Weergegeven resultaten: 1 t/m 19 van 19

Discussie: Pia (Deutsch)

Last Online
    14 februari 2025 @ 21:16
    Discussies
    54
    Thanks
    141

Standaard Pia (Deutsch)

Name: Pia
    Haarfarbe/-länge: blond, halblang
    Größe: ca. 170 cm
    Figur: schlank, B-Cup
    Herkunft/Sprache: Deutsch
    Tattoos/Piercings: Ein winziges Piercing unter der Unterlippe, sonst makellos schön
    Service: gut, ZK, alles sehr zärltlich. FT möglich
    Sonstiges: hat den schönsten Hintern im PHG
    Lebenslauf: Wechselt häufig die Clubs, ab nächste Woche mal in Augsburg

Pia ist nicht nur durch ihren wunderschönen Hintern ein Optik-Kracher. Sie ist auch sehr nett, lässt sich auch an der Theke viel Zeit. Die Performance auf dem Zimmer ist eher zärtlich, es könnte ein bisschen engagierter sein. Den Abschuss gab es per FT. Wenn sie aus Augsburg zurück ist, für mich zu 80 Prozent eine Wiederholung.

Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manni1A Bekijk bericht
    Wenn sie aus Augsburg zurück ist, für mich zu 80 Prozent eine Wiederholung.
    Good news: Du kannst kommen! =>
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    Discussies
    54
    Thanks
    141

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Good news: Du kannst kommen! =>
    Dann guck mal, ob sie Freitag oder Samstag da ist. Dann hätte ich theoretisch Zeit :smile:

Last Online
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Tattoos/Piercings: Ein winziges Piercing unter der Unterlippe, sonst makellos schön
    => Tattoo im Nacken (Schriftzug)
    Die Performance auf dem Zimmer ist eher zärtlich, es könnte ein bisschen engagierter sein.
    Wahrscheinlich hast Du sie nicht richtig gefordert, ich kann nicht klagen.
    Den Abschuss gab es per FT.
    Bei mir auch.
    Dann guck mal, ob sie Freitag oder Samstag da ist. Dann hätte ich theoretisch Zeit :smile:
    Da wir am nächsten Wochenende keine Rücksicht auf den Saunameister nehmen müssen, bin ich da auch flexibel. Pia wird übrigens zu 80% anwesend sein.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Last Online
    6 augustus 2017 @ 18:56
    Discussies
    16
    Thanks
    0

Standaard

Pia was gisteren een van de mooiste meiden die er waren, ze ziet er wel iets ouder dan 21 uit.......en ze was druk bezet....ik zag haar een paar keer in de kleedkamer afrekenen...en tijdens mijn bezoek liep ze niet veel vrij rond...ik heb er wel even mee gebabbeld.......voor mij de volgende keer een definite maybe......

Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Standaard Pirat Pia

Heren, beren,

Gisteren naar mijn favo PHG, ik blijf er trouw komen en voor mij de mooiste dames. Ik val op lang zwartharige dames en Raul7 had me een sms gestuurd dan Chantal er was. Ik gelijk in de auto gestapt en rond half 8 stap ik binnen, gelijk het eten aangevallen en daarna even laten zakken. Ik zag Chantal al zitten en ik maakte een praatje met haar. Ze had de sleutel vast voor de kleine PHG Lothar Matheeus, die altijd aan alle dames aanzit. Ik dacht ik reserveer vast, maar het was al te laat, Chantal wilde op tijd weg, want dan gaat ze nog stappen.

Ok, dan maar de 2e keus, ik rondkijken en natuurlijk Rachel is nog knapper dan Chantal, maar de service is erg slecht hoewel ik ook ooit goede verhalen oor heeft wellicht met de klik te maken en die heb ik niet, althans niet met haar. Wel vind ik haar ongelovelijk mooi en Raul7 wilde haar de hele avond proberen, maar het kwam er uiteindelijk niet van.

Awel vorige week had ik Jane meegenomen en vandaag herkende ik ze bijna niet doordat ze wat krullen had. Was voor mij te soft, te voorzichtig en daarom viel mijn oog op Pia, een mooie duitse en ik had ongeveer 2 minuten nodig voor een sleutelvraag (want tussendoor heb ik nog een cola besteld en dat duurde even). Goed ik naar kamer en jawel het is een schitterende dame. Ik had helemaal niets gevraagd van service ik zie het altijd wel.

Tja deze dame deed wel kussen, maar dat is voor mij zo voorzichtig dat is het niet voor mij, wel werd mijn kleine foots wakker en steeg op. Ik ging er voor liggen, want ik ben gewoon een lui varken ook op kamer. De dame deed ook dat erg voorzichtig en dat terwijl ik van een goed vacuum houd. Tja even op mijn knieen gaan zitten want ik wilde met mijn hand eens lekker voelen want ze heeft een prachtig lijf. Ja voelen mocht, maar geen vinger erin, dat kost extra Tjonge jonge, Dalton heeft gelijk die Duitse daar zitten soms mindere bij.

Tja na even pijpen begon ik toch wat te voelen ik vroeg haar voor eier lecken en dat was ok, toen weer pijpen en toe plotseling, god..... sjit ik spoot verdorie in haar oog !!! Ze hield haar hand boven op mijn eikel en zo werd mijn orgasme gedempt en mijn gevoel van genot was nergens meer te vinden. Ik verontschuldigde me maar ze had wel gezien dat ik het niet expres deed. Ze maakte haar oog schoon en ik vertelde haar nog het lustman verhaal over hinky pirat. Een schampere lach kon er nog net vanaf.

Helaas de sessie is niet geworden wat ik ervan had gehoopt, vooral omdat ik zelf erg slecht was. De dame neemt rustig de tijd en doet erg voorzichtig. Een herhaalbeurt voor mij zit er denk ik niet in, maar ik wil dat deze dame niet aanrekenen.

Groet, Foots
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

* Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

Hoeren neuken, nooit meer werken !

Last Online
    Discussies
    54
    Thanks
    141

Standaard

Pia ist jetzt wieder für ein paar Tage in Augsburg. Sie kommt aber Anfang Oktober ins Rheinland zurück - wahrscheinlich wieder ins PHG.

Last Online
    17 september 2024 @ 19:05
    Discussies
    37
    Thanks
    150

Standaard

Pia ist jetzt wieder für ein paar Tage in Augsburg. Sie kommt aber Anfang Oktober ins Rheinland zurück - wahrscheinlich wieder ins PHG.
    Gisteren, dinsdag 6 oktober was ze er weer.
    Zeer mooie dame, maar de service eerder doorsnee dan goed

Vraagt ook 100 euro per uur ! (wat ze wel vantevoen aangeeft)

Last Online
    Discussies
    54
    Thanks
    141

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scoobert Bekijk bericht
    Gisteren, dinsdag 6 oktober was ze er weer.
    Ich hab sie schon am Samstag (3. Oktober) wieder begrüßt

Kann ich nicht bestätigen - 75 für eine Stunde

Last Online
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Ich hab sie schon am Samstag (3. Oktober) wieder begrüßt
    Das ging aber schnell! War die Konkurrenz in Augsburg zu groß für sie?
    Kann ich nicht bestätigen - 75 für eine Stunde
    Kann ich wiederum nicht bestätigen - 100 € für eine Stunde! Aber inklusive FT.

Last Online
    17 september 2024 @ 19:05
    Discussies
    37
    Thanks
    150

Standaard

Kann ich wiederum nicht bestätigen - 100 € für eine Stunde! Aber inklusive FT.

Auch exklusive FT 100 pro Stunde, also ein Grund mehr um sie nicht mehr zu buchen . Vielleicht ist das nur fÜr HollÄnder......

NÄchstes Mal einfach eine Andere.....
    Laatst gewijzigd door Scoobert; 8 oktober 2009 om 19:16 Reden: Umlaut vergeten :P

Last Online
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Vielleicht ist das nur fÜr HollÄnder......
    Ja, Happy Hour-Spezialtarif...

Last Online
    Discussies
    54
    Thanks
    141

Standaard

Das ging aber schnell! War die Konkurrenz in Augsburg zu groß für sie?
    Ich hatte doch geschrieben, "Anfang Oktober" - und der 3. Oktober liegt meines Erachtens am Anfang des Oktobers Also: Erst lesen, dann schreiben

Last Online
    Gisteren @ 21:38
    Discussies
    172
    Thanks
    1.158

Standaard

Gisteren voor het eerst in PHG geweest. In het begin had ik nog m'n twijfels later zag ik toch genoeg leuke meiden om er een geslaagd bezoek van te maken. Nadat ik al een keer op de kamer was geweest voor een wat langere sessie, zag ik Pia aan de bar zitten. Een erg mooie verschijning deze blondine. Ze zat vrij lang alleen en dat riep twijvels bij mij op maar ben toch maar even kennis gaan maken. Nadat zij ook wel in de gaten had dat ik er al een ruim half uur had zitten te observeren, kwam het toch wel tot een erg leuk en spontaan gesprek. Dit nam echter m'n twijvel niet weg (met sommige meiden is het beter aan de bar dan ze op de kamer zijn), dus ik vroeg of ze even m'n op drankje wou letten en ging even naar de wc en checkte even het forum (wat handig dit forum, hoef ik mij geen buil te vallen). Dit nam de twijvel weg. Heb rustig met deze ook hele lieve dame aan de bar door gekletst en zij vroeg niet of ik naar de kamer wou. (dat is altijd een pluspunt als een dame niet naar vijf minuten al vraagt of je wilt kameren, als ze gerus een uur praten terwijl ze dan weinig tijd hebben om te kameren) Dus vroeg ik het na een uur praten zelf maar om de sleutel.

Op de kamer was de klik al net zo goed. Ondanks dat ik al langere op de kamer was geweest had hij geen moeite hard te worden. Tongzoenen lijkt ze niet te doen maar dat is voor mij geen probleem. PZC was wat voorzichtig maar de seks was fantastich, zei eerst heel lang boven op. Een standje waarvan ze zelf ook erg lijkt te genieten. daar na vele andere standjes. Het is altijd wat lastiger komen als je eerder al (een paar keer) op de kamer bent geweest. Dus lekker voor een uur gegaan (ze zei gelijk dat dat €100 kost) waardoor we de tijd hadden om een aantal standjes nog een keer te doen. Omdat komen moeilijk was (maar dat lag niet aan haar) heeft ze het met haar mondje af gemaakt. Omdat ze me nu naar een hoog te punt moest brengen bleek ze blijkbaar ook veel minder voorzichtig en veel lekkerder te PZC en hebben we de sessie na een vol uur kunnen afsluiten met een fantastiche FT.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    Heren, beren,

ik had ongeveer 2 minuten nodig voor een sleutelvraag (want tussendoor heb ik nog een cola besteld en dat duurde even).

Groet, Foots
    Misschien een beetje eigen schuld als je na 2 minuten al om de sleutel vraagt onstaat er misschien niet zo makkelijk een klik.

Last Online
    Discussies
    172
    Thanks
    1.158

Standaard

Gisteren voor het eerst in PHG geweest. In het begin had ik nog m'n twijfels later zag ik toch genoeg leuke meiden om er een geslaagd bezoek van te maken. Nadat ik al een keer op de kamer was geweest voor een wat langere sessie, zag ik Pia aan de bar zitten. Een erg mooie verschijning deze blondine. Ze zat vrij lang alleen en dat riep twijvels bij mij op maar ben toch maar even kennis gaan maken. Nadat zij ook wel in de gaten had dat ik er al een ruim half uur had zitten te observeren waarbij ze het wel vermeed direct oogcontact te maken, kwam het toch wel tot een erg leuk en spontaan gesprek. Dit nam echter m'n twijvel niet weg (met sommige meiden is het beter aan de bar dan ze op de kamer zijn), dus ik vroeg of ze even op m'n drankje wou letten en ging even naar de wc en checkte even het forum (wat handig dit forum, hoef ik mij geen buil te vallen). Dit nam de twijvel weg. Heb rustig met deze ook hele lieve dame aan de bar door gekletst en zij vroeg niet of ik naar de kamer wou. (dat is altijd een pluspunt als een dame niet naar vijf minuten al vraagt of je wilt kameren, als ze gerust een uur praten terwijl ze dan niet kunne kameren en dus geld verdienen). Dus vroeg ik het na een uur praten zelf maar om de sleutel.

Op de kamer was de klik al net zo goed. Ondanks dat ik al langere op de kamer was geweest had hij geen moeite hard te worden. Tongzoenen lijkt ze niet te doen maar dat is voor mij geen probleem. PZC was wat voorzichtig maar de seks was fantastich, zei eerst heel lang boven op. Een standje waarvan ze zelf ook erg lijkt te genieten. daar na vele andere standjes. Het is altijd wat lastiger komen als je eerder al (een paar keer) op de kamer bent geweest. Dus lekker voor een uur gegaan (ze zei gelijk dat dat €100 kost) waardoor we de tijd hadden om een aantal standjes nog een keer te doen. Omdat komen moeilijk was (maar dat lag niet aan haar) heeft ze het met haar mondje af gemaakt. Omdat ze me nu naar een hoog te punt moest brengen bleek ze blijkbaar ook veel minder voorzichtig en veel lekkerder te PZC en hebben we de sessie na een vol uur kunnen afsluiten met een fantastiche FT. Daarna nog 2 sigaretten op de kamer gerookt en zitten kletsen. Dus ook goede aftersales.

Heren, beren,

ik had ongeveer 2 minuten nodig voor een sleutelvraag (want tussendoor heb ik nog een cola besteld en dat duurde even).

Groet, Foots
    Misschien een beetje eigen schuld als je na 2 minuten al om de sleutel vraagt onstaat er misschien niet zo makkelijk een klik.

Dalton heeft gelijk die Duitse daar zitten soms mindere bij.

Helaas de sessie is niet geworden wat ik ervan had gehoopt, vooral omdat ik zelf erg slecht was. De dame neemt rustig de tijd en doet erg voorzichtig. Een herhaalbeurt voor mij zit er denk ik niet in, maar ik wil dat deze dame niet aanrekenen.

Groet, Foots
    Ja maar deze is zeker geen mindere. Misschien het ontbereken van een klik en idd toch wel een beetje je eigenschuld.

Idd ze vroeg bij mij ook €100 voor een uur. Als het me zo goed bevalt trouwens geen probleem als je weer naar de bar gaat om met een andere dame te kameren ben je ook gelijk weer 50 kwijt voor het eerst half uur.

Tja deze dame deed wel kussen, maar dat is voor mij zo voorzichtig dat is het niet voor mij.

Groet, Foots
    Geen tongoenen maar ook daar heb ik niet zo'n probleem mee, het is nou eenmaal niet je vriendin. Wel zachtjes strelen en wat gengenheid met voorzichtige kusjes. Laten we het vriendelijkheid noemen. Of die tongzoenen voor mij zo geweldig zouden zijn geweest vraag ik me af ze rookt namelijk wel en nam geen kauwgumjes om de smaak weg te poetsen en ik rook nu eenmaal niet. Zo'n tong zoen die sterk naar sigaretten smaakt is zo'n afknapper.

Jullie zullen het wel door hebben. Ik heb haar gelijk hoog op m'n lijstje staan. Duidelijk in de top door gedrongen misschien wel met stip op 1 deze zeer mooie, lieve en gezellig blondine.

Zo zie je maar dat ervaringen kunnen verschillen. Hier boven waren de ervaring al gemengd, misschien allemaal afhankelijk v/d klik. Maar voor mij 100% herhalingsgevaar!

Last Online
    Gisteren @ 21:10
    Discussies
    882
    Thanks
    4.707

Idee

Volgens info op youppie zou ze nu weer in Augsburg zijn,

http://www.youppie.net/forum/showpos...1&postcount=17

Maar zal ongetwijfeld wel weer in PHG opduiken!

Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    172
    Thanks
    1.158

Standaard

Ik weet dat deze dame regelmatig Augsburg en PHG afwisselt. Zou iemand het kunnen zeggen als ze weer in PHG is gespot. Augsburg is iets te ver voor mij.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 2 februari 2010 om 09:40 Reden: Augsburg ipv Ausburg

Last Online
    Discussies
    172
    Thanks
    1.158

Standaard

Er is nu een Pia werkzaam in VV die lijkt op deze dame maar waarvan wordt gezegd dat ze in een in de buurt liggende club onder de naam INA werkte. Ik kan door middel van de foto's op saunaclub.com niet zeggen of dat deze dame is. Ze lijkt er zeker op, maar volgens mij had deze een wat voller en lekkerder kontje.

Ze kan natuurlijk iets te slank zijn geworden.

Last Online
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Diese Pia hat als Ina in der PSR und im PHG (dort nur 2 Tage) gearbeitet.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten