Samen met Balkan-Bull naar VV geweest. Nog lekker even stengelen alvorens terug naar de hel te keren. Het was een reunie met Balkan-Bull.
Normaal zou mijn ex-lief naar YY verhuizen, maar het pokkenwijf moest zo nodig toch weer opduiken. Ja, u leest het goed... SFL heeft zijn mening herzien en zal het hele verhaal nog wel eens op het forum uitsmeren... De trut heeft het helemaal verkloot.
Gelukkig was Flora er weer om te bemiddelen, ware het niet dat beide dames bijna aan het knokken waren. Ik wou niet weer zo'n rel als enkele weken terug in LR en dus zonderde ik me af en negeerde haar volledig.
Balkan-Bull ging met Flora de kamer op. Balkan-gespuis onder elkaar . Hij was achteraf best tevreden van zijn bulldog! Ik had afgesproken met Claudia en het werd best eens tijd dat we eindelijk eens een kamergang konden maken.
Door de stress en de ellende met mijn ex... Stond mijn hoofd er echt niet naar en had ik problemen om een stijve te krijgen. Maar Claudia is een heel lief meisje en toonde veel begrip. Ze heeft me heel zachtjes in de watten gelegd en veel geduld met mij gehad.
Uiteindelijk lukte het me toch, maar daarvoor bracht ze SFL iets nieuws bij. Wegens tijdgebrek ga ik dat nu niet toelichten, maar ik zal het later onder haar draadje nog wel eens aanvullen.
In ieder geval was ze een toppertje... De ultieme GFE, lekker neuken en verbluffende massages. Ze is niet alleen aardig en lief... Ik vind haar best wel mooi ondanks haar kleine fijne gestalte. Ze heeft leuke naturelle tietjes, een kleinde doch stevige kont... En een knappe snuit met lieve ogen!
Claudia was super en zij zal spoedig in mijn top3 van 2010 belanden.
Wie had dat ooit gedacht van SFL? Een Roemeense zonder hoektandjes nog wel!
Claudia, you are the best of all my favourite clubs!
Take care and I see you again in september.