Waarom is het niet mogelijk dat de saunaclub reeds om 10u opengaat desnoods een hogere toegangsprijs vragen voor de vroege beren . Ik vind het altijd frustrerend om een uur te moeten wachten op de parking van YY of onderweg terwijl je weet dat al die mooie meiden binnen op je zitten te wachten . Als ik hoor van de andere wachtende meestal zo een 6 tal beertjes zijn die ook spijtig dat ze nog niet binnen kunnen.
Je kan ook kiezen om verder door te rijden naar Duitsland de vorige keer heb ik dit gedaan GT maar daar moet je dan ook weeral een half uur wachten of je moet doorrijden tot Freude maar als je op tijd thuis moet zijn is de terugreis ook weeral langer en mijn favoriete dame zit nu eenmaal in YY en het is toch zo moeilijk om dit paradijs op tijd te verlaten.
Het probleem is dat sommige beren in de voormiddag meer tijd hebben dan in de avond (een onbekende extra verlofdag bv).
Waarom kiest men niet om bij het verlaten de vroegkomers die extra lang blijven 10€ te laten bijbetalen.
Ik denk wel dat er een grote markt is voor deze vroege beren met beperkte tijd die er wel wat extra geld voor over hebben om reeds om 10 uur binnen te kunnen.
Een alternatief is AC-Girl in Wurselen bij Aachen die openen al om 8 u s'morgens en er zijn toch een 10 tal dames aanwezig maar ik ben er nog niet geweest.