Op uitnodiging van SFL rij ik weer eens naar "Villa Vertigo". In de kleedkamer zie ik "Manke Nelis" al staan maar hij mij niet omdat hij bezig is met de bezigheid waar hij niet zo goed in is. Afscheid nemen van de dame waar hij zojuist mee heeft gekamerd. Onze guerrillastrijder staat daar in zijn steunkousen, rekverband en aangeschoten lijf afscheid te nemen van zijn liefje. De kruk ontbreekt er nog maar aan maar zijn "Punt 50" zal op de kamer ongetwijfeld op scherp hebben gestaan! Ik besluit dit idyllisch tafereeltje niet te verstoren en knijp er stil tussenuit.
Mijn radar blijkt de laatste tijd erg gevoelig te zijn voor donkere dames. Ook nu zie ik aan de bar een gitzwarte vrouw zitten. Het is Sophia en ze komt oorspronkelijk uit Ghana. Haar Nederlands beperkt zich tot: "Ik ben Sophia" dus we schakelen snel over op Engels. De gebruikelijke prietpraat volgt en na 10 minuten is er nog geen sleutelvraag gesteld. Kijk dat biedt perspectief. Sophia strijkt zachtjes over mijn arm en borst en over de wat gevoeligere delen. Ik ben gefascineerd door haar zeer donkere tint, brede glimlach en mysterieuze uitstraling: "Black is beautifull" en "Black and white is Dynamite". Dus vraag ik haar de sleutel te halen.
We hebben de dubbele kamer op de hoogste verdieping met douche. Ik geniet eens eerst van haar slanke lichaam en kleine maar stevige borsten. Geen negatieve effecten van de zwaartekracht te bespeuren. Dit is een lijf dat vraagt om geliefkoost te worden. Haar zoenen zijn vochtig maar voorzichtig dus daal ik maar eens af tot tussen haar dijen waar het snorkelen en diepzeeduiken kan beginnen. Als de rollen worden omgedraaid, blijkt het "Dynamite" toch niet zo explosief. Het pijpen is net als het kussen voorzichtig en al snel wordt het rubber over de knop getrokken.
Het neuken is voorspelbaar en standaard. We nemen wat standjes door waarbij Sophia me lief aankijkt maar er toch geen echt vuurwerk wordt afgestoken. Nou ja, het enige vuurwerk komt in het rubber terecht. Omdat we dik over het half uur zijn heen gegaan, biedt Sophia nog een massage aan zodat we het uur vol maken. Daar zeg ik geen nee tegen. Matige massage die meer weg had van het openkrabben van een kraslot.
Conclusie: Lief meisje met mooi lichaam en aanstekelijke glimlach die op de kamer rustig te werk gaat en daarbij een wat beperkte service levert.
Als ik beneden kom loopt Sonny vanwege een heftige verkoudheid als een soort van gedrogeerde geilneus met een klaplong door de "Villa" op zoek naar verlichting voor zijn ongemak. Hij kan het beffen en kussen vandaag onder zijn hakken schrijven want zou hij daar aan beginnen dan konden we hem tegelijk aan de beademing leggen.
In het niet-rokers gedeelte staan SFL en Zedd te kletsen. Nou ziet Zedd er wel onschuldig uit maar hij is wel degene die SFL een enkeltje "Highway To Hell" bezorgde door hem te introduceren bij de dame die hem vervolgens opzadelde met een gebroken hart en een lege beurs. Natuurlijk bespreken we dat hele gedoe nog even maar al gauw wordt ons onderonsje verstoord door de vrouw die me ooit alle hoeken van de "Living Room" liet zien.
Ik heb het vanzelfsprekend over Flora. Mijn eigen "Medusa". Met ogen die me maar blijven lonken en "Haar-Extensions" die als valse addertjes om haar hoofd gedrapeerd liggen. Ze mengt zich nadrukkelijk in ons gesprek en breekt mijn zorgvuldig opgebouwd imago van rustige en schuchtere saunaclubbezoeker vakkundig af door breedgrijnzend onze escapades voor het voetlicht te brengen. Ik ga de vunzige details hier niet verder vermelden, maar lik mijn wonden aan ga maar gauw op zoek naar de volgende verovering voordat mijn hele imago aan gruzelementen ligt.
Ondertussen loop ik een nieuwe, voor mij onbekende, ijsbeer tegen het lijf. Het blijkt Sir Wankelot te zijn. Altijd weer verrassend het beeld dat je je van iemand vormt en dat in de praktijk niet blijkt te kloppen. Bij Wankelot denk ik toch aan een oud mannetje met een kromme rug van het vele rukken. Dat blijkt geenszins het geval. Vanachter zijn donkere bril niet onmiddellijk te doorgronden. Maar als ik hem meld dat ik er over denk om deze avond nog even bij "Golden Time" langs te gaan, raadt hij dat af. Deze "Master of Economics" weet me binnen de kortste keren uit te leggen dat dat vanuit financieel en gastronomisch oogpunt een slechte keus is. Ik zal dan immers opnieuw 50 euro entree moeten betalen én ik mis de maaltijd die zo dadelijk opgediend zal gaan worden. Kijk, zo iemand kom ik graag tegen die mij de economische kneepjes van het vak leert.
Ook "In the House" zijn jansen en Pistol Pete. PP is gelokt door een berichtje van Sonny dat er een paar meiden rondlopen die volledig binnen de welbekende criteria van PP rondwandelen. Binnen de kortste keren hangt Pistolero dan ook op de banken van de "Villa" met een lekker hapje naast zich.
jansen zou jansen niet zijn als hij ons direct attent maakt op een wel heel aantrekkelijk dame in zwart strak rokje met beeldschone ogen en een paar kreukelzones die "Onze Lieve Heer" onmogelijk uit een homp klei geboetseerd kan hebben. Oogverblindend dus. jansen eet braaf zijn bordje spaghetti leeg en verdwijnt zoals gebruikelijk naar de kamer met deze "Stunner"
Als ik buiten met Sonny een praatje maak, komt er een blonde vamp met een paar uitstekende toppen in een strakke "outfit" langs flaneren. Ik had haar al eerder gespot en we wisselden wat oogcontacten uit. Nu strijkt ze me voorzichtig over mijn arm. Ze wil ons gesprekje niet verstoren maar ze laat wel een signaal achter. Een poos later loop ik haar letterlijk tegen het lijf in de gang van rokersgedeelte naar niet rokersgedeelte. We schuifelen langs elkaar waarbij ze speels haar borsten tegen me aandrukt. Niet de mooiste borsten van het westelijk halfrond maar toch iets wat daarbij in de buurt komt.
Ik kan dat toch moeilijk negeren en laat mijn handen over haar rondingen glijden waarbij ik de opkomende binnenbroekse zaadlozing onderdruk. Ze giechelt en brabbelt wat steenkolen Engels. Ik informeer naar haar naam. Dat is Rebecca. Ook nu vraag ik zelf om de sleutel. Al snel blijkt dat haar uitstraling en vóórkomen niet strookt met haar ervaring. Om een lang verhaal kort te houden, ik heb te maken met een groentje. Ze kan de kamer niet vinden en verdwaald en passant in de kelder van de "Villa" dus ben ik haar behulpzaam en wijs de weg. Eenmaal op de kamer (nou ja, kamer, meer een veredelde bezemkast) blijkt ook dit een heel lief meisje die me het naar de zin wil maken maar die op alle fronten nog eens "Het handboek der protituees" moet doornemen.
Rebecca is Roemeens, tongzoent voorzichtig en laat zich gewillig beffen. Dat had ik wellicht beter niet kunnen doen want als wij van de kamer af zijn zie ik haar binnen "No Time" alweer bij de bar staan. Maar goed, op het moment dat ik haar lik, ruikt ze fris en bespeur ik geen ranzige geur van een bak bedorven mosselen. Wel had ze de "LadyShave" nog even kunnen gebruiken want tijdens het masseren van de vulva lag er toch wel een deurmat van zo'n vier dagen onder mijn neus te prikkelen.
Ook dit is een meisje dat haar orale vaardigheden nog verder dient te ontwikkelen. Pijpen gebeurt zachtjes en met weinig variatie. Het aanbrengen van het condoom blijkt een te moeilijke opgave voor haar zodat ik dit karweitje zelf klaar.
Tijdens het neuken zit ze bovenop de wip zodat ik kan genieten van haar volle en zachte borsten. Ik merk dat ze wat onwennig is maar wel haar best probeert te doen. Dat siert haar. Na een poosje draai ik haar op haar rug en laten we de edele delen weer samensmelten. Rebecca heeft mooie ogen die me voortdurend zwoel blijven aankijken. Vooral die blik en haar zachte strelingen zorgen ervoor dat bij mij de poorten open gaan.
Conclusie: Een dame die je op het eerste gezicht een "Whawwww-Factor" toedicht. Fraaie blonde manen, mooie ogen, strakke outfit waardoor haar kontje en volle borsten goed tot hun recht komen. Bij nader inzien ietwat verlegen, schuchtere en giechelige dame met een zacht, vol en aaibaar lichaam. Haar service is er op gericht je het naar de zin te maken maar haar vaardigheden dienen op alle fronten nog verbetering.
Dan nog iets over de algehele sfeer in de "Villa". Het blijft een mooi en smaakvol etablissement maar de sfeer is lauw en de "wellness sucks" maar de bejegening en de gastvriendelijkheid is in orde. De dames zijn over het algemeen aan de jonge kant en ik mis de wat oudere leeftijdscategorie. Laten we zeggen zo tussen de 25 en 35 jaar. Dat heeft wel mijn voorkeur.
De dames tonen weinig initiatief en dat kan de "kat uit de boom kijkende" ijsberen parten spelen. Vooral in het rokersgedeelte hangen de dames wat verveeld in het zitmeubilair wat een slaapverwekkend tafereel oplevert. Maar een beetje assertieve beer weet daar wel doorheen te prikken. Daar staat tegenover dat er tijdens de weekends meer "schwung" in de zaak zit middels dj-muziek en wat paaldansende dames.
Wat me opviel was dat de "100 euro voor een uur" stilzwijgend zijn intrede heeft gedaan. Ik heb dat even nagetrokken bij diverse dames en zonder uitzondering kreeg ik te horen dat ze 100 per uur rekenden. Dat heb ik ook voor beide sessies afgerekend.
Toch heb ik een goede tijd gehad in de "Villa" maar als ik eerlijk ben kwam dat vooral vanwege de aanwezigheid van een lekker clubje mede-ijsberen. Altijd leuk om de mannen "In Real Live" te ontmoeten en bij te kletsen. Mijn twee sessies waren met 2 poeslieve dames waarbij de seks gemiddeld was. Ach, het is allemaal een momentopname. Ik ga zeker terug naar"VV".