
Na de daad douchen en op weg naar GT .....
Groeten Willem2