Hoi bezoeker!
Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
-
Den Haag, Diane's secret, Laan van NOI 200a, Lucy
Haarkleur/ogen : zwart, bruin
Lengte dame : 1,80 m
Postuur/Cupmaat : slank, A-cup
Nationaliteit/Taal : Aziatisch
Leeftijd : 22-25
Tatoeages/Piercings : ja
Service: nmc, pmc
Voordelen: heel lekker
Nadelen: verslavend
Tijdsduur :1.00 uur
Prijs :145,00
Extra’s bij het bezoek:gebruik bad
-
-
Lucy heeft mij de laatste paar weken steeds meer zitten uitdagen op de chat en ook in de huiskamer op de Laan
Nu ben ik blij dat ze dat gedaan heeft want eindelijk heb ik het dan gedaan en had van de week voor een half uurtje met haar afgesproken.
En dit heb ik geweten want voordat ik het wist waren de eerste 3 kwartier al om en uiteindelijk 5 kwartier later geloof ik zaten we dan eindelijk weer uitgeput samen op de bank.
Ik weet eigenlijk ook niet wat er gebeurde maar op het moment dat we kamer 3 in kwamen was er gelijk die bekende klik en konden we al gelijk niet meer van elkaar afblijven en stond we weer heerlijk te zoenen.
Had ook alweer snel het juiste plekje gevonden bij Lucy waar ze weer echt van genoot
Het duurde dan ook wel weer een lange tijd voordat we eindelijk onze kleren uit hadden en via de wastafel het bed hadden gevonden maar eenmaal op het bed aangekomen begon dan ook gelijk het Hot Stuff gebeuren
Op bed uiteraard heerlijk door gegaan met lekker zoenen en vrijen waar ik Lucy uiteraard ook niet vergat en haar ook lekker verwend heb en zelfs 2 keer of was het nou 3 keer Lucy.
Had allang in mijn hoofd dat het verlengen zou worden alleen moest dat zelfs 2 keer dit keer met Lucy.
Uiteindelijk dus nog een keer een kwartier extra genomen om het helemaal goed af te ronden.
We wilden nog een sigaretje roken maar ook daar was helaas geen tijd meer voor dus hebben we ons vliegensvlug aangekleed en naar beneden gegaan waar we beiden uitgeput op de bank vielen en even heerlijk met een koud drankje bijkwamen.
Ik dacht even dat ik Lucy had gesloopt wat dacht even dat ze op mijn schouders in slaap zou vallen maar uiteraard was het dus andersom want was maar goed dat ik mijn ogen open hield want anders was ik dus in slaap gevallen op de bank met Lucy in mijn armen.
Maar Lucy was ook moe en gelukkig voor haar kon ze ook snel naar huis.
Trouwens voor degene die nog niet weten hoe pretty Lucy eruit ziet:
Lucy is een lekkere slanke meid van rond de 24 en heeft zwart haar met een paar mooie bruine kijkers en heeft voor mij exact de juiste lengte van rond de 1.80m
Nu willen jullie zeker ook nog weten of ze grote of kleine borsten heeft,, nou dat maakt mij nooit zoveel uit maar Lucy heeft een lekkere Cup A
Uiteindelijk dan toch weer richting huis gegaan maar niet voordat ik nog een paar lekkere zoenen van haar kreeg die mij bijna weer zin deden krijgen om naar een kamer te gaan.
Dus snel Peter gedag gezegd en werd door Lucy uitgelaten met nog meer zoenen en toen echt weg gegaan en zwevend thuis gekomen waar ik nu nog aan het nagenieten ben van lekkere Lucy.
Lucy je bent gewoon een heerlijke spontane meid en weet eigenlijk echt niet waarom het zo lang heeft geduurd waarom ik met jouw naar een kamer bent gegaan maar dit gaat zeker nog een vervolg krijgen dat beloof ik je,, trouwens,, heb nog steeds niet gehad wat ik opgeëist hebt hehehe
Maar ik weet zeker dat dat volgende keer wel goed kom maar we het door tijdgebrek het er niet meer over hebben gehad 
Hoop dat je van deze recensie hebt genoten want ik weet dat je het leuk vind om ze te lezen een zoals je ziet kan ik alleen maar zeer positief over jouw zijn lieverd
-
-
10 augustus 2008, 11:49
Ik loop weer verschrikkelijk achter met mijn recensies van mijn heerlijke Lucy
Beperk me nu maar tot de laatste 2 keer want anders blijf ik hier schrijven over deze heerlijke meid met de naam Lucy
Verleden week woensdag hebben we eerst nog eventjes onze douche date ingehaald die we nog in de planning hadden staan, was een aparte maar ogh zo lekkere ervaring om met Lucy samen in de douche te zijn en elkaar te kunnen verwennen daar.
Uiteraard wilde ik nog veel meer van Lucy dus had ook de vrijdag daarna nog een uurtje met haar wat ook weer onvergetelijk was.
Zoals altijd denk ik en zeg ik dat het niet meer lekkerder kan maar Lucy weet mij altijd weer te verrassen en deze keer hadden we wat ijsblokjes meegenomen naar de kamer waar we elkaar heerlijk mee hebben verwend
Details hou ik uiteraard weer tussen Lucy en mij maar kan het iedereen eens een keer aanraden
Kijk nu alweer uit naar mijn volgende date met pretty woman Lucy
-
-
24 augustus 2008, 13:48
Het was al weer 2 weken geleden dat ik Lucy had bezocht en was al weer bijna afgekickt want echt alle andere kanjers zoals Maria,, Alex en Saskia zijn allemaal nog op vakantie.
Gelukkig was Lucy deze week weer helemaal beter en kon ik haar eindelijk weer bezoeken afgelopen vrijdag 
Op de Laan aangekomen zoals gebruikelijk eerst weer even gezellig wat gedronken bij Peter en Jacqueline de nieuwe gastvrouw die trouwens ook heel aardig is 
Ondertussen was Lucy inmiddels ook weer gezellig bij me komen zitten op de bank waar wij ons wel vermaakten, tot we dit keer naar de jungle mochten gaan van Jacqueline.
Eenmaal beneden weten jullie inmiddels wel wat er daar gebeurde, want we konden weer niet van elkaar afblijven en na een zeer natte wasbeurt zijn we snel naar het bed verhuisd waar we al snel weer in elkaars armen lagen en elkaar lagen te verwennen.
Lucy genoot er weer echt van zoals altijd en heb haar dit keer extra lang verwend want dat verdiend deze heerlijke meid ook
Uiteraard vergat Lucy mij ook niet en nadat we samen weer tot een grand Finale kwamen lagen we beiden weer helemaal uitgeput op het bed
Dit keer hadden we gelukkig nog wat tijd over dus nog even gezellig samen in de jacuzzi gezeten en een sigaretje gerookt maar al snel vonden onze lippen mekaar weer :D
Helaas was de tijd toen wel weer om en hebben we ons aangekleed en nog gezellig weer boven wat gedronken totdat het voor Lucy tijd was om naar huis te gaan.
ik bleef nog even bij Peter en Jacqueline zitten en toen ook naar huis gegaan.
Dinsdag weer een nieuwe afspraak gepland en dat gaat een hele speciale worden voor mij, maar daar over later in de komende week meer.
-
-
30 augustus 2008, 16:06
Afgelopen dinsdag was mijn Verjaardag en als je die goed wilt vieren dan ga je natuurlijk langs bij DS.
Had al voor mezelf besloten dat ik iets speciaals wou en wat anders kan dat zijn dan een trio 
Keuze voor de dames was natuurlijk zo simpel als wat want zijn er maar 2 die ik echt samen wou hebben want dat zijn gewoon de lekkerste kanjers van DS en wie, natuurlijk Lucy en Maria.
Lucy is gewoon mijn toppertje bij DS en Maria zeker ook, maar helaas kan ik haar niet zo vaak bezoeken omdat ze de laatste tijd alleen nog maar overdag werkt maar vandaag was ik vrijd dus nu was het mogelijk 
Had al overlegd met Peter of dat ging lukken en dat ging gelukkig want Bella was afgelopen maandag al weer terug van haar vakantie en Lucy werkt gelukkig ook bijna altijd op de dinsdag dus dat was geen probleem 
Uiteraard gebak meegenomen voor de meiden en Gina want Peter werkte niet op dinsdag maar die krijgt er nog wel eentje hoor 
Joop kwam toevallig gelijk met mij aan op de Laan dus die heeft er ook gezellig eentje opgegeten samen met mij en Lucy die gezellig bij me kwam zitten.
Maria was nog eventjes bezig met andere dingen maar uiteindelijk kwam zei er ook bij en werd ik door Gina verzocht om met mijn kanjers naar de Natte Hari te gaan.
Dit keer snel handdoeken en zo gehaald door de meiden en dacht begin me alvast maar langzaam uit te kleden want probleem is dat bij Lucy alles snel uit moet , en bij Maria moet het weer heel langzaam dus ja hoor Maria zei hey dat is te snel aan die broek dus maar weer aangedaan maar ze had hem alweer snel uit 
En daar sta je dan in je nakie met 2 van die kanjers die al gelijk met elkaar zaten te rotzooien ook hehehe en elkaar langzaam van de weinige kleren ontdeden maar uiteraard werd ik er steeds bij betrokken en stond lekker met hun te vrijen maar wel snel naar de wastafel gegaan waar Lucy en Maria mij begonnen te wassen,, ook daar weer verschil natuurlijk want Lucy houd van nat en veel water dus Maria zei toen ik was hem wel, dan mag jij hem afspoelen wat Lucy dan ook weer deed met handen vol water 
Toen snel naar het bed gegaan en dan kom je dus handen en lippen te kort hehehe maar oh wat is dat lekker om 2 lippen en 4 handen over de bekende plekjes te voelen gaan,, je denkt dan toch echt dat je in de hemel bent aanbeland en kreeg het dan ook al heel snel very hot
En als je die 2 dan ook nog lekker van elkaar ziet genieten dan is het echt niet meer om te houden en wil je nog maar 1 ding,, die meiden ook verwennen en uiteraard ook verwend worden wat uiteraard ook gebeurde en hoe mmmmmmmm
Normaal is het al lekker maar dit keer was het nog veel lekkerder met deze 2 hotties die er echt helemaal tegenaan gingen en ook al hadden gezegd dit uurtje ga je niet snel vergeten en neem maar van mij aan dat ik dit echt niet meer zal vergeten ook.
Uiteraard ook weer heerlijk intiem geweest met beide dames maar echt lang volhouden doe je dat natuurlijk niet als Lucy en Maria er allebei tegelijkertijd met je bezig zijn en lag dan ook helemaal uitgeput bij de dames op het bed.
De jacuzzi was gelukkig al helemaal vol en Maria zei hebben we daar nog tijd voor maar Lucy wist dat ook niet meer en ik,, man ik wist echt helemaal niks meer en zeker niet de tijd hehehe
Maria zei zal nog wel kunnen hoor we gaan gewoon nog even lekker badderen met ze drieën dus nog eventjes gezellig met die 2 heerlijke meiden in de jacuzzi gezeten en gezellig gebabbeld.
Maar helaas komt overal een einde aan dus ook aan dit heerlijke uurtje met mijn 2 kanjers alhoewel ik volgens mij op het eind nog meer zin had dan in het begin hehehehe, had echt nog wel 2 uur met die 2 door willen gaan maar helaas jullie begrijpen ook wel dat dat niet mogelijk is voor mij.
Nog even alles opgeruimd en waren we weer zoals gebruikelijk iets over tijd boven in de huiskamer waar ik dit keer helaas snel afscheid moest nemen van de dames want die hadden alweer gelijk nieuwe afspraken staan.
Ik weet een ding,, dit was echt de lekkerste en heetste uurtje wat ik heb meegemaakt maar had dat ook wel verwacht als je je 2 eigen kanjers samen meeneemt naar de kamer dan ben je echt even helemaal in heaven voor een uurtje 
Heb nog gezellig met Gina zitten kletsen en toen was het weer tijd voor mij om naar huis te gaan.
In ieder geval weet ik waar ik de hemel op aarde kan vinden en dat is bij Diane's Secret :D
-
-
30 augustus 2008, 16:08
Heb maar besloten dat ik de hele week jarig ben, dus als afsluiting van deze week wou ik nog 1 keer naar de Laan gaan voor mijn dsshot maar wou die dan wel uiteraard hebben van mijn aller lekkerste toppertje op de Laan en dat is natuurlijk sweet Lucy :D
Gelukkig was zij er dan ook op vrijdag avond en had weer een hot date met haar gemaakt en deze keer in mijn eigen vaste Italian Room boven ook wel kamer 3 genoemd.
Op de Laan aangekomen kreeg ik weer mijn drankje van Pedro en kwam Lucy bij me zitten zoals ze dat bijna altijd doet :p
Had deze keer eens wat nette kleding aangedaan dus geen spijkerbroek en t-shirt en dat scheen wel in de smaak te vallen bij Lucy en ook Peter vond het wel wat hebben hehehe.
Ook Dangerous Beau kwam nog even gedag zeggen toen Lucy bij me op schoot zat en die weer zoals altijd zat uit te dagen en ook tegen Beau zei kom je er ook even bij zitten dus voordat ik het wist had ik 2 kanjers bij me zitten :D
Grrrrrrrrr toen ik daar zo zat en Beau in haar ogen keek die oh zo gevaarlijk zijn vloog het door mijn hoofd ik neem je mee maar heb me in kunnen houden want wou dit keer Lucy echt helemaal voor mij alleen hebben 
Eindelijk sprak Peter het verlossende woord en zei zoals altijd, kunnen we afrekenen dan mogen jullie naar de kamer 
Op de kamer waren we dit keer weer heel snel uit de kleren en na de wel zeer natte wasbeurt deze keer sprongen we op het bed en vonden onze lippen elkaar weer heel snel.
Ook dit keer hebben we mekaar weer eerst heerlijk verwend waarna we weer intiem gingen wat ook dit keer weer heftiger was dan de vorige keer,, steeds denk ik dat kan niet meer maar Lucy weet het steeds weer oh so hot te maken en toen we uiteindelijk al onze fitness oefeningen hadden gedaan lagen we weer uitgeput op het bed.
Nog even sigaretje gerookt en zagen dat we nog wat tijd over hadden, normaal heb ik dat nooit en kom ik dus ook haast nooit aan de jacuzzi toe,, dus daar we er nu wel tijd voor hadden hebben we maar besloten om dan nog maar even onder de douche te springen en daar maar wat te badderen 
Hierna weer snel aangekleed en beneden weer gezellig op de bank met Lucy weer wat gedronken en gebabbeld.
En zoals gewoonlijk op de vrijdagavond mocht ik haar weer uitzwaaien toen ze weer naar huis ging.
Lucy het was weer heerlijk met jouw lieverd,, jij bent en blijft mijn lekkerste DS girl en ga je weer snel zien.
-
-
29 oktober 2008, 18:15
Het was weer vrijdag avond en dat is mijn vaste avond om weer een bezoek te brengen aan mijn 2e huis hehehehe
Had weer een date gemaakt bij Peter met mijn kanjer Lucy.
Want Lucy is en blijft gewoon een heerlijke meid waar ik geen genoeg van kan krijgen want elke keer is het weer anders met haar.
Eerst weer even wat gedronken bij Peter en terwijl ik bij hem wachtte op Lucy zag ik Cleo,, die was en ziet er nog steeds verschrikkelijk lekker uit, en toen ze even gedag kwam zeggen en vroeg van hey hoe is het met je, dacht ik van oh Cleo jij bent binnenkort mijn volgende verslaving wat je al was, toen je vroeger al bij DS werkte
Maar toen kwam Lucy bij me zitten en had ik uiteraard alleen nog maar aandacht voor mijn lekkerste DS girl Lucy
We gingen wat later dan gepland naar onze kamer toe maar dat vond ik uiteraard niet erg, want maakt mij niet uit om te wachten in de gezellige huiskamer van Diana''s Secret
Eenmaal op de kamer weer via de wasbak snel op het bed beland waar weer zoals gewoonlijk een heerlijke vrijpartij begon die wij eventjes onderbroken om een sigaretje te roken en wat te drinken wat ik weer met Peter had afgesproken om dat te komen brengen
Hierna weer verder gegaan waar we waren gebleven en elke keer weet Lucy mij weer te verrassen met iets anders wat ze ook deze keer weer deed.
Ook dit keer wisten we niet meer hoeveel tijd we nog hadden dus maar gewoon weer rustig aan gedaan en nog wat gebabbeld samen en toen weer naar de huiskamer gegaan waar Lucy zich weer omkleedde en naar huis ging.
Zag Anna en Angie nog even en pfffffffffff was blij dat die net naar huis gingen, want was zomaar weer naar boven gegaan met een van die 2 kanjers hehehe
Word steeds moeilijker daar om een keuze te maken want ook Noa en Sandy zitten me steeds meer uit te dagen maar mij hoor je niet klagen hoor,, kan mij niet te ver gaan hahahaha
Lucy mijn kanjer, het was weer een heerlijk uurtje en zie je volgende week zeker weer
-
-
1 november 2008, 20:13
Er is weer een week voorbij en was dit keer bang dat ik mijn heerlijke Lucy niet kon bezoeken omdat ze er eerst niet zou zijn op vrijdag, maar gelukkig kreeg ik goed nieuws van Lucy dat ze er wel zou zijn alleen niet zo lang maar dat maakt mij niet uit.
Dus even bij Peter een tijd afgesproken en ik was er weer ruim op tijd om weer gezellig samen met Peter en Lucy wat te drinken.
Zag Victoria ook nog even waar ik eigenlijk al eerder een date mee had gemaakt maar toen ik wist dat Lucy er zou zijn deze weer snel afgezegd want een week zonder Lucy kan ik niet want ben gewoon verslaafd aan haar
Maar Victoria ziet er ook heerlijk uit en is ook een beauty die ik nog wel zal gaan bezoeken en misschien wel eerder dan ik zelf denk hehehe
Maar goed nadat ik wat gedronken had mochten we van Peter naar beneden om een uurtje samen door te brengen in de Jungle dit keer
Wat daar heeft afgespeeld is echt niet meer te beschrijven want dit keer was het wel zeer heftig en heeft Lucy mij echt letterlijk en figuurlijk misbruikt voor haar eigen genot maar had haar al gezegd dat ze dat moest gaan doen en dat hoef je maar 1 X tegen Lucy te zeggen
Was dan ook heerlijk en nog lekkerder dan voorgaande keren en ook dit keer hebben we niet alleen het bed gebruikt maar ook nog andere plaatsen want die zijn er genoeg te vinden in de Jungle
Lucy bedankt weer schat,, heb weer genoten van je en was dit keer echt totaal uitgeput na dit uurtje.
Ga je snel weer zien lieverd
-
-
15 november 2008, 23:53
Ik loop al weer 2 recensies achter dus beginnen we met deze van lieve Lucy die ik verleden week vrijdag weer bezocht hebt :D
Zoals gewoonlijk had ik weer bij onze grote vriend Peter een date vastgelegd en was alles weer tot in de puntjes geregeld 
Eenmaal aangekomen op de Laan was het zoals altijd weer gezellig in de huiskamer met de meiden en Peter en ook dit keer eerst weer even wat gedronken samen met Lucy bij Peter.
We mochten al snel naar de kamer en daar begonnen we weer zoals altijd lekker te zoenen en via de natte wasbeurt lagen we al gauw op het bed in elkaars armen waar onze lippen mekaar alweer heel snel vonden 
Dit keer had Lucy weer een aantal speciale oefeningen in gedachten die ze dus ook weer heeft uitgeprobeerd op mij en nadat we klaar waren met al die oefeningen lagen we zoals altijd weer helemaal moe maar voldaan op het bed :D
De tijd blijft te snel gaan want het uur was al weer om voordat we het wisten dus moesten we ons zoals bijna altijd weer haasten om op tijd weer bij Peter in de huiskamer te zijn, maar gelukkig lukt ons dat meestal altijd
Het was weer een perfect uurtje met Lucy die zoals altijd weer wat anders had dan altijd en daarom kom ik zo vaak ook bij haar terug omdat het nooit hetzelfde is bij haar.
Ook dit keer weer samen met Lucy nog wat gedronken en mocht ik haar zoals dat tegenwoordig altijd zo gaat op de vrijdag uitzwaaien en ik nog even bij Peter bleef zitten.
Ondeugende Angie kwam ook nog even gedag zeggen en zat mij ook weer eens lekker uit te dagen maar jij komt nog wel Angie dat beloof ik je hier :D
Lieve Lucy bedankt weer en ik zie je snel weer voor onze speciale date samen met Maria
-
-
16 november 2008, 13:23
Afgelopen week waren mijn kanjers Maria en Lucy jarig, dus ik wou hoe dan ook beide dames een bezoek brengen maar dat blijft moeilijk voor mij, zeker met de tijden die Maria werkt en de laatste keer dat ik Maria had bezocht was met mijn verjaardag en ook toen had ik een trio met beide dames wat mij zeer goed bevallen was dus wou ik dit keer ook beide dames hun birthday party geven met een trio. :D
Na overleg met Peter die uiteindelijk met een perfect idee kwam is het gelukt om beide dames te bezoeken afgelopen vrijdag 
Ik had wat eerder vrij genomen en was blij dat beide dames ook wat langer konden en wilden blijven voor mij 
Ik moest dit keer eventjes wat langer wachten want vanwege de drukte was Maria haar date iets uitgelopen dus moest ik daar even op wachten maar dat is uiteraard niet erg als je bij Peter en al die heerlijke meiden in de huiskamer zit.
Uiteindelijk mocht ik van Peter alvast met Lucy naar de kamer en Maria zou spoedig volgen :D
Op de kamer werd ik nadat we ons al snel hadden uitgekleed letterlijk en figuurlijk besprongen door Lucy wat ik uiteraard helemaal niet erg vind :p
Toen was het nog even snel tijd voor de wasbeurt en echt er komt een dag dat het water in de huiskamer naar beneden komt 
Inmiddels was Maria ook binnen gekomen die nadat ze mij met een paar heerlijke zoenen gedag zei, en zich ook ontdeed van haar kleren :p
Uiteraard was het een birthparty dus had ik ook voor beide beauty's iets meegenomen 
En daar sta je dan midden in de kamer met 2 angels die je overladen met zoenen, dan ben je echt in de DS Heaven
We verplaatsen ons zeer snel naar het bed om daar lekker verder te gaan waar we waren gebleven en al snel kreeg ik het wel zeer warm en genoot van de dames die niet alleen met mij bezig waren maar ook regelmatig met elkaar want die 2 beauty's kunnen echt niet van elkaar afblijven :p
Details krijgen jullie nooit van mij maar kan je zeggen dat ik een zeer gelukkig mens was en wilde dat dit nog uren zou kunnen doorgaan maar helaas is een uur maar een uur en dat is voorbij voordat je het weet maar ik lig dan wel compleet voor pampus op het bed :D
Eenmaal weer in de huiskamer moest ik echt nog even bijkomen en nam eerst afscheid van Maria want die moest snel ervandoor naar huis.
Lucy zou nog wel even een klein stukje gebak voor mij halen maar als jij dit stukjes noemt,, was een hele maaltijd :p
Ook Lucy moest zich toen gaan omkleden en ook die mocht ik weer uitzwaaien terwijl ik nog even wat bleef drinken bij Pedro.
Lieve lieve Maria en Lucy,, het was zoals altijd weer hemels met jullie en ik beloof jouw Maria dat ik je niet weer zo lang zal laten wachten voordat ik weer een bezoekje zal brengen,, alhoewel,, hoe langer ik jouw laat wachten des te lekkerder is het altijd weer :D
Ook jij nog bedankt Peter dat je deze date voor mij op deze bijzondere manier hebt kunnen regelen 
En jij heerlijke Lucy zal ik wel weer snel gaan bezoeken want van een verslaving kom je nooit meer af 
Maar het word steeds moeilijker om nog keuzes te maken want ik had al kennis gemaakt met Victoria en zag haar gisteren ook weer even en het zal zeker niet lang duren voor ik haar ook zal gaan bezoeken :D
Lucy en Maria,, zie jullie snel wel weer op de Laan 
-
-
10 januari 2009, 10:44
Lucy mijn heerlijke verslaving en word hoog tijd dat ik weer eens een recensie schijf want loop er geloof ik al 4 achter dus ga nu echt klappen en straf van haar krijgen alhoewel dat vanavond wel heel erg lekker was maar daarover meer van de week :D
Uiteraard heb ik mijn eigen Lucy bijna elke week wel weer bezocht want van haar krijg ik echt nooit genoeg want zo lekker als Lucy is is eigenlijk niet met een pen te beschrijven of hier neer te zetten dat moet je gewoon zelf beleven 
De laatste weken ben ik ook een paar keer naar de Matte Hari geweest en heb maar 1 keer de jacuzzi gezien hahaha en dat viel me nog mee met Lucy.
Als ik Lucy zie op de Laan dan ben ik al niet meer te houden en kan ik al niet meer van haar afblijven en het maakt ons echt niet meer uit wie er in de huiskamer zitten hehehe
En als we dan eenmaal op de kamer zijn dan weten we niet hoe snel we uit de kleren moeten komen om elkaar weer zo heerlijk te verwennen en dan al onze fitness oefeningen te gaan doen :p
En als we die allemaal gedaan hebben en weer totaal uitgeput maar oh zo happy op het bed nog een sigaretje liggen te roken schrikken we altijd weer van de tijd want die is dan meestal alweer voorbij en moeten we ons dan ook weer haasten om onze kontjes weer snel in de huiskamer te krijgen hehehe
Gelukkig kunnen we daar dan nog even samen nagenieten met een lekker drankje en dan is het weer voorbij en moeten we weer een weekje wachten voor ons volgende uurtje samen.
Lucy lieverd, jij bent zo lekker en zal echt nooit genoeg van jouw krijgen en zie je uiteraard volgende week weer op de Laan waar trouwens steeds meer kanjers komen werken en ik nog zoveel wensen heb maar dan toch maar weer de voorkeur geef aan mijn eigen lekkere lucy 
Maar heb nog genoeg wensen alleen worden het er steeds meer met Victoria daar op de laan en nu komt Eva ook alweer terug, dat word weer een probleem erbij hehehe,
Maar een trio met Lucy en Maria of met Vic gaan er echt snel aankomen want Lucy vertelde mij iets met van een trio met Vic wat mij wel heel erg aanstaat hehehe
Zie je volgende week weer kanjer,
Kisses,
Jack
-
-
18 januari 2009, 12:28
Nou hier is die dan eindelijk mijn recensie van mijn date met kinky Lucy van verleden week vrijdag :D
Ik had er er al met Lucy overgehad dat ik dit eens met haar wilde gaan doen maar hadden nog niet echt een dag ervoor afgesproken dus toen ik er vrijdags avond kwam werd ik aangenaam verrast hiermee 
Was weer ruim op tijd op de Laan zoals altijd, waar ik dit keer ook Diane en Joop zag, dus het was er weer heel gezellig zoals altijd.
Lucy kwam er ook bij en zat lekker met Lucy te knuffelen toen Peter ineens tegen mij zei van: ga jij nu maar eens naar de Mata Hari en kleed je maar alvast uit en was jezelf en bel dan maar naar boven, dus ik dat maar gedaan en naar boven gebeld en werd hierna aangenaam verrast en werd vastgebonden op het bed en geblinddoekt :D
Dus lag er klaar voor en begreep inmiddels wel dat het nu een kinky date zou gaan worden met Lucy 
Een kinky date met Lucy is ook weer oh zo lekker weer van alles gezien en met name gevoeld :p
Lucy weet van wanten en je kan maar beter doen wat ze zegt want ze kan behoorlijk hard slaan met het zweepje als je niet luistert 
Kan natuurlijk wel gaan vertellen wat ze allemaal gebruikt heeft maar denk dat je dat wel weet want bij een kinky date horen dildos en bij Lucy ook tepel klemmetjes 
Dat is even wennen maar wel oh zo lekker als je er aan gewend bent :p
Eindelijk maakte ze mijn handen los en kon ik haar ook lekker vastpakken maar grrrrrrrrrrrr wat een bitch is Lucy zeg hahaha, zei ineens no way afblijven je bent niet gehoorzaam en bond mij weer vast maar of dat nu een straf was valt te bezien :D
Want hierna volgde een facesitting wat wel heel erg lekker was, dus denk dat ik volgende keer helemaal niet meer naar Lucy luister als ze wat zegt hehehe
Maar uiteindelijk werd ik dan toch losgemaakt en kon ik eindelijk haar ook lekker vastpakken en heerlijk verwennen en we weer samen tot een heerlijk hoogtepunt kwamen nadat we weer al onze favoriete standjes hadden doorgelopen 
We dachten nog even rustig een sigaretje te roken maar dat zat er niet meer in want we waren weer eens behoorlijk over tijd en we zijn echt nog nooit zo snel aangekleed geweest 
Heb Lucy maar gelijk nog even geholpen met de puinzooi op te ruimen zodat we weer heel snel boven aan kwamen en daar nog even rustig samen wat gedronken hebben.
Lucy had me echt weer gesloopt want zou zo in slaap kunnen vallen zoals ik daar met Lucy nog even zat na te genieten op de bank 
Lucy ging er toen weer vandoor en ik bleef zoals altijd weer alleen achter met Peter en ook nog even met Diane en Joop zitten babbelen.
Lucy ik zie je volgende week wel weer en zie dan wel weer wat mij dan staat te wachten :p
Jack
-
-
28 januari 2009, 15:20
Moest nog 1 recensie schrijven van mijn laatste bezoekje met overheerlijke Lucy van 2 weken geleden want verleden week ging mijn date helaas niet door omdat Lucy ziek was :(
Maar die week ervoor had ik uiteraard weer een heerlijk uurtje met toch wel mijn aller lekkerste kanjer op de Laan. :D
Na mijn kinky ervaring met Lucy die wel naar meer smaakte hadden we deze keer weer een lekkere gewone date waar we weer lekker met elkaar hebben liggen vrijen en mekaar tot hemelse hoogtepunten hebben gebracht 
Eigenlijk val ik nu steeds in herhaling alleen weet ik en Lucy dat we steeds meer van elkaar weten wat we beiden zo lekker vinden en mekaar dan ook steeds gekker en geiler kunnen maken tot we het niet meer kunnen uithouden en heftige sex willen hebben samen wat dan uiteraard dan ook wel gebeurd, zodat we beiden na een uur totaal uitgeput op het bed liggen en lekker liggen na te knuffelen.
Maar uiteraard zal ik dat niet met jullie delen want dat soort dingen blijven ten alle tijden tussen Lucy en mij :p
Hoop dat je er vrijdag weer bent lieve Lucy, kijk er nu al weer naar uit
-
-
Afgelopen maandag was ik even langs gegaan bij mijn grote vriend Pedro en wist dat Lucy er ook was dus wist al van te voren dat dat noooooit goed kon gaan :D
En uiteraard kwam Lucy weer gelijk naar me toe met een heerlijke zoen en toen wist ik het al ik moest haar toch maar even mee naar de kamer nemen want als ik in die bruine ogen kijk ben ik al weer verkocht 
Blijft elke keer weer een heerlijke tijd met Lucy op de kamer, nooit is het hetzelfde en elke keer is het weer anders met haar ook dit keer.
Maar zoals altijd wel eerst lekker gezoend en mekaar verwend en uiteindelijk heerlijk intiem met haar geweest.
Recensie worden wel korter maar niet vanwege Lucy maar anders blijf ik in herhaling vallen.
Lucy is gewoon mijn lekkerste Ds girl, ze is gewoon zo lekker en ze is altijd vrolijk en heeft humor waar ik soms niet meer van bijkom, kort gezegd, ze is gewoon een verslaving waar je nooit meer van af komt kisss
Lucy ik zie je snel weer
-
-
Ik had er niet meer op gerekend om mijn eigen lekkere DS kanjer deze week nog te bezoeken want vrijdag avond is ze er de laatste tijd niet meer maar ik wist dat ze er zaterdag zou zijn overdag maar wist niet of me dat zou gaan lukken.
Maar ik had het geluk dat Lucy later op de laan was en dus ook langer zou blijven en kreeg daar netjes bericht van en toen was de date snel gemaakt.
Het was weer zo gezellig met Lucy en Patty in de huiskamer en we hadden het wel naar onze zin maar uiteraard moesten we toch maar even naar boven hehehe
Daar was het uiteraard weer een natte boel bij de wastafel en op het bad eigenlijk ook wel bij Lucy nadat ik haar weer had verwend.
Uiteraard ook heerlijk intiem geweest met zoals altijd met Lucy, de nodige fitness oefeningen 
We hadden nog wat tijd over ( dachten we ) dus zaten nog even rustig een sigaretje te roken en Lucy kwam daar weer eens met een ideetje voor een trio volgende week, maar werden gestoord door de phone want Patty wou ons weer beneden hebben hehehe
Dus snel aangekleed en in de huiskamer gezellig wat gedronken en samen met Patty en Lucy gebabbeld en toen alsnog onze trio laten vastzetten voor komende vrijdag.
Nee ik ga nog niet zeggen met wie dat lezen jullie tegen die tijd wel, maar Lucy en ook ik kijken er al heel erg naar uit :D
Lieve Lucy ik zie je vrijdag weer, rust maar goed uit want je zal al je energie nodig hebben dan :p
-
-
3 augustus 2009, 23:09
Afgelopen vrijdag wou ik al overdag naar de Laan gaan om Peter te feliciteren maar helaas lukte me dat niet vanwege mijn werk 
Maar in de avond was ik er eens lekker vroeg en had dit keer geen date gemaakt omdat ik gewoon geen keuze kon maken tussen Lucy,, Joelle en Sandy, dus dacht ga er gewoon heen en zie wel wie me gek maakt :p
Wel ik had het kunnen weten want dat was natuurlijk die lange dondersteen Lucy :D
Uiteraard eerst Peter gefeliciteerd en toen plaats genomen op de bank want mijn stoel was helaas ingepikt door iemand anders :(
Maar was eigenlijk maar goed ook want ik zat nog niet op de bank of Lucy kwam al gelijk bij me zitten en had me al heel snel behoorlijk hitsig had gemaakt :D
Zag Joelle nog rondlopen met dat lekkere kontje en ook Sandy nog eventjes gezien maar heb helaas geen kusje van hun gehad 
Ook nog even een gebakje gegeten en toen lekker naar de kamer gegaan met Lucy waar het er weer heet aan toe ging.
Weer lekker liggen vrijen en zoenen en ook weer een boel fitness oefeningen gedaan met haar 
Later boven zoals altijd nog even genoten van een drankje en rustig met Lucy zitten nagenieten en was het weer tijd om richting huis te gaan.
Het was weer een perfecte vrijdag avond en kijk alweer uit naar de volgende keer, wanneer dat ook zal zijn :D
Kisses lieve Lucy, het was weer zoals altijd een perfect uurtje.
Zie je snel weer
-
-
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten