Dasha spreekt na anderhalf jaar beter Duits dan ik Russisch, dus de conversatie ging gewoon moeiteloos. Maar daar kom ik niet primair voor naar GT. Dasha is vooral oraal zeer sterk, zoals veel Russinnen. Inderdaad wat toegankelijker dan Nellie, die echter wel mijn favourite blijft (stunning looks). Wel veel gelachten met Dasha (terwijl Nellie soms wat zwaarder op de hand is of lijkt te zijn).
NMC was met haar zeer goed. Geen haastwerk. Dasha heeft een bijzondere manier van aftrekken. Ze wist mij moeiteloos in een klein uurtje twee keer tot een letterlijk spetterend hoogtepunt te brengen. Een Naturgeil meisje van 30 met een goed lichaam. Naar haar zeggen vijf kilo te zwaar, maar dat is werkelijk grote onzin imo. Wat een genot om mee samen te mogen zijn.
Klein minpuntje: ze liet ze niet helemaal gaan bij het beffen. Toen het hoogtepunt te dicht bij kwam trok ze terug. Haar ogen wat glazig en haar hoofd rood aangelopen (dat zegt mij genoeg). Ik kan dit overigens ook wel weer begrijpen. Ik was haar erste Gast die dag en ze had nog tot sluitingstijd te gaan.
Volgende keer is haar vriendin Ela aan de beurt. Dasha was afgelopen vrijdag gewoon wat sneller dan Ela, maar wat in het vat zit verzuurd niet.