Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 73
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    25 januari 2025 @ 09:48
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Pfeil Geile Tijden, Augustus 2010

Een volk dat zijn geschiedenis niet kent is zijn toekomst niet waard. Kun je een recensie filosofischer beginnen?
    Nu vind ik het helemaal niet erg dat KinkyBull een feestje organiseert en ik vind het ook niet erg dat er een grote groep ijsberen op dat feestje afkomt. Het kan nog net door de beugel dat op het forum een topic verschijnt om KinkyBull te feliciteren, maar wordt het belangrijkste niet vergeten?………………………………………… Nu ik dit zo schrijf zullen vele ijsberen al wat vermoeden. Ja, het klopt, het is nu een jaar……………………………………..

Vanwege die teleurstelling besloot ik niet rechtstreeks naar LR te rijden, maar eerst naar GT, waar ik om 13.00u aan kwam. Zoals het was te verwachten was er best nog wat parkeerplaats. Snel parkeerde ik mijn auto en wilde ik in gezwinde draf naar GT rennen. Ik merkte echter dat ik mijn trouwring nog om had. Nu maak ik er geen geheim van dat ik ben getrouwd, maar om de een of andere reden doe ik hem altijd wel uit. Ik draaide de ring van mijn daarvoor gegijzelde vinger en ik wilde hem (de ring wel te verstaan) in een tasje doen. Wat routine had moet zijn liep geheel uit de hand. Onhandig liet ik de ring op de grond vallen, die vervolgens onder mijn auto rolde. Lichte paniek maakte zich meester van mij. Op mijn knieeen kroop ik over de parkeerplaats bij de bouwmarkt om mijn ring te bemachtigen. Ik zag al helemaal voor mij dat de ring in een putje was gerold. Hoe zou ik dat kunnen uitleggen? Het waren echter onterechte zorgen, want al snel had ik mijn ring weer terug. Voorzichtig borg ik de ring weer op en ging nu echt in volle vaart richting GT. De ons zo bekende handelingen werkte ik routinematig af en voor ik het wist stond met natte haartjes in de barruimte. De barruimte oogde rustig: weinig mannen en vrouwen en de dames liepen vooral nog met wat bordjes eten rond. Ik kreeg een beetje het gevoel dat hoort bij het ochtendgloren op een zonnige camping waar iedereen rustig op gang komt. Wie ik in GT op gang zag komen waren: Kitty (dld), Lulu, Claudia, Elisa, Mona, Ramona, Daniela, Ashley, Lisa, Sandra, Magdalena, Eleni, Milou, Adella, Aisha, Moni, Doro, Kelly, Gulcan, Olga, Sandy, Soraya, Giselle, Laura, Carolina, Veronica, Roxanna, Jacky, Silvana en Jana. Dat lijkt niet veel en zoals gezegd het waren er ook niet veel.

Ik pakte op het buffert een broodje en ik liep naar de bar, waar zonder dat ik iets had besteld al een kop cappuccino werd klaar gezet. Met mijn bord en kopje liep ik naar buiten om op een ligbankje te gaan liggen. Ik passeerde 2 ijsberen die zich vermaakten met Lulu en Laura. Lulu zat op een liggende ijsbeer te wippen, waarbij ze met haar handen haar imposante borsten vasthield en krijste dat ze “horney” was. Met dat uitzicht werd ik het een stukje minder. Haar dikke tieten zwiepten op en neer. Ik zette mij op een ligbankje en wilde net een hap zetten toen ik de tenen van een ijsbeer zag. De lust tot eten verging mij gelijk en ik keek omhoog om in het lachende gezicht van DeSouza te kijken. Ik schudde hem de hand en ik vroeg hem het hemd van zijn lijf. Met zijn GT-kennis kun je altijd wat. Hij noemde een hele reeks namen op welke het geluk van zijn fysieke kunsten hadden mogen proeven. Terwijl wij zo zaten te praten passeerden 2 bevallige meisjes. Eentje daarvan luistert naar de naam Kitty en komt uit Duitsland. Buiten haar mooie slanke lichaam valt de piercing/ring door haar lip erg op. Zonder iets van of over Kitty te weten, stond deze verschijning hoop op mijn lijstje. Alsof ze dat wist kwam ze bij ons zitten en tot mijn verbazing nodigde ze mij uit voor een kamerbezoek. Ik was echter nog niet klaar met eten en praten. Kitty had niet de behoefte nog veel langer bij ons te blijven en voegde zich weer bij haar vriendin die iets verderop was gaan zitten.
    Ik deelde mijn interesse in Kitty met DeSouza, die aangaf dat hij weinig hoge verwachtingen bij haar had. Zou ik naar de kenner luisteren? Of zou ik de nieuwste trend volgen en op ontdekkingsreis gaan?

Na een tijdje van gedachten te hebben gewisseld met DeSouza besloten wij weer naar binnen te gaan. We liepen naar de ingang en vanuit de donkere gang zagen wij een gestalte aan komen. Ik kon niet zien wie dat was en ik sloeg er eerlijk gezegd ook geen acht op, tot de man in kwestie riep: “El matadorrrrrrr” . Lachend gaf ik Raul7 de hand en sloeg hem op de schouder. Met zijn drieeen liepen wij verder waarbij Raul7 nog even werd opgehouden door enkele Franstaligen. DeSouza en ik leunden tegen de bar en de thekefrau vroeg wat wij wilden drinken. Ik hoefde even niets, maar hoorde de bardame zeggen: “Gut, es ist schon zwei uhr…..” Verbaasd keek ik DeSouza aan en wat bleek? In GT wordt blijkbaar pas na 14.00u alcohol geschonken. DeSouza maakte van die gelegenheid gebruik. Ondertussen was ook Raul7 weer bij ons komen te staan. Ik werd echter afgeleid voor Claudia die op mij afliep en vroeg: “Jetzt will ich eine balle von dir” “Die grosse (en ik wreef eens over mijn geslachtsdeel) oder die kleine (en ik pakte mijn blikje met pepermuntballetjes)?” Claudia graaide in mijn blikje en pakte ook mijn piemel vast: “Ich will jetzt die kleine. Die grosse will ich spater” en ze stak lachend haar tongetje uit. Ik haalde mijn schouder op toen ik DeSouza zag kijken. Ik kon echter niet reageren want ondertussen was Carolina uit Polen de barruimte binnen gekomen. Ze besteedde geen aandacht aan mij en begon met een vriendinnetje te praten. Uiteraard irriteerde mij dat gebrek aan aandacht. Ik stond met mijn handen in mijn zij en gebaarde Carolina te komen. Dat deed ze gedwee. Ik begon in het Duits mijn beklag te doen, maar Carolina onderbrak mij: “Please repeat in English” en ik begon opnieuw in het Engels. Verbolgen vertelde ik haar dat ze haar belofte had gebroken. “Promise?” vroeg ze verbaasd. DeSouza zuchtte eens. Ik knikte van “ja”: “Yes, your promise” Ik vertelde haar dat wij hadden afgesproken dat als ze mij zag, ze mij in de openbare ruimte zou bespringen. Ze zou mij omhelzen en zoenen en hard gillen. Ja, vooral heel hard gillen en voor de zekerheid deed ik dat ook voor. DeSouza zuchtte nog eens dieper. Niet begrijpend keek Carolina mij aan en dus vervolgde ik mijn relaas: “If you do that the girls think I have a lot of money and the men think I must be very good on the room. Some sort of fuck-superman.” Terwijl ik dat zei knikte ik met mijn hoofd op en neer in de “ja”-vorm. Carolina schoot in de schaterlach. Voor de zekerheid pakte ik haar op en knuffelde haar wild, wat nog meer schaterlach opleverde. DeSouza zuchtte nog eens dieper. Dat schaterlachen klinkt wel leuk, maar Carolina schiet altijd in de schaterlach. Nu zal ik natuurlijk nooit toegeven dat ik geen gevoel voor humor heb, maar Carolina overdrijft wel. In het begin was het wel leuk en klonk het nog oprecht, maar telkens als ik iets grappig probeer te zeggen schiet ze in de schaterlach. Ze acteert beter in het lachen dan in het faken van orgasmes. Dit alles leek Raul7 geheel te ontgaan. Wat Raul7 niet was ontgaan van Duitse Kitty. Raul7 wilde Duitse Kitty wel eens testen. “He, niet voor kruipen. Ik was eerst” dacht ik.
    Raul7 reageerde echter niet snel. De laatste 14 dagen waren er minimaal 7 FKK-bezoekjes geweest, waarvan de recente maandag en dinsdag. In dinsdag was Raul7 nog in GT geweest.

Omdat ik van plan nog naar LR te gaan, moest ik wel op tijd toeslaan. Ik liep eens een rondje. Kitty klampte mij aan en vroeg of het niet eens tijd was voor “spass”. Tijdens dat rondje nam ik een kijkje in de kino waar een ijsbeer aan het slapen was. Ik kwam uit de kino en liep haast tegen Jana aan die met een ijsbeer naar binnen kan. Ik pakte haar teder beet. “Vorsicht” zei ik “dass ist kein guter platz fur ein netter madchen” Ik deed mijn hand voor haar ogen en ik begeleide de giechelende Jana de kino in. Daarna nam de robuuste ijsbeer het over. “Poeh” dacht ik “laat mij maar het moeilijke werk doen” Ik kwam weer de barruimte in en zag Kitty zitten. Ik kreeg ineens een opleving van geilheid en besprong haar. Giechelend vroeg ze: “Vorsicht ich habe kopfschmertze” Lachend knuffelde ik haar: “du muss die schwester meiner frau sein” In de zinnen die daarna volgden zal ik vast de woorden “schlussel” en “zimmer” hebben gebruikt, want niet lang daarna was ik in een tuinhuisje het laken goed op het bed aan het leggen. Op onze weg naar het allerlaatste tuinhuisje passeerde wij een tuinhuisje waar 3 meisjes met 3 mannen druk bezig waren. Er werd gepijpt, geneukt en gekreund. Ik wilde een kijkje nemen, maar Kitty trok mij weg: “du hast mir” zei ze.

https://www.ijsberenforum.com/forum/...97&postcount=1

Samen met Kitty liep ik weer richting het hoofdgebouw. In de tuin zag ik Daniela uit Brazilie staan. Met haar had ik eigenlijk wel graag nog een beetje gerollenbold. Nu zou het er niet meer van kunnen komen.
    Ik rekende met Kitty af en nestelde mij nog even bij DeSouza en Raul7. Ik gaf aan dat DeSouza iets te voorbarig was met zijn inschatting, maar dat Kitty ook niet een toppertje voor mij gaat worden. Ik kondigde de heren aan dat ik snel zou vertrekken en enige opluchting werd merkbaar. Wij gingen nog even buiten staan waar het lekker weer was. Daniela die ik zojuist nog op het terras zag staan was in geen velden of wegen meer zien. Waarschijnlijk naar de kamer vertrokken. Na ons drankje wilde ik weer naar binnen lopen en zag in de bank naast de deur Salitos zitten. Salitos was in een prettig gesprek met een dame. Ik gaf hem een tik tegen zijn schouder en verschrikt keek hij mij aan: “Ik had je helemaal niet zien aankomen” zei hij “maar ach…..jullie goden kunnen ook ineens voor je staan” Ik liep naar binnen en beklaagde mij bij DeSouza dat ik Daniela niet meer zag. Ik zou voor ik naar LR zou gaan nog graag even met haar bij kletsen over haar vakantie en andere zaken. “die altijd zo chagrijnig kijkt?” vroeg DeSouza. Ik antwoordde echter niet meer, want daar stapte Daniela al weer binnen. Ik stapte op haar af en een brede glimlach was mijn deel. Ze gaf mij een zoen en wilde weten of ik al lang binnen was. Ik kon iet direct antwoord geven, want mijn aandacht werd afgeleid door haar mooie gebruinde huid. Ik vertelde haar dat ik al weer weg ging omdat ik er om 13.00u was gekomen. Ze geloofde er niets van, want zij was ook al die tijd in GT. Daar geloofde ik weer niets van. “Ja, ja” zei ze “im keller” Ik sperde mijn ogen: “ahah ein horrokeller in GT.” En ik liet mij tegen de muur aan vallen en probeerde te laten overkomen alsof ik werd geketend. Lachend trok Daniela mij naar haar toe: “das sist nichts fur dich. Du bist lieb” Ze geloofde nog steeds niet dat ik al enkele uren in GT zat. Daarom riep ik naar Raul7 hoe lang ik al in GT was. Waarschijnlijk begreep Raul7 niet wat ik vroeg en hij wuifde alleen maar terug waarbij hij 4 vingers opstak. Dat was voor Daniela het bewijs dat ik om 16.00u was binnen gekomen. Ik probeerde haar uit te leggen dat het pas 15.55u was. “Du bist fremd gegangen” bromde ze ineens. Ik probeerde er omheen te praten, maar ik moest het wel toegeven. Daniela begon te lachen en fluisterde: “Hihihi Hast du jetzt tonge schmertze?” Dat klopte eigenlijk wel een beetje.
    Helaas moest ik afscheid nemen van deze heerlijke Braziliaanse en ook van de aanzienlijk minder heerlijke Raul7, DeSouza en Salitos. Bij mijn afscheid raakte ik nog even in gesprek met Ashley, Kitty en haar vriendinnetje. Het vriendinnetje wilde ook wel met mij naar de kamer, want ze had vele goede dingen over mij gehoord. Ja, ja, mijn fooi aan Kitty was inderdaad aanzienlijk. Nog een laatste keer zoende ik Daniela en vertrok. Ik keek nog eenmaal achterom en zag een niet echt drukke barruimte. De vakantietijd is begonnen.

Snel kleedde ik mij om en liep naar buiten, waar ineens enkele smsjes op mijn telefoon verschenen. Eentje was van MichelJ die mij vroeg vrouwen mee te nemen. Even overwoog ik nog om te draaien, maar dat deed ik uiteindelijk niet. Ik stapte in mijn auto en probeerde snel weg te rijden. Ik werd echter tegen gehouden door een paniekerige bewaker: “du bist deine mundharmonika vergessen” riep hij, wijzend naar de lucht. Lachend stelde ik hem gerust: “nein, dass soll fur spater sein” Ik stak mijn duim op en reed naar LR waar het vervolg van deze dag op mij zou wachten……………………………………………………………

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard Golden Time op 31 juli 2010

Ik had al een tijdje niet meer geschreven. Dus ik dacht dat het maar weer eens tijd werd voor een bericht. Ik was op 31 juli in Golden Time. Het was een mooie dag: 25 graden, zonnig en bewolkt.

Eenmaal aangekomen heb ik gedoucht, mijn mond gespoeld met mondwater en mijn haren gekamt. Nou ja, haren? Ik word langzamerhand steeds kaler. Daarna heb ik mezelf nog bespoten met Acqua di Qio. Schoon en wel heb ik daarna een cola besteld bij de bar en enige tijd buiten gezeten in de tuin. Het was goed weer en niet te druk, maar er waren gelukkig wel genoeg mooie vrouwen.

Tegen 18:00 uur heb ik me dan de barbecue laten welgevallen. Er waren verschillende soorten groenten en vlees. Vooral de steak was erg lekker. Aangesterkt door het eten was ik klaar om op de kamer te gaan. Ik had Lorena gevraagd of ze tijd had en heb daarop een mooie tijd met haar gehad op de kamer. Daarna een sauna genomen en gedoucht.

Dan weer een cola besteld en een beetje rondgelopen. Bij de bar had ik Nani getroffen. Ik was al vaker met haar op de kamer en dit was goed bevallen. Ze heeft een tweelingzus die 100% op haar lijkt. Ik kan het verschil in ieder geval niet zien. Ik moet altijd goed kijken. Nani heeft een klein moedervlekje tussen haar ogen.

Dan liep de avond helaas al weer op zijn eind. Het was 1 uur en tijd om naar huis te gaan. Ik kom zeker weer.

Bergm550

Last Online
    18 augustus 2015 @ 10:40
    Discussies
    20
    Thanks
    6

Standaard

Ben net terug van Golden Time.
    Ik zal morgen een klein verslagje
    maken hoe ik het heb ervaren.

Last Online
    2 oktober 2020 @ 18:24
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Reden Last Saturday in GT : Quite good

Were in GT

Saturday, 31st July 2010 :

67 named women (17 new ones) : Adella (.ro), Alexa (.de), Alexandra (.pl - New Blonde, 31 yo, 1.7 m, plump, cup D, with glasses), Alexia (.hu), Alice (.de), Alina (Macedonia), Angelina (.pl), Anna (.ro), Asya or Aisha (.tr - New black hair, 21 yo, 1.60 m, slim, cup AB), Carla (.ro), Carmen (.ro), Caro/Carolin (.de), Casey (Ghana), Cindy (.ro - New brown hair, 22-25 yo, 1.60 m, slim, cup A), Coco (.de - New Blonde, 25 yo, 1.75 m, slim), Dani(ana) (.bg), Denisa (.ro), Desi (.hu - New brown hair, 22 yo, 1.75 m, slim, cup B), Diana (.ru - New in GT, short black hair, 22-25 yo, 1.65 m, slim, from LR), Djamila (Marocco), Djuna/Gyna (Thailand), Edith (.ro), Eleni (Greece - New long black hair, 22-25 yo, 1.65 m, norm., cup B, from VV), Fee (.de - New in GT, long black hair, 21 yo, 1.70 m, slim, Cup B, from LR), Franceska/Jenny (.de), Francis (.de), Gala (.bg - New black hair, 22-25 yo, 1.65 m, norm., cup BC), Gina (.de), Gloria (.bg), Hani (.ro), Isa (.de), Jacky (.de), Jacky/Chucky (Brazil), Jana (.pl), Janet (.ru), Jenny (.ru), Kelly (.de - New Blonde, 30-33 yo, 1.75 m, slim, cup E), Kim (Thailand), Kitty (.de - New Blonde, 22-25 yo, 1.65 m, slim, cup AB), Laura (.ro), Lilia (Ukraine), Lin (China), Lisa (.de), Lorena/Kathrin (.ro), Magda (.pl), Maggy (China), Marta (.pl), Maxi (.ro - New in GT, brown hair, 22-25 yo, 1.65 m, slim, cup A, from VV), May-Lin (Thailand), Mélanie (.de), Mikaela/Ramona (.ro), Moni (.ro), Nancy/Shelly/Leslie (Iran), Nani (.ro), Nicole/Michelle (.pl), Nina (.ro - New short black hair, 22-25 yo, 1.70 m, slim, cup A, with glasses, from LR), Parisa (Latvia - New Blonde, 18-21 yo, 1.75 m, slim, cup AB), Paula/Gabriella/Leyla (.ro), Sabrina/Carolina (.hu), Samantha (Latvia), Samira (Lithuania - New Blonde, 22-25 yo, 1.65 m, norm., cup CD), Selena (.de - New Blonde, 22-25 yo, 1.70 m, plump, cup D), Sharifa/Cherie/Elayla (Egypt), Silvana (Italy), Sofia (Asian), Tina/Xenia(VV) (Latvia - New red hair, 20 yo, 1.60 m, slim, cup C), Victoria (.bg),

and 7 unknown women (6 new ones).

New = new since last report 22nd May 2010

.bg = Bulgaria
    .cz = Czechia
    .de = Germany
    .hr = Croatia
    .hu = Hungary
    .kz = Kazakhstan
    .nl = Netherlands
    .pl = Poland
    .ro = Romania
    .ru = Russia
    .tr = Turkey

Last Online
    15 oktober 2013 @ 09:23
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Standaard

Kan iemand me zeggen of Milana er op dit moment is of op vakantie aangezien ik haar niet in bovenstaand lijstje vind?
    GFE

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Milana werkt sinds 2 weken in LR onder de naam Svetlana

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Milana werkt sinds 2 weken in LR onder de naam Svetlana
    Tijd om eens een andere club te bezoeken dan
    GFE

Last Online
    11 januari 2025 @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mennen2010 Bekijk bericht
    Tijd om eens een andere club te bezoeken dan
    Inderdaad, om Milana te ontwijken dus niet naar LR

Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

Last Online
    16 januari 2025 @ 09:56
    Discussies
    22
    Thanks
    180

Standaard

Voorbij Remunj werd het een spelletje. Wit-rode en geel-zwarte nummerplaten spotten. Even kijken: een heer (of twee) alleen? Zou ie/zouden ze richting Brüggen fahren?
    En ja hoor, twee stuks bleven voor me rijden, doorheen een rustig dorpje, tot de afslag links. Een doodlopend, volgeparkeerd straatje. Ik twijfelde even, maar toen ook de NL voor mij het Baumarktgelände opreed voelde ik me safe. Een Nederlander zou zich nooit klem laten zetten. Ik was immers van plan tot ’s avonds laat te blijven… En ik hoopte maar dat ik dan niet geblokkeerd zou staan, gedoemd te overnachten op een troosteloze parkeerplaats.

Het voelde even spannend aan, na een aantal negatieve berichtjes op IJbf. Zou ik wel binnen mogen? Grijs, onopvallend, een dagje ouder…
    Gelukkig., ik werd goed bevonden. Een klik, en het metalen hek ging open. Even voorheen had een kleerkast me al vriendelijk toegeknikt.

Erstes Mal?

Nee hoor, ik kom dagelijks op IJbf. Ik wist wat me te wachten stond. Een paar minuten later was ik een doorweekte, doorgewinterde ijsbeer.

Dames zat. In alle staten van ontkleding. Ik kon en kan er nu nog geen namen op plakken. Wellicht moet ik een volgende keer een paar beren aanspreken op het meetingpoint. Info is wel belangrijk in zo'n fabriek.

Nu moest ik afgaan op mijn intuïtie. En die vertelde me dat ik even moest relaxen. Even naar de bar dus. Een Warsteiner. Hollands rioolwater drink ik liever niet. Ik positioneerde me op een vrij krukje. Een paar meter verder zaten een tiental dames. Soms in lingerie. Soms enkel in een slipje.

Ik weet niet wat ik het leukst vond. De dames zonder hadden meestal een boob job gehad. Soms wel opwindend, maar ik kick nu eenmaal meer op naturelle prachtdames. Maar even goed was het een opwindend zicht. De drank, de barbecue, de visuele prikkels, de sauna... Het leek me wel 50 euro entree waard.

Ik besloot een rondje te lopen. Ik herkende de valkuilen. De omgeving van de Kino was het gevaarlijkst. Gewoon ff tegen de wand leunen volstond om vol bij je ballen gegrepen te worden. Eerlijk gezegd leidde dat, zeker in de beginfase van mijn bezoek tot bepaalde reacties, hetgeen de betrokken dames beschouwden als een signaal dat de buit binnen was.
    Jammer genoeg (voor mij – en voor hen) was ik op zoek naar iets anders (lees: iemand anders).
    Het voelde wel een beetje klote aan. ‘Vielleicht später’. En hun ogenblikkelijke desinteresse drukte me meteen met mijn neus op de werkelijkheid. Entweder 50 Euro, oder sod off.

Gelukkig waren er regelmatig banken vrij in de barruimte. Van daaruit was het mogelijk de dames te observeren. Eentje viel me heel fel op. Sabrina, een zwartharige lacherige Hongaars/Roemeense. Haar spontaneïteit, en haar vrolijkheid deden het hem.
    Ik vind het moeilijk om details te geven. Ze is mooi, prachtige (hoewel sili) borsten, slank, lief, gewillig. Ze pijpte me heerlijk. Voor mij had het nog wat zachter gemogen, maar ik heb haar niet aangestuurd, mijn fout dus als het iemand moet aangewreven worden.
    Ik ben doggystyle in haar klaargekomen, neerkijkend op een stel prachtige billen.
    Voor herhaling vatbaar – vaker dan ik me financieel kan veroorloven...
    I drown by the flood of your beauty.

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Inderdaad, om Milana te ontwijken dus niet naar LR
    GFE

Last Online
    26 december 2024 @ 23:52
    Discussies
    17
    Thanks
    54

Standaard

Nach fast einem Jahr auch mal wieder da gewesen. Es war wie immer, wenn man das GT kennt:

PRO:
    - bemühtes Personal (Saubermachen, Theke usw.)
    - optisch ordentliche Frauen
    - gutes Essen, Getränke auch sehr reichhaltig wie immer
    - herrlicher Garten für den Sommer
    - sauber

CONTRA:
    - Hektik im Laden, Zeitdruck bei den Mädels
    - verqualmter Barraum, wobei das im Winter schlimmer ist
    - kiffende Gäste im Garten

Habe noch allerhand Damen wiedererkannt, denke mindestens die Hälfte war mir geläufig.

flens

Last Online
    Gisteren @ 11:18
    Discussies
    237
    Thanks
    13.571

Standaard Eerste week augustus, Golden Time

Afgelopen week een paar keer "Golden Time" en ik vat de ervaringen maar effe samen in een bericht.

Het is weer zo'n avond dat het moeilijk kiezen wordt. Niet alleen voor mij. Links de bankhangende heren die verveeld en besluiteloos het eelt van de voethoeven (en het scrotum) liggen te schrapen. Lekker, vooral als je weet dat het pizzamoment er weer aankomt. Rechts de krukzittende dames die hun borsten handmatig nog wat proberen op te rekken van A naar B (cup) om ons tot een kamergang te verleiden. Ik bewandel rustig en evenwichtig het middenpad. De tijd dat ik bij de gokkasten, direct rechts, al geen "Nee" meer kan zeggen ligt ver achter me.

Tegenwoordig slaag ik er in om helemaal tot de bar te geraken, een glas water te bestellen en door te lopen tot de tuin van "Golden Time" zonder ten prooi te vallen aan de aanzuigende werking en de lokkende blikken van de dames. Zelfs hier en daar een praatje maken met de dames, een knipoog of een goedkeurende knik behoort tot de mogelijkheden. Het gegrabbel onder de handdoek en het getrek aan de badjas was een paar jaar geleden een garantie voor een kamergang. Hulpeloos maar meer ook uit beleefdheid liet ik me meevoeren naar een van de tuinhuisjes. Daar werd ik dan vakkundig en snel van mijn papdrang én geld af geholpen. Nu beschouw ik dat gegrabbel als een opwarmertje zonder directe gevolgen. Na ja, het enige directe gevolg is soms een ongemakkelijke erectie in de volle barruimte.

Woensdagavond is het verdraaid moeilijk kiezen en al helemaal omdat ik met een echte connaisseur aan de bar zit te praten. Ik heb het natuurlijk over "de souza". Terwijl mijn ogen tijd te kort komen om al het moois te aanschouwen is het volgens "de souza" maar een gemiddeld avondje. "Ik zie maar één hoogstens twee dames die mijn goedkeuring kunnen wegdragen", spreekt hij achteloos en zonder ook maar één greintje twijfel. In rap tempo scant hij de omgeving en geeft mij "Do and Don't" instructies m.b.t. de dames. Telkens als ik een suggestie doe, wuift hij die suggestie weer weg. "Niet doen, te chagrijnig op de kamer." Of: "Leuke dame, matige service." Al mijn mogelijke opties worden vakkundig onder het tapijt geveegd. De laatste tijd voel ik me een doorgewinterde ijsbeer maar de ervaring en kennis van "de souza" zet me weer me weer met beide benen op de grond; ik ben nog steeds een groentje ook al heb ik nu zo'n drie jaar ervaring. Met weemoed denk ik aan de ongewervelde Paul, de octopus die wel telkens op de goeie mossel ging zitten. Tja, waar is Paul als je hem nodig hebt.

Wél loop ik Raul7 nog tegen het lijf. Hij legt me nog eens duidelijk uit waarom je een zwembroek onder je badjas kunt dragen en geen onderbroek. In een onderbroek zitten immers nog de aangekoekte resten van de afgelopen dag. Het is onsmakelijk om daarmee op het zitmeubilair te gaan zitten. Een zwembroek trek je immers schoon aan. Gewoon met je blote reet op de bank zitten is een doodzonde. Ik hou het maar op een omgeslagen handdoek om het broek- en penisschraapsel op te vangen. Die kun je immers ook snel verwisselen.

Uiteindelijk druip ik maar af naar sauna en whirlpool om mijn twijfels te overpeinzen. Onderweg word ik aangerand door de MILF's Doro en Sonja. Blijkbaar zijn de dames zo heet als een tostieijzer. Zij willen het gespreksthema van de vorige keer ("Wir möchten überal sex machen können") nu, hier in de barruimte, in de praktijk brengen. Vakkundig word ik "gesandwicht" tussen beide dames en ze fluisteren in mijn oor: "Wir willen dir zusammen vergewaltigen hier auf der Theke". Ik vraag of de toiletruimte ook OK is. "Nein, nein, hier auf die Theke", geilen ze terwijl ik een vochtige tong in mijn oor voel. Ik stem toe als het voor mij een gratis servicebeurt betekent. "Du bisst zu schlau" en langzaam verslapt de sandwichhouding van beide dames. Geld verdienen blijft toch de "Core business" van de dames. Sonja heeft inmiddels een nieuw slachtoffer op het oog. Doro strijkt nog wat over mijn leuter en strooit kwistig met complimentjes. Deze wat op leeftijd zijnde dame heeft best een aangename uitstraling maar is toch niet wat ik vanavond zoek.

Nadat ik de bubbels hun rustgevende werking heb laten doen, beland ik in de kino. Een mooie plek om uit te rusten. Tevens een omgeving voor verrassingen. Zo ook vanavond want wie komt daar om de hoek? Isa, de Poolse krolse kater. Ze stopt bij de eerste ijsbeer die op het matras ligt maar die heeft geen trek. "Motor kaput?", vraagt Isa aan dat luie varken. Hij knikt niet eens. Dan komt ze bij mij en ik zeg in mijn beste Duits: "Mein motor braucht eine große Inspektion und die Flüssigkeiten müssen mahl abgekarnt werden". Ze lacht en gaat weidbeens voor me staan.

Isa ken ik van het feestje van SFL een paar maanden geleden. Toen had ik eerst een geile sessie met haar alleen en vervolgens nog een trio met haar en blonde Jana. Nu staat ze dus weer voor me. Ik had haar al een poos niet gezien en haar goed gebruinde lichaam verraadt dat ze waarschijnlijk vakantie heeft gehad. Iets steviger ook, vrouwelijke ronde heupen, heel klein buikje. Kortom die evenwichtige vleesverdeling zorgt voor een heel geil lichaam. Haar kortgeknipte kapsel geeft haar iets stoers. Lange haren staat voor zwoel en sexy, korte haren voor stoer, ruig, ongeremd, hitsig. En dat is Isa. Nergens vies van, uitgebreid tongzoenen, beffen, pijpen. Ook vanavond is ze weer in topvorm. Als een zwetende otter kroelt ze over mijn natte lichaam en slurpt alles naar binnen wat maar naar binnen te slurpen valt. Voor iedereen die porno op de kamer wil. . . boek deze geile slet, maar ik waarschuw je. Ik wist het nog van de vorige keer. Zoals gezegd, ze slurpt alles naar binnen maar de viespeuk doneert het weer net zo hard terug in je eigen muil en smeert de boel nog eens lekker door met haar tong. Ontzettend geil. Nadeel: soms kreunt ze iets te nadrukkelijk.

Dan is er nog die vrijdagavond dat het kolkend vol is in het "Sodom en Gomorra" van "Brüggen". De parkeerwachter wenkt, geeft me een hand en leidt me naar een parkeerplek slechts 3 plaatsen naast de getraliede deur en naast een "Porsche Boxter", en een "Audi R8". Ik ben een gelukkig mens. Binnen is het een dolle boel. De ene meid nog knapper en geiler als de andere. De minieme stringetjes weten de vers geschoren bikinilijnen amper te verbergen. Wie mij een jaar geleden had gezegd dat "Golden Time" een van mijn favoriete clubs van het moment zou zijn, had ik voor gek verklaard. "Times they are a changing".

Tegelijk bij binnenkomst val ik ten prooi aan de situatie die ik eerder nog zo goed kon ontwijken. Het "Eerste-kruk-syndroom". De combinatie van sterk opspelende driften en een blonde vamp zorgen ervoor dat ik binnen vijf minuten op de luxe kamer met douche en toilet en kingsize bed lig. Haar naam ontschiet me maar het is iets van Sabine of Sabrina maar het kan ook Simona zijn geweest. Het pijpen doet ze in ieder geval prima en aan neuken komen we al helemaal niet toe omdat de druk op het leidingwerk te sterk is. Binnen het half uur knalt de mortier uit de schietbuis

Ook aanwezig die avond zijn Tiga en Picasso1. Alledrie worden we door (alweer!) Sonja de nymfomane aan onze leuter gegrepen. "Man, was liebe ich euch Holländer!" blaat en kirt ze in het rond. Vreemd, want we spenderen geen cent aan haar. Maar een gek wijf blijft het. Zou ze ook kwartetjes of "Gangbang" doen? Dat zijn we haar vergeten te vragen. Los van het feit of ik me ooit in een situatie zou begeven waarbij Tiga en Picasso1 inbegrepen zouden zijn. Ik bedoel, er zijn grenzen!
    Tijdens de avond kletsen we wat bij en we zijn het erover eens dat er momenteel toch veel lekkers rondloopt in de "Fuck Factory". Picasso1 zoekt zijn zandloperfiguurtjes op om ze eens goed bij te vullen. Deze man die de drie-eenheid [TZ, PZC, FT] heilig verklaart moet toch ook schoorvoetend toegeven dat sfeer, entourage, "Line-Up" wezenlijke onderdelen zijn.

Buiten loop ik nog tegen "Lilian" aan. Ze weet me goed op te warmen en grabbelt naar mijn leuter alsof ze bij het diepvriesvak tussen de frikandellen ligt te scharrelen. De klepel begint weer flink te luiden op schofthoogte. Jammergenoeg doet ze dat weer teniet door te nadrukkelijk op de sleutelvraag aan te sturen en een prijslijstje in mijn oor te fluisteren. Ook de wachttijden zijn me te lang. Ze probeert me nog te reserveren voor een uurtje later maar volgens mij werkt dat principe juist andersom. Het gevolg is dat ik haar dump als ware ze een verzwaarde baksteen. Ik plons nog eens vlug in de bubbels. Ga er weer gauw uit als een walrus van zo'n 250 kilo zich in de whirlpool laat zakken en in zijn eentje een Tsunami veroorzaakt waardoor de masseur zelfs bijna natte voeten krijgt. Ik vraag me af of de bedden (en de dames) bestand zijn tegen zoveel vlees.

Conclusie: De dames beginnen zo langzamerhand weer terug te keren van vakantie en "Golden Time" is goed gevuld. Jammer dat de zomer op z'n retour is want dan is deze gedateerde sextempel toch echt te klein om al dat volk te herbergen.
    Laatst gewijzigd door Badslippers; 8 augustus 2010 om 00:24

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Gestern habe ich meine gewonnene Freikarte eingelöst. So richtig warm werde ich mit dem Club wohl nicht mehr, obwohl es drinnen mehr als warm (heiß und stickig) war.

Ich kannte mehr Gäste (Jones, magicanal, Picasso 1, Pim, RAUL7, Robin, Tiga, Wolfl) als Mädels - darunter nur 3 Mädels, mit denen ich jemals auf dem Zimmer war (Alexa/Deutschland, Brigida/Italien und Sonja/Polen), meist im PHG, teilweise auch im GT. Unter den Mädels kaum welche, die auch nur halbwegs interessant waren - zu viele "unnatürliche". Um die Freikarte noch sinnvoll zu nutzen, kurz vor Schluss noch ein Zimmer mit Sonja (Polen) gemacht.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard Golden Time op 7 augustus 2010

Op 7 augustus was ik in Golden Time. Om 16:00 uur was ik aangekomen. Het was zonnig weer en 23 graden, maar later op de avond was regen voorspeld.

Nadat ik gedoucht had, ben ik door de club gelopen en er waren al veel mooie vrouwen. Het zou in ieder geval een mooie dag worden.

In de tuin heb ik dan nog een beetje met een poes gespeeld. Het dier bedoel ik. Het valt me op dat er altijd verschillende poezen rondlopen in de tuin. Ik heb het donkerbruine vermoeden dat de moederkat met iedere kater uit de buurt het bed deelt. Wat een leven hebben die poezen toch.

Rond 17:30 uur was het tijd om goddelijk te bikken. Eerst komt het eten dan de moraal. Tijdens de barbecue begon het te regenen, maar gelukkig boden de parasollen uitkomst.

Rond 19:00 uur kreeg ik zin om op de kamer te gaan. Ik was in gesprek met een ijsbeer, maar ik moest me excuseren, want ik zag een mooie blondine lopen met cup D. Haar naam bleek Samira te zijn. Ze kijkt een beetje boos, maar dit is ze niet, op de kamer is het een zeer vriendelijke vrouw die een goede service biedt.

Na de kamergang ben ik in de sauna gegaan en heb gedoucht. Dan heb ik nog even buiten in de tuin gelegen en gesproken met twee andere ijsberen. Rond 21:00 uur ben ik dan met Magda op de kamer gegaan. Ik was al vaker met haar op de kamer en het bevalt me iedere keer zeer goed.

Tussentijds was het opgehouden met regenen en heb ik nog even in de tuin gelegen. Dan zag ik Nani lopen en ben ik nog met haar op de kamer geweest. Rond 00:30 uur heb ik dan nog bij de bar een cola gedronken en van de muziek genoten. Het lied We No Speak Americano (http://www.youtube.com/watch?v=CR8logunPzQ) werd gedraaid en dat klinkt altijd erg goed.

En dan was het al weer 01:00 uur en sluitingstijd. Tijd om naar huis te gaan. Ik kom zeker weer.

Bergm550

Last Online
    Gisteren @ 19:51
    Discussies
    66
    Thanks
    10.059

Standaard

Ruim 3 weken geleden GT weer eens bezocht, ik moest net voor mijn vakantie nog wat dingen regelen dus was ik er pas om 17:00. Op de parkeerplaats was voldoende ruimte en bij binnenkomst kreeg ik een ultra dunne badjas (vanwege het warme weer).

Ik had nog niet gegeten en ik had geen zin op een lege maag te neuken dus eerst op het eten gewacht. Zo had ik voldoende tijd om de line-up te bekijken (onder anderen: Efi, Monica, Hani & Nani, Lisa, Gabriella (esp), Celina (de), Victoria (bg), die viel me iets tegen moet ik zeggen. Voor GT begrippen een voldoende aantal, maar een groot deel van de dames die ik op mijn verlanglijstje had staan ontbraken helaas .

Na het eten spotte ik Efi en dat was net een meevaller die ik nodig had, ze gluurde me eerst van een afstand aan en ging toen naar binnen. Ik liep achter haar aan en trof haar aan in de bar. Even kort bijgepraat en haar een sleutel laten halen. Na een aantal minuten was ze terug en met met een tent in mijn strakke badjas liep ik achter haar aan naar een blokhutje.

Na mijn sessie met Efi even wat rust gepakt en een paar drankjes genuttigd. Ik had me vandaag voorgenomen om een paar namen van mijn to do lijstje te strepen, moet ook gebeuren. Maar er waren er vandaag maar 2 aanwezig: Gabriella en Lisa. Helaas waren beide dames bezet, dus toch maar even wachten. Ik was zo geil als becel dus had ik me voorgenomen om de eerste dame die van de kamer komt te benaderen. Na een tijdje kwam Gabriella als eerste de bar ruimte binnengelopen, ik twijfelde even en keek rond of Lisa er ook was, helaas. Dus liep ik naar Gabriella die in gesprek was met een spaanstalige collega dvp, ik verstoorde hun gesprek maar dat vond Gabriella alles behalve erg. Haar Duits is niet zo best dus spraken we verder in het Engels. Ze vertelde me dat ze erg verrast was dat ik haar aansprak, ze had me wel eens eerder gezien maar ik had haar nooit aangesproken. Die bal kaatste ik gelijk terug en zei dat zij mij ook nooit had aangesproken . Ai si, so i go get a key? Ik stemde in, en lebberde in de tussentijd aan een glas water om de tijd te doden. Gabriella was snel terug en nam mij mee naar blokhut.

Tijdens mijn sessie met Gabriella was het begonnen met onweren en het kwam met bakken uit de hemel. Gabriella pakte het laken en haar handdoek en toverde zich om tot een heuse mummie, je zag alleen haar ogen nog. Ik moest het doen met mijn trendy badjas. Met een half natte badjas wist ik het gebouw te bereiken.

Na het douchen was het pizza tijd dus even wat gegeten om op krachten te komen, misschien dat er nog een kamer ronde in zit. Ik liet mijn oog vallen op Celina, een blonde Duitse van net geen 24 jaar (ze was om middernacht jarig). Celina is meer het type optickfick, fel geblondeerd haar, heerlijke romige borsten en lekkere kont, getooid in een roze corset zonder bustehouder en i.p.v. een slipje een riem. Ik knoopte een gesprekje met haar aan en nadat we samen een sigaretje hadden gerookt ging Celina een sleutel halen.

Toen ik terug was in bar waren er nog opvallend veel vrouwen aanwezig en weinig mannen. Sommige dames waren aan het kletsen anderen tuurden verveeld voor zicht uit. Efi kwam nog even buurten en wenste met een paar kusjes nog een fijna vakantie. Net voor 1:00 het pand verlaten met de intentie om na mijn vakantie weer terug te komen.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

Last Online
    27 december 2024 @ 03:57
    Discussies
    21
    Thanks
    73

Daumen hoch K.o.-ficken mit Dani

3x GT binnen 8 Tagen Teil II

4 Tage nach dem letzen Besuch war ich an einem Mittwoch (30.6.) wieder im Golden Time.

Ich kam etwa um 15:30 am GT an, alle Parkplätze waren belegt, ich wollte schon umdrehen und zurück zum Tierpark fahren, als jemand aus dem Club kam und signalisierte, er würde wegfahren. Der belgische Mitstecher hat mir dann am Ende der Sackgasse mit seinem Q7 eine entsprechend große Lücke übergeben.

Im Club bzw. im Garten erblickte ich geschätze 60 Mädels, Eisbären vermutlich etwa 80-100. Unter den Damen etwa 20 Optikgranaten höchster Kategorie, ein Auflauf an Topschüssen, wie ich ihn noch nie gesehen habe. Viele von diesen Damen hab ich noch nie im GT gesehen, es scheint hier wirklich, wie schon mehrfach von GT-Kennern gehört, so zu sein, daß die Topfrauen unter der Woche und nicht, wie meist in den Clubs üblich, gegen Ende der Woche bzw. am Wochenende anzutreffen sind.

Als ich mir direkt nach der Ankunft einen Kaffee holte, erblickte ich im Barraum Dani, die auf einem der Barhocker am Fenster zum Innenhof saß. Wir begrüßten uns, plauderten kurz und dann begleitete sie mich nach draußen. Wir hatten uns Monate nicht gesehen und unterhielten uns dementsprechend sehr lange. Später gesellte sich noch der Tigerhai zu uns und bald darauf war Essenszeit. Wie kürzlich schon beschrieben, ist das Grillbuffet reichhaltig und lecker.

Nach dem Essen schleppte mich Dani dann ins Kino, sie wollte ein wenig den Film schauen, sagte sie und ein bißchen wurde dabei gekuschelt. Für alles andere war es mir dort sowieso zu warm. Einen Schlüssel hatte sie vorsorglich schon geholt, also machten wir uns nach einer Weile auf in Zimmer 5 (mit großen Badezimmer). Im GT sind alle Zimmer und Hütten mit Klimaanlage ausgestattet, in dem Zimmer war es aber trotzdem etwas zu warm, vermutlich ist die Klimaanlage durch das relativ große Badezimmer unterdimensioniert gewesen oder funktionierte nicht richtig.

Dani ist aus Bulgarien, 22 Jahre, etwa 162cm groß, sehr hübsches Gesicht, mittellange schwarze Haare, schlank mit B-Cups und 2 Tattoos (Blumenranke auf dem rechten Unterschenkel und Playboy-Bunny auf der linken Po-Backe). Dani spricht gutes Deutsch und ordentliches Englisch.

Erstmal gab es ein paar sehr innige Zungenküsse und dann legte sich Dani auf den Bauch. Diese Einladung nahm ich gerne an und küsste sie ganz langsam sanft mit der Zungenspitze am Hals beginnend abwärts. Ich weiß ja, wo die Dame kitzlig ist und nutzte das entsprechend aus. Leider verdarb sie mir bald den Spaß und drehte sich um.

Ich leckte sie dann nach kurzer "Bearbeitung" ihrer Vorderseite sehr lange, was sie mit zunehmender Feuchtigkeit und zunehmendem dezenten Stöhnen quittierte. Allerdings sind bei ihr hierbei wahre Künste und enorme Ausdauer gefordert. Ich kann nicht mit Sicherheit sagen, ob ich meine Mission tatsächlich erfüllen konnte.

Jedenfalls war irgendwann die Zeit zum Poppen gekommen und ich lochte in der sitzenden Position (sie dabei auf mir sitzend und mich mit den Beinen umschlingend) ein. Weiter ging es in der Missio, wo sie heftiger gestoßen werden wollte und mir ihre Beine über die Schultern legte, so daß ich tiefer eindringen konnte, was dann bald zu viel für mich war und ich meine Nachfolger in die Zipfelmütze spendete.

Ohne Pause geht es direkt in Runde 2. Ich bekomme einen vorzüglichen, abwechslungsreichen Blowjob ohne Handeinsatz, die ovalen Jungs werden dabei ebenso wie der Damm mit einbezogen und schön geleckt. Dabei habe ich den perfekten Ausblick, weil sie die meiste Zeit dabei fast in 69er Position leicht schräg neben mir kniet. Sie macht das nahezu perfekt, doch kennen wir uns gut genug, daß sie weiß, daß ich noch viel lieber ficke und sie sattelt auf.

Reiterposition ist normalerweise nicht unbedingt mein Fall, weil die meisten Mädels einfach nur in der Hocke wild auf und ab hüpfen und es schon ein paar Male dabei für mich zu einem heftigen "Autsch" kam. Dani jedoch lässt ihr Becken, während ich bis zum Anschlag in ihr stecke, einfach nur geil kreisen, dabei kann ich sie abwechselnd knutschen und an den schönen Titten nuckeln. Über ein kurzes Zwischenintermezzo in der Missio will sie nun endgültig den Powergang und bittet mich in die Doggy. Ihr ist auch das noch nicht energisch genug (und mir zu anstrengend), so daß ich sie in die stehende Position delegiere. Sie streckt mir ihren Hintern entgegen, stützt sich mit den Händen an der Wand ab und hält mit aller Kraft dagegen, während sie mich auffordert, sie immer härter und härter zu ficken. Mir läuft nur noch so der Schweiß und ich bin völlig entkräftet und muß eine kurze Pause machen.

Dani bläst nochmal kurz, eine neue Tüte wird montiert und wir ficken im Löffelchen, wo ich Dank eines sehr aufgeilenden Anblicks im Spiegel dann auch bald meinen zweiten Abschluß finde.

Wir unterhalten uns noch etwa 10 Minuten, kuscheln dabei ein wenig und verlassen dann das Zimmer. Am Spind übergebe ich ihr den verdienten Lohn von 150€ für tolle 2,5 Stunden.

Fazit Dani: Dani kenne ich seit sie ihren zweiten Tag in einem Club hatte. Wir waren uns von Anfang an absolut sympathisch und wissen natürlich bestens, was dem anderen gefällt. Sie hat die Gabe, sowohl GF6-Fans glücklich machen zu können, als auch die Powerficker. Obwohl sie klein und zierlich ist, hat sie außergewöhnliche Nehmerqualitäten. Sie ist definitiv nicht "kaputtzukriegen", was ausdrücklich als Kompliment gemeint war. Hoffentlich vergehen nicht wieder Monate, bis wir uns das nächste Mal sehen, da sie nur sehr sporadisch im GT anzutreffen ist. Dani ist nach wie vor eine meiner persönlichen Hall-of-Fame-Damen.

Nachdem ich frisch geduscht bin, wird mit dem Kollegen Tigerhai geplaudert und relaxt, später stärken wir uns mit der guten Pizza, fachsimpeln über die Mädels und lassen einen tollen Tag langsam und angenehm ausklingen und verlassen den Club erst bei Toreschluß um 1 Uhr.

Fazit Golden Time: Das GT gefällt mir mittlerweile richtig, richtig gut, der perfekte Club für den Sommer. Das Damenangebot an diesem Mittwoch war schlichtweg phänomenal, das Essen lecker, die Nummer mit Dani war gewohnt erstklassig, durch den Kollegen Tigerhai hatte ich zudem sehr angenehme Gesellschaft. Was will man mehr?

Kleiner Warnhinweis für alle, die aus dem GT in Richtung A40 fahren: In der Ortsdurchfahrt Leuth (B221) ist etwa 50m vor der Ampel, an der sich ein Swingerclub befindet, ein Starenkasten montiert, ebenso steht einer wenige Meter vor der Auffahrt zur A40 in Richtung Duisburg.
    Lieber 'ne Nacht versumpfen, als im Sumpf übernachten...

Last Online
    8 januari 2025 @ 03:48
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

na een heel weekend opgesloten te hebben gezeten zonder drank en vrouwen
    ,wat heb je dan nog,op maandag een verrassingsbezoek aan de gouden tijd.
    Mondesire bood aan te rijden en dat sla je niet af.
    Voor een maandag stonden de parkeerplekken goed vol,het was gezellig druk met een redelijk later wat toenemend damesaanbod.
    Begonnen met oekraainse lydia,een dame met een lief koppie.De service was echter matig dus hiermee geen herhalingsgevaar.
    Na de bbq kelly gecharterd en dat bleek een schot in de roos,met haar de kama sutra maar even doorgenomen,hadden allebei spierpijn.
    Nadat ik uitgeleefd en uitgedroogd van de kamer kwam door de notarztin camilla aan een warsteiner infuus gelegd waardoor ik zichtbaar opknapte.
    Na 3 aanrandingen door poolse sonja en zeker 6 pogingen van plakster andrea weer met alexia gekamerd,blijft een van de beste muzikantes van gt wederom een heerlijk blaasconcert genoten.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

Last Online
    25 januari 2025 @ 18:54
    Discussies
    23
    Thanks
    42

Standaard

iemand toevallig de laatste tijd Camilla uit Polen gezien?? En op welke dagen is ze er meestal dan?/ Lieve blonde meid en uitstekend op de kamer..Misschien op vakantie?/ alvast bedankt

Last Online
    27 december 2024 @ 03:57
    Discussies
    21
    Thanks
    73

Daumen hoch Das russische Schneewittchen

Anfang letzten Monats war ich samstags (3.7.) zum dritten Mal binnen 8 Tagen im Golden Time. :smile:

Ich kam kurz vor 15:30 bei drückender Hitze an und wunderte mich, daß noch stolze 3 Lücken auf dem Parkplatz vom Baustoffmarkt waren. Geklingelt, Einlass bekommen, die Formalitäten geregelt und mit einem luftigen Sommerbademantel ausgestattet, die Umkleide betreten.

Im Club merkte ich dann bald, daß es an diesem Tage ausnahmsweise ziemlich ruhig dort zuging. Ursache war vermutlich das Viertelfinalspiel gegen Argentinien. Schätzungsweise dürften es knapp 50 Damen und etwa 80 Eisbären gewesen sein.

Kurz nach meiner Ankunft zog sich der Himmel zu, so daß es temperaturmäßig deutlich angenehmer wurde. Zum Glück hielt das Wetter aber bis auf einen 20minütigen heftigen Schauer gegen 8 Uhr abends.

Interessant waren die Gesichter der Mädels während des Fußballspiels, die einen total genervt, die anderen so euphorisch mitfiebernd, daß diese vermutlich einen Zimmergang während des Spiels abgelehnt hätten. Allen voran Vivian, die jede Frau, die sich in ihrer Nähe setzen wollte, erst skeptisch fragte, ob sie für Deutschland oder Argentinien wäre und nur Sympathisanten des deutschen Teams durften sich in ihrer Nähe niederlassen. Ich hatte während des Spiels das ein oder andere witzige Wortgefecht mit Jacky, so daß ich vom Spiel nicht viel mitbekam, was aber vermutlich eher an zu vielen blanken Brüsten um mich herum, lag.

Kurz nach dem Spiel war Essenszeit, lange Schlange, aber trotzdem war genug für alle da. Das Grillbuffet war reichhaltig und lecker wie immer.

Für den Zimmerbesuch hatte ich mir Milana auserkoren. Leider war (fast) kein rankommen an sie, da sie dauergebucht war. Schon eine Woche zuvor hatte ich das gleiche Problem, da wurde sie mir einmal sogar unmittelbar vor der Nase weggeschnappt. Milana stand schon seit Mai weit oben auf meiner Liste. Damals flirtete sie recht heftig mit mir und streifte mehrmals absichtlich leicht im Vorbeigehen meinen Hintern, als sie dann plötzlich beim nächsten Vorbeigehen kräftig zupackte und ich mich entsprechend erschreckte. Hätte ich damals gewusst, daß sie Russin ist, wäre ich da vermutlich schon mit ihr auf's Zimmer gegangen.

An diesem Abend sollte ich dann aber Glück haben, denn der Kollege Tigerhai war so nett, sie "einzufangen" und zu mir zu bringen. Ich war etwas überrascht und bekam kaum einen Satz raus, setzte mich dann draußen mit ihr für ein paar Minuten hin und wir lernten uns erstmal kurz kennen, ehe ich sie einen Schlüssel holen lasse.

Wir bekamen eine der Hütten, bestens temperiert durch Klimaanlage. Alle Hütten und Zimmer im GT sind übrigens mit Klimaanlage ausgestattet.

Milana ist aus Russland, 19 Jahre, etwa 160cm groß, halblange wellige braune Haare, sehr hübsches Prinzessinnen-Gesicht, blaue Augen, schlank mit schönen weichen B-Cups. Sie hat ein Schmetterlings-Tattoo auf der linken Schulter und trägt meistens einen goldfarbenen/gelben Haarreif. Milana spricht ordentlich Deutsch, versteht schon jedes Wort, wie sie selbst sagt und spricht außer Englisch noch diverse andere Sprachen.

Milana wirkt manchmal etwas schüchtern, was sie aber überhaupt nicht ist, im Gegenteil, sie kann sehr frech sein.

In der Hütte angekommen, gab es erst mal ein paar schöne Streicheleinheiten und es wurde schön geknutscht (ZK). Dann wollte sich Milana oral um meinen besten Freund kümmern, doch zuerst war ich mit lecken dran. Nachdem sie anfangs wenig Regung zeigte, änderte sich dies bald, sie schloss die Augen und stöhnte dezent genießend, ehe sie merklich unruhiger wurde und die Feuchtigkeit entsprechend zunahm. Sie sprang dann hektisch auf und ich sollte mich nun auf den Rücken legen.

Milana bedankte sich mit einem tollen Blaskonzert, intensiv mit der richtigen Sensibilität, feucht, variantenreich, auch die Eier wurden schön geleckt. Für eine Anfängerin war das quasi perfekt, auch so mancher Profi könnte sich da noch eine Scheibe abschneiden. Das genieße ich mehrmals bis unmittelbar vor dem Abschuß, sie deutet meine Signale richtig und lässt meinen Schwanz jeweils im letzten Augenblick über die Lippen aus dem Mund gleiten.

Dann wird gummiert und Milana sattelt auf. Es dauert einen kleinen Moment, bis ich ganz drin bin. Sie hüpft nicht rauf und runter, sondern wir bewegen unsere Becken rythmisch im Gleichtakt, während ich bis zum Anschlag in ihr stecke und dabei knutschen wir oder ich sauge an ihren Brustwarzen. Unendlich lange geht das leider nicht gut und ich komme ins Tütchen.

Milana führt noch auf mir sitzend eine Art "Freudentanz" auf und sagt, sie sei der Gewinner und ich der Verlierer. Die Maus ist einfach crazy. Dann werde ich zärtlich gereinigt. Ein Blick auf die Uhr verrät mir, es sind 45 Minuten um und ich kann leider keine zweite Runde folgen lassen, da ich nicht genug Geld dabei habe, um länger als eine Stunde auf dem Zimmer zu bleiben und in 15 Minuten ist eine zweite Runde nicht zu schaffen. Also kuscheln und knutschen wir die restliche Zeit und unterhalten uns noch ein wenig.

Danach verlassen wir die Hütte und ich bezahle am Spind 75€ für eine sehr schöne Stunde, die ich baldmöglichst wiederholen muss. :smile:

Fazit Milana: Milana ist eine kleine süße Maus, sie wirkt schüchtern, hat es aber faustdick hinter den Ohren. Obwohl sie noch so jung ist, ist der Service schon nahezu perfekt. Eine absolute Empfehlung für jeden, der auf GF6 und/oder auf zarte Teenie-Mädels steht.

Kollege Tigerhai hat mir ein paar Stücke Pizza organisiert, die mittlerweile leider kalt ist. Die Hälfte hebe ich, wie versprochen, für Milana auf, die aber unmittelbar nach mir schon wieder gebucht wird.

Ich bin ziemlich müde und relaxe auf der Liege am Pool und kann mich wenigstens noch kurz mit der ebenfalls permanent gebuchten Paula unterhalten, während der Kollege verzweifelt ein "Opfer" sucht und letztlich auch findet. Später quatschen wir noch kurz, verlassen um 1:00 den Club und freuen uns schon auf den nächsten Besuch.
    Lieber 'ne Nacht versumpfen, als im Sumpf übernachten...

Last Online
    28 december 2010 @ 12:49
    Discussies
    11
    Thanks
    0

Standaard nooit meer GT ?

Het bubbelbad is prima en het eten ook .De meiden zijn mooi en jong , maar doen niet echt hun best een zestiger te scoren. Regina verdwenen,
    Sylvia wellicht ook , Maria te weinig aanwezig en een Lisa die plotseling niet meer met me wil kameren .
    Twee Duitse zusjes die aan me vroegen waarom ik op het grasveld een keer rondom hen liep en bij mijn antwoord beobachten`` als reactie hierop antwoorddden , dat ik dat maar op een afstand moest doen is echt niet bevordelijk positief over GT te schrijven Ik vind het`dus mooi geweest . GT was vier jaar geleden de eerste kennismaking met het FKK- gebeuren en ik heb er vele fijne momenten gekend , maar ik denk dat ik er nooit meer kom .
    Teleurgesteld ben ik naar Freude gereden . iN DRIE UUR DAAR DRIEMAAL GEKAMERD. ( zie mijn korte verslagje daar onder re /Maya ). Dat is toch andere koek !!!!!!

Last Online
    29 maart 2023 @ 15:28
    Discussies
    18
    Thanks
    33

Standaard

was dinsdag in GT,
    sprak met ene jessica, zag er erg goed uit. durfde de gok nog niet te nemen. is er meer
    over haar bekend?

groetjes

Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasja Bekijk bericht
    iemand toevallig de laatste tijd Camilla uit Polen gezien?? En op welke dagen is ze er meestal dan?/ Lieve blonde meid en uitstekend op de kamer..Misschien op vakantie?/ alvast bedankt
    Ze is nu in GT

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard lekker tuin weer

Gisteren weer eens lekker de Pijp aan de dames gegeven.
    Nadat de souza en Oblix me vergezelde met drank en lekkere wijven heb ik me heerlijk vermaakt met Manel,Sandy en een meisje met chinees uiterlijk.
    Het was een beste avond dus ben ik niet naar LR gegaan wat op mijn progamma stond.
    Lees mijn verslag van Manel die van gedaante is gewisseld.

Last Online
    Gisteren @ 21:35
    Discussies
    9
    Thanks
    87

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    een meisje met chinees uiterlijk.
    Jansen was het Maggy? https://www.ijsberenforum.com/forum/...ighlight=maggy

Ben ik 2 weken geleden zelf ook mee geweest namelijk, topdame wat mij betreft!
    Uit Eindhovuh komen de ware kampioenen!

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de souza";176638]Jansen was het Maggy?:hammer: [URL="https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=6268&highlight=maggy
    https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=6268&highlight=maggy[/URL]

Ben ik 2 weken geleden zelf ook mee geweest namelijk, topdame wat mij betreft!
    Ze had gisteren een blauwe bikini aan en vertelde tusen het zuigen dat ze uit shang hay kwam ?

ze knipoogte ook naar je toen we aan de bar zaten,maar een knipoog van een chinees zie je bijna niet

Ze heeft me in de kino een PZc gegeven

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten