Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14

Discussie: Emily (Hongaarse)

Last Online
    Gisteren @ 19:50
    Discussies
    18
    Thanks
    0

Daumen hoch Emily (Hongaarse)

Haarkleur/-lengte : Ravenzwart / Halflang
    Lengte dame : schatting 1,62 m
    Postuur/Cupmaat : Echt slank / B75?
    Nationaliteit/Taal : Italiaans / Engels
    Leeftijd : schatting 20/21?
    Tatoeages/Piercings : 1 kleine op de borst / geen
    Service: TZ, PZC, NMC (niet meer gevraagd)
    Voordelen: jong en strak :green_smi
    Nadelen: jong en strak :o
    Tijdsduur : 1/2 uur
    Prijs : 50
    Extra’s bij het bezoek: geen

In de categorie 'jong en strak', waaronder ook DVP'tjes als Stella, Kim en Suzy vallen, mag deze Emily niet ontbreken...
    Tijdens een uitzonderlijk dinsdagbezoek bij YY, zat ik rustig en alleen in de sauna op te warmen, toen er ineens enkele dames binnenkwamen, klaarblijkelijk om hun kleine lijfjes op te warmen.
    Achteraf bleken dit dus Emily te zijn, samen met een collega/vriendin.
    Na een vriendelijk 'Hello' en een beetje over en weer gegieber onder hun, werd er naar mij toe (door haar vriendin) een lichte toenaderingspoging gedaan.
    Daar ik echter nog geen zin had na mijn eerste ronde, om er al direct in te vliegen met een volgende dame, hield ik nog de boot af en besloot de sauna te verlaten en een doucheke te gaan nemen.
    Maar toch... in mijn onderbewustzijn was iets aangewakkerd en het waakvlammetje bleef branden.
    Nadat ik wat bekomen was van de sauna en in de bar al een drankje genuttigd had, besloot ik nog eens een rondgangetje te doen. Hierbij passeerde ik uiteraard ook in de Kino en... ja hoor, daar zaten ze weer allebei!
    Het kostte me wat moeite, maar ook nu nog niet verder gegaan. Een uurtje later was het echter toch raak. Opnieuw was ik in de Kino terecht gekomen, om nog wat nieuwe energie op te doen. De film was als vanouds een onnozel, Duits gesynchroniseerd 'Heidi aus den Bergen'-verhaal, met dames van 'boerenmeiden'-formaat. Niet echt mijn ding dus. Voordat ik terug kon vluchten naar de bar, kreeg Emily mij echter in de mot en ze kwam op mij zitten. In deze zoete houdgreep, waarbij ik haar ook eens van dichtbij kon bewonderen, kon ik geen 'nee' zeggen. Toch eerst even afgetoetst wat voor service zij bood. "I suck and fuck, what else would you like?", vroeg ze quasi onschuldig. PZC was geen probleem en toen ik ook nog vroeg of ze kuste en dan nog 'goed' kuste, moest ze toch wel lachen en stelde ze me gerust. "I kiss, and I do it very well, you can test me".
    Ok, de toon was gezet, dit vrolijke meisje zou de test moeten ondergaan.
    Op naar de kamer. Kamer 16 (Asian Room) was die dag blijkbaar mijn vaste stek. Eerder op de dag had ik hier al een zeer aangename sessie verbracht en later zou ik hier nog eens belanden, maar daarover later meer.
    Ik liet haar de hele tijd voorgaan om haar heerlijke rondingen voor mij te kunnen bewonderen. Het had zowaar geen slecht effect op mijn onderste regionen. Miljaars knap ding...
    Nadat we ons beiden opgefrist hadden, gingen we samen op het bed liggen.
    Toen ik wat korterbij schravelde om haar te kussen, schoot ze in de lach, omdat ze zich plots de 'test' herinnerde. Jawel, jawel, ook op kus-afstand nog steeds een zeer begeerlijk gezichtje. Echt gitzwart haar, mooie wenkbrauwen, volle lippen, verzorgde witten tanden... En het kussen? Perfectemundo! Test zeker geslaagd. In het begin een beetje twijfelend, maar tijdens het halfuurtje kwam ze wel los en werden haar kussen ook intenser.
    Al snel begon ze met een PZC-beurt met veel gevoel en toch stevig genoeg.
    Ik wilde eigenlijk net aan haar vragen om op te houden, toen ze zelf al achter zich greep en een 'doompje' tevoorschijn toverde.
    De 'gliders' die ze bij YY aan de dames verkopen, mochten wel eens ingeruild worden voor een toch iets grotere maat. Ik ben zeker niet supergroot geschapen, maar het voelt telkens alsof ze je keel dichtnijpen als je deze prullen erover getrokken krijgt. Emily was er zelf ook niet helemaal gerust mee, maar ja, we moesten het ermee doen.
    Missionaris kwam ze voor me liggen. Voorzichtig drong ik bij haar binnen. Ik verdronk bijna in die mooie donkere ogen toen ik haar langzaam begon te neuken. Heerlijk genieten was dit... Ze kreunde er zachtjes bij en kuste me lekker. Verandering van positie... ze wilde graag 'dog', dus gaf ik hieraan toe en kwijtte mij van deze loodzware taak. :green_smi !
    Het blijft een standje, dat voor mij dat beetje extra heeft en nog meer genot verschaft dan menig ander. Het zicht op haar zandloper-figuurtje deed de rest en na een aantal minuten was mijn moment van glorie gekomen.
    De 'rek' van mijn Glider werd danig op de proef gesteld toen ik mijn portie erin deponeerde, maar hij hield stand.
    Hmmm, ze bewoog nog een beetje na met haar kontje, en voorzichtig maakte ze zich toen van me los. Amai m'n kl*ten, ... dit was een meer dan aangename ervaring en als ik haar nog eens mag ontmoeten tijdens één van mijn volgende tripjes naar YY, vrees ik voor een bijna zekere herhaling van het bovenstaande :green_smi
    We gingen allebei nog even onder de douche en in de lockerruimte nog even afgerekend. Ze ging terug naar de Kino en ik terug naar de bar, waar ik wat ging bekomen van dit Italiaans geweld. Tenminste, dat wou ik... een klein Thais geweldje weerhield mij van een lange pauze, ...
    maar dat is een ander verhaal.

Have fun...
    Bootyfan
    Laatst gewijzigd door bootyfan; 29 april 2009 om 11:43 Reden: foute spelling

Last Online
    2 maart 2022 @ 19:49
    Discussies
    2
    Thanks
    4

Standaard

Emily is Italiaans/Bulgaars. Even een gesprek mee gehad, vroeg vrij snel of we naar de kamer gingen. Ik vroeg om tz tongkussen. No zei ze.
    En toen werd het stil...

Last Online
    Gisteren @ 19:50
    Discussies
    18
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stalingrad69 Bekijk bericht
    ...No zei ze.
    En toen werd het stil...
    Tja, TZ was voor mij toen éérste vereiste, anders ging ik niet de kamer op. Maar als ze het bij jou zo 'cru' stelde, heb je gelijk dat je er niet meer verder ging. Zou ik ook niet gedaan hebben.
    Bootyfan

Last Online
    Gisteren @ 19:22
    Discussies
    69
    Thanks
    275

Daumen hoch Emily

sagte mir auch aus Italien zu sein obwohl sie eine osteuropäische Optik besitzt. Lecker sieht sie aus, meine Frage nach Franze ohne und Küssen wurde bejaht, klar gebucht. Leider wollte sie sich nicht lecken lassen, nun das gibt Abzüge in der B-Note sagte ich ihr, dennoch eine schöne Zeit auf dem Zimmer gehabt, sonst volle Punktzahl.

Last Online
    28 juni 2009 @ 10:21
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

voor de duidelijkheid: Emily / Emilia is gewoon een Hongaarse. Ook niks mis mee hoor. Om 1 of andere reden is ze graag Italiaanse, waarschijnlijk omdat er ook in YY al zoveel Hongaarsen rondlopen.

Last Online
    18 januari 2018 @ 14:43
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Blinzeln

Gisteren een uur op de kamer geweest met deze dame, en heren deze dame is echt voor alles in maar dan ook echt voor alles!!!

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Daumen runter emily

woensdag weer met deze dame op de kamer geweest, maar zo goed als de eerste keer zo slecht was het nu.

Last Online
    Vandaag @ 09:32
    Discussies
    58
    Thanks
    1.643

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door franknl Bekijk bericht
    voor de duidelijkheid: Emily / Emilia is gewoon een Hongaarse. Ook niks mis mee hoor. Om 1 of andere reden is ze graag Italiaanse, waarschijnlijk omdat er ook in YY al zoveel Hongaarsen rondlopen.
    Edina is ook Hongaars, maar probeerde Blauwebeer haar Italiaanse roots aan te praten.

Last Online
    9 oktober 2010 @ 12:50
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Hi ,what service she provided to you ?
    she suck without condom ?
    she ,allow tongue kiss?
    THANK YOU !!

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Lächeln

Whit me she allowed everything!!!

Last Online
    9 oktober 2010 @ 12:50
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Everything what ?
    Please a little more info.
    Thank you.

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

tongue kiss
    suck whitout condom
    pussy liking

do i have to go on?
    or do you understand me now?

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard emily

this information is not correct it is not emily but her girlfriend edina how give this service, emily give only bad service see does everything whit condom and no kiss or liking pussy.
    sorry for incorrect information

Last Online
    4 juli 2011 @ 14:52
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

gisteren met deze dame op kamer geweest.
    ik moet zeggen een geweldige ervaring.
    eerst goed pzc en dan lekker geneukt met heerlijk tz en later nog heerlijk in het mondje klaargekomen.
    werkelijk een geweldige ervaring en dit alles voor 150 euro.
    herhaling zeer groot.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten