Zij moet niet kritisch zijn maar jij!!:thefingerze is gewoon een beetje kritisch:wink:
Zij moet niet kritisch zijn maar jij!!:thefingerze is gewoon een beetje kritisch:wink:
Laatst gewijzigd door Willem2; 20 september 2008 om 08:55
....Verliefdheid is een moment van waanzin. Het is onmogelijk lang vol te houden, dan zou je echt gek worden....:krach:
ook een slechte ervaring gehad????:thefinger
helemaal mee eens over ellie... ziet er in eerste instanties lekker uit, maar eenmaal op de kamer valt ze vies tegen..
ben afgelopen vrijdag met haar naar de kamer geweest.. zoooo overdreven aan het schreeuwen dat het gewoon niet geil is, werkte zo averechts dat ik er een slappe lul van kreeg.. meer aan het trekken dan aan het zuigen.. je mag nergens aan zitten... om me eigen ego heb ik de volle lading in haar bek gedumpt.. die ze vervolgens gelijk weer uitspuugde..
zo'n meid kan je hele dag verpesten.. gelukkig dat ik nog 2 andere meiden heb gepakt die wel goed waren..
Note W2 : Discussie over ongepast taalgebruik verplaatst naar https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...ad.php?t=13390
Laatst gewijzigd door Willem2; 8 oktober 2008 om 00:40
Beste Buddha666 laat je dag niet verpesten? Omdat een vrouw haar dag niet had? Er is geen hand vol maar:een land/wereld vol goede vrouwen.Je moet het zien als een kist met appels daar zit ook wel eens een rottige appel tussen.Nou dan heb je de volgende keer weer een lekker zoet appeltje,in plaats van een zuure.love2::wink:
My friend went with Elly last weekend and he seemed to have a very good time, she was kissing him passionately in the main room and when they went to a room, he came back happy. So when she attempted to seduce me later, I readily succumbed to her charms- she used delicious kisses again to convince me to ask for a key. In the room, the delicious tongzoenen continued and soon a very nice pijp ensued, but since I am bit thick her teeth got in the way, but she readily switched to more delicate teknik of licking and kissing up and down. When I applied my reknowned beffen skills to her, she really enjoyed it and finished by doing "the wave". A slow comfortable screw followed, whereupon she reminded me that we had been to the room a year ago and at that time, she did not kiss and I did not like the session and aborted early. She said now she knows I am a nice man who smells good, so I got a very good session with all the kisses I could handle. What a difference a year makes.
pepto
Heren beren, vandaag een Ely (heeft ze zelf gespeld) leren kennen. Zoals beschreven zeer erotisch tijdens de kennismaking en in de blokhut een openbaring.
Knuffelen, kussen lekker vochtig, een zalig pzc en een heerlijke gfe+++
We hebben het denk ik over dezelfde dame maar ik had het vandaag zeer naar mijn zin.
Perhaps she earns a change. You can change!!!
Vandaag met Ellie gekamerd...
TZ, PZC, het was er allemaal en afgemaakt zoals de honden het doen.
Ik zou het zeker niet als "slecht" willen omschrijven. Maar het kan zoveel beter in GT.
Gelet op de wijze waarop een aantal heren haar begroetten moet ze echt wel indruk kunnen maken..
Ik raak van alles kwijt....
Behalve gewicht
Toch wordt mijn oog bij de ingang van de "Kino" gevangen door een wat mysterieuze blik van een kleine dame met lange zwarte haren en een prettige glimlach. Dit is non-verbale communicatie, pure lichaamstaal. Blikken en knipogen flitsen over en weer. Zij ziet mij, ik zie haar. Om dit spel zonder woorden af te ronden slinger ik met mijn vingers als teken van "Sleutel". Die wordt snel gehaald door Elly (zo heet ze) en binnen 5 minuten liggen we op bed. En . . . binnen 5 minuten sta ik alweer buiten. Je kent dat topic wel: "Voortijdig de kamer verlaten", ik heb er nu ervaring mee. Heerlijk, zo'n miskleun meemaken. Het zelf ervaren, maar vooral het zelf afkappen na een paar minuten. "Zou ik dat ooit doen? Zou ik dat durven?" Nou reken maar van "Yes". Wat gebeurde er. Ha ha, niet veel in 5 minuten. Laten we het er maar op houden dat het een volstrekte anti-klik was.
Elly begint tegelijk met pijpen, kijkt op en zegt: "Spritzen im Mund ist EXTRA!" "Ja, ja, niet lullen maar vullen", dat kunstje ken ik nou wel. Niet echt erotisch om de prijslijst tijdens het pijpen op te sommen. Maar goed, ik knik en ik beroer haar borsten: "Nein, nicht da!" Aha, we hebben te doen met een gevoelig meisje, altijd fijn als een dame aangeeft wat ze niet wil maar een borst strelen? Is dat niet standaard in een club? Dus ik schuif mijn Tom-Tom maar uit de mond om me naar betere oorden te begeleiden. Die voert me via rug naar bilspleet. Weer gaat er een ongemakkelijke en afkeurende rilling door het lijf. Bij mij staat de vlag nog steeds halfstok en meer zal het ook niet meer worden want Elly rammelt er eens aan met de woorden: "Hallo, wach werden". Dit gaat zo niet lukken en ik verander van tactiek en besluit maar eens eerst voorspel te hebben. Maar alle gebieden bij haar zijn blijkbaar "No Go Area's". Borsten betasten: "Zu empfindlich". Beffen: "Deinem baard irritiert mich da bekom ich rote flecken von." Nou moet je weten, ik heb helemaal geen baard, ik heb me één dag niet geschoren. Dus ik zeg tegen haar dat dit geen zin heeft. Ze wil me nog over halen maar ik vind het welletjes. Hup, naar de kleedkamer en 50 euro gespendeerd. Daaaaaaaaag! GT-Junky staat bij de ingang en zegt: "Tja dat had ik je van ter voren kunnen zeggen." Picasso heeft een soort gelijk advies. Ja, waar zijn je ijsberenvrienden als je ze nodig hebt? Op de kamer denk ik!
Ook ik had je kunnen voorzien van info badslippers, maar de beste stuurlui zijn thuis.
Gr.
Cupido
Dinsdag 14.09.10 mij laten verleiden door Elie, ze ziet er sexy en verleidelijk uit. Het was mijn eerste sessie en besloot het dan toch maat te wagen met haar. Op de kamer stelde ze al dadelijk de wet:
1) geen vinger in haar mouchi
2) haar tepels niet betasten of likken want ze was daar te gevoelig.
Ik vroeg haar wat blijft er nog over? Blazen en fikken was haar korte reactie waarop ze mijn begon te pijpen. Ik moet wel zeggen dat ze mijn een lekkere pîjpbeurt gegeven heeft. Al gauw deed ze een condoom over mijn Willy en begon ze aan de neukbeurt. Wegens de eerste sessie van de dag kwam ik al snel wat resulteerde in een snelle mastrubatiebeurt om de laatste visjes vrij te laten en daarna een opkuisbeurt met een halve keukenrol. That's it folks. Voor mij een tegenvaller met een herhalingsfaktor 2/10.
Ellie is behoorlijk wat gewicht kwijt en ziet er momenteel heel erg goed uit. Qua service is het blijkbaar nog niet gebeterd.
Tja , veel hierboven lezend heb ik het nog aardig getroffen geloof ik
Deze dame zag ik medio juni /juli al eens rondlopen , in mijn optiek een hele knappe meid met prachtig lang zwart haar , echter had ze toen ook een nogal afstandelijke bijna norse blik in haar ogen , mijn eerste gedachte was : te mooi om waar te zijn , sessie kan alleen maar tegenvallen , haar afstandelijke gedrag deed mij besluiten mijn nieuwschierigheid naar haar niet verder te onderzoeken .
Gisteren was ze er weer, met een veel beter humeur dan de keer ervoor blijkbaar want ze was aardig aan het lonken en verleiden , ook naar mij
mijn verstand zei : niet doen optick flick , maar mijn hormoontjes zeiden het tegenovergestelde .
met andere woorden ik berzweek voor haar looks en dat is altijd een flinke gok maar wie niet waagt die niet wint dus ik stapte op haar af en naar een veel te kort praatje vroeg ik haar de sleutel te halen .
Op de kamer viel het inderdaad wat tegen , zoenen vermeed ze enigsins verder deed ze het pijpen wel redelijk maar niet veel meer dan dat .
verder in de sessie ontdooide ze enigsins en zoende ze toch maar helaas toch met de handrem erop .
Het standje doggie leverde wel een heerlijk uitzicht op en dat was genoeg om de zwemmers het ruime sop te laten kiezen
al met al een matige sessie door haar afstandelijkheid , jammer het is zo'n mooie meid