Naam : Valentina
Nationaliteit / taal : Duitse
Leeftijd :18-21jaar
Haarkleur/lengte : Bruine halflange haren
Lengte : 1.68cm
Postuur / Cupmaat : Normaal / B-cup
Tatoeage /Piercing :
Service : PZC, NMC
Extra : Nieuw in het vak
Naam : Valentina
Nationaliteit / taal : Duitse
Leeftijd :18-21jaar
Haarkleur/lengte : Bruine halflange haren
Lengte : 1.68cm
Postuur / Cupmaat : Normaal / B-cup
Tatoeage /Piercing :
Service : PZC, NMC
Extra : Nieuw in het vak
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)
Name: Valentina
Haarfarbe/-länge: dunkel, halblang
Größe: ca. 165 cm
Figur: etwas kräftiger, normale Oberweite (B)
Herkunft/Sprache: D/Italien, fließend Deutsch
Geburtsjahr: 1989
Tattoos/Piercings: ---
Service: etwas flüchtige ZK, Französisch sehr bemüht, teilweise freihändig, Fingern und FT möglich, kein AV
Sonstiges: ---
Lebenslauf: ?
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Heeft iemand deze dame alweer ergens gespot? Of is zij met haar werk gestopt? Laatste bekende club waar ik haar gezien heb, is Villa Vertigo.
すべての息の生活:smile:
Ich weiß gar nicht mehr, wer das war...
Ich auch nicht! Diese Dame vielleicht??
http://www.saunaclub.com/saunaclub-v...nfach-perfekt/
Ist nicht diese Valentina, die kenne ich das ist eine andere Dame, oder doch die gleiche??
https://www.ijsberenforum.com/forum/...ight=valentina
B30
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Hi Big30,
Thanks voor het antwoord. Tja, je kunt wel merken dat ik desperate op zoek ben naar haar. Haar laatste optreden in VV is oktober 2009, dus vanaf dat moment ben ik haar uit het oog verloren.
Groet,
Dudeumberto
Dit is Valentina die in Villa Vertigo heeft gewerkt!
http://blog.villavertigo.de/wp-conte...valentina3.jpg
Laatst gewijzigd door Admin; 28 juni 2010 om 12:45
Zoveel mensen, zoveel meningen...
ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!
Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!
Hi Raul7,
Dat klopt. Van een Duister heb ik te horen geregen dat zij nu in Nederland is, maar ik heb nog steeds niets vernomen over waar ze nu werkt (helaas).
Wie heeft meer info voor mij?
Groet,
Dudeumberto