Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
    Last Online
    Vandaag @ 11:19
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard Lerares VS die jongen pijpte komt er goed vanaf

Bron : Fok.nl / HLN.be

De 29-jarige onderwijzeres Cameo Patch uit de Amerikaanse staat Utah hoeft niet de cel in, ondanks het feit dat ze een minderjarige (17-jarige) student oraal tot een seksueel hoogtepunt had gebracht. Opmerkelijk genoeg liet de rechter weten dat als het omgekeerde het geval was geweest - een 29-jarige leraar die een 17-jarige jongedame zou hebben gebeft - hij anders had moeten oordelen.

Patch werd veroordeeld tot 3 jaar voorwaardelijk, een psycho-seksueel onderzoek en een boete van 2.000 dollar. De vrouw zei tegen de rechter: ''Ik weet dat ik een fout begaan heb. Dit is niet de manier waarop ik mijn drie kinderen wil opvoeden. Ik beloof dat het me nooit meer zal overkomen''. Alles wijst er wel op dat de seksuele handelingen met wederzijdse toestemming gebeurden.

De lerares en de minderjarige jongen onmoetten elkaar in een restaurant. Ze wisselden telefoonnummers uit en spraken later op de avond opnieuw af. Op dat moment hebben de strafbare feiten zich voorgedaan, maar verder dan orale seks zijn ze niet gegaan.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Rotes Gesicht Dubbele moraal

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Opmerkelijk genoeg liet de rechter weten dat als het omgekeerde het geval was geweest - een 29-jarige leraar die een 17-jarige jongedame zou hebben gebeft - hij anders had moeten oordelen.
    Alweer 'n voorbeeld van de dubbele moraal die de westerse samenleving hanteert.
    Als leraar vlieg je eruit, de cel in. Als lerares kan je goeddeels je gang gaan :o.
    Founding Member

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Ja maar om je nou door je leraar te laten pijpen gaat me toch iets te ver, dus ook ik zou voor de lerares kiezen, of heb jij een andere voorkeur :teuflisch :teuflisch .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    Alweer 'n voorbeeld van de dubbele moraal die de westerse samenleving hanteert.
    Als leraar vlieg je eruit, de cel in. Als lerares kan je goeddeels je gang gaan :o.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten