Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14
    Last Online
    14 juni 2018 @ 10:31
    Discussies
    9
    Thanks
    114

Standaard Anita (Hongaars) ex-YY/VV

Haarkleur/-lengte : Blond/lang
    Lengte dame : +-1,70 m
    Postuur/Cupmaat : Slank/B
    Nationaliteit/Taal : Hongaarse/NL, D, Engels
    Leeftijd : 27
    Tatoeages/Piercings :geen gezien
    Service: zeer beperkt TZ/ PZC (na aandringen)/ Beffen/ NMC
    Voordelen: sympathiek
    Nadelen: 'Hongaarse' standaard-service, altijd hetzelfde gezeur...
    Tijdsduur : 0,5 u
    Prijs : 50 €
    Extra’s bij het bezoek: /

Anita 'veroverde' me in de Kino, waar ik me wat lag te vervelen bij een vage 'Rocco Sifredi' - film.
    Ze kwam bij me liggen en haar toch wel lekkere knuffelgehalte en haar verleidelijk geurtje verzetten me in een roes, waarin ik toegaf aan haar charmes en meedraafde naar een kamer.
    Van de beloofde TZ bleek op de kamer niet veel over en het PZC (dat ze in de kino eigenlijk aangaf niet standaard te doen, maar ze wou voor mij een uitzondering maken) deed ze wel lekker, maar niet overdreven lang.
    Tijdens het beffen, moet ik zeggen, dat ze wel meeging in het verhaal. Na een poosje heb ik haar zelfs doen komen.
    Na haar orgasme wilde ze onmiddellijk de gummi erover en 'ficken'.
    Ook weer vrij aangenaam, verschillende standjes en afgemaakt in doggy.
    Al bij al een Hongaars meisje dat goed te doen is, maar voor mij geen herhalingsgevaar.
    Laatst gewijzigd door Big30; 6 februari 2010 om 02:31

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat ze tegen elke beer zegt dat ze het voor hem speciaal wil doen. Dat geeft jou de indruk dat je een speciaal iemand bent . Afwachten op eventuele verdere recensies.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    30 augustus 2010 @ 23:53
    Discussies
    21
    Thanks
    0

Standaard

Ik liep Anita letterlijk tegen het lijf, geen seconde bedenktijd nodig, meteen uitgenodigd voor een kamergang. Voor mij top, GFE++. Qua seks merk je dat het werk voor haar is, maar ‘technisch’ dik in orde. Pijpen doet ze tegenwoordig mc, voor mij geen probleem, haar keuze, haar gezondheid, wie ben ik om daar iets op aan te merken.
    Anita is een naturelle, (h)eerlijke dame. Pas wanneer je haar open benadert komt ze echt tot leven, lief, spraakzaam, geïnteresseerd, humoristisch. Brr, kan er uren mee knuffelen, lachen en kletsen, heb dat dan ook gedaan :wink:

Last Online
    Discussies
    21
    Thanks
    0

Standaard

Ter aanvulling, paspoort klopt niet/is onvolledig, dame is 27 jaar oud, slank, spreekt NL (matig), D (zeer goed) en ENG (goed).

Last Online
    11 april 2012 @ 16:19
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

hallo jANJANJAN klopt het dat jij anita die hongaarse in yy weer gezien hebt ik heb haar al ruim 10 maanden niet meer gezien in yy het zou me weer een genoegen zijn om haar weer eens te ontmoeten maar ze is geen 27 jaar ik hoor het graag als we de zelfde per soon bedoelen groetjes

Last Online
    Discussies
    21
    Thanks
    0

Standaard

Ken haar sinds 2006 en weet 100% zeker dat het Hongaarse Anita is,wat ik niet kan uitsluiten is dat er meerdere dames met dezelfde naam zijn… Geef anders wat info over de Anita waar jij op doelt.

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard anita

ja zij heeft een litteken op haar buik en als ik me niet vergis brand plek op haar rug of zijkant

Last Online
    Discussies
    21
    Thanks
    0

Standaard

De Anita van dit draadje heeft geen lidtekens, brandwonden, tatoeages of piercings, denk dat je dus een ander voor ogen hebt.

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

ja dan bedoel ik een andere maar ik ga deze week end toch een kijkje nemen en laat me eens verrassen wat er nog aan mooie meiden zit

Last Online
    10 maart 2024 @ 18:45
    Discussies
    3
    Thanks
    0

Standaard

wel een glaze oog

Last Online
    1 september 2024 @ 06:38
    Discussies
    81
    Thanks
    665

Standaard Anita nu in Villa Vertigo

Gisteren in VillaVertigo een Hongaarse Anita ontmoet, die aan dit paspoort beantwoordt. Deze Anita gaf aan nog in Roermond te hebben gewerkt, en spreekt enkele woordjes nederlands. Ik ben er bijna zeker van dat het om dezelfde Anita gaat, en maak maar geen nieuw paspoortje aan. Anita gaf mij aan dat het haar beviel in de Villa en er te zullen blijven. In de onmiddellijke toekomst is ze wel eerst met vakantie naar Hongarije. Moderators moeten het draadje maar verplaatsen.

Bij de maaltijd geraakte ik in gesprek met Anita. Vlot liep het gesprekje niet, want Anita heeft maar een beperkte kennis van het Engels en in het handboek “Duits zonder moeite” vond ik alleen maar de eerste hoofdstukken boeiend. Aan haar verlijf in Roermond heeft ze enkele woorden nederlands overgehouden. Ik hield de boot maar even af. Vrolijk werd ik niet van het verdere magere aanbod op die maandagavond in de Villa, en toen ik Anita wat later opnieuw ontmoette in de niet-rokersbar begonnen wij een nieuw praatje. Dat draaide al snel uit op een sleutelvraag. Op de vragen naar de mogelijkheden antwoordde Anita nogal affirmatief, en tegen mijn buikgevoelen in haar toch maar een sleutel laten ophalen. Mijn verwachtingen waren laaggespannen.

In de kamer ontdeden wij ons van wat textiel, en gingen op het bed liggen. Bij sommige meiden weet je al na enkele minuten of het goed of slecht zit. Anita is er zo eentje. Onmiddellijk voelde het ontzettend lekker en natuurlijk aan, mijn buikgevoelen was dit maal helemaal fout. Anita aangegeven dat wij er een uurtje zouden van maken. Het was een moeilijke dag geweest, met een ellendige vergadering. Maar Anita deed mij helemaal wegglijden naar een andere totaal ontspannen wereld. Ach Anita haalt geen spectaculaire dingen uit de kast, maar geeft een zeer verzorgde service. Pijpen was erg goed: warm, lang, variatie, zonder handjes… Zoals een ijsbeer het wensen kan. In de bar aangegeven dat ik van eierlecken hou. Dat kreeg ik ook van Anita. Niet die vier vluchtige lekjes zoals veel Roemeense dames hun belofte nakomen, nee mijn onderstel werd helemaal opgeblonken. En toen Anita opmerkte dat ik genoot, deed ze het later opnieuw – nog langer en nog beter. Een van de aangename punten van Anita is, dat zij er alles aan deed om mij te verwennen en als ik aangaf iets leuk te vinden daar op verder ging. Neuken was standaard goed. Nadien nam Anita nog ruim de tijd om na knuffelen. Of er aftersales zijn weet ik niet. Na mijn kamer bezoek met Anita vertrok ik onmiddellijk naar huis. Gedurende de autorit van anderhalf uur had ik een gelukzalig gevoelen, dankzij Anita – haar sales hadden wel degelijk een langdurige uitwerking.

Anita bewijst dat meiden in de kamer geen onwereldse dingen moeten gaan doen. Gewoon een goede verzorgde basisdienst, aanvoelen wat de klant leuk vindt, geen grootse beloftes maken – maar nakomen wat afgesproken. Meer moet dat niet zijn. Zo kreeg in van Anita voor 75 euro (zonder een welverdiende extra) een heerlijk uurtje. Wel akkoord met één van de opmerkingen hierboven: sex is voor Anita werken. Maar wat zou je anders verwachten in een club. Maar Anita werkt zeer goed. Volgende maal mag ze onmiddellijk opnieuw de sleutel gaan halen.
    Laatst gewijzigd door felrops; 13 april 2010 om 09:32

Last Online
    25 juni 2023 @ 20:52
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Lächeln PSR

Anita / Hongaarse
    Ex-GT
    Ex-YY
    Ex-Sans Soucis
    Ex-VV
    Ex .....

Sinds kort te bewonderen in PSR

Ik kan vreemd genoeg haar oorspronkelijk recensie uit GT niet meer terugvinden, want daar is ze in 2006 gestart.
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

Last Online
    Discussies
    21
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep Bekijk bericht
    Anita / Hongaarse
    Ex-GT
    Ex-YY
    Ex-Sans Soucis
    Ex-VV
    Ex .....

Sinds kort te bewonderen in PSR

Ik kan vreemd genoeg haar oorspronkelijk recensie uit GT niet meer terugvinden, want daar is ze in 2006 gestart.
    Ze heeft veruit de meeste tijd in YY gewerkt en als ik me niet vergis waren er 2 verschillende draadjes, geloof dat Big ook weleens gezocht heeft...

Last Online
    4 oktober 2022 @ 21:44
    Discussies
    35
    Thanks
    24

Standaard

Ik kan me wel vinden in de meeste reacties over Anita: sex is voor haar werken, maar de technische uitvoering klopt gewoon.
    Bij mij gebeurde het pijpen gewoon zonder, dus misschien dat ze is geconfronteerd geworden, met het beleid hierin van de club ("pijpen altijd zonder, klant is koning").

Omdat je toch altijd als ijsbeer op zoek bent naar dat 'speciale', het raken van die gevoelige snaar, blijft het bij mij voor deze éne keer. Iets te veel techniek, iets te weinig presales en aftersales.
    Altijd op zoek naar honing

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten