Pagina 16 van 16 EersteEerste ... 61213141516
Weergegeven resultaten: 376 t/m 388 van 388
    Last Online
    6 november 2013 @ 16:44
    Discussies
    49
    Thanks
    438

Standaard

Wat een verhaal! Waar ik benieuwd naar ben: hoe is het nu met Cuup en hoe heeft hij zo´n relatie verborgen kunnen houden voor zijn gezin?

Last Online
    30 oktober 2024 @ 12:10
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alabama Bekijk bericht
    Wat een verhaal! Waar ik benieuwd naar ben: hoe is het nu met Cuup en hoe heeft hij zo´n relatie verborgen kunnen houden voor zijn gezin?
    Ongelooflijk, 5 jaar na dato en meer dan 1 jaar na de laatste post is dit verhaal blijkbaar nog steeds "hot"........

Zou dit ook maar eens lezen dan:

SFL

en

JS

Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

Last Online
    Vandaag @ 14:39
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

De fransen snappen allang dat L'histoire se répète

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Met Cuup gaat het goed en met haar is het ook goed afgelopen het is net als in een tekenfilm je staat gewoon weer op en de bus rijd weer door.

Kijk ook maar eens naar Yoshua weer een ijsbeer die te naief was door alleen maar te geven en te schenken.
    Liefde is samen delen maar dat bestaat niet bij de dames van plezier.

Last Online
    Discussies
    49
    Thanks
    438

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Ongelooflijk, 5 jaar na dato en meer dan 1 jaar na de laatste post is dit verhaal blijkbaar nog steeds "hot"........

Zou dit ook maar eens lezen dan:

SFL

en

JS

Dat eerste verhaal zojuist gelezen en ook de moeite waard inderdaad. Het tweede verhaal vind ik een stuk lastiger leesbaar. SFL en CUUP hebben een voor mij wat prettigere schrijfstijl.

Last Online
    Discussies
    49
    Thanks
    438

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Met Cuup gaat het goed en met haar is het ook goed afgelopen het is net als in een tekenfilm je staat gewoon weer op en de bus rijd weer door.

Kijk ook maar eens naar Yoshua weer een ijsbeer die te naief was door alleen maar te geven en te schenken.
    Liefde is samen delen maar dat bestaat niet bij de dames van plezier.
    Knap van hem. Dit moet hem niet in de koude kleren zijn gaan zetten. Ik verbaas me er echter wel over dat zijn gezin niets heeft gemerkt: hele dagen en nachten in Duitsland, de hele dag sms-en, af en toe 's avonds bellen, appartementje voor haar geregeld en de kosten die met al deze activiteiten samen hangen. Er zijn maanden bij geweest dat het hele geintje hem zeker een dag of 10 heeft gekost en minimaal 2.500 euro. Dat merk je toch wel?

Het verhaal van Yoshua heb ik ook gelezen, maar vind ik wel anders dan het verhaal van CUUP. Beth was er niet constant alleen op uit om hem geld af te troggelen, maar heeft echt iets voor hem gevoeld. Of dit liefde was of 'n houvast in haar leven weet ik niet, maar CUUP was waarschijnlijk de enige stabiele factor in haar leven. Da's bij het verhaal van Yoshua anders. Daar gaat het om dure cadeaus binnenhalen en door de naiviteit van Yoshua is dat vrij aardig gelukt.

Last Online
    6 januari 2025 @ 02:31
    Discussies
    34
    Thanks
    11

Standaard

(...)
    Ik verbaas me er echter wel over dat zijn gezin niets heeft gemerkt
    (...)
    Daar zit hem de kneep:
    Vrijwel geen enkele ijsbeer/wandelaar heeft een dermate open huwelijk/relatie dat hij met toestemming van z'n wederhelft buiten de deur ligt te wippen. IJsberen/wandelaars lopen dus jarenlang hun vrouw/vriendin te bedriegen. Het is uitermate hypocriet om dan te gaan lopen janken wanneer je zelf een keer gebruikt/bedrogen wordt. Jan kan daar hooguit minachting voor voelen, absoluut geen medelijden. Karma is nu eenmaal een bitch.........

J.W.
    Keep on Walking.....

Last Online
    26 oktober 2024 @ 08:23
    Discussies
    14
    Thanks
    278

Standaard

een behoorlijke zwart wit kort door de bocht oordeel waar niemand wat mee kan

Last Online
    6 januari 2025 @ 02:31
    Discussies
    34
    Thanks
    11

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CLUBSPORT Bekijk bericht
    een behoorlijke zwart wit kort door de bocht oordeel (...)
    Dit is ambtelijk taalgebruik voor: Daar is niets tegen in te brengen....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CLUBSPORT Bekijk bericht
    (...) waar niemand wat mee kan
    Je kan een keer bij jezelf nagaan: wanneer ik zelf mensen loop te bedonderen, heb ik dan recht van spreken/janken wanneer ik zelf een keer bedonderd word.

Het kan inderdaad niet gebruikt worden om een onterecht gevoel van zelfmedelijden in stand te houden, dat is waar......

J.W.
    Keep on Walking.....

Last Online
    Vandaag @ 09:56
    Discussies
    32
    Thanks
    4.129

Standaard

beter naar de club dan de buurvrouw eraan reigen, normaalgesproken geeft dat geen problemen maar men moet wel realistisch blijven ,het is zeer verslavend en gaat vaak ten kostte van wat anders

Last Online
    Discussies
    49
    Thanks
    438

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    Daar zit hem de kneep:
    Vrijwel geen enkele ijsbeer/wandelaar heeft een dermate open huwelijk/relatie dat hij met toestemming van z'n wederhelft buiten de deur ligt te wippen. IJsberen/wandelaars lopen dus jarenlang hun vrouw/vriendin te bedriegen. Het is uitermate hypocriet om dan te gaan lopen janken wanneer je zelf een keer gebruikt/bedrogen wordt. Jan kan daar hooguit minachting voor voelen, absoluut geen medelijden. Karma is nu eenmaal een bitch.........

J.W.
    Daar is weinig tegen in te brengen natuurlijk. Naast dat hij z'n eigen vrouw bedroog, heeft hij Beth ook voortdurend voorgelogen en "bedrogen". Zij deed dit ook bij hem, maar het is ook nooit zijn insteek geweest om open en eerlijk te zijn tegen haar. Zoals de waard is....

Maar dat bedoelde ik niet. Het gaat er mij om dat het raar is dat zijn gezin hier niets van gemerkt heeft. Natuurlijk gaan vele getrouwde mannen wippen buiten de deur en tegen betaling, maar deze doen dat over het algemeen in een club of raamgebied waar ze na ´n uurtje weer buiten staan en wat ze een paar tientjes kost.

Cuup bracht echter dagen en nachten door in Duitsland, telkens een paar uur rijden, telkens een paar honderd euro, dan ook nog haar appartement, haar cadeautjes, ze belde hem voortdurend, ze smste hem voortdurend, er waren voortdurend problemen... Merkwaardig dat zijn gezin nooit wat heeft gemerkt: nooit opgevallen dat Cuup wat anders is dan anders, nooit opgevallen dat er wel erg veel gepind werd, nooit opgevallen dat Cuup wel erg vaak in Duitsland zat/aan het overwerken was, nooit opgevallen dat Cuup steeds 's avonds wordt gebeld en gesmst, etc....

Last Online
    Vandaag @ 09:56
    Discussies
    32
    Thanks
    4.129

Standaard

nederlandse les deel 5 een leugentje om eigen bestwil

Last Online
    26 oktober 2024 @ 08:23
    Discussies
    14
    Thanks
    278

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    Dit is ambtelijk taalgebruik voor: Daar is niets tegen in te brengen....

Je kan een keer bij jezelf nagaan: wanneer ik zelf mensen loop te bedonderen, heb ik dan recht van spreken/janken wanneer ik zelf een keer bedonderd word.

Het kan inderdaad niet gebruikt worden om een onterecht gevoel van zelfmedelijden in stand te houden, dat is waar......

J.W.
    of hun recht van spreken hebben gehad in hun situatie ??? ik weet het niet , ik kan daar niet over oordelen en jij ook niet , dat kunnen zij het beste omdat zij de meeste inside informatie hadden .
    jouw oordeel is een veroordeling , subjectief, gekleurd en zonder enige voorkennis en daardoor nutteloos .
    Laatst gewijzigd door Willem2; 1 september 2010 om 03:04

Pagina 16 van 16 EersteEerste ... 61213141516

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten