Ist sie, 100 % alles klar !!! Gruss Egon:wink:
Ist sie, 100 % alles klar !!! Gruss Egon:wink:
Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik
In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.
Gisteravond ook Carina nog eens teruggezien. In mijn begintijd in de LR was ik vaak met haar en de anderen van het toenmalige poolse klasje. Aan de ontvangstbalie kwam ze me al begroeten. Okay, het gaat om de centen, maar ze is best wel vriendelijk en je kunt ook een normaal gesprek met haar hebben. De service was prima, lekker rustig liggen zoenen, gevolgd door een verukkelijke pijpbeurt. Ik ben geen snelle spuitert, maar voor we überhaupt maar aan neuken konden denken had ze de mond alweer vol. Ze wilde er wel een massage aan vastknopen maar ben er niet op ingegaan, even geen zin in. Ze drong er verder ook niet op aan, moet je ook niet doen als je een klantenkring wilt opbouwen, dat zal ze inmiddels wel doorhebben. Bij vertrek kwam ze nog even uitzwaaien. Herhaling? Denk het wel.
Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.
Kreeg van haar een rondleiding toen ik me voor het eerst bij LR meldde. Daarna kwam ze bij me zitten. Mijn vraag "wat doe je niet op de kamer" werd met "Ich mache Alles" beantwoord.
Dus maar sleutel laten halen. Pijpen was aardig, maar zeker niet spectaculair. Daarna wilde ik beffen. Niet dus. Vingeren ook niet. Uitendelijk in haar mondje gespoten. Daarna getrakteerd op een lezing zat ik andere meisjes toch vooral niet moest beffen in verband met infectie gevaar. Reuze opwindend allemaal.
Bezoek helaas niet voorbereid met een blik op het forum. Blijkt maar weer eens hoe waardevol wetenschap vooraf soms zou kunnen zijn. Nul komma nul herhalingsgevaar wat mij betreft!
is the same girl as KARINA (posih girl) of the GOLDEN TIME ?
dis she move to the living room ?