Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
    Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Alice (Italiaanse, zwart haar) ( ex PHG/GT)

Haarkleur/-lengte : Zwart / half lang
    Lengte dame : 1.60 (volgens eigen zegge)
    Postuur/Cupmaat : B
    Nationaliteit/Taal : Italiaanse / Italiaans - Duits
    Leeftijd : 21
    Tatoeages/Piercings :kleine neuspiercing
    Service: Neuken, PZC, Beffen, Massage
    Voordelen:
    Nadelen:
    Tijdsduur : 1uur
    Prijs : 75
    Extra’s bij het bezoek:

Op 15 juni 2006 spontaan met deze Alice meegeweest naar blokhut 23. Ze trok me spontaan van de bank af met de woorden dat ze een sleutel had op een moment dat er sleutelschaarste was. Alice is een spontaan meisje. Ze had eigenlijk de sleutel in haar tas voor een andere klant, echter deze kon ze niet meer vinden. En ja, dan weet je het wel, de teller loopt door bij de dames. Maar goed, Alice zag er goed uit en ik had wel zin in dit Italiaanse speeltje. Op de kamer ontpopte ze zich tot een ware nymfo. WOW wat een energie in deze dame.
    Als een volleerde regiseur draaide ze me aan alle knoppen. Ze blijf je ook konstant aankijken om te peilen hoe jouw responce is. Pijpen doet ze voortreffelijk. Lange halen en in verschillend tempo. Na het pijpen was het mijn beurt haar eens goed te verwennen. Dat waardeerde ze wel. Daarna is diverse standjes het karwei afgemaakt.
    WOW, wat een ervaring weer.

Voor Sonny zeker herhalings gevaar deze Alice.

BR, Sonny

Last Online
    8 januari 2025 @ 03:48
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

had deze dame al op haar eerste werkdag in gt 24 mei jl en had ook een prima ervaring.geen tz toen maar de rest was prima in orde bij deze mooie dame die toen zei italiaans/litouws te zijn.

Last Online
    30 oktober 2024 @ 21:00
    Discussies
    25
    Thanks
    2

Standaard

Ik had een paar weken geleden ook het genoegen dit aardige en mooie meisje te ontmoeten.

Na een heerlijke massage begonnen aan het "echte" werk. "Cowgirl" beviel haar niet echt goed; "doggy" bleek veel beter ...
    Haar lichaam toont het resultaat van een sportieve jeugd en dat zij in naakte toestand nog wel even wilde demonstreren hoe lenig zij nog was vond ik niet echt erg.

Helaas een afwijkende(?) prijsopbouw (een uur is EUR 75,--, 2 uur is EUR 150,--).
    Laatst gewijzigd door JackD; 26 juni 2006 om 19:00

Last Online
    11 januari 2025 @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Thx voor je recentie JackD, keep on walking (o nee, dat was die andere ;-)).

Dit is inderdaad een afwijkende prijsopbouw. De laatste tijd proberen wel meer meisjes hun eigen prijsbeleid te voeren. Laten we hier ajb proberen NIET in mee te gaan, want juist het standaardprijzen verhaal (en dus geen discussie/onderhandeling) is 1 van de charmes van dit soort clubs.

Als je erg tevreden bent kun je na afloop natuurlijk altijd zelf kiezen om een fooi te geven (wat ik toch regelmatig doe als het zeer goed bevallen is op de kamer).

Last Online
    30 oktober 2024 @ 21:00
    Discussies
    25
    Thanks
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME
    Thx voor je recentie JackD, keep on walking (o nee, dat was die andere ;-)).

Dit is inderdaad een afwijkende prijsopbouw. De laatste tijd proberen wel meer meisjes hun eigen prijsbeleid te voeren. Laten we hier ajb proberen NIET in mee te gaan, want juist het standaardprijzen verhaal (en dus geen discussie/onderhandeling) is 1 van de charmes van dit soort clubs.
    Volkomen mee eens, maar ... toch maar geen drukte gemaakt om EUR 25,--. :o

Als je erg tevreden bent kun je na afloop natuurlijk altijd zelf kiezen om een fooi te geven (wat ik toch regelmatig doe als het zeer goed bevallen is op de kamer).
    Ook volkomen mee eens, vooral als ik zelf kan bepalen wanneer en hoeveel ...

De ontmoeting met Alice (of Alicia?) was op dit punt(je) na verder absoluut OK!
    Misschien had ik haar spontaan ook wel een fooi gegeven ...

Last Online
    Vandaag @ 14:31
    Discussies
    4642
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puddingbuks

Na even rondgelopen te hebben plaatsgenomen in de bios. Niet veel later kwam een niet onaantrekkelijke dame even polsen of de kleine buks alweer geladen was. Na niet al teveel aandrang was dat zo en ze zag er niet onaantrekkelijk uit dus waarom niet? Daar zijn we toch voor? Dus haar snel een sleutel laten halen, een beetje voorspel in de bios had ze niet zo'n zin in.

Deze ervaring bleek dus een tegenvaller, haast haast haast. Het pijpen werd snel afgeraffeld en niet echt lekker, gauw neuken en nog sneller klaar komen. Of ik over haar borsten klaar wou komen was het enige goede wat ze vroeg. Daar verraste ik haar behoorlijk mee, en nog meer mezelf want een dergelijke sterke ejaculatie heb ik normaal nooit en zeker niet na de tweede van de avond. Ze kon nog net haar hoofd wegdraaien. Jammer dat ik dat normaal nooit heb, frustatie denk ik. Service, PZC, NMC, halfuur 50 eurie, geen fooi en voor mij geen herhalingsgevaar. Een leermoment dus.

Jammer genoeg ben ik de naam van deze laatste dame vergeten, ik heb nog even gezocht in oude berichten maar zag niets bekends. Ze was van italiaans/litouwse afkomst, zwart haar en plusminus 1.60m. Enkele kleine tatoo's.

xxx
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard

Zullen wij ooit achter die waarheid komen

BR, Sonny:wink:

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten