Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 36 van 36
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard

Dasha spreekt na anderhalf jaar beter Duits dan ik Russisch, dus de conversatie ging gewoon moeiteloos. Maar daar kom ik niet primair voor naar GT. Dasha is vooral oraal zeer sterk, zoals veel Russinnen. Inderdaad wat toegankelijker dan Nellie, die echter wel mijn favourite blijft (stunning looks). Wel veel gelachten met Dasha (terwijl Nellie soms wat zwaarder op de hand is of lijkt te zijn).

NMC was met haar zeer goed. Geen haastwerk. Dasha heeft een bijzondere manier van aftrekken. Ze wist mij moeiteloos in een klein uurtje twee keer tot een letterlijk spetterend hoogtepunt te brengen. Een Naturgeil meisje van 30 met een goed lichaam. Naar haar zeggen vijf kilo te zwaar, maar dat is werkelijk grote onzin imo. Wat een genot om mee samen te mogen zijn.

Klein minpuntje: ze liet ze niet helemaal gaan bij het beffen. Toen het hoogtepunt te dicht bij kwam trok ze terug. Haar ogen wat glazig en haar hoofd rood aangelopen (dat zegt mij genoeg). Ik kan dit overigens ook wel weer begrijpen. Ik was haar erste Gast die dag en ze had nog tot sluitingstijd te gaan.

Volgende keer is haar vriendin Ela aan de beurt. Dasha was afgelopen vrijdag gewoon wat sneller dan Ela, maar wat in het vat zit verzuurd niet.

Last Online
    Vandaag @ 12:31
    Discussies
    87
    Thanks
    2.464

Standaard

Kan het bovenstaande alleen maar onderstrepen. Ze spreekt best goed Duits. Of om het anders te zeggen: als ik horo hoe zij na 1,5 jaar Duits spreekt, hoeft niemand in dit land mij meer te vertellen waarom hij/zij na jaren nog altijd gebrekkig Nederlands met vet accent spreekt. Maar dat terzijde.
    Om door te gaan met het onderstrepen van zaken die hierboven staan: ja, zelfde bef ervaring, en eigenlijk was het allemaal best goed. Precies wat je als bezoeker van een FKK club wilt...
    Een uurtje is ook maar een uur...

Last Online
    6 oktober 2009 @ 23:38
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

dascha,ist der Hammer^^
    hallo zusammen, ich war vor 3 tagen im Gt und war mit der dascha auf zimmer.....
    ich kann nur sagen geil geil und nochmal geil...sehr natürlich und einfühlsam.
    trotz ihrem mangel in sachen deutsch versteht sie es einem min. 30 min. das gefühl zu vermitteln,man wäre ihr traumprinzen......

echt nett und ne bereicherung für's GT !!!!

Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Discussies
    81
    Thanks
    160

Standaard

wat een toppertje... Vanavond weer het slachtoffer geworden van dit pijp wonder. Ga nu geen week voorbij zonder dasha. Ook een gekke gezellige meid om mee tedollen. Weet iemand of ze ook FT doet?? Groet bbertb

Last Online
    1 juli 2016 @ 13:18
    Discussies
    24
    Thanks
    68

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bbertb Bekijk bericht
    Weet iemand of ze ook FT doet?? Groet bbertb
    Bij mij heeft ze dit inderdaad gedaan en netjes doorgegaan tot ze het laatste druppelje.

Last Online
    23 februari 2025 @ 07:55
    Discussies
    22
    Thanks
    358

Standaard

Vlak voor de Kerstdagen toch nog maar even naar GT getogen. We konden de verleiding niet weerstaan. Schnee und Eis trotserend gaan de hongerige beertjes graag op pad. Zuruck in die Heimat riepen we nog aan de poort. Dergelijke grappen worden altijd gewaardeerd door de voortreffelijk dienstdoende figuren aan de poort.
    Tijdens de koffie zag ik Dasha opduiken, had haar reeds een paar weken niet gezien ondanks de frequentie van mijn bezoeken aan GT. Had mijn Russische lessen en versjes goed voorbereid en wilde ze graag aan mijn juf voordragen. De juf keek me geil aan, lachte heerlijk en nog in de wandelgangen greep ze me bij mijn kleine man. Zelden zo leuk ontvangen door een Russische teacher. Op de kamer begon ze weer heerlijk te zoenen en te likken. Meid heeft veel gevoel voor humor, we hebben erg veel gelachen samen. Lekker neukbaar lichaam heeft ze en dat weet ze inmiddels natuurlijk ook wel van zichzelf. Super beurtje gehad. Dit was wel voorlopig haar laatste dag, eind januari mogen we haar wieder aanschouwen. Vroeg in de avond vertrok ze naar verre oorden waar het momenteel -20 of nog kouder is. Dit ijsbeertje had het nakijken. Den Zug war punktlich.

Last Online
    23 februari 2010 @ 18:42
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Daumen hoch

vandaag voor de zoveelste keer met dasha op herhalingsoefening,voor mij is ze altijd een zekerheid als ik gt bezoek,een beetje bijgekomen na de feestdagen,maar misstaat haar zeker niet,zij is ook lekker easygoing,als je met haar aan de praat geraakt beland je gewoon op een kamer,wat zij daar doet is gewoon top,waren alle dames maar zo,niks meer aandoen,inpakken strik errond en koesteren deze russische parel

Last Online
    2 april 2025 @ 20:51
    Discussies
    32
    Thanks
    3.365

Standaard

als 3e sessie gekozen voor dasha en absoluut geen spijt gehad,wat een leuke vrouw.na een prima pijpsessie heeft ze me langdurig bereden tot beider tevredenheid.een topper!

Last Online
    22 oktober 2012 @ 20:00
    Discussies
    4
    Thanks
    1

Standaard

Iemand dasha nog ergens gezien?

Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Discussies
    81