1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
iemand ervaring met deze club?
Nachfolger vom:
=> Pussyclub Wuppertal (voorheen Teeny6Haus)
Gleiche Mädels, mal wieder ein anderer Name...
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)
Zou het hier echt zo mooi zijn als men doet voorkomen op de website
komop mede ijsberen help ons
zeker omdat het al een bestaande club is maar nu met een andere naam
help
Ja , ben gisteren geweest voor niks het was gesloten en wat een krot van een gebouw ook had het een andere naam pausshall of zoiets . bijna 1uur30 in de wagen gezeten en dan ook nog eens terug rijden zo ,3 uren verloren .
En toch op het internet website staat nog altijd pussy-club en mooie meiden ,maar denkt wel dat de fotos niet van daar zijn .Echt misleiden shit man.
Pussyclub Wuppertal was inderdaad weer als flat rate club geopend onder de naam Pauschal Palace, maar verder was alles bij het oude gebleven. De club is nu verhuisd naar Gelsenkirchen en heet Hardcore Burg. Pauschal Palace had ook al weer een eigen site, overigens met exact dezelfde opzet en opmaak als de Pussyclub sites, en die verwijst nu ook weer door naar Hardcore Burg. En ook de site van Hardcore Burg zal je bekend voorkomen, wanneer je wel eens de site van de Pussyclubs hebt bezocht. Zelfs de foto's van de meisjes komen voor een gedeelte rechtstreeks van de Pussyclub site. Jammer dat je dit vooraf hebt geweten, dan had je in ieder geval even kunnen doorrijden naar Gelsenkirchen.
's Ochtends is het 50 euro. Hoe krijg je het voor elkaar? Voor 50 euro en sex en eten en drinken?
Ik ga vrijdag eens kijken in de Hardcore Burg. Iemand trek om mee te gaan? Ik verwacht er niet veel van. Onderweg ergens iets eten en drinken kost je al gauw 20 euro... zit er een sessie bij die me 30 euro waard is, dan ben je al spekkoper.
Bel even van te voren! Volgens mij is die tent al lang dicht! Er staat ook dat het aanbod van die 50 Euro overdag geldig is tot eind maart, dat is het al lang geweest. Ze zijn denk ik gewoon vergeten de site uit de lucht te halen.
Drie keer raden waarom die club pleiten is. Of moet ik op zijn Duits zeggen Pleite?
Laatst gewijzigd door Jacqz; 2 september 2010 om 00:04 Reden: Spelfout.
Klopt, volgens mij ook. Club zat eerst in Wuppertal en behoorde tot een zeg maar wat dubieuze keten van Clubs, daarna naar RE verhuisd. Zie ook dit topic:
https://www.ijsberenforum.com/forum/...light=hardcore
Club is gesloten (staat te koop) en dat doe ik nu ook met dit topic. Thxs Jacqz voor je opmerkzaamheid!
Big30
Laatst gewijzigd door Big30; 9 september 2010 om 01:07
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche