Waar haal je die avatars?
Ik zou er ook een leuke willen opplaatsen
Waar haal je die avatars?
Ik zou er ook een leuke willen opplaatsen
Sorry, was te vroeg, reeds gelukt....Oorspronkelijk geplaatst door infas
Leden die problemen hebben met hun avatar kunnen nu dus terecht bij Infas
W2
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
INFoAvatarS betekent zijn nick ook :DOorspronkelijk geplaatst door Willem2
J'aime deux choses:
Toi et la rose.
La rose pour un jour,
mais toi pour toujours.
---------------------
Omnia vincit amor
Hierbij een beetje aansluitend, wat de avatars der leden op het ijsberenforum betreft, vind ik dat er de laatste tijd enkele zeer originele en zeer leuke bijgekomen zijn.
Voor diegenen die toch nog inspiratie willen opdoen, heb ik hier nog een site, die de meeste van jullie misschien wel al kennen, doch die ik toch nog de moeite waard vond te vermelden.
http://www.vanw.nl.nu/
Anvers
Laatst gewijzigd door Willem2; 5 december 2005 om 01:50
bedankt.
Wij hebben geen eigene avatars. Reden:
1.) Copyright (zeeer belangrijk)
2.) Jouwe inspiratie
n. :wink:
Hoe krijg ik deze Babbel klein.
En anders wil ik wel wat huppelends hebben
Babbel
gewoon doet dit de software, maar vb 3.50 heeft ook wat kleine voutjes.
Gewoon gaat dat kleiner maken aan het beste met adobe Photoshop
cu8 n. :wink:
Uw foto heeft een formaat van 274 x 450 pixels; (grootte 36.1 KB).Oorspronkelijk geplaatst door Babbel
U zou deze foto ook kunnen verkleinen door naar de website www.fotoverkleinen.nl te gaan, Uw hogervermelde foto in te brengen en deze op formaat van bvb 100 x 100 pixels in te stellen; dit gebeurt onmiddellijk op deze website en is volledig gratis!
Ik heb het even voor U uitgeprobeerd en is gelukt.
groeten,
Anvers
.
Kreeg een mailtje van Freddy_K
Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K
Lijkt me wel handig voor anderen.
Groeten Willem2 :wink:
Oftewel PAINT kan dat ook. En voor de echte noob ACdSEE. (Trail versie)
Zo eenvoudig is een Babbeltje niet klein te krijgen
Babbel
Ah neen Babbeltje,Oorspronkelijk geplaatst door Babbel
Dat denk je maar, hoe GROOT je ook bent, we krijgen je klein met
www.fotoverkleinen.nl
(lol) :p :p :p
Anvers
Ik zie bij diverse ijsberen een bewegende avatar. Hoe krijg je deze geuploaded?
Mij lukt het niet, wanneer ik een bewegende avatar (gewoon op mijn pc te zijn) upload, dan is na het uploaden de beweging eruit (statisch plaatje).
BR, Sonny
Met behulp van de werkbalk kan je een plaatje in je bericht toevoegen. Je moet dat een url opgegeven. Hoe kan je een plaatje van de lokale schijf op de zeflde wijze in je bericht zetten?(dus niet als attachement).
BR, Sonny
Loopt ie met zijn enorme L.L rond die Sonny is die nog niet tevreden :D .Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
Je kan het beste via de site waar je deze emoticon/avatar gevonden hebt linken. Lukt dat niet dan moet je het via een imagehoster doen. Zie foto's bij Natasa .
Groeten Willem2 :wink:
PS Lukt het niet dan doe ik het wel
Dat is 't m juist, deze enorme L.L loopt echt, alleen niet op deze site.Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
Bedankt, ik ga proberen.
BR, Sonny:wink: :wink:
Dat gaat alleen bij avatars, niet bij pics in een berichtje. Werp dat pic op een server (imageserver) en dan linkt je.Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
cu neukie :wink:
Nu loopt ie wel - vanaf mijn eigen PC ... No problem, graag gedaan!Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
*..._______
*./________\
./OO__V__OO\
|=_-_____-_=|
I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
B'dum tsch ®
Oorspronkelijk geplaatst door Befke
Befke, Bedankt
BR, Sonny:wink:
Oorspronkelijk geplaatst door Gustomass
Gustomass lees deze topicnog eens door en je zal terugvinden waarom er geen beschikbare avatars bij het ijsberenforum zijn
Indien je hulp nodig hebt dan zijn er altijd wel leden die jou een handje willen helpen aan een leuk plaatje
Gr Willem2 :wink:
Kijkt op het copyright!! Dit is een zeer duidelijke waarschuwing. Op een van mijn veele websites was een picje met een copyright drop. Dit zonder mijn weten. Eigenaar is een pic-agencie. Ik had laatste week een briefje van een duitse advocaat gekregen. Dat briefje was geen goedkoop. Meer dan een kilo Eus SHIT!
Oke, elke dag een biertje weiniger.....Aan de club-bezoeken spar ik niet.
Bij een recent bezoek aan de FKK Oase heb ik geconstateerd dat de dame op mijn avatar haar haarkleur heeft veranderd in zwart. Hoe kunnen we dit eventueel aanpassen ? Is daar een forum-update voor nodig of hoe werkt dat :green_smi:green_smi
Grtz,
Forza, IJsbeer van de blonde () prinsesjes