Carla : Roemeens
Figuur : slank
Borsten : B cup echt
lengte : 165 cm
haren : zwart met paardenstaart
Tato's : ja
piercings : ja tong en lip
Ogen : ja en mooi blauw
taal :Engels,Spaans en Roemeens
Service : pzc,beffen,kussen,nmc standjes
De eerste dag in een Duitse club voor Carla en haar tweede klant :wink:
Ik had haar met Sonny en pistol Pete al gade geslagen in de bar ruimte na het eten.
En toen ik haar een knipoog gaf vloog ze naar mijn bank om naast me plaats te nemen.
Na een kleine kennismaking en even over haar Spaanse ervaring vlak bij Barcelona waar ik ook vaak ben geweest,had ik nog niet het idee dat het iets kon worden,dus heb ik haar meegenomen naar de kino.
Ze ondeed zich van haar spaarzame kleding en ze had en lekker lichaam met wel wat dons haar om haar schaamlippen.
Na een gedeelte PZC heb ik haar de sleutel laten halen en op kamer 6 de sex voortgezet.
Ja het is een lekkere meid maar voor een Prof als ik toch niet de toppers die ik gewend ben.
Ze liet me even gaan met een bef beurt wat ze niet gewend zijn in de Spaanse clubs ( spanjaarden kunnen niet beffen )
Het duurde even omdat ze haar hoogtepunt wou tegenhouden maar na driftig doorzetten van jansen kon ze zich niet meer bedwingen en kwam met schokkende bewegingen en opspringen van haar heupen tot een steigerend hoogte punt.
Ja dit was eigenlijk ook het beste tijdens ons samenzijn en ze vroeg of alle Duitsers dit wilden
Ik zei nee schat ik ben een Hollander en die komen om te neuken ,beffen en standjes.Duitsers komen om te drinken,eten,soep en de pizza.
Herhaling;