Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 136
    Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Beitrag Villa Vertigo, Viva la Villa, 2e Helft 2010

Samen met Balkan-Bull naar VV geweest. Nog lekker even stengelen alvorens terug naar de hel te keren. Het was een reunie met Balkan-Bull.

Normaal zou mijn ex-lief naar YY verhuizen, maar het pokkenwijf moest zo nodig toch weer opduiken. Ja, u leest het goed... SFL heeft zijn mening herzien en zal het hele verhaal nog wel eens op het forum uitsmeren... De trut heeft het helemaal verkloot.

Gelukkig was Flora er weer om te bemiddelen, ware het niet dat beide dames bijna aan het knokken waren. Ik wou niet weer zo'n rel als enkele weken terug in LR en dus zonderde ik me af en negeerde haar volledig.

Balkan-Bull ging met Flora de kamer op. Balkan-gespuis onder elkaar . Hij was achteraf best tevreden van zijn bulldog! Ik had afgesproken met Claudia en het werd best eens tijd dat we eindelijk eens een kamergang konden maken.

Door de stress en de ellende met mijn ex... Stond mijn hoofd er echt niet naar en had ik problemen om een stijve te krijgen. Maar Claudia is een heel lief meisje en toonde veel begrip. Ze heeft me heel zachtjes in de watten gelegd en veel geduld met mij gehad.

Uiteindelijk lukte het me toch, maar daarvoor bracht ze SFL iets nieuws bij. Wegens tijdgebrek ga ik dat nu niet toelichten, maar ik zal het later onder haar draadje nog wel eens aanvullen.

In ieder geval was ze een toppertje... De ultieme GFE, lekker neuken en verbluffende massages. Ze is niet alleen aardig en lief... Ik vind haar best wel mooi ondanks haar kleine fijne gestalte. Ze heeft leuke naturelle tietjes, een kleinde doch stevige kont... En een knappe snuit met lieve ogen!

Claudia was super en zij zal spoedig in mijn top3 van 2010 belanden.
    Wie had dat ooit gedacht van SFL? Een Roemeense zonder hoektandjes nog wel!

Claudia, you are the best of all my favourite clubs!
    Take care and I see you again in september.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    Vandaag @ 00:51
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

Gisteren een bezoekje gebracht aan de altijd lieflijke vv... De Gentlemensparty was niet echt groot gecommuniceerd leek het want.. met welgeteld 2 colberts en 2 stropdassen zou je zeggen dat er een chronisch gebrek aan.. Gentlemen party was...

Maar verder.. Het eten verdiende veel lof.. eenvoudig maar erg lekker.. De dames waren niet echt in goede doen.. dit als gevolg van de hollandse DJ.. En het gebrek aan partysfeer... zeker in het begin van de avond..

een Skip Dutch DJ [X] vote from me here...

Van de Villa kant uit is weer echt alles gedaan het de mensen naar de zin te maken.. Daar verdienen ze veel lof voor.. De dames lijken met de dag knapper te worden.. uitstekend!! ik kan niet anders zeggen..

Last Online
    14 november 2024 @ 23:26
    Discussies
    21
    Thanks
    50

Standaard

Gisteren ook geweest hiero. Gelijk een Roemeense griet (naam is me ontvlogen, dus dat zegt voldoende) op me af waarmee ik de laatste keer mee naar een kamer ben geweest. Was ze pissig op me dat ik met een andere griet aan het geilen was. Hoogst irritant! Zelfs in een saunaclub gezeik van een wijf krijgen, terwijl ik toch zeker zou denken dat het juist hier moet kunnen... ik heb die griet dan ook volledig links laten liggen... Sta ik later met een Poolse dude te praten... komt die griet hem ineens halen... Hij vroeg me.. Is het niet een plaatje.. Ik heb hem gezegd dat ze super is, dat hij een zeer goede keuze heeft gemaakt... Ben ik er tenminste vanaf....
    Uhm... later de avond zowel met Carmen.. huge boooooops en met die blonde (krullen, geverfd) Roemeense gekamert. Heerlijk zacht rond kontje... prima mooi gevormde billetjes... Normaliter schat ik haar geiler in.. maar ze was moe en ze snotterde terwijl ze me pijpte waarvoor ze zich telkens verontschuldigde... Ik zei haar dat het niet erg was, zolang ik haar snot maar niet op mijn leuter kreeg... Het neuken was ok.. maar niet voor herhaling vatbaar... Ik ga vanavond nog maar even kijken, want ik heb toch nog een vrijkaartje..... Ik hoop dat die Pool er nog steeds is....

Last Online
    21 september 2021 @ 14:47
    Discussies
    2
    Thanks
    3

Standaard

Hey allemaal!

Ik ben gisteravond ook geweest! En heb me prima vermaakt! Ik heb genoeg mooie dames gezien en geprobeerd! Ik moet het met flipper eens zijn dat de eerste DJ niet echt een succes was! Maar de 2e draaide toch wel super! Heb ook een hoop dames zien dansen :D 3x een showtje! Heb me weer prima vermaakt!

@flipper: vond je die 2e gast ook slecht? Wat had jij graag gezien? Ik sprak de manager van die DJ's en die gaf al aan dat we die eerste niet meer terug zien! Maar hij zou wel vaker dingen gaan doen in VV!

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

Ik moet eerlijk zijn... ik heb niet eens gezien dat er twee waren.. Maar idd.. Mijn commentaar gold vooral voor het begin van de avond.. ik heb later ook gedanst..

Last Online
    21 september 2021 @ 14:47
    Discussies
    2
    Thanks
    3

Standaard

Hahaha ach ja! Uiteindelijk is de muziek maar bijzaak hahahah! We komen voornamelijk voor de hertjes!! :D

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Gisteren een bezoekje gebracht aan de altijd lieflijke vv...

Van de Villa kant uit is weer echt alles gedaan het de mensen naar de zin te maken.. Daar verdienen ze veel lof voor.. De dames lijken met de dag knapper te worden.. uitstekend!! ik kan niet anders zeggen..
    Als de dames met de dag knapper worden dan wacht ik nog een paar weken

Net als bij de Jumbo daar staat elke dag beter dus ga ik ook morgen pas.

Last Online
    22 december 2024 @ 13:49
    Discussies
    17
    Thanks
    1.745

Ausrufezeichen dag dag

[QUOTE=Jansen;175307]Als de dames met de dag knapper worden dan wacht ik nog een paar weken
    Dan zijn ze Natuurlijk weer weg en kan je weer opnieuw beginnen met wachten
    The Godfather

Last Online
    17 september 2024 @ 20:05
    Discussies
    37
    Thanks
    150

Beitrag VV zaterdag 14/08

Gisteren weer eens naar VV getrokken, euh gereden dan.
    Na licht aandringen van de kant van Oblix toch weer besloten mijn vrije zaterdagmiddag niet thuis te spenderen, maar toch in een saunaclub.

Ergens rond 15.30 aangekomen en na de verkledpartij de bar ingelopen, alwaar ik meteen de uiterst aantrekkelijke Angela achter de bar zag staan. Miljaar wat is het toch jammer dat ik haar gemist heb toen ze nog aan de goede, voor ons, kant van de bar was.
    Helemaal geobsedeerd zag ik niet eens dat Oblix twee meter naast me op een barkruk zat met een koffie en ik schrok toen hij me dan ook aansprak....KABOEM, van de roze wolk af
    Nu ja een uitnodiging om samen te gaan zwemmen sloeg Angela af omdat het water nu te koud was....grrrr :wink:
    Een appelsiensapje verder dan maar besloten om wat rond te gaan lopen en de situatie eens te peilen, al hadden we besloten vandaag een uitrustbeer-dag er van te maken. Maar ja, zoals de meesten dat wel kennen, het bleod kruipt waar het niet gaan kan......
    Poolse Claudia kwam me begroeten, Roemeense Louise kneep in me kont en zei lachend hallo (ofwel hey ik ben er ook) en ober Spisek (of hoe schrijf je zijn naam ) kwam ook vriendelijk goeiedag zeggen.
    Allemaal leuk en aardig maar de zin was er op dat moment nog lang niet, en ook de begroeting van onze Duitse vriend ManniA1, bracht daar geen verandering in.
    Zijn ervaring met mijn TOP TMM Samantha was later van dien aard dat hij er niet over uitverteld raakte hoe goed het wel niet was. Tja, of ik had een verkeerd moment bij haar uitgekozen, ofwel ze kan met niet aan , of Manni is gewoon veeeeeeel beter in bed
    Toen zelfs VertigoGott Flipper aankwam was mijn dag geslaagd

Uiteindelijk wat gaan eten (de pasta was lekker) en inmiddels toch wat kandidaten gespot, waaronder een mooie blonde (??), sexy Duitse Daria, Roemeense Luana, wellicht ook Louisa en nog een andere nieuwe Roemeense Sasja of Sascha.
    Luana viel af omdat Ksie haar beoordeelde met een 3 voor de service, al zijn de looks meer een 8. Later bleek dat hij bedoelde 3 op 5 . Louisa had al een beurt van Ksie gehad en was dan toch ook niet wat ik zocht, althans niet deze dag. Toen ik dan besloot te gaan voor die BLOnde (Poolse ??) stond zij arm in arm met een of andere tattoo boy waarmee ze ff later naar de kamer vertrok. De twijfel bij mij was er nog steeds, maar werd weggenomen toen ze na 20 minuten alweer in de bar stond.......nee geen trek in quickies
    Dan Daria maar proberen, maar die gaf aan bezet te zijn. Echter niet zo bezet dat ze nog een uur halfnaakt stond te dansen, alvorens dan op zoektocht te gaan naar haar schijnbaar gast ??
    Restte de onbekende Sascha........de kamergang dan aangevat en die viel niet tegen ook. Leuke speelse meid, die wel wist wat Scoobert lekker vond en goed haar best deed om het me naar de zin te maken.

Tegen half 1 dan de kamer verlaten en na een verkwikkende douche de huisreis aangevat. Kwam alleen nog Ksie tegen in de omkleedruimte die nog niet wilde wijken . Of Oblix en Flipper er toen nog waren weet ik niet, gezien hun doorreis naar de rustgevende PHG by night bar
    Nog tegen mezelf in bescherming genomen en me niet laten noteren op de lijst en zodoende dus vandaag braaf thuis gebleven en aan het genieten nu van de regen
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

Vertigogott.... IKKUH...NOT... Euhm.. Scooby.. Claudia is niet pools... ^^ ze is Rumanisch... lolz.. verder.. tja.. flippert heb zich nen groote koppijn gehaald in hg by night... en na 5 uur op de kamer te zijn geweest in totaal.. ook nog een lege tuut en een lege portomonai en .. keine lust mehr am sonntag.. :( :( dom dom dom...

Jammer! want er waren weer veel mooie vrouwen... een les voor de volgende keer.. teveel neuken maakt je meer kapot dan je lief is.. :D

Last Online
    11 april 2013 @ 22:42
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard came to vv

you have 3 claudia in vv. 2 from poland and 1 from romania. this is when you go in LR

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

yes,.. but I know somthing you don't... I know which claudia he means..

:D

Last Online
    7 januari 2025 @ 23:19
    Discussies
    64
    Thanks
    1.681

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scoobert Bekijk bericht
    Ergens rond 15.30 aangekomen en na de verkleedpartij de bar ingelopen, alwaar ik meteen de uiterst aantrekkelijke Angela achter de bar zag staan. Miljaar wat is het toch jammer dat ik haar gemist heb toen ze nog aan de goede, voor ons, kant van de bar was.
    Helemaal geobsedeerd zag ik niet eens dat Oblix twee meter naast me op een barkruk zat met een koffie en ik schrok toen hij me dan ook aansprak....KABOEM, van de roze wolk af
    Nu ja een uitnodiging om samen te gaan zwemmen sloeg Angela af omdat het water nu te koud was....grrrr :wink:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scoobert Bekijk bericht
    Leona in GT
    Ach, wachten tot ze ook daar weer weg is dan....Leona zucht
    Ja scoobert je mist wat als je nooit naar GT gaat.
    Nu ook nog Leona in GT gespot.
    Ik ben erg trots op Angela (omdat ze aan de goede kant van de bar staat) en ze is een bezoek aan VV alleen al waard om ff bij te kletsen met een lekker bakkie koffie.
    Ze is en blijft voor mij een A
    Laatst gewijzigd door Jack42; 18 augustus 2010 om 09:17 Reden: tf

Last Online
    9 januari 2025 @ 21:42
    Discussies
    54
    Thanks
    141

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Absolut. Diese Erfahrung hab ich auch gemacht. Überall wenig los. In diesem Sommer sogar noch weniger als im letzten. Im Herbst wirds sicher überall wieder turbulenter.Ich schätze, dass Ende August schon das Ferienende auch in den Clubs zu spüren ist.
    Auch auf die Gefahr hin, dass ich von der Anti-Villa-Fraktion (zu der ich dich, Beron, übrigens nicht zähle) , jetzt wieder einen auf den Deckel bekomme: Aber in der Villa Vertigo war die Auswahl am Freitag vorzüglich.

Ich hab nicht gezählt und auch nicht nachgefragt, aber es dürften um die 60 Frauen gewesen sein (und darunter einige högscht attraktive). Auffällig, dass in den vergangenen zwei Wochen fünf oder sechs langjährige GT-Frauen in die Villa gewechselt sind.

In Sachen Eisbären war es etwas leerer als sonst am Freitag, gegen 22 Uhr kam aber noch mal ein ordentlicher Schwung.

Manni1a

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manni1A Bekijk bericht
    Auch auf die Gefahr hin, dass ich von der Anti-Villa-Fraktion jetzt wieder einen auf den Deckel bekomme:
    Gibt's die?
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    Vandaag @ 16:23
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Gibt's die?
    Genau wie Fans von BMG
    Und Manni singt zusammen mit Marco Borsato : Vandaag is rood....... (Bayern,Bayern )

Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    19 juli 2024 @ 15:28
    Discussies
    88
    Thanks
    2

Standaard eigenlijk wil ook weer ns terug

Hoe is het eigenlijk bij VV, uit alle verhalen hier op dit medium kan ik eigenlijk niks echt opmaken...

Stiekum wil wel weer eens naar VV toe, maar hoor graag eerst weer ns wat meer echte recensies endergelijke...
    :thefinger

Last Online
    20 november 2012 @ 21:50
    Discussies
    0
    Thanks
    1

Standaard

Vorige maand op een donderdag overdag geweest tot uurtje of negen. Er waren voldoende dames. Wat mij zwaar tegen viel was dat er maar echt heel weinig het wow factor hadden, ik snap dat dit persoonlijk is.

Verder een super locatie wil er zeker nog een keer terug komen.

Last Online
    Vandaag @ 11:02
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fritzzz Bekijk bericht
    Hoe is het eigenlijk bij VV, uit alle verhalen hier op dit medium kan ik eigenlijk niks echt opmaken...

Stiekum wil wel weer eens naar VV toe, maar hoor graag eerst weer ns wat meer echte recensies endergelijke...
    Zeer waarschijnlijk ga ik donderdag 2 september "Villa Vertigo" met een bezoek vereren. Moet nog wat regelen om tijd vrij te maken. Als het lukt zal ik zeker berichten.

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Come Friday. If u want to have fun!
    Laatst gewijzigd door Big30; 1 september 2010 om 17:05

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Daumen runter afgelopen zaterdag

Ik zou het moeten gaan opzoeken om het exact te weten maar ik vermoed dat ik ongeveer 2 jaar niet meer in de villa geweest was. Ik had daar mijn redenen voor. Vooral de dames gaven een ongeïnteresseerde indruk.

Op vraag van een mede-beer er dus afgelopen zaterdag weer eens heen gegaan. Het zou misschien allemaal veranderd zijn?

En veranderd is het, maar voor mij persoonlijk niet in positieve zin.

Het eten: in het begin zó verschrikkelijk lekker, later hard verminderd, nu niet veel beter dan de smurie in LR. BBQ was in hoofdzaak frituursel .
    De dames: de meeste geven nog steeds een ongeïnteresseerde indruk, een dikke muur moet je omver smijten.
    Service van de dames: maar liefst aan 5 dames, echt mijn typetjes, gevraagd of bijvoorbeeld tongzoenen in het servicepakket zat. Tot mijn ergernis antwoordden ze allemaal resoluut negatief. Gelukkig kreeg ik vakkundig advies van een villakenner. Hij duidde mij een paar dames aan die wel GFE gaven, waarvan hij het wist. Toch ben ik met Brazilaanse Fernanda (zou ex-LR zijn) naar kamer geweest omdat ze er geweldig knap uitzag en ik ze al tot 3 keer toe gezegd had dat ik later (eten zakken, sauna...) met haar zou gaan. Ineens hoor ik vernoemen dat zij ook niet kust. Ik vond het naar haar toe oneerlijk om haar nu die vraag te sturen en dan niet te gaan kameren met haar. Gelukkig bezit ik enige kennis om sessies naar mijn hand te zetten. Bij Fernanda had ik daarvoor wel 50' nodig. Dan tongzoende ze lekker en ben ik op 10' nog klaargekomen ook. Haar service is basic (pijpen monotoon) maar pluspunt is dat ze er wel van overtuigd is dat de man moet klaarkomen. Ze blijft haar werk doen en begint niet te zagen dat het rapper moet. Haar mooie kopie erop doet ook nog wel deel van het werk. Op herhaling ga ik niet met haar. Score: 7/10. Ze vroeg na de sessie 100 euro voor een uur. Spijtig meisje maar daarvoor was jouw service lang niet goed genoeg. Discussie ten top. Ik had de pech enkel 50-euro briefjes bij te hebben. Toch gaan wisselen.
    Wellness: sauna te koud (goeie 75°C), dus nog net als vroeger en de HWP's willen ze wel aanzetten als je écht niet afhoudt en een klein uur geduld hebt tot ze volgelopen zijn. Zwembad lag al in winteruitrusting.
    Discotheek: in de avond komt er op vrijdag en zaterdag een DJ muziekjes spelen die lekker dansbaar zijn, niet té hard maar verder heb ik er niets aan dat mannen en vrouwen gedrumd op mekaar ter plekke wat staan voetenspringen op de beats. In het andere gedeelte vind je dan weer amper vrouwen.
    Personeel: vriendelijk, echter bij de discussie (zie boven bij Fernanda) over de uurprijs en bij de vraag om 50 euro te wisselen zodat ik 25 euro kon betalen om de 50 euro aan te vullen tot 75, bleek dat de thekefrau achter een uurprijs van 100 euro stond, in feite. Ik ben daar geen discussie begonnen over wanneer een dame drinkgeld verdiend maar vrees dat de prijzenpolitiek daar niet lang meer gaat standhouden zoals ze nu is.

Ik vrees dat ze mij daar minimaal weer 2 jaar niet gaan zien .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Really? Most of the girls kiss. Maybe you did not go to the good direction. But 90% they kiss!
    Laatst gewijzigd door Big30; 2 september 2010 om 23:28 Reden: Spelling

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Wat ambieer je??

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fritzzz Bekijk bericht

Ik ben nog steeds een regelmatige bezoeker van VV en ik vermaak me er steeds weer uitstekend. Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat VV een club is die je totaal ligt of juist helemaal niet. Sommigen beren vinden het helemaal niets en sommigen sferen erbij. Zoals ik al zei, ik behoor tot de laatste groep.

Er zijn een aantal dingen welke mij de laatste maanden opvallen in VV:

1. Je vindt in VV steeds meer dames uit het voormalige Oostblok. Het lijkt erop dat VV een goede lijn heeft met Dames uit de Baltische Staten.

2. Sinds de introductie van de open-end sluitingstijd op zaterdag en zondag, vind ik dat er na 22:00 veel bezoekers zijn van Zuid-Europese komaf.

3. Daar ik vaak de vrijdag of zaterdag koos als dag van bezoek, mijd ik nu juist deze twee dagen. Op deze twee dagen lijkt de drukte op een volle GT-dag.

4. Helaas voor bezoekers welke er niet regelmatig komen, kan het overkomen dat de dames een wat afwachtende houding hebben. Ikzelf heb daar niet zo'n last van Ik ken het gros van de dames en kan met velen zonder verplichting "bankhangen"

5. Optisch vind ik de dames van "Spitze Klasse!" Qua service kan je er geen touw aan vastknopen. Zoals in iedere club is een kamergang met een nieuwe dame altijd afwachten hoe het uitpakt. Ik noem het maar "hobby-risico" Ikzelf ben in VV maar zeer zelden met een kater van de kamer gekomen. Juist door de regelmatige bezoeken weet ik het kaf van het koren goed te scheiden.

Villa is gewoon een club met meer uitstraling dan de overige NRW clubs. Ik ben van mening dat deze club (voor mij althans) veel te bieden heeft. De trend welke ik de laatste maanden zie is zeer positief, zeker qua dames aanbod. Zoals het voor iedere club beaamt, blijft een bezoek altijd een moment opname welke van vele factoren afhankelijk is om tot een voldaan gevoel te komen. Een club beoordelen zuiver op een enkel bezoek lijkt mij "kort door de bocht"

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Een club beoordelen zuiver op een enkel bezoek lijkt mij "kort door de bocht"
    Ik heb er dan ook even over nagedacht of ik mijn gevoel bij de club zou posten. Omdat er tegenover mijn laatste bezoeken (twee jaar terug) eigenlijk geen verbetering vast te stellen was (integendeel) vond ik het opportuun om het toch te posten. Voorheen kwam ik er immers regelmatig.
    Waarschijnlijk behoor ik tot kamp 1 .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    9 juli 2024 @ 09:04
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

Ik tot kamp 2. De villa was voorheen nogal wispelturig; de laatste maanden is zij weer top.

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten