Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 289101112
Weergegeven resultaten: 276 t/m 281 van 281
  1. #276
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    19 juli 2024 @ 14:28
    Berichten
    485
    Discussies
    90
    Thanks
    2
    Thanked
    55 in 29 posts

    Standaard Goed gereedschap.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Wie het kleine niet eert is het grote niet weert
    Nog wat te zien onder dat afdakje, Willem...??

  2. #277
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 02:27
    Berichten
    43.118
    Discussies
    4640
    Thanks
    46
    Thanked
    16.076 in 9.378 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frits van Ede
    Nog wat te zien onder dat afdakje, Willem...??
    Ik moet jou ook alle klassiekers uitleggen : Goed gereedschap etc...................

    Voor de rest nooit klachten. Jawel staat teveel druk achter, komt te veel saus aus

    Gr Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  3. #278
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 12:14
    Berichten
    2.287
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.617 in 627 posts

    Daumen hoch PHG 28.09.06

    Gisterenavond naar Oedt geweest samen met Horney_one. Het was voor mij de eerste keer in bijna 4 jaar tijd dat ik er alleen op de avond was. Wel een goede ervaring Kort maar wel krachtig!
    Voor NKG probeer ik een lijstje met dames samen te stellen al valt dat niet mee want er waren voor mij ongeveer 25 -30 meisjes aanwezig die ik helemaal niet kende of die ik wel eens eerder gezien heb maar waarvan ik de naam niet weet.
    De bekende dames voor mij waren Agatha, Nathalie, Natalya, Mariana, Loredana aka Shakira, Emma(ze vroeg aan mij wanneer Knabbel weer komt), Emmy (ze vroeg niet aan mij wanneer Knabbel weer komt, doe er je voordeel mee :D ) Kathi (nog niet vernoemd op het forum en ze is o zo mooi, wie is de eerste met een recensie?) Lena, Olga, Cora, Elena, Alini, Manu, Gabyka, Corina, Laura, Sabrina (wit russische), Rosi en Martina.
    Met de twee dames in het rood ben ik een hutje gaan opzoeken en het waren 2 hele goede sessies al was die met Mariana onvergetelijk, we kwamen dik na 1 uur uit het hutje gerold. (sorry H1)
    Ow ja NKG er werd ook weer gebarbecued :D Dat kwam ons wel goed uit omdat we nu rond 22.30 na een goede saunaronde nog even wat konden eten.
    Tegen half 2 na afscheid te hebben genomen van mijn 2 kanjers van de dag zéér voldaan PHG verlaten.

    Groeten Jack42

  4. #279
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    17 september 2024 @ 19:05
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack42
    .....Voor NKG probeer ik een lijstje met dames samen te stellen ......

    Hmzzz wordt dat NKG zijn nieuwe fetish dan.....lijstjes lezen :thefinger

  5. #280
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    1 oktober 2024 @ 23:00
    Berichten
    3.314
    Discussies
    65
    Thanks
    301
    Thanked
    2.211 in 1.055 posts

    Standaard

    Thx jack42,

    Scoobert, Ik moet toch wat te doen hebben tijdens mijn sabatical. :D


    LOL,

  6. #281
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    22 september 2024 @ 07:52
    Berichten
    8.958
    Discussies
    143
    Thanks
    7.156
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard PHG 28 sept

    Afgelopen donderdag was ik voor zaken in Duitsland. Ja, ja, ik meen het serieus. En wat doe je als je in Duitsland bent voor zaken. mann geht spatzieren. Dat ging ik dus doen. Dit keer wel alleen. Aber allein ist niemahl allein, auch nicht in Deutschland.

    Het zal tegen vijfen zijn geweest dat ik aankwam. Ik belde netjes aan (anders kom je toch niet binnen). Ik stond door het traliewerk al naar binnen te kijken. Daar stond Lolita. Die ken ik nog van een maand of 7 geleden. Ze zwaaide uitbundig. Toen ik binnen stapte liep ze op mij af en gaf mij een zoen. "It is good to see you again". Of ze mij nu echt herkende of dat ze dat bij haast iedereen doet weet ik niet. Ik maakte de fout in te gaan op haar avances.

    Dat bleek al snel toen ik de bar, na douche en transformatie tot stoeren ijsbeer, aankwam. Lolita liep gelijk op mij af. Het was niet zo druk. Al snel probeerde ze mij op te geilen. Dat lukte aardig. Lolita heeft een mooi snoetje. Haar lichaam is ietswat gezet. Natuurlijk kon ik haar afwijzen, maar je probeert ook beleefd te zijn.
    Lolita is erg nadrukkelijk aanwezig. Soms is dat leuk, soms iets minder. Ik had besloten om voor het eten een kamerbezoek te maken. De sfeer was toch wel mat, dus de dames blonken niet echt uit van ijver. Ik kon niet een keus maken. Telkens als ik ging zitten dook Lolita op. En het was niet verkeerd om met haar te praten, maar haar werkelijke doel lag er iets teveel bovenop. Uiteindelijk ben ik gezwicht. Een leuke sessie (recensie volgt) gehad, maar meer ook niet. Voordeel was wel dat ik nu met rust werd gelaten.

    Het eten was goed. Er was een bbq. en er was voor iedereen wat wils. Ondanks dat ik net las dat er meer Nederlanders waren heb ik daar geen contact mee gehad. Wel met Duitsers. Op een gegeven moment zat ik te praten met een vriendelijke (niet cynisch bedoeld) Duitser. Hij was vol lof over Nederland. Ruimdenkend, internationaal gericht en hun talen sprekend. Goed voetbal (dat is lang geleden) en veel humor. Nu heb ik zelf het laatste jaar veel in Duitsland vertoefd en niet alleen in FKK-clubs en het was mij opgevallen dat over het algemeen de kwaliteit beter is, de prijzen lager en dat Nederland er eigenlijk niet zo goed van af komt in mijn vergelijking. OK, misschien missen Duitsers wat gezelligheid, maar veel beter kan ik Nederland niet kwalificeren. Moeizaam kwam het er bij mij dan ook uit, iets wat ik halverwege de zin ook wel weer half inslikte: "In Deutschlans ist alles besser." Ik zei het echt. Maar ik heb oprecht spijt van deze worden.

    Tijdens mijn bezoek ook nog een dame gezien. Ze had iets aziatisch, maar ook weer niet. Waarschijnlijk was mijn staren haar opgevallen. Toen ik toevallig naast haar zat aan de bar vroeg ze waarom ik haar altijd aanstaarde. Ze hoopte natuurlijk dat ik een keuze zou maken om met haar naar de kamer te gaan. Dat zou niet gebeuren. Ik vertelde haar dat ik haar aziatisch eruit zag zien. Ze lachte. Het klopte. Ze kwam uit Cuba. Nu heb ik niet zo goed opgelet bij aarderijkskunde, maar ik kan mij niet herinneren dat Cuba in Azie ligt of lag. Schijnbaar had ik wel goed opgelet, want Cuba ligt ergens anders. Maar de vader van de dame in kwestie kwam uit de Filipijnen. Ik was verbaast. Hoe kwam een Filipijnse man nu in een gesloten communistisch land als Cuba. Als ik bij geschiedenis even goed had opgelet als bij aarderijkskunde had ik het wellicht geweten. Spanje bleek vroeger zowel belangen in de Filipijnen als wel in Cuba te hebben. Zie daar het produckt daarvan stond in Duitsland en wel in PHG.
    De naam van de dame is mij even ontschoten. Maar er vast wel iemand die straks dat kan vermelden.

    Verder nog overleg gehad met een dame die een Turks vriendje had. Hij hield echt van haar. Zelfs tijdens de vastentijd die nu gaande is wilde hij gewoon sex met haar hebben. Of zij dat ook wilde betwijfel ik wat ze vertelde dat ze na 5 dagen werken niet echt zin had om sex te hebben. "I am no sex-machine". Soms vergeten wij dat wel eens.
    Het probleem was echter dat ze in haar thuisland nog een vriendje had. Hoe moest ze dit nu oplossen. Dr. Paul zette zijn bril eens goed en keek kuchend in de camera. Dr. Paul is een expert in dubbele relaties aan het worden.

    Uiteindelijk de liefde bedreven met een drietal dames. Al moet ik eerlijk toegeven dat het mij meer te doen was om het geld.

    Ik was van plan rond 22.00u. te vertekken. Daarom ging ik om 21.00u. met de Hongaarse Vicky naar de kamer. Ze zag er sterk en proffesioneel uit. Een mooie meid. Het duurde allemaal wat langer dan gepland, dus om 22.30u. moest ik toch haast maken om te vertrekken.

    Tot de volgende keer. :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

 

 
Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 289101112

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:51.

  Babylon 468*60