Jenna (kweet bij God niet meer van waar afkomstig)
Haarkleur/-lengte : Lange lichtbruine haren
Lengte dame : 1m75
Postuur/Cupmaat : Tikkeltje volslang, dikke kont/C-cup
Nationaliteit/Taal : ???/Duits en ook aardig mondje Nederlands (vooral vuilbekkerij)
Leeftijd : vooraan in de 30
Tatoeages/Piercings : /
Service: TZ, PZC, NMC, FT, 69, PSE
Voordelen: Zo pervers als de pest
Nadelen: niet meteen een beautyqueen
Tijdsduur : half uur
Prijs : 50€
Lang geleden was ik nog al eens met haar op de kamer geweest… In YY of ook in LR als ik me niet vergis. Ze had hier een staartje, maar ik kan het niet meer vinden. Ze heeft pas 3 maanden in Oostenrijk haar boterham verdient, misschien is haar pasport ook naar daar gezet. Maar goed, heren mods… Knip en plak maar een beetje!
Bij haar weet je op voorhand wat je krijgt… En dat is dan ook de reden, waarom ze met haar vuile praatjes niet veel gaatjes moest vullen en ik ogenblikkelijk met haar naar de kelder vertrok.
Ze is behoorlijk kinky en is niet snel vies. Kan zalig pijpen met haar slijmerige tong en het neuken zelf is een eind boven het gemiddelde. De apotheose van ons half uur was toen ik het condoom vol geknald had, zij deze ontdeed van mijn zwaar gehavende lul en het warme zaad in haar vuile muil liet lopen. Dat was zo’n geil zicht dat ik onmiddellijk terug geil werd en niet veel later met een andere dame ging stengelen.
Van tijd tot tijd moet je gewoon eens met haar meegaan. Niet als optic fuck, maar simpelweg om eens lekker vettig te wezen. In Oostenrijk is ze er zeker niet op achteruit gegaan.