Pirat Pia
Heren, beren,
Gisteren naar mijn favo PHG, ik blijf er trouw komen en voor mij de mooiste dames. Ik val op lang zwartharige dames en Raul7 had me een sms gestuurd dan Chantal er was. Ik gelijk in de auto gestapt en rond half 8 stap ik binnen, gelijk het eten aangevallen en daarna even laten zakken. Ik zag Chantal al zitten en ik maakte een praatje met haar. Ze had de sleutel vast voor de kleine PHG Lothar Matheeus, die altijd aan alle dames aanzit. Ik dacht ik reserveer vast, maar het was al te laat, Chantal wilde op tijd weg, want dan gaat ze nog stappen.
Ok, dan maar de 2e keus, ik rondkijken en natuurlijk Rachel is nog knapper dan Chantal, maar de service is erg slecht hoewel ik ook ooit goede verhalen oor heeft wellicht met de klik te maken en die heb ik niet, althans niet met haar. Wel vind ik haar ongelovelijk mooi en Raul7 wilde haar de hele avond proberen, maar het kwam er uiteindelijk niet van.
Awel vorige week had ik Jane meegenomen en vandaag herkende ik ze bijna niet doordat ze wat krullen had. Was voor mij te soft, te voorzichtig en daarom viel mijn oog op Pia, een mooie duitse en ik had ongeveer 2 minuten nodig voor een sleutelvraag (want tussendoor heb ik nog een cola besteld en dat duurde even). Goed ik naar kamer en jawel het is een schitterende dame. Ik had helemaal niets gevraagd van service ik zie het altijd wel.
Tja deze dame deed wel kussen, maar dat is voor mij zo voorzichtig dat is het niet voor mij, wel werd mijn kleine foots wakker en steeg op. Ik ging er voor liggen, want ik ben gewoon een lui varken ook op kamer. De dame deed ook dat erg voorzichtig en dat terwijl ik van een goed vacuum houd. Tja even op mijn knieen gaan zitten want ik wilde met mijn hand eens lekker voelen want ze heeft een prachtig lijf. Ja voelen mocht, maar geen vinger erin, dat kost extra
Tjonge jonge, Dalton heeft gelijk die Duitse daar zitten soms mindere bij.
Tja na even pijpen begon ik toch wat te voelen ik vroeg haar voor eier lecken en dat was ok, toen weer pijpen en toe plotseling, god..... sjit ik spoot verdorie in haar oog
!!! Ze hield haar hand boven op mijn eikel en zo werd mijn orgasme gedempt en mijn gevoel van genot was nergens meer te vinden. Ik verontschuldigde me maar ze had wel gezien dat ik het niet expres deed. Ze maakte haar oog schoon en ik vertelde haar nog het lustman verhaal over hinky pirat. Een schampere lach kon er nog net vanaf.
Helaas de sessie is niet geworden wat ik ervan had gehoopt, vooral omdat ik zelf erg slecht was. De dame neemt rustig de tijd en doet erg voorzichtig. Een herhaalbeurt voor mij zit er denk ik niet in, maar ik wil dat deze dame niet aanrekenen.
Groet, Foots
"Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots
* Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.
Hoeren neuken, nooit meer werken !