Weergegeven resultaten: 1 t/m 16 van 16
    Last Online
    15 oktober 2013 @ 09:23
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Idee De weg naar YY vinden.

Ik wou zaterdag naar YY, kom ik in die Heinsbergerweg ingeslagen maar hoe vind je in godsnaam die poort naar het hemelse genot? Heb 15 minuten rondgedwaald in dat wijkje daar met rusthuizen enzovoort en toen maar Heidweg 1 in de gps gepompt...
    GFE

Last Online
    Gisteren @ 01:10
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

:wink:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mennen2010 Bekijk bericht
    Ik wou zaterdag naar YY, kom ik in die Heinsbergerweg ingeslagen maar hoe vind je in godsnaam die poort naar het hemelse genot? Heb 15 minuten rondgedwaald in dat wijkje daar met rusthuizen enzovoort en toen maar Heidweg 1 in de gps gepompt...
    En gevonden ??
    Je had hier beter wat rond gelezen.
    Het is inderdaad beetje raar je moet uit de doppen kijken en dan zie je het spandoek wel in de bomen hangen.
    Het is zeer raar dat je een stukje over het fietspad moet rijden, in een land waar fietsers heilig zijn, eer je de poort van YY binnen kan.
    Ik kwam de eerste keer in het donker an en heb ook een tijdje moeten zoeken, maar toen zag ik een andere geilaard binnen rijden, en stond het paradijs ter mijnen beschikking.:wink:
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    :wink:
    En gevonden ??
    Je had hier beter wat rond gelezen.
    Het is inderdaad beetje raar je moet uit de doppen kijken en dan zie je het spandoek wel in de bomen hangen.
    Het is zeer raar dat je een stukje over het fietspad moet rijden, in een land waar fietsers heilig zijn, eer je de poort van YY binnen kan.
    Ik kwam de eerste keer in het donker an en heb ook een tijdje moeten zoeken, maar toen zag ik een andere geilaard binnen rijden, en stond het paradijs ter mijnen beschikking.:wink:
    Ik dacht het nog dat ik over da fietspad moest een stukje maar ik dacht dat kan toch niet zijn, mja nog eens proberen dan :p. Is de bezetting op zaterdag een beetje goed?
    GFE

Last Online
    Vandaag @ 14:21
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Het is zeer raar dat je een stukje over het fietspad moet rijden, in een land waar fietsers heilig zijn, eer je de poort van YY binnen kan
    Ik heb er niet op gelet maar er staat volgens mij geen bord "fietspad"waar je het bewust stukje weg op rijdt. Ik dnek dus dat het op dat punt een gewone weg is.
    Het kan ook dat het gewoon de privé oprit is die op dat punt samen valt met een fietspad. Ik woon ook aan een pad dat een fietspad is, maar voor gasten van het restaurant een eind verderop is de weg een gewone toerit.
    Ik raak van alles kwijt....

Behalve gewicht

Last Online
    17 december 2024 @ 22:23
    Discussies
    2
    Thanks
    4

Standaard

De toegang is toch aangegeven op een bordje?

Aan dat kruispunt naar rechts, na ongeveer 50 meter links (moeilijk zichtbare weg), het fietspad oversteken en dan nog enkele tientallen meters naar rechts op een parallelweg (waar inderdaad veel fietsers komen) tot aan de ingang. Parking op het domein.

Last Online
    Vandaag @ 20:33
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard De juiste weg

Situatie ter plaatse. De Oranje pijlen pijlen wijzen je de weg (hoop ik). Rood is het fietspad dat je moet oversteken. Even opletten daar. Is een beetje vaag geregeld.

Laatst gewijzigd door Big30; 25 november 2010 om 22:08

Last Online
    Vandaag @ 23:17
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Daumen hoch

Super BS ! Tis net als met een mooie vrouw beschrijven, werkt niet echt. Een plaatje zegt vaak veel meer dan woorden. Tis trouwens wel een parallel weg en geen fietspad.
    Toen ik voor het eerst YY probeerde te vinden was het ook ff zoeken. Tourde lang bij een hoge flat in de buurt van een viaduct rond.

Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Vandaag @ 23:01
    Discussies
    101
    Thanks
    5.440

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Standaard

Daar ben ik dus niet in de buurt geweest blijkbaar. Stomme gps eens checken, nochtans zeiden de naambordjes Heinsbergerweg maar herken geen enkele van de foto's. Ik zat echt in een woonwijk met rusthuizen en een lyceum?
    GFE

Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Last Online
    25 oktober 2024 @ 12:44
    Discussies
    39
    Thanks
    28

Standaard

Daar ben ik dus niet in de buurt geweest blijkbaar. Stomme gps eens checken, nochtans zeiden de naambordjes Heinsbergerweg maar herken geen enkele van de foto's. Ik zat echt in een woonwijk met rusthuizen en een lyceum?
    Denk het wel, YY zit op Heinsbergerweg 230 en het Lyceum op 184.

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Standaard

Zou het kunnen dat ik gwn van de andere kant kwam ofzo?:p ik kwam na de snelweg aan een rond punt, daar rechtsaf dan na 50 m linksaf en dan zat ik in die woonwijk met op het einde in de bocht dat lyceum? Die foto's lijken op een grote baan...
    GFE

Last Online
    Vandaag @ 23:17
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Zou het kunnen dat ik gwn van de andere kant kwam ofzo?:p ik kwam na de snelweg aan een rond punt, daar rechtsaf dan na 50 m linksaf en dan zat ik in die woonwijk met op het einde in de bocht dat lyceum? Die foto's lijken op een grote baan...
    Kijk ff op google maps dan zie je dat de Heinsbergerweg net onder snelweg ook een parallelbaan heeft deze gaat na de bocht over in een andere weg daar was je denk ik. Weet het wel zeker want in 2006 ben ik ook in dat wijkje verdwaald, viaduct, bocht, hoog gebouw aan je rechterkant. Heb het toen uiteindelijk na bijna een uur dwalen wel gevonden !

De hoofdbaan gaat wel voorbij YY. Kortom je was er bijna (maar nog niet helemaal)!

Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

De talrijke aanwijzingen lijken me toch meer dan duidelijk nu. Toets als je met navi rijdt in ieder geval het juiste huisnummer wel even in. Dit verzuimde ik ook enkele jaren geleden, en toen kwam ik volledig aan de verkeerde zijde van de Heinsbergerweg aan het dwalen. Navi stuurde me toen telkens naar St. Camillus en dat bleek een bejaardentehuis te zijn, maar daar zaten alleen maar Milf's van ver over de datum

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Kijk ff op google maps dan zie je dat de Heinsbergerweg net onder snelweg ook een parallelbaan heeft deze gaat na de bocht over in een andere weg daar was je denk ik. Weet het wel zeker want in 2006 ben ik ook in dat wijkje verdwaald, viaduct, bocht, hoog gebouw aan je rechterkant. Heb het toen uiteindelijk na bijna een uur dwalen wel gevonden !

De hoofdbaan gaat wel voorbij YY. Kortom je was er bijna (maar nog niet helemaal)!

Big30
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    De talrijke aanwijzingen lijken me toch meer dan duidelijk nu. Toets als je met navi rijdt in ieder geval het juiste huisnummer wel even in. Dit verzuimde ik ook enkele jaren geleden, en toen kwam ik volledig aan de verkeerde zijde van de Heinsbergerweg aan het dwalen. Navi stuurde me toen telkens naar St. Camillus en dat bleek een bejaardentehuis te zijn, maar daar zaten alleen maar Milf's van ver over de datum
    Ik ga nog eens zoeken
    GFE

Last Online
    2 november 2024 @ 16:50
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523

Standaard

Het is waarschijnlijk gemakkelijker te vinden als je van de kant van het "Broeders van Liefde" tehuis komt, want dan is YY aan je rechterkant. Eens je dat plakkaat van de BVL gepasseerd bent goed kijken telkens je langs rechts een doorgang passeert. Bij één van de laatste (de laatste?) staat er achteraan wel degelijk een plakkaatje met een pijl en opschrift "sauna club yin yang". Daar moet je dus naar rechts het fietspad over.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

Last Online
    21 april 2024 @ 10:39
    Discussies
    22
    Thanks
    180

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    Navi stuurde me toen telkens naar St. Camillus en dat bleek een bejaardentehuis te zijn, maar daar zaten alleen maar Milf's van ver over de datum
    Je snapt het niet hè (een argument des te meer). Je navi wilde jou daar dumpen ;-).
    I drown by the flood of your beauty.

Regels voor berichten