Oorspronkelijk geplaatst door
Smokingfetishlover
Ze is half Roemeens, half Braziliaans trouwens.
Zo ziet ze er ook eerlijk gezegd uit! Ze houdt zich altijd op in het Roemeense clubje, dus denk je das een Roemeense. Maar om nu te zeggen dat ze er typisch Roemeens uitziet met haar donkere krullebolletje? Nee niet echt!

Oorspronkelijk geplaatst door
mr rocky
Met Alma heb ik enkele maanden geleden ook een paar keer leuke uurtjes beleefd, ik vind haar een mooie leuke dame waar je lekker mee kunt sexen..... ook een goed gesprek is er mee mogelijk.......De eerste keer was alleen oraal omdat ze haar tijd van de maand had, maar de keren daarna dubbel en dwars ingehaald:teuflisch.......
ze was er al vanaf vorig jaar oktober geloof ik, heeft wel lang geduurd voordat ze haar eerste recensie hier kreeg...........
Klopt mr rocky, d.w.z. Alma is al lang in Happy. Vraag me niet of het Oktober of September was dat ze voor het eerst in Happy was maar ze "loopt er al enige tijd rond".
Alma: iets donkerder gebruind dan de gemiddelde Roemeense Dame. Lief leuk en aardig en op de kamer zul je er bepaald geen buil aan vallen!
Haar favoriete stek waar ze zich graag ophoudt is op het einde van de bar! Klopt, daar waar je de andere Roemeense Dames ook zult aantreffen!
:wink::wink:
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche