Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 133
    Last Online
    14 september 2017 @ 20:52
    Discussies
    22
    Thanks
    16

Pfeil Living Room, Algemeen, 3e Kwartaal 2010

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackNight Bekijk bericht
    Hmmm ... ik zou het mij toch eens wagen dan
    je hebt eigenlijk weinig tijd en je bent er ook nog eens onder etenstijd
    LR komt in tegenstelling tot GT echt laat op gang.
    Ik zou wachten tot je en keer een avondje door kan trekken,dan haal je het meeste rendement uit LR.
    En kan dan ook een duidelijk beeld geven wat je van LR in tegenstelling tot GT vind.

Maar wie niet waagt wie niet wint

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Daumen hoch LR/07/07/10

Vermoeid van wekenlang spelen in de zandbak, opgescheept met enkele trauma's, gebukt onder de last van slapenloosheid en met de meest recentelijke medische diagnose dat ik een lekkende hartklep heb in mijn mentaal zieke kop, reed ik op wisselvallige dinsdagmiddag naar LR!

Iets meer dan een week ben ik terug in het land en soms voel je dan de drang om even in je oude gewoonten te hervallen en even gaan te saunaclubben. Van een geil man als mezelf zou je verwachten dat hij na een wekenlange inactiviteit betreffende de saunaclubs meteen met de deur zou in huis vallen en alles neuken wat er te neuken valt.

Eigenlijk heb ik ook veel geneukt... Met mijn ogen wel te verstaan, want mijn pik was voor iemand anders gereserveerd. De Liefde (met hoofdletter geschreven) is namelijk werkzaam in LR. Onze amoureuze uitspattingen nemen onmenselijke proporties aan en vandaar dat ze een beetje bezitterig en jaloers begin te worden. Zulke dingen heb ik wel meermaals meegemaakt in LR, denk maar aan Anelia een jaartje geleden. Maar toen kon het mij geen reet schelen en ging ik toch nog met andere mokkeltjes mee! Nu liggen de kaarten ietsiepietsie anders en zit ik ook met diepe gevoelens... Dus eigenlijk was er geen drang om met andere dames de kamer op te gaan. Zodus hield ik het bij kijken alleen. En wat het nog schoner maakt: tijdens mijn aanwezigheid heeft zij ook niet haar job uitgeoefent.

Om 12u kwam ik toe in LR en tot 17u ben ik gebleven. Niet heel lang voor mijn doen, maar SFL heeft nog andere verplichtingen ook. Met mijn geliefde een mooie tijd gehad, zowel op de kamer als erbuiten! Na enkele keren afspreken buiten de club om, een stuk of 100 mails en telefoontjes, enkele ervaringen in LR en nu mijn bezoek van gisteren, hebben we eindelijk meer duidelijkheid en een toekomstvisie: SFL maakt af waarmee hij bezig is, daarna regelt hij een officieel verblijf in het betreffende land en vanaf 2011 neem ik haar mee naar ginds. We hebben er lang over gepraat, maar ze is bereid me overal te volgen en nu hebben we officieel de hand erop gedrukt. We zullen samen emigreren!

Verder kan ik weinig vertellen, dat is privé en behoeft geen commentaar.
    Voor de rest heb ik LR niet beleefd zoals ik dat anders doe. Wel veel bekende gezichten, maar een beduidend aantal was toch nieuw voor mij.
    Rond 16u nog wat gepraat met 3 Vlamingen die ook ysbeer bleken te zijn. Eén van hen luistert naar de naam Espresso. Het was weer fijn deze jongens te leren kennen.

Deze week nog enkele keren terug naar LR in de namiddag, maar dit maal is het niet zeker of we daar zullen blijven, kan ook zijn dat we er even op uit trekken. We zullen wel zien... Mijn tijd hier is beperkt en ik wil nu enkel nog genieten van haar zolang het kan.

Tot zover dit "morantisch" bericht van de gehavende soldaat!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    Vandaag @ 06:25
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door philips1 Bekijk bericht
    beste gignn, die rosa waar jij over schrijft is dat een wat vollere roemeense brunette met grote borsten? heb haar namelijk al een hele poos niet meer ontmoet in LR! grrag je reactie.

ROSA heeft lange zwarte haren en is ook afgevallen ,ze loopt tegenwoordig heel goed op haar hakken dat was eerst altijd waggelen.
    Ziet er zeer goed uit en deze ijsbeer wil nog steeds met haar de kamer op,ze schijnt zeer goede service te verlenen.
    Voor mij is dat moeilijk omdat ik dan een dag uit moet zoeken dat de QUEEN OF LOVE niet aanwezig is.

Last Online
    23 april 2012 @ 19:54
    Discussies
    127
    Thanks
    149

Standaard 3 juli

Op de zeer hete zaterdag vertrokken naar LR. Vandaag had ik besloten om niet meer dan € 200,-- uit te geven en dat was dan ook het bedrag dat ik in mijn portemonnee had zitten.

In de auto zagen we de buitentemperatuur oplopen tot 38 graden. Dit is niet meer gezond die hitte. Gelukkig deed de airco in de auto het goed en kwamen we rond 15.15 uur aan.

Zoals altijd werd ik weer zeer vriendelijk ontvangen. Op de vraag of ik een badjas wilde, keek ik de theke verdwaasd aan. Die legde de badjas snel weer terug onder de balie, met de toevoeging “daar is het ook veel te warm voor”.

In de tuin waren er al verschillende beren zenuwachtig voor de wedstrijd Duitsland - Argentinië. Tegen dat de wedstrijd begon, gingen de meeste beren in de tent zitten. Deze was warm en vol. Voor mij een reden om maar eens geen voetbal te kijken en op jacht te gaan naar een leuke dame.
    Dit is in LR niet zo moeilijk, en al snel lag ik in de armen van Jeanina. Met deze dame al verschillende keren geweest. Erg lief, maar vooral heerlijke borsten. Na een kwartiertje bij haar gezeten te hebben kwam ze met de sleutel aan, op mijn verzoek had ze een kamer uitgezocht die niet al te warm was. Jeanina had de Duitse en Roemeense vlag op haar borsten staan. Al snel had ik deze vlaggen ook op mijn borsten staan, wat geeft dat spul af zeg. Na een half uurtje had ik het wel weer gezien en ben weer lekker onder het parasolletje gaan zitten.

LR deed er alles aan om het een feest te laten zijn, de chips ontbraken dan ook niet bij de voetbalwedstrijd. Toen de BBQ begon, maar snel mijn bordje vol laten scheppen, voordat de voetbal was afgelopen en de hongerige supporters op de BBQ zouden afvliegen. Tja de BBQ, eentonig, altijd hetzelfde.

Na het eten was het tijd voor de volgende ronde. Dit keer was Vicky het slachtoffer, ik vind het een erg vriendelijke dame, die heel goed kan pijpen. Moest even weer denken aan de eerste keren dat ik met haar was geweest. Neuken daar kwam ik dan niet aan toe, omdat zij mij dan al klaar had gepijpt. Dan moet je wel van goeie huizen komen, want ik kom normaal niet heel snel klaar. Dit keer ben ik wel aan het neuken toegekomen. Maar eigenlijk is dat bij een vrouw als Vicky niet nodig. Als ze je alleen maar pijpt is dat eigenlijk al voldoende.

Jacky daagde ons uit een lesbische show te geven met haar vriendinnetje Daniella. Echter ze wilde daar beide € 50,-- voor hebben. De jacht was begonnen om het geld te verzamelen. Uiteindelijk 10 man bereid gevonden om € 10,-- te lappen. Op de bank uit het zicht van de overige nieuwsgierige die niet mee wilde betalen begonnen de dames aan hun show. Met verhitte kopjes keken wij hoe deze dames elkaar aan het zoenen, likken en vingeren waren. Wat een heerlijke dames zijn het toch!

Ik was inmiddels zo opgewonden geraakt, dat ik weer met een dame naar de kamer moest. De keuze viel op Adina, Adina was mij die dag al een paar keer komen polsen en ik kan gewoon geen “nee” zeggen tegen deze dame. Op mijn verzoek kreeg ik weer een kamer met raam, maar deze kamer was gewoon bloed heet. Toch een leuk half uurtje doorgebracht met Adina.

Toch was ik nog steeds geil, maar stom of slim dat ik ben, had ik niet meer geld bij mij.
    Misschien moet ik de volgende keer wat later beginnen met kameren, want het is een lange zit, als je al dat schoons voorbij ziet lopen, maar je kunt er niet mee naar de kamer.

Geil, met een zware zak en een lege portemonnee verliet ik rond 1.30 uur de club. Volgende keer toch maar weer wat meer geld meenemen. Wanneer wordt ik toch eens verlost van deze verslaving
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Last Online
    20 februari 2014 @ 21:10
    Discussies
    1
    Thanks
    2

Lächeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Wel veel bekende gezichten, maar een beduidend aantal was toch nieuw voor mij.
    Rond 16u nog wat gepraat met 3 Vlamingen die ook ysbeer bleken te zijn. Eén van hen luistert naar de naam Espresso. Het was weer fijn deze jongens te leren kennen.

Thanks.. was een leuke babbel; altijd leuk om een gezicht te plakken op een naam..

het gaat je goed SFL :wink:

Groetjes

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Daumen hoch LR 9-7

Gisteren aan de 'sleur' van GT onttroken en met 36 graden lekker naar Kaarst gebromd. In GT vermaak ik me de laatste tijd steeds minder en minder, waarschijnlijk zal de GT-moeheid wel weer toeslaan .
    Bij binnenkomst kreeg ik een heerlijk dikke badjas om me te beschermen tegen de zon . Ja dat was wel nodig met ruim 40 graden in de bar en 36 in de tuin . Gelijk maar even wat te drinken gehaald, aan de bar raakte in ik gesprek met een nieuwe Duitse. We hebben het over verschillende saunaclubs en natuurlijk over Fußball. Het was een leuke meid, maar geen typisch MJ-meisje en het was nog te warm om te kameren dus ik vervolgde mijn pad. Enkele minunten later liep ik Adina tegen het lijf. Geweldige meid, altijd spontaan en vrolijk al had ze vandaag wel wat last van de hitte. Tsja...je zou maar dag in dag uit moeten werken met deze temperaturen zonder airco. We kletssen wat bij over koetjes en kalfjes. Moest er even aan wennen dat ik het, in GT populaire, woord Schlüssel nog niet gehoord had. Ik gaf Adina aan dat ik haar later deze avond nog wel tegen zou komen

Uiteindelijk kwam ik uit bij de douches. Hoewel ik een half uur geleden nog gedoucht had viel het me nu pas op dat de douches gerenoveerd zijn. Ziet er prima uit, een minpuntje is dat je wel erg vaak op de knop moet drukken, de waterstraal mag wel wat langer zijn . Beneden trof ik de eerste, en later bleek ook laatste, bekende ijsbeer; Tiga komt ik ook overal tegen . Aangezien het binnen in de bar niet uit te houden was zochten we een ligbed in de tuin op. Opvallend veel lege bedden. Het was er niet druk met ijsberen, qua dames vond ik het prima. Hoewel MJ een eigenaardige en soms lastige smaak heeft telde ik buiten zeker een stuk of 5 MJ-meisje en ook binnen liepen er een paar.

Ik had het met Tiga over het ijsberenwereldje, over dingen die we meegemaakt hadden, totdat hij plots zei: "Dat meisje daar lijkt me wel een MJ-meisje, ik denk dat jij met haar naar de kamer gaat vandaag". Ik kijk naar haar....Ze leek me Roemeens, donker half lang haar, mooie ogen en vooral een vrolijk koppie. Tiga zou wel eens gelijk kunnen krijgen. We praatten wat verder, terwijl ik met een schuin oog naar dat meisje bleef kijken. Na de 18e Beck Ice besloten we om even binnen te kijken. Binnen was het niet veel, het was gewoonweg te warm, ondanks dat de zon al onder was. Ik besluit weer terug naar buiten te gaan en zie dat meisje alleen op een bed liggen. Ik ga naast haar liggen en we raken aan de praat, het blijkt geen Roemeense te zijn , maar Poolse Doris. Na een minuut of 20 dollen werd het tijd om de sleutel te vragen. Ze zegt dat ze een sleutel gaat reserveren maar tot mijn verbazing kwam ze binnen een minuut al met een sleutel terug, vrijdag laat op de avond geen wachttijden in LR . Na een verkoelende douche op kamer 1 terechtgekomen. Op de kamer bleek al snel dat het niet op PSE uit zou lopen , heerlijke meid, grote kans dat ze in de top 5 van 2010 zal komen . Na een uurtje de 4e douche van de avond genomen en terug naar buiten, waar ik Tiga weer aantrof. Niet veel later schoof ook Doris bij ons aan. Met z'n drieën ouwehoeren we wat, we drinken een Becks Ice en genieten van het heerlijke weer. Ik denk dat ze al snel 1,5 uur bij ons aan he socializen is... over after-sales gesproken... . Ze gaf aan dat ze vandaag 2 kamers gemaakt had en dat was genoeg voor vandaag. Later bleek dat er nog een 3e bij kwam .

Inmiddels liep het alweer tegen 2 uur. Ik had Adina eerder de avond toegezegd dat ik haar nog wel zou zien, belofte maakt schuld, en ik ging opzoek naar haar. Maar helaas...niet te vinden. Ik loop wat rond, waar in het begin van de avond nog zoveel MJ-meisjes rondliepen bleken ze nu ineens van de aardbodem verdwenen te zijn . Ik ga naar buiten, rook een sigaret, sta op en jahoor daar staat ze ineens voor me neus. Omdat het al laat is en social talk met Adina er al op had zitten heb ik maar direct voor de sleutel gevraagd. Ik stond nog niet onder de douche en ze stond al met een sleutel in de hand op me te wachten. Ondanks dat het wederom een prima sessie was kon ik toch goed aan Adina merken dat ze last had van het warme weer. Ach....met handje vasthouden hoef je ook niet echt in te spannen . Na eem goed half uur neem ik afscheid van haar. Ik kijk nog even of ik Tiga ergens kon vinden, maar die was in geen velden of wegen te bekennen. Een anders meisje kon ik ook niet vinden dus ik wist wel hoe laat het was. Viel spass .

Iets voor 3 uur sluit ik de avond af bij de McDrive. Ondanks het zeer warme weer was het een prima avond. Weinig ijsberen, meer dan voldoende hertjes, 2 zeer goede kamersessie en natuurlijk niet te vergeten de Becks Ice was goed gekoeld. Met een sporttas onder de snelbinders en een rugzak, beide gevuld met Becks Ice, brom ik terug naar het land der neue Weltmeister .

MJ

Last Online
    Vandaag @ 11:02
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard Zaterdagavond 10 Juli, Living Room

Gewerkt tot een uur of 8 's avonds en geen gerichte verdere plannen. Thuis kijken naar de troostfinale is inderdaad een schrale troost dus gewoon doorgereden naar Kaarst. De "August Thyssenstrasse" zweette uit al zijn poriën en binnen tien minuten deed ik hetzelfde.

Het voetbaltentje zat vol met beren en een enkele dame en binnen was het leeg. Hier en daar een verdwaalde dame plus beer en nog wat volk op het terras. In de tuin lieten zich wat beren comfortabel oraal bevredigen op de ligbank, pilsje binnen handbereik en in de hoek zag ik een ijsbeer hevig transpirerend een dame penetreren.

Onze vrienden van een concurrerend forum (de "Rukkende Rakkers" of was het nou de "Rakkende Rukkers" of toch de "Relaxxxende Rakkers") hadden een gezellig samenzijn en omringden zich met enkele mooie dames. Hun PR offensief om hun forum te promoten heeft ze geen windeieren gelegd in de "Living Room". Gelukkig of moet ik zeggen jammergenoeg hebben zij inmiddels ook de weg naar PSR gevonden. Dit paleisje in de Lohmarse heuvels krijgt steeds meer naamsbekendheid.

In de wandelgangen liep ik mijn "Miss Sarajevo" (ra ra wie zou dat zijn?) tegen het lijf met in haar kielzog een ijsbeer. Snelle knik en knipoog! Ik zou haar deze avond weer mislopen. We zitten beiden teveel of te lang op de kamer. De vorige keer antwoordde ze op mijn vraag: "Woh warst du?" met het simpele: "Neuken". "Und Du?" vroeg ze. "Auch neuken", antwoordde ik. Tja wat moet je anders doen in een saunaclub? Vanavond was het dus idemdito.

In de tuin had ik een prettig weerzien met Zoë. We wilden wat bijkletsen, regelden een sleutel en hadden de vrije kamers voor het uitzoeken. Kleine twee uur gestoeid, gelachen, uitgedaagd, geneukt, gepijpt, gebeft, toekomstidealen doorgesproken, kennis genomen van de hommeles in het Bulgaarse klasje en nog veel meer. Tussendoor nog gedoucht want "Man", wat was het heet.

Eigenlijk vond ik het wel snel welletjes in LR. Maar toen ik Sophia zag vond ik het weer niet welletjes. Helaas was ik vergeten naar de flappentap te rijden en was ik na mijn sessie met Zoë bankroet dus dat werd "Going Cold Turkey" terwijl ik me naast Sophia vleide. Sophia is een schatje en we hebben nog lekker op de bank gezeten. Sleutel alvast geregeld voor de volgende keer! "Living Room" was deze avond niet echt levend maar welke club is dat met deze hitte (en alle dames op vakantie) wel?

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Gisteren dus even op onderzoek uit geweest in LR dit na een afspraak samen met Latoyan. Daar aangekomen en weer vele bekende ijsberen als, Rex, Timjava, Dupke, foots, Erpee en vele andere. Toch was het niet echt druk maar de sfeer was er niet minder om, de BBQ stond in lichterlaaie en de stukken vlees vonden gretig aftrek. Het damesaanbod was prima en Stiffie zag dat het voor vanavond wel weer goed zat.

Gezien het feit dat ik de laatste tijd veel in Aca was geweest dus maar even op zoektocht geweest om optimaal te zijn voorbereid op wat komen gaat de 28e en mijn maatje A.P. een goede dag te kunnen bezorgen, ik begreep van mijn broertje dat hij er hard aan toe is on weer eens flink van bil te gaan en dus offerde Stiffie zijn vrije zaterdagavond op om voor hem de juiste dames te selecteren, nu maar hopen dat hij luisterd en niet zijn lul achterna loopt.

Stiffie heeft de volgende dames genomineerd om zijn maatje die dag te gaan vermaken en dat zijn Adina en Janina, hoe verzin je deze namen eigenlijk zo, beide Roemeens en beide goed voor het Stiffmerk. Zo rond de klok van 1.00 uur had Stiffie het wel allemaal gezien, alhoewel er zeker nog enkele dames rond liepen waar Stiffie zeker even mee had willen stiften zoals Carla en Joy, maar ja er moet nog wat over blijven voor de 28e en dan zien we wel weer, hoop op mooi weer en een klein feestje.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Daumen hoch GT / LR 18-7

Na een dagje Happy stond zondag met grote letters Living Room in mijn agenda. Vroeg op de dag is er in LR eigenlijk weinig te beleven, het feest begint eigenlijk pas tegen de avond op gang te komen. Op de chat zie ik dat er een Jarige Jack42 in GT zit, dus ik besluit om hem eerst daar te feliciteren en vervolgens door te gaan naar LR (vanuit GT kun je voor 25 EUR naar LR). Het bleek druk te zijn in GT, erg druk. Tegen 15 uur waren alle parkeerplaatsen op het eigen terrein en bouwmarkt helemaal vol. Achterin het doodlopende straatje was nog één vrij plekje voor mijn brommert. Aan de bar trof ik Abraham50 alias Jack42, ik had hem al lang niet meer gezien. Buiten in de stralende zon praten we bij over afgelopen maanden en kijken naar al het moois dat in GT rond huppelt. Hoewel....Abraham had volgens mij maar oog voor 1 mooie . Na de dagelijkse BBQ besluit ik binnen te gaan kijken of ik Sabrina kon vinden, maar helaas...net als gisteren zat het me vandaag niet mee. Tegen een uur of 19 belt GT-Junky mij dat hij me komt aflossen, zodat ik zonder zorgen door kan gaan naar LR .

Exact een half uur later was ik daar. Bij de ingang zag ik Fox in jeans en topje . Helaas heeft ze nu blond haar, maar wat een prachtige vrouw is dat toch. Ze ging er juist vandoor....dat was de 4e favo die ik binnen 24 uur misliep . Dus maar snel opzoek naar allemansvriendje Doris. Helaas....ook Doris was er vandaag niet. Ik neem een appelsap en ga buiten op een bed liggen. Het leek me niet mee te zitten. Alle favo's waren Zaterdag in GT en LR, maar vandaag waren ze er alle vijf niet (zéér opvallend, hier zat geen Roemeense tussen )...

Ik besluit maar mijn Roemeense bril weer op te zetten, kijk rond en de wereld zag er weer gelijk een stuk beter uit . Zeker 10 MJ-meisjes, terwijl ik er in GT de laatste tijd met moeite 1 of 2 kan vinden.
    Hoewel ik in GT al gegeten had keek ik even wat hier op de BBQ lag...een heerlijk forel. Het valt me op dat de BBQ in LR wat meer gevarieerd is dan in GT. Na het eten loop ik terug de bar in. Ik zie een klasje Roemeensen (denk groep 6) die op schoolkamp was en druk bezig was met kleurpotloden . Gelukkig waren er ook genoeg Roemeensen die wat ouder leken.Bij de bar kom ik Adina tegen. Ik kan me de laatste tijd geen LR-bezoek herinneren dat ik niet met haar naar de kamer ben geweest. Wat een heerlijk meid is dit toch. De Miss-YBF-verkiezing duurt nog even, maar op dit moment staat ze met vlag en wimpel op nr.1 bij mij. Ruim een uur genoten van deze Roemeense, ze was weer fenomenaStisch (bedankt Raul7 voor het nieuwe woord ).

Ik was nog geen half uur terug toen ik Daniella tegen het lijf liep. Ik had haar al verschillende keren gezien, maar tot een kamerbezoek was het nooit gekomen. Ik zei haar dat ik juist terug was van de kamer, maar dat ik haar later nog wel zou zien. Dat 'later' bleek hooguit 10 minuten te zijn . Op de kamer deed ze zeker goed haar best om het naar mijn zin te maken, 'technisch' vond ik het wat minder dan haar voorganger, maar wellicht komt dat omdat ik juist terug van kamer was. Hoewel het geen supersessie was, krijgt ze binnenkort een herkansing . Leuke meid! Klokslag 24 uur verlieten we de kamer en hoorden we Happy Birthday... Ik vroeg haar waarom mensen in LR voor Jack42 zongen, terwijl hij in GT was . Ze vertelde me dat Lars jarig was, dus snel maar naar boven gegaan. Het management had gezorgd voor champagne en 2 heerlijke taarten.

Tegen een uur of 1 weer uit Kaarst vertrokken. Ondanks dat PHG en GT me (weer) wat tegen vielen, een geslaagd weekend gehad. LR is voor MJ momenteel de beste club, goed eten, becks ice, leuke sfeer en teveel MJ-meisjes. Ik zal niet lang duren voordat ik terug ben in LR.

MJ
    Laatst gewijzigd door Big30; 20 juli 2010 om 11:01

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Daumen hoch LR 20-7

Vandaag stond de 5e etappe op het programma van Tour d'Allemagne. Na PHG, LR en 2x GT ging de rit vandaag weer naar Kaarst. Dit keer werd ik buiten al verwelkomd door het ontvangstcommitee. In ruil voor 40 euro kreeg ik een badjas, maar deze heb ik vriendelijk geweigerd. Wederom was het warm, we raken er langzamerhand aan gewend.

Het was rustig in LR, weinig ijsberen en ook miste ik wat bekende gezicht van dames, maar gelukkig was het Roemeense klasje vrijwel compleet . Eerst maar eens in de zon gelegen, ik moet toch kunnen zeggen dat ik naar een warm land geweest ben, in plaats van naar saunaclubs . Tegen een uur of 17 was het tijd voor de BBQ die goed was maar na 5x in 4 dagen toch wel de strot uitkomt . Na een verkoeld bubbelbad kwam ik in de bar een bekende ijsbeer tegen die even een bak koffie kwam doen. Tegen een uur of 22 voor de verandering maar weer eens een uurtje het handje vastgehouden van Adina. Wat is ze toch lief .

Later op de avond (na de pizza) begon het langzaam op een dooie boel te lijken zoals GT na 22 uur, maar dan met een gezellige sfeer en meer dan voldoende meiden. Tegen middernacht was ik opzoek naar Lori, maar hoorde van Boy69 dat ze al vertrokken was. Even zat ik te twijfelen om eens met Andrea handje vast te houden, maar volgens Daniella zag ik er vermoeid uit en ik moest van haar naar huis en gaan slapen. Aangezien Roemeensen altijd de waarheid spreken en ik naar ze luister besloot ik me maar weer te gaan verkleden. Bij de lockers kom ik Chaleen nog tegen, ze herkende me nog van een jaar geleden en vroeg waar ik al die tijd gezeten had. Blijkbaar had ze afgelopen week haar contactlenzen niet in .

Het was weer een prima avond in LR, maar MJ is toe aan rust. 5 Clubs in 4 dagen, iedere dag BBQ, iedere dag Roemeens aanhoren.... MJ neemt morgen een dag ADV .

MJ

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard GT / LR 22-7

https://www.ijsberenforum.com/forum/...&postcount=728

...na een tussenstop bij de Mac aangekomen bij LR. Op de trap maakte ik op (ongelukkige) wijze kennis met Andrea . Terwijl ik de trap op liep richting de bar ging zij juist naar beneden en struikelde. Gelukkig kon ik haar nog opvangen, waardoor het bij een pijnlijke teen voor haar bleef.
    In de bar trof ik een paar ijsberen die ik een uur geleden nog in GT zag . De ene verdween als sneeuw voor de zon, de andere was druk bezig met het inpakken van een pareltje die het koud had . Helaas waren er enkele meiden, waarvan ik hoopte dat ze er zouden zijn, niet. Wilde het eens bij een Roemeens-loze dag houden, maarja bij gebrek aan beter... . Halverwege de avond weer met Adina naar de kamer geweest, dit gaf me wat jaloerse blikken van een paar Roemeensen (wat later op de avond ook bevestigd werd door weer een ander Roemeense ). Met Adina was het uiteraard weer fenomenastisch. Later op de avond veranderde een jaloerse blik van een Roemeense ook weer in een mooi glimlach .
    Tegen 2 uur nog een half uurtje met Andrea meegeweest, moest natuurlijk even kijken hoe het met haar geblesseerde teen was. Gelukkig zat alles er nog aan en kon ze zonder pijn handje vasthouden . Om half 3 was het weer mooi geweest en ik spring op de brommert. De eindstreep van Tour d'Allemagne is bijna in zicht, nog een paar etappes en MJ kan genieten van de rust.

MJ

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard wieder da

5 dagen lang was er geen druppel Becks Ice in LR en GT te krijgen, maar vanavond om 23.26 uur was het zover; Becks Ice

Last Online
    8 februari 2021 @ 19:11
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard

Donderdag was er in GT al Becks Ice te krijgen. Had zelf een kratje meegenomen....
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Daumen hoch LR 23-7 etappe 7

Gisteren onverwachts weer in LR terechtgekomen. Bij de douches kwam Jansen naar me toe, hij vertelde mij dat er nog steeds geen Becks Ice in LR was en dat Fox er wel was, maar aan de verkeerde kant van de bar stond. 2x slecht nieuws binnen een minuut . Een koude douche genomen, de bar in gelopen en een paar Roemeentjes begroet, wat zijn ze toch lief . Jansen zit samen met zijn 'dochter' Jaqueline op de bank, dus maar even doorgelopen naar buiten. Moest nog even bellen en wat sms versturen. Buiten trof ik eerst Costana (die zich volgens mij goed vermaakte de 1e keer in LR), vervolgens geile hond Rex en ook Sonny kwam gek doen in LR.

Halverwege de avond kwam Andrea bij me hangen. Ik was eerder deze week als een met haar op de kamer beland, maar dat was erg laat op de avond. Een geweldige sessie was het toen niet, we waren allebei moe, ik had haar gezegd dat we het binnenkort wel over zouden doen. Dat binnenkort was dus vandaag. Gelukkig waren er geen wachttijden, waardoor ze binnen een minuut terug kwam huppelen met een sleutel. Een heerlijk half uurtje gehad met deze kleine 'opdonder'.

Tijdens het douchen zag ik in een schim een bekende voorbij komen, maar kon niet zien wie het was. Een paar seconden later bleek dat Picasso1 ook naar de Woonkamer gekomen was. Terug aan de bar zag ik hem aan de Becks Ice zitten te al dagenlang op was . Achteraf bleek dat Fox , die nu achter de bar staat, nog steeds erg goed voor de ijsbeertjes zorgt en de voorraad Becks Ice weer aangevuld heeft .

Iets voor 23 uur werden (bijna) alle ijsberen wakker, aangezien er weer een penetrante stank van de pizza hing . Eén (onbekende) ijsbeer lag in een hoek van de woonkamer te maffen , ook was er een andere ijsbeer die wilde opvallen; gekleed in oranje Crocs en een oranje badjas met capuchon tot ver over zijn oren .
    Maar goed....het was pizza-tijd, de meeste hadden honger, dus een mooie gelegenheid om weer op jacht te gaan....of beter gezegd om naar Jaqueline te gaan. Het was haar de laatste tijd telkens misgelopen, nu ook bijna. Ze wilde vroeg naar huis gaan, maar natuurlijk had ze eerst nog wel oren naar de euro's van MJ . Een klein uurtje met haar op kamer geweest. In haar draadje staan berichten dat ze een 2-minute-girl zou zijn en dat haar service niet best is , gisteren ondervonden dat daar niet veel van klopt. Ook met Jaqueline was het meer dan goed op de kamer, niks geen gehaast, veel gelachen, gewoon een hele leuk meid .

Terug aan de bar weer genoten van de Becks Ice (had ondertussen mijn rugzak al weer gevuld) en van de paaldans-showtjes van Carla en Amalia. Even zat ik nog te twijfelen om een 3e sessie te doen, Krina zag er geweldig uit, net als een oude bekende uit GT. Tegen half 2 besluit ik toch om mijn spullen te pakken en deze 2 dames te bewaren voor de volgende keer, wat niet lang zal duren .

MJ
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 24 juli 2010 om 13:25

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Erger dan erg is het ergst

Ja mooi verhaal van MJ eerst mij op de bank laten met mijn dochter en als ik dan net !! naar huis ben snel met haar de kamer opgaan.

Ook dat is niet erg maar de afspraak maken met de theke om de Becks ice pas aan te vullen als ik naar huis ben dat is pas erg.
    En nog erger om Fox te laten werken achter de bar dat Jansen zo zijn favoriet niet mee kan nemen naar de kamer en zijn favoriet bier moet missen.

P.s. hoe heete nu mijn Poolse dame gisteren met dat witte bikini setje ?

Ik dacht Jany maar kan niets terug vinden

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Ja Jansen ze wilde niet eerder de kamer op, totdat papa naar huis was. Ze heeft trouwens wel heerlijk zachte handjes .

Was ook een genot om van Fox Becks Ice te krijgen, ondanks dat ze nog niet goed koud waren was het een dubbel genot . Die Poolse weet ik niet hoe ze heet, MJ heeft nog de handen vol aan Roemeensen .

Last Online
    27 november 2017 @ 07:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Het was weer een heerlijke zaterdagavond in :Living Room. De middag was erg lauw met weinig dames en beren maar in de avond kwam het goed op gang. Zeker 60 a 70 dames waaronder veel nieuwe. Onder aanvoering van Amalia en in haar voetspoor Rebeccca was dr weer een party-discosfeer met goede housemuziek.

Uiteindelijk 4 goede kamersessies gehad met Lavinia, Rebecca en Andrea (2x). Tegen half drie meer dan verzadigd huiswaarts gekeerd. En uiteraard: to be continued...Er liepen nog veel fraaie dames rond die nodig bekeken moeten worden op de PP acceptatiecriteria ....Living Room is nog steeds de club to be!

Last Online
    5 januari 2025 @ 17:58
    Discussies
    15
    Thanks
    48

Standaard

Zaterdag weer eens tijd voor afwisseling en naar LR geweest.

Het werd een hele leuke dag, oude bekende beertjes weer eens ontmoet, en alleen maar onbekende dames voor J99.

In de middag laten strikken door een donkere dame, tegen mijn normale dames smaak in, en een goede kamersessie. Naam weet ik helemaal niet meer.

Later op aanraden van ijsbeer kamaraad Dupke met Adina naar kamer. Lief meisje leuk gekamered.

Ik dacht dat het toen wel goed was geweest voor deze dag. Totdat er een Asiatische bij mij kwam zitten in een bankje. Een stomende kamersessie volgde mag ik wel zeggen. Even voor 01.00 uur gaar van kamer af.

Tijd om voldaan naar huis te gaan, de dag vloog om.

Dank aan LR en YBF voor het vrijkaartje en aan Dupke voor advies en carpool.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

Last Online
    16 april 2024 @ 00:19
    Discussies
    65
    Thanks
    1.452

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Gisteren onverwachts weer in LR terechtgekomen. Bij de douches kwam Jansen naar me toe, hij vertelde mij dat er nog steeds geen Becks Ice in LR was en dat Fox er wel was, maar aan de verkeerde kant van de bar stond. 2x slecht nieuws binnen een minuut . Een koude douche genomen, de bar in gelopen en een paar Roemeentjes begroet, wat zijn ze toch lief . Jansen zit samen met zijn 'dochter' Jaqueline op de bank, dus maar even doorgelopen naar buiten. Moest nog even bellen en wat sms versturen. Buiten trof ik eerst Costana (die zich volgens mij goed vermaakte de 1e keer in LR), vervolgens geile hond Rex en ook Sonny kwam gek doen in LR.

Halverwege de avond kwam Andrea bij me hangen. Ik was eerder deze week als een met haar op de kamer beland, maar dat was erg laat op de avond. Een geweldige sessie was het toen niet, we waren allebei moe, ik had haar gezegd dat we het binnenkort wel over zouden doen. Dat binnenkort was dus vandaag. Gelukkig waren er geen wachttijden, waardoor ze binnen een minuut terug kwam huppelen met een sleutel. Een heerlijk half uurtje gehad met deze kleine 'opdonder'.

Tijdens het douchen zag ik in een schim een bekende voorbij komen, maar kon niet zien wie het was. Een paar seconden later bleek dat Picasso1 ook naar de Woonkamer gekomen was. Terug aan de bar zag ik hem aan de Becks Ice zitten te al dagenlang op was . Achteraf bleek dat Fox , die nu achter de bar staat, nog steeds erg goed voor de ijsbeertjes zorgt en de voorraad Becks Ice weer aangevuld heeft .

Iets voor 23 uur werden (bijna) alle ijsberen wakker, aangezien er weer een penetrante stank van de pizza hing . Eén (onbekende) ijsbeer lag in een hoek van de woonkamer te maffen , ook was er een andere ijsbeer die wilde opvallen; gekleed in oranje Crocs en een oranje badjas met capuchon tot ver over zijn oren .
    Maar goed....het was pizza-tijd, de meeste hadden honger, dus een mooie gelegenheid om weer op jacht te gaan....of beter gezegd om naar Jaqueline te gaan. Het was haar de laatste tijd telkens misgelopen, nu ook bijna. Ze wilde vroeg naar huis gaan, maar natuurlijk had ze eerst nog wel oren naar de euro's van MJ . Een klein uurtje met haar op kamer geweest. In haar draadje staan berichten dat ze een 2-minute-girl zou zijn en dat haar service niet best is , gisteren ondervonden dat daar niet veel van klopt. Ook met Jaqueline was het meer dan goed op de kamer, niks geen gehaast, veel gelachen, gewoon een hele leuk meid .

Terug aan de bar weer genoten van de Becks Ice (had ondertussen mijn rugzak al weer gevuld) en van de paaldans-showtjes van Carla en Amalia. Even zat ik nog te twijfelen om een 3e sessie te doen, Krina zag er geweldig uit, net als een oude bekende uit GT. Tegen half 2 besluit ik toch om mijn spullen te pakken en deze 2 dames te bewaren voor de volgende keer, wat niet lang zal duren .

MJ

Costana heeft zich zeer zeker goed geamuseerd Daarom dat hij de zaterdag dan ook terug de boel gesloten heeft.
    Wat een verschil, vanaf nu doen we de moeite en rijden we 20min verder.

Vrijdag: Toegekomen na eerst bij de GT aan de thekevrouw een VIP () kaart gevraagd te hebben. Werd vriendelijk ontvangen en blijkbaar zag ik er LR-groentje uit want ze wist onmiddellijk dat het mijn eerste keer was. Kreeg een rondleiding door 1 vd aanwezige dames maar ik vroeg enkel de douches en kleedkamers, we weten hoe het hier werkt.

Salito's besteld en effe de tuin inspecteren en daar zag ik MichelJ, ideaal om hem wat info te vragen over de vrouwen, aangezien hij er deze dagen bijna woonde. Tijdens het tuinbezoek zag ik een dame'tje (Krina) staan aan de deur en kwam haar terug tegen onderaan eventjes kennisgemaakt en dan was het tijd voor de LR-ontmaagding. Onmiddellijk anderhalf uur, Costana was overtuigd ! Terug Salito's bestellen en opnieuw naar buiten, zat nog geen 5min neer of Erica zat op mijn schoot. Vertelde haar dat ik net terug was en dat ik ervoor ook al enkele sessie's gedaan had en dat het niet meer zou lukken. Ze liet haar echter niet afschepen en de handjes werden gebruikt. Toegegeven: na nog geen 3min was hij daar terug alive and kicking !! Snel naar de sleutel en dan terug vertrekken voor anderhalf uur. Toen werd er besloten om de GT in te ruilen voor LR op zaterdag. Was zodanig onder de indruk van haar dat er nog een tweede sessie volgde van een uurtje en zo was de dag mooi afgesloten.

Zaterdag
    Toch eerst terug gaan kijken in GT, maar het was echt zwak de zaterdag ! Terug naar LR waar het iets rustiger was dan vrijdag op bepaalde momenten lag de verhouding mannen/vrouwen nogal scheef maar in positieve zin ! Eerst rustig met een salito's in de tuin totdat Erika verscheen, ze vroeg om te komen en dan doen we dit hé Ze had honger en wenste eten te bestellen, dvp's zijn waarschijnelijk McDonalds beste klanten !! Nu wilde ik wel terug beginnen waar ik de dag ervoor mee geëindigd was, en het werd terug een zeer goede sessie ! Eenmaal terug, opnieuw wat drinken, beetje rondkeuvelen. Wat zijn de vrouwen hier makkelijker aanspreekbaar zeg
    Ook was Amalia toegekomen, had haar vrijdag beloofd dat we zaterdag zouden kameren en belofte maakt schuld !! De energie die je in de bar ziet, isser ook op de kamer !!! Echt leuke meid !! Achteraf nog mee staan dansen, lachen, lekkere kontbewegingen !! shake shake. Iets mindere sessie achteraf met een blonde moldavische waar ik de naam niet meer van weet en een dronkensessie met Andrea (moet nog eens overgedaan worden) Terug in de bar wat terug wat onnozel doen Amalia en een vriendin van haar waar ik de naam ook niet meer van weet. Rustig wat praten in de zetels, vriendelijk gezegd dat het niet meer mogelijk was vandaag en tot mijn verbazing vond ze het niet erg en bleef rustig bij mij zitten, ze vroeg massage wat ik haar dan ook gegeven heb met de beperkte capaciteiten en daarna in elkaars armen gelegen totdat de zon opkwam (licht aanging) Mannen naar beneden, Vrouwen naar boven en gedaan was het vakantievieren weekend !

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Daumen runter slot-etappe LR 25-7

Over de slot-etappe, die wederom naar Kaarst ging, kan ik kort zijn. Slecht weer, vrijwel geen sfeer, Roemeens claimgedrag, redelijke wachttijden ondanks dat het niet druk was, een russische (die verdacht veel op Milana GT leek) continu bezet, Krina eerst 5 minuten gezien en daarna spoorloos, oude bekende uit GT afwezig, dochter van Jansen al bijna 48 uur zoek en geen Fox achter de bar.

Hoogtepunten: ik was voor het donker thuis en volgende keer kan het alleen maar beter zijn .

Last Online
    20 februari 2014 @ 21:10
    Discussies
    1
    Thanks
    2

Daumen hoch

Verjaardag Kinky bull..

Had me dus ingeschreven om op deze toch wel vrij mooie woensdag naar LR te rijden.
    Aangekomen in t paradijs rond 15u/15u30 met medebeer Kenny het is toch steeds aangenaam hier toe te komen werden we zoals altijd vriendelijk ontvangen. Omgekleed en meteen richting tuin.
    Daar zag ik meteen SFL zitten met een paar beren die rustig samen zaten op t terras. Daar moeten we zijn dacht ik. me voorgesteld en iedereen verwelkomde ons vriendelijk met hun forumnaam.
    SFL vertelde dat de jarige Kinky in de zetels lag te slapen.... kater van vorige nacht ??
    Rustig heb ik alles een beetje gade geslaan en hoe langer hoe meer de tijd verstreek voelde ik me meer om meer op mijn gemak tussen de ervaren beren.
    2 flessen Veuve Cliquot werden aangeboden door LR. De manager van LR kwam ook regelmatig vragen of alles in orde was, toch wel chapeau (de vorige keren in LR deed deze zijn ronde in de tuin om te vragen of alles naar wens was) We waren met zo een 10-15 beren (er was wel altijd 1tje die ff afwezig was om te gaan genieten van de faciliteiten) Kinky was ondertussen wakker geworden en met Amalia op zijn schoot schoof hij ook mee aan tafel om van de bubbles te genieten
    Ikzelf had toen al een kamer opgezocht met Daniella met lekker kontje waar Espresso toch een zwak voor heeft.

Na wat liggen te lullen over koetjes en kalfjes aan de bar en terras, (een beer moet toch een paar km per dag aflopen denk ik Bar-terras-sauna-kamer-bar-douche,… )zag ik een mooie verschijning, het was Bianca.. ik was meteen verloren,.. fluo geel topje die rond haar prachtig lichaam en kontje viel, lange benen... heerlijk om te zien... maar had t gevoel dat deze moeilijk te benaderen was.. deze uitstraling had ze wel..
    Jansen die bij mij stond begroete haar hartelijk en meteen vroeg ik hem info over deze hinde.....
    Toen ik kort erna in de tuinzetels lag, was Bianca boven vanuit het raam (waar de kleedkamer zich bevindt) de troepen in de tuin aan t aanschouwen.. ze had me in t visier en samen wuifden we vriendelijk meermaals naar elkaar.. ff dacht ik dat ze ging afkomen, maar ging dan zelf naar binnen en kwam ze onmiddellijk tegen: ik vroeg waarom ze niet naar buiten gekomen was.. Ja had t moeten vragen jende ze lief.. Met haar naar de zeteltjes getrokken om ff lekker te keuvelen.. na 10minuutjes ben ik naar de kamer getrokken ( Jansen, Big30,Willem2 waren ook net buiten) en riepen iets grappig onze richting toe… lief zijn voor Espresso
    Bianca is een zeer lieve meid, toppertje zoals Jansen het zou zeggen.. (die ons ook tussendoor nog ff jende met: ziedaar mooi koppeltje ) lijkt beetje afstandelijk en ontoereikbaar te zijn, maar deze gedachte verdwijnt meteen eens je ze in je “versier web” hebt. Leuke aan deze dame is dat ze je zeker ziet staan na het kameren, kon zelf hier en daar een kusje af..

Voor de rest van de avond leuke tijd gehad aan de bar met Killerbull, Kinky, Jansen, SFL, Big30,….
    De tijd ging snel door en voor je het beseft was het al 23u.. nog ff snel op de pizza gevlogen om de volgende 2 uur20 in de auto te zitten (kloteweer om af te komen, zag geen steek op de donkere wegen)
    Bij deze wil ik al de Beren bedanken met de leuke info over sommige meiden als ook de zeer leuke sfeer en aangename dialogen die we gehad hebben tijdens dit verjaardagsfeestje .
    Zoals we soms schrijven: zeker voor herhaalingsvatbaar !!!!

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Ja het was een leuk feestje.
    Big was met me meegereden en bij aankomst bleek de Kinky Bull net van de kamer te komen.
    Na hem gefeliciteerd te hebben zag ik boven ook SFL al rondhangen.
    na even bijgepraat te hebben met dez 2 bulls hebben we het gebak uitgezocht.
    Big en Ik stonden samen met een meisje Lela uit Albanie/Italie de slagroom te verdelen,ze vroeg of ik ook wat slagroom wou ik lachte en zei dat lus ok overal op.
    Haha zei ze kan geregeld worden waarop ik haar antwoorde dat ik zelfs kan likken zonder slagroom.
    Ze ging haar gebakje buiten beneden opeten en wij schoven aan een tafel.
    Na enkele minuten kwam Kinky Bull,SFL,Jack42,en MJ bij Big en mij zitten ook noglangnietuitgewandeld en John 56 kwamen erbij dus meer stoelen en een extra tafel.
    Boy 69,Expresso, Kenny,Killer bull,Ace2,Tiga,Willem2 en Gaby waren inmiddels al aangekomen en later badslippers en Pistol Pete nog.

Ja het was een ijberen meeting die een sfeer kreeg dat iedereen elkaar leerde kennen.
    Natuurlijk vielen enkele beren op door hun gedrag bijvoorbeeld:

Ace2 die natuurlijk ging vertellen dat hij jarig was om zo vele kussen te kunnen incaseren
    SFL die natuurlijk weer een dame uitkoos uit sociaal oogpunt maar op de kamer beter zijn jas aan had kunnen houden vanwege de slechte service
    Jansen jaja die tijdens de champagne weggerukt werd door het mooie slagroom meisje
    Naderhand met alle beren gedachten uitgewisseld met wat ervaringen en een paar beren verteld over de service van enkele dames.
    In de tuin met Big,Gaby en Willem2 bijgekletst over de vakanties en toen werd het tijd voor een tweede
    Omdat Beatriz (roemeense) mij weer hartelijk kwam kussen vond ik dat ze nu wel een sleutel verdient had.
    Ik had Vicky,Carla,Svetlana,Bianca en Fox gespot en kussend verwelkomd,en zou met Fox als nummer 2 naar de kamer gaan zei mijn gevoel.
    Maar nee Beatriz kreeg mijn voorkeur omdat ik ook Fox uit het oog had verloren.
    Plotseling komt Fox binnen vanuit de tuin en kijkt me stralend aan met de vraag En?
    Maar Beatric komt met de sleutel aanlopen en Fox pakt het sportief op en zegt geef niet ik zie je later wel.
    Ik heb met Beatric een heerlijk uurtje gehad en daarna nog een paar punten Pizza.
    SFL had last van een draaiende vloer ik denk dat hij dacht dat hij op de hoogvlakte aan het lopen was
    Na afscheid genomen te hebben van ongeveer 23 beren en Lela,Beatriz en Fox samen met Big weer richting Holland gereden om 23.30 u
    Laatst gewijzigd door Big30; 30 juli 2010 om 00:10

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Daumen hoch LR 28-7, Kinky-Bull verjaardagsfeest

Het zoveelste bezoek deze maand aan LR stond op het programma. Vandaag vierde Kinky-Bull zijn verjaardag dus daar moest MJ ook naar toe. 'Zwemspullen meenemen en we eten BBQ', stond er op de uitnodiging. Om 16 uur gearriveerd. Om 16 uur handdoek om, badjas aan, ja het was niet meer zo warm als vorige week, maar een graad of 25. Wilde eerst een duik nemen in de whirlpool maar Boy69 vertelde me dat ie kapot was.

Naar boven gelopen, zag SFL met een meidje aan de bar zitten, dus die maar met rust gelaten, Jack42 kwam naar me toe en zei dat iedereen buiten zat. Hier zaten een paar Bulls, Jansen, Big30, noglangnietuitgewandeld en nog paar ijsberen. Eerst maar een Becks Ice gedronken, daarna kreeg ik de kussens van Daniella in mijn nek wat niet verkeerd aanvoelde . De BBQ kwam me eigenlijk de keel uit, maar toch maar paar stukken vlees genomen, aangezien de MacDonalds op woensdag al om 1.00 uur dicht. Ook Tiga, Gaby en Willem2 kwamen later op de dag nog binnen (ondanks dat Willem2 mij beloofd had niet te komen )

Bij de deuropening zie ik ineens Jansen staan met het mooiste meisje van LR en later hoorde ik van Jansen dat ze mij niet meer kende . Dus gelijk maar even naar haar toe te gaan en bleek dat ze me uiteraard niet vergeten was , ja een populaire meid heeft het ook niet makkelijk . Even met Fox staan praten, ze zei dat ze vandaag een Tier was dus maar even voor onderzoek meegenomen naar de kamer. Hoorde vantevoren dat meer ijsberen interesse hadden in deze Duitse schone dus deze keer maar bij een half uurtje gelaten. Terug in de bar met verschillende ijsberen staand praten, eentje had ik al meer dan een half jaar niet gezien, Ace2 had wilde verhalen over iemand die hij eerder de dag in GT had gezien, een Amerikaan was speciaal overgevlogen voor het feestje van Kinky-Bull en Fox sprong via een trampoline weer achter de bar.

Omdat de Roemeentjes van de week jaloers waren hebben ze 3 dagen straf gehad en ben ik alleen met russische en duitse naar de kamer geweest. Om middernacht was de straf voorbij, maar het was nog maar 23.30 uur dus even buiten gaan kijken, hier zaten Pistol Pete en Badslippers te kletsen over het saunaclubleven. Leuk om de horen dat iedereen weer anders over een club denkt en verschillende favorieten heeft. Een uurtje ging snel voorbij en het werd koud buiten dus terug naar binnen. Veel ijsberen bleken al vertrokken te zijn, alleen SFL en Jack42 zag ik nog. Jack42 was nog aan het uitrusten van een wilde sessie volgens mij haha . Zag niet zo veel mj-meisjes meer, een paar keken chagerijnig, maar dat wordt je wel als je zo lang in een club moet werken dag in dag uit . Uiteindelijk voor 1,5 uur met Andrea naar de kamer vertrokken, lief klein Roemeentje. Tegen een uur of half 3 afscheid van haar genomen (ze gaat van het weekend terug naar Roemenië) en afgemeld bij de receptie. Op de vraag of alles naar wens was geweest hoefde ik eigenlijk geen antwoord te geven. Op dat moment kwamen toevallig Fox en Andrea allebei langslopen en na 6 kussen zag de Theke dat alles OK was .

MJ

Last Online
    Vandaag @ 11:02
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard Woensdagavond, 28 Juli, Living Room

Drukke werkzaamheden zorgen er voor dat ik niet onmiddellijk mijn verslag van de verjaardag van Kinky-Bull kan inleveren bij de heren "Moderatoren". En nu zie ik dat er door verschillende ijsberen al uitgebreid verslag is gelegd. Ik zal derhalve schots en scheef wat krenten in de pap opdienen om mijn ervaringen te schetsen van weer een avondje "Living Room".

Er staat dus weer een verjaardagsfeestje gepland. Tijd om Kinky-Bull de hand te gaan schudden maar ook een reden om weer eens te palen om zodoende de drang op de pijp te verlichten. Altijd leuk om de kleedruimte te betreden van de saunaclub. Mannen onder de douche die driftig hun eikel staan de boenen alsof ze hun schoenneuzen staan te poetsen. Of hun behaarde bouwvakkersreet staan te flossen met een handdoek van de "Living Room". Nooit geweten dat de dames het prettig vinden om een fris gewassen naar groene zeep ruikende eikel oraal te verwennen. Ik les mijn dorst en verfris mijn zaadstengel altijd met gewoon water. Goed voor de dorst en de smaak. Een lulletje rozenwater is niet mijn ding net zo min als dat ik mijn tong in zo'n geparfumeerde en naar Lentebloesem ruikende Vulva wil stoppen.

Ook immer amusant is de afrekenceremonie. Hoe wild en ongeremd het er op de kamer aan toe gaat, zo beschaamd en ingetogen wordt er afgerekend bij de "Lockers". Vooral als er extra services betaald dienen te worden en de dame in kwestie probeert dat met de onwetende man te communiceren. Het valt me altijd op dat die extra handelingen fluisterend en enigszins besmuikt onder de aandacht van de betalende beer worden gebracht. "Du hasst doch in meine Mund abgespritzt?" Dass kostet 25 extra!" "Und du hasst mich auch an einer bestimmte Stelle genommen. Das kostet auch extra." "Welcher Stelle meinst du?" vraagt de man. "Du weisst schon." Nog zachter: "Von hinten." Op de kamer was het allemaal lekker heftig maar hier is het een pijnlijke vertoning. Doet me een beetje denken als je bij de drogist in de kassarij staat om wat condooms in te slaan en de verkoopster schreeuwt naar haar collega: "Waar liggen de familieverpakkingen Durex?"

Al in het begin van de avond schud ik de hand van de jarige Kinky-Bull die met een wulpse dame op zijn schoot in aangenaam gezelschap verkeert. Zo'n tafereel moet je niet verder verstoren. Hier past slechts gepaste afstand. Maar niet voordat ik deze dame toch even in me opneem. Behalve het adembenemende uitzicht op haar opbollende borsten die uit het te klein bemeten bh'tje trachten te ontsnappen, treft mij vooral haar ontwapenende glimlach. Ook aan de tafel onze Moderatoren Big30 en Tiga die graag enkele adviezen willen om de site op te leuken. Er komt weinig response, teveel zaken (dames!) die afleiden. Willem2 met zijn Gabi zijn ook present. Gabi kent zelfs mijn naam nog. Deze dame geeft me een paar uurtjes later nog drie dikke zoenen ter afscheid. Drie zoenen die ik me nog lang zal herinneren. Sorry Willem2!

Stiffmaster gaat ondertussen met de snoepzak rond en tracteert zowel dames als heren op een lekkere versnapering. Waarschijnlijk in de hoop dat zijn eigen zak net zo snel leeg zal raken. "Loon in Natura" noemen we dat. De dames houden van Stiffmaster, dat zie je direct. Jansen zie ik alleen maar als hij of naar de kamer gaat of er net van af komt. Blijkbaar moeten er veel renovatiewerkzaamheden aan de plinten verricht worden. Verder zie ik nog Jack42 en, ik dacht, Boehda. De brede lach van Ace2 laat mij eindelijk beseffen waarom de dames zo voor deze man vallen. "Womanizer", befkoning en vrolijke noot in één persoon. En zie daar, wie reikt me een glas champagne aan. Het is SFL, "The SmokingFetischLover", onze "Brother In Arms", "Captain Coïtus" in hoogst eigen persoon. Wij kletsen naderhand nog kort aan de bar. Deze man is een monument, een instituut maar ook een smeerlap en viespeuk eerste klas. Totale ineenstorting pareert hij moeiteloos door op deze avond met maar liefst 7 dames te kameren. Over "Spuiten onder hoge druk" gesproken. Alle ellende en stress van de afgelopen weken resulteerden in een soms rammelende trilboor. Maar SFL herpakt zich en gaat met zijn trilnaald door 7 gleuven om de boel nog eens flink aan te trillen. Ik kamer deze avond slechts één keer maar wel met een dame die ik al lange tijd op de korrel heb. Bulgaarse Leni. Badslippers kan nog wat leren van de "Master-Bull".

Bij binnenkomst zie ik Leni vluchtig, ze staat aan de bar en ik weet zeker dat ik haar, aan het zicht onttrokken en in het dagelijks leven moeilijk bereikbare plaatsen, deze avond aan een nadere inspectie zal gaan onderwerpen. Zij ziet mij ook, een knik en knipoog, en we weten dat de belofte van een paar weken geleden vanavond ingelost gaat worden. Een paar weken geleden had ik namelijk een damesenkelspel gespeeld met Zoë. Maar dat veranderde toen Leni er bij werd gehaald en we overschakelden naar een damesdubbel. Aangezien ik echter de pijp leeg had, kwam Leni niet meer goed in haar spel en we beloofden elkaar een revanche.

Net op het moment dat Big30 zijn geliefde gespreksonderwerp "Hoe hou ik het forum aantrekkelijk" onder de aandacht willen brengen zie ik iets anders aantrekkelijks op hoge Stilettohakken de trap af wankelen dat mijn aandacht behoeft. Getooid met een modieuze zonnebril waarachter een paar mooi sprekende ogen schuil gaan, komt Leni, het miniatuurvrouwtje, onze belofte inlossen. Ze werpt zich onmiddellijk wijdbeens op mijn schoot en masseert mijn borst. Haar frêle lijfje verpakt in een soort van netpanty waar volslanke vrouwen slechts één been in kwijt kunnen. Leni laat er geen gras over groeien en beoefent het "Droogrijden in gezelschap" op mijn dijen. Hoewel de aanwezige beren angstvallig het gespreksthema hoog willen houden probeer ik manhaftig iets laag te houden.

Leni holt haar rug waardoor haar borsten tussen de mazen van de netpanty trachten te ontsnappen gevolgd door een natte zoen. Ik onderdruk de reeds sterk aandringende mannenpap en probeer niet al te nadrukkelijk naar de streek der geneugten van deze schone miniatuurvrouw te staren. Want onder de netpanty zit niks. Een dame die haar pruimpje zo achteloos maar tegelijkertijd doordringend ter beschikking stelt aan mijn hunkerende kruis vraagt, roept, nee schreeuwt om een sleutel. Ik ervaar een steeds sterker wordende krapte onder de badhanddoek en ben blij als Leni en ik kunnen ontsnappen aan de loerende mannenblikken.

Leni is een ultra klein dametje en ik was zeer nieuwsgierig hoe het zou zijn om met deze vrouw te kameren. Ik ken haar reputatie van veelzijdige en voor alles in zijnde Bulgaarse. Haar strakke bril (die ze niet vaak op heeft) geeft haar die sexy secretaresse look. Heel even wil ze, professioneel als ze is, haar vaardigheden plus prijzen op sommen. Ik snoer haar de mond met een tongzoen en die wordt beantwoord. Tijdens dat spel ontdoen we ons van kleding en overige ongemakkelijke attributen. Onze lijven kronkelen over het bed en mijn eikel laat zijn eerste vreugdetranen al de vrije loop. Haar kontje steekt omhoog en vraagt om een entree van mijn klepel. Maar niet voordat Leni haar knoopsgat flink in de olie heeft gezet en ik mijn inmiddels gloeiende kroket de geoliede bilspleet inschuif. Ze zit "reverse cowgirl" op me en zie mijn heipaal door de schacht schuiven.

Het is echter zo "Slippery when wet" dat mijn roede telkens weer ontspoort en een onwillekeurige uitglijer krijgt in de vorm van een slappe. Als een pruttelende dieselmotor word ik getroffen door een vastloper. Niet getreurd. We beginnen gewoon opnieuw en na een tweede uitgebreid voorspel belanden we uiteindelijk in een soort van "sixty-nine". Zij geeft me een zeer gevarieerde pijpbeurt terwijl ik haar sprookjeshof en kontje bedien. Sneller dan gewenst doneer ik mijn zorgvuldig opgespaarde tegoeden in haar mond. Aan het gerochel en gekuch te horen ook te snel voor haar. Ze draait zich om en proest: "Ich glaube ich habe mich verschluckt." Tja, dat kan de beste overkomen. We drinken nog een afzakker aan de bar en Leni stelt me voor aan weer een Bulgaarse, Maria genaamd. De laatste weken heb ik echter genoeg kennis over de Balkan verzameld dus ik besluit deze dame aan me voorbij te laten gaan.

Conclusie: Opvallende verschijning binnen "Living Room". Makkelijk te herkennen omdat ze samen met Nancy de kleinste van het hele stel is. Ik denk dat beide amper 45 kg zijn. Aparte ervaring om met deze kleine sletterige dame te seksen. Voor alles in. Niet de knapste, kleine hangtietjes, maar wat is ze geil.

Na deze uitputtende sessie ga ik vanwege een onbedaarlijke hongerklop gebruik maken van het immer weer genante pizzamoment zo rond de klok van elf. Vóór mij een aantal dames die al met een mes in de weer zijn om enkele aangekoekte pizzaresten van de bakplaat te schrapen. Alsof ze met een plamuurmes het behang van de muur staan af te krabben. Zo bedrijvig als ze zijn om je eikel schoon te likken zo moeilijk vinden ze het om de aangebrande residuen van de bakplaat los te weken. Een aangekoekt condoom van een kloppend stuk vlees te pellen gaat sneller. Mijn poging om een stuk te bemachtigen slaagt uiteindelijk en ik begeef me naar de tuin om onder het genot van een biertje dit miserabele stuk te verorberen. Al snel sluit MichelJ aan. Hij toont moe. Wat wil je. Een marathon lopen op donkerharige Roemeense meisjes, elke avond BBQ en Grill, afgeblust met sloten Becks Ice, dat hakt er in. Hij wil nog een keer knallen vanavond maar heeft advies nodig. Onze eigen "WikiNeukia" heeft advies nodig. Hulp is echter in aantocht in de persoon van Pistol Pete.

Pistol Pete, nog nooit heeft een naam mij zo op het verkeerde been gezet. Nog nooit zat ik er zo ver naast met de beeldvorming van een ijsbeer die ik nog nooit ontmoet had. Ik dacht, Pistol pete is een wat lange, slungelige, bleke jongeman. Maar ik sta ineens oog in oog met de reïncarnatie van "Mohammed Ali". Een goed in het vel zittende spraakwaterval. Een verbale centrifuge die blijft praten als de boxer in zijn "Best old days". Maar tegelijkertijd rustig, beschaafd en erudiet. Het "I am the greatest" zul je uit Pistol Pete's mond niet horen. Te hoffelijk, te welgemanierd. Ik kan daar na mijn kennismaking wél aan toevoegen dat "I HAVE the greatest" meer van toepassing is. Ik zal daar verder niet over uitweiden. Pistol Pete geeft wijze adviezen aan zoekende MichelJ. Hij schiet rustig uit de heup een groot aantal namen richting "Gleuvenduwer" waardoor de keuze voor onze "Postman" nog moeilijker wordt. "Once Upon A Time in Living Room." Zo tegen de klok van twaalf stap ik op. Het was weer goed toeven in deze bruisende huiskamer. Op naar de volgende verjaardag.

Last Online
    25 juni 2023 @ 20:52
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Living Room is nog steeds de club to be!
    De mening van Pistol Pete sla ik hoog aan en dat in combinatie met een vrijkaartje ... de weg naar LR was eenvoudig. De laatste keer dat ik er was geweest, is ongeveer 6 maanden geleden schat ik ..
    Bij binnenkomst werd ik enthousiast ontvangen door de thekefrau, die zelfs mijn naam nog wist. Een paar minuten later nog een babbeltje gemaakt met de eigenaar die zijn meisjes aan het coachen was dat ze vooral het contact met de klanten moesten zoeken: goed zo, dacht ik bij mezelf, wat is dit een prima club, ik ben hier al veel te lang niet geweest !

Er zijn wat dingen veranderd, de douche is opnieuw betegeld. De bankjes zijn opnieuw bekleed en ik herkende nauwelijks aanwezige vrouwen.
    Bij binnenkomst om 14.00 uur, reeds meer dan 10 vrouwen aanwezig en dat liep nog behoorlijk op gedurende de dag. In totaliteit zeker 10 Roemeense vrouwen tussen de 18 en 24, waarvan er zeker 8 qua looks in aanmerking kwamen om mee naar de kamer te gaan, 2 meiden vond ik echt bloedmooi/niveautje modellenlook.
    Ik ben met 4 Roemeense meiden, die een beetje fun maakten onderling, gaan babbelen, maar waar ik in LR toch wel erg aan moet wennen is dat er nauwelijks voorspel plaats vindt ... ik durfde het met geen enkele van mijn vriendinnetjes aan :(
    In zijn algemeenheid zijn er een behoorlijk aantal jonge meiden in LR, maar ook voldoende andere leeftijden / smaken / diktes / lengtes / kleurtjes etc Er loopt zelfs een GT-Regina-look-a-like rond, wat heb ik dat toch weer vol respect opgeschreven .. het arme meisje :-(

Gelukkig kwam ik toen Russische Svetlana tegen, een mooi meisje, ze pakte zowaar mijn hand vast (dat is al heel wat in LR) en we kwamen in een gezellig babbeltje terecht.
    Dus ... naar de kamer! Daar aangekomen, ging ze als een lijk op haar rug liggen en MY mocht het werk gaan doen. Ik heb geprobeerd het lijk ietwat op te warmen, hetgeen zowaar lukte waardoor ik ook in de stemming begon te komen, waarna mijn lieftallige Sveta zich echter op haar rug draaide en een kleine massage wilde hebben Ik heb mijn handdoek omgeslagen en ben de kamer afgelopen, haar in verbijstering achterlatend. Misschien leert ze er iets van ..

Vrijwel meteen aansluitend ben ik met Poolse Julia die ik nog uit GT kende (maar in GT heette ze anders) naar de kamer gegaan: een mooie vrouw, totaal niet mijn type, maar ik was er redelijk zeker van dat haar vaardigheden goed zouden zijn en dat klopte. Gewoon, goede degelijke sex, niets bijzonders

Inmiddels waren mijn lekkere Roemeense vriendinnetjes veranderd in bankhangende omaatjes die nauwelijks klanten hadden, ik durfde het nog steeds niet aan .. maar de knipogen en korte babbeltjes waren er niet minder leuk om.
    Iets na 17.00 uur was er barbecue: een goed stukje vlees, met uitermate beperkte salade: goed eetbaar (ik verlangde naar Parksauna maar dat zal ik hier niet opschrijven, want dan begint het op zeuren te lijken ).

Na een tijdje zag ik Bulgaarse Carla zitten. Een leuk meisje, geile kop, die me meteen beetpakte (fysiek contact: geweldig dacht ik!) en 1 minuut later om de sleutel vroeg (alarmbellen!), waarna ik haar uitlegde dat ik het rustig aan wilde doen, hetgeen zij als signaal opvatte om onder mijn handdoek een manuele handeling te gaan uitvoeren, tja ... haar gezicht vond ik geil en ze bevestigde mijn vraag, dat ze goed kuste, naar de kamer!
    Goed kussen bleek geen tongzoenen te zijn en goed pijpen, bleek ook iets heel anders te zijn dan ik in gedachten had. Toen ik haar uitlegde dat ik het allemaal erg slecht vond - en in gedachten alweer buiten de kamer stond - ging ze enorm haar best doen, maar ja ... het bleef dramatisch. Mijn lust voor sex, was al snel volledig verdwenen, dus liet ik haar een massage doen, hetgeen ze graag deed - een echt werkpaardje - maar veel te hard
    Na 5 minuten begon ze zowaar heel zacht te strelen, waar ik fysiek op reageerde, maar ja ... toen was volgens haar toch wel ongeveer de tijd om en ik had toch geen zin in sex meende zij ... Het was eigenlijk uitermate komisch, ZO slecht, maar tegelijkertijd met volle inzet!

Terug in de bar bij mijn lekkere Roemeense vriendinnetjes, miste ik het gezelschap van MiniMe (de slimmerik), het eten van Parksauna, de sfeer van Freude, de wereldsex met Lana, Elena, Zeanette, Ola etc ...
    2 van mijn Roemeense vriendinnetjes gingen inmiddels zonder enig voorspel met een man naar de kamer.
    In de bar sprak ik eventjes met een lekkere Duitse, die mij uitnodigde voor "etwas schones" en ze had het over "gute service", toevallig heb ik net een nieuwe Duitse wasmachine gekocht, dus dat vond ik niet nodig.
    Toen ben ik nog even in de kino gaan kijken, waar ik naast een mooi meisje ging liggen, die nog even bovenop me kwam zitten, maar er was zoveel passiviteit in haar, dat dit me deed besluiten om naar huis te gaan.

De thekefrau van de avondploeg was veel te druk om enige interesse te tonen in mij en dat paste prima bij de totale dag
    Ergens in de winter ga ik nog wel eens terug, voor het bubbelbad enzo.
    Het bubbelbad in LR, als je er van houdt ... absoluut the place to be!
    Laatst gewijzigd door Mauriceyep; 30 juli 2010 om 23:39
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten