Donderdag -morgen lekker uitgeslapen tot 11 uur daarna rustig mezelf gedoucht en geschoren zowel van ondere als van boven.
De trap naar beneden afgerold,gek he kan nooit naar boven of we moeten de wereld op zijn kop zetten.
Het ontbijt klaar gemaakt en wel een biefstuk van de haas met 2 gebakken eieren en wat brood uit de oven,om op oorlogs-sterkte te komen.
Het was een lekker stukje vlees,met dat eigeel eraan smaakte het prima en pielemans was er ook gelukkig mee.
Dat allemaal in mijn eentje gedaan want de butler is al vele jaren met pensioen dat heb je als je zo oud bent.
Mezelf vlug aangekleed ,wat geld meegenomen de pas en de neukpillen niet vergeten dan de daltonmobiel in en hup naar de A3.
De strijd met het asfalt werd deze keer door mij gewonnen doch de rit duurde een 1/2 uur langer dat was de file die na VILA MARISOL kwam tot oberhausen
Eindelijk stond ik dan voor ELA en na het betalen van de 35 euro kon ik de HEMEL betreden en al die mooie engeltjes bewonderen die binnen waren.
Mijn geluksdag was het niet want mijn schatje SHERRY schitterde door afwezigheid maar waarom zullen we treuren er liepen nog zeker 45 mooie en lieve engeltjes rond die de oude snoeper wilden verwennen.
Eerst een latte genomen en toen even de sauna in om dat vieze luchtje te laten verdwijnen wat je altijd tussen de benen krijgt als je bijna 2 uur in de auto aan het rijden geweest bent.
Moet je de vinger maar eens in de navel steken en dan eraan ruiken, je valt gewoon om van de stank en dat kunnen we die engeltjes niet aandoen omdat ze anders onder het pijpen met reukzout weer wakker gemaakt moeten worden.
Na het douchen begon pielemans zich te roeren of zou dat gekomen zijn door dat pilletje wat ik ingeslikt had?
Vlug op zoek naar een lekker ding en dat werd natuurlijk JOLANDA wanneer ik die zie dan begint mijn lijf helemaal te trillen van geiligheid.
Ze zag er uit om op te eten ,vlug een sleutel gehaald en de kamer op.
Iedere keer weet die kleine feeks mij weer in opperste staat van opwinding te brengen met haar heerlijke lijf en zalige tietjes en dan nog dat strakke grotje gewoon weg fantasties,na het pijpen en neuken was ik eventjes helemaal uitgeteld ,heerlijk,dat ik dat op die leeftijd nog meemaken mag.
Hierna weer de sauna in me lekker opgefrist en boven op een bank even bijkomen.
Maar dat duurde niet lang want JOLANDA kwam aangetrippeld op haar hakken en plofte naast me neer waarna we maar vlug de kamer opgingen want pielemans stond alweer paraat ,als je de goede pil maar gebruikt.
Het feest kon beginnen en het was weer geweldig met deze dame want anders ga je niet meer mee
Na deze gebeurtenis naar beneden en even lekker gegeten ,bloemkool met pasta en rundvlees met een toetje na ,lekker.
Na het eten weer douchen toen naar boven even op een bank liggen en kijk wie kwam daar aan gelopen,XENIA uit HAPPY-GARDEN eerst even gepraat over de goede oude tijd in happy en natuurlijk over DANI.
Weer de kamer op en daar begon het blaasorkest te keer te gaan helemaal het einde ,het was net alsof DANI aan pielemans zat te sabbelen en zonder handjes helemaal achter in haar keel ,het duurde even voordat ik begon te trillen en ze alles uit pielemans zoog wat erin zat vooral dat eventjes door blasen als alles al eruit is dat geef je zo'n lekker voldaan gevoel.
Ik kan jullie alleen vertellen dat ze wat dikker geworden is maar dat had ze juist nodig nu ziet ze er lekker gezond uit met haar blonde haren en fel rode lippen ,ze lijkt volgens mij op een dame die in haar vrije tijd wat geld wil verdienen met op de rug te liggen.![]()