ik denk dat willie zich vergist,Anca was er niet.
ik denk dat willie zich vergist,Anca was er niet.
Peinlich, peinlich- da war ich wohl durch die Sonne geblendet
: ich glaube, ich habe Anca mit Vera verwechselt...
![]()
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen!
Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Anca Topic opgeschoond en tot duidelijk is of en waar ze op zal duiken (weer PHG of toch GD?) haar topic naar de oude doos verplaatst.
Mocht ze weer ergens opduiken dan zal haar Topic worden verplaatst naar de club waar ze dan werkzaam is!
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik
In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.
=> PHG(dieses Mal wirklich, ich habe extra Christiane und Earnest gefragt
)
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen!
Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)
helaas heren ze is al weer gevlogen na twee dagen (letterlijk)
Zonder bekende verblijfplaats maar naar de oude doos verplaatst!
n.b. in dit Topic verder alleen reacties als je zeker weet of en waar ze momenteel werkt.
Is terug in PHG !
Vrijdag was ze met een andere ijsbeer aan het praten op het terras aan het Nachtcafe. Had haar eerst niet herkend, er is niet veel licht daar en... ze is wel wat veranderd. Wat wil je.. 5 jaar later. Meer vrouw dan het meisje van toen. Doch toen ze mij aansprak, herkende ik haar stem en.. kon ik haar aanspreken met haar naam. Verder bijpraten is er niet van gekomen, want ik stond net op punt om te vertrekken.
Anca en Onzo terug..... wie had dat ooit durven hopen?![]()
Bedoelen jullie met deze Anca die ook vriendin was van Alexia (drie jaar geleden)
Godeverdomme, nou breekt mijn klomp... Eentje uit mijn top10 allertijden.
Had ik dat eerder geweten en gelezen, dan was ik vandaag als de bliksem naar PHG gevlamd.
Hou ze nog een dikke maand daar en zeg haar dat de Messias dan komt!
Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!
Bosco (11 februari 2014)
Volgens mij zit jij meer te wachten op Anca 2, dus blijf nog maar even in Belgenland. Hoewel....Anca 1 ook zeker de moeite is/was,
Het is inderdaad de Anca van dit topic die weer terug is. Gisteren had ze een dagje vrij maar ze wordt vandaag of morgen weer verwacht.
Is Anca nog gespot in Happy garden ?
Vanavond wieder da. Ze heeft wat aan de lijn gedaan :wink:.
daarna hangen de lellen waarschijnlijk op half zeven......
daarom moeten dikkertjes gewoon lekker vol blijven, afvallen veroorzaakt vaak teveel onherstelbare schade.
Dat gezegd hebbende; Louana zag er geweldig uit vorige week maandag en die is toch echt wel een en ander kwijtgeraakt tussen december en einde maart!![]()
Jansen ( 5 april 2014)
Nog steeds weer terug! Toch wel een heel mooie meid.
The Saint ( 2 mei 2015)
Ik zag haar zojuist in Yinyang.