Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 49 van 49
    Last Online
    Vandaag @ 18:03
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard neuken en pijpen met Dani

Woensdag maar weer naar hg gegaan om het pijpwonder van deze eeuw te bezoeken.
    Het geluk was met me Dani was er ook .
    Meteen de sleutel gehaald en op naar de blokhut.
    Het was weer fantasties zoals ze tekeer ging wat een energie heeft die dame ze heeft me weer het hele heelal doorgestuurd en alle sterren laten zien.
    Jullie beren moeten de groeten hebben van Petrus die stond ook nog naar ons te zwaaien bij de hemelpoort en jullie moeten maar veel neuken op aarde want daarboven gaat dat niet meer .

Last Online
    10 maart 2024 @ 18:45
    Discussies
    3
    Thanks
    0

Standaard

Willie Dalton je hebt gedroomd want woensdag heb je 3 uur met haar op de kamer verteld
    zei haar vriendin dus die hemelpoort heb je niet door het pijpwonder gezien

Last Online
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

Nee Hen niet dromen het was de realiteit want gisterenavond in livingroom weer met dani de hele avond op de kamer en hier is dat tot 3 uur.
    Door het blasen met dani kwam ik weer in het helal en petrus tegen.
    Hij stond daar nog steeds te zwaaien ,het had wel iets weg van de koningin in de Gouden Koets met dat handje van hem.

Last Online
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard Dani

Ben zondagmiddag via de a57 naar livingroom gereden.
    De auto netjes op een parkeerplaats gezet en naar het hek toegelopen dat meteen open ging en ik er in.
    Het is hier wel een beetje beter geregeld dan bij happy garden waar je soms enkele minuten moet wachten voordat je binnen bent.
    Werd binnen vriendelijk onthaald door een lieftallige dame die mij een leuk armbandje omdeed en een zeer mooie witte badjas overhandigde.
    Vlug de trap af en me de kleren van het lijf gerukt een saunaatje gepakt even mezelf afgespoeld en weer naar boven.
    Bij de bar een koffie gepakt en rustig op een bank gaan zitten en maar wachten op onze lieve kleine geile Dani.
    Ze was nog niet aanwezig dus maar een andere dame gecharterd en mee de kamer op.
    Na afloop weer de sauna in daarna lekker gepoedeld in de whirpool en naar boven waar ik Dani bijna omver liep.
    De sleutel gehaald en naar beneden de kamer op.
    Jullie willen het geloven of niet natuurlijk ik ben al een oude knar en dacht dat ik alles al een beetje meegemaakt had ophet gebied van pijpen en neuken maar wat deze dame met me uitgespookt heeft was werkelijk voortreffelijk en ik heb weer heel wat nieuwe kunstgrepen geleerd van deze sexgodin.
    Hierna ben ik als een echte autocoureur naar huis gereden om dit bericht te plaatsen.

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Dani PHG >>> LR

Dalton is met deze Dani geweest. Hij schrijft zelfs onder haar draadje. Dani zit nu in LR. Kan samengevoegd worden.

Sonny:wink:

Last Online
    10 maart 2024 @ 18:45
    Discussies
    3
    Thanks
    0

Standaard

even snel naar LR voordat Willie Dalton ze weer de hele dag bij zich heeft

Last Online
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

andre hen ,ik was om 2 uur in lr dani om 4 uur en we zijn maar meteen de kamer opgegaan omdat we je teleurgestelde gezicht niet wilde zien.
    We hebben zelfs nog heerlijk gegeten {rumsteak met champions salade en frites plus drie stokjes met vlees van de Griek daar in de buurt een beetje teveel maar aan te raden} op de kamer want we waren weer zo verliefd dat we geen ander meer wilde zien.
    Tot 23.30 hebben we beiden zitten jokeren en heeft dani 38 cent van mij gewonnen.
    Ik was zo kwaad dat ik eerst een sauna rondje gemaakt heb en daarna maar weer verder gekaart en nog eens 14 cent verloren heb.
    Ben daarna maar snel naar huis gereden om dit aan je te vertellen.
    De volgende keer gaan we klaverjassen dat vindt Dani ook fantasties.

Last Online
    31 december 2024 @ 20:13
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Daumen hoch Zaterdag 7/03/09 Dani in Living Room

Het was ondertussen al 17u30 en ik stond met Babbel wat te praten , toen Dani de bar ruimte binnen gewandeld kwam. Een voor mij onbekende dame , zoals zovelen hier in LR. Babbel maakte me attent : dat is mischien iets voor jou ? Ik kreeg ook de gouden raad : als je je slag wil slagen moet je het nu net voor het eten doen. Zonder twijfel direct op haar afgegaan. Even kennisgemaakt en hop naar de kamer. De klik was duidelijk aanwezig. We begonnen te zoenen en. Er werd dan lustig gepijpt en gebeft , ook het spelletje teabagging werd gespeeld. :green_smi Het douwwerk begonnen we in de cow-girl en afgemaakt op z'n hondjes. Als eerste sessie van dag : zeer tevreden.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

A dirty mind, is a joy forever

Love hurts : anal too

Last Online
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard Dani Tea-bagging

Heden middag maar weer naar die gezellige saunaclub in kaarst gereden.
    Het was nog eens mooi weer dus rustig met een gangetje van 150km per uur alles wat stilstond langs de weg voorbij gereden.
    De meeste van jullie kennen die weg daarom zal ik maar gelijk over dat leuke clubhuis in kaarst beginnen.
    Kwam daar om ongeveer 4uur binnen en er waren weer aardig wat dames aanwezig.
    Eerst een kop koffie genomen aan de bar en op een bank gaan zitten.
    Tot mijn grote verbazing was Dani al aanwezig en kwam naast me zitten.
    Eerst een paar salito''s gedronken en daarna in de tent wat gegeten en de kamer op.
    Op dat grote bed hebben we ons samen nedergelegd en heb ik haar gevraagd wat tea-bagging is.
    Ze keek me stomverbaasd aan en wist niet wat ik er mee bedoelde.
    Maar nu ik dat hier gelezen heb en dat filmpje gezien, dat zijn de kunstgrepen die dani uitvoert bij het blasen en daar gebruikt ze der handen niet bij zoals die dame in dat filmpje.
    Ik heb jullie toch al verteld dat dani het pijpwonder van deze eeuw is.
    Om een lang verhaal kort te maken we zijn weer de hele avond bezig geweest met thee drinken en klaverjassen ,onder het kaarten af en toe een puntje gezet.
    Na afloop samen de sauna in onder de douche en gebruik gemaakt van het stoombad.
    Aankleden, vlug naar huis gereden om dit even aan jullie te vertellen.

Last Online
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Beitrag

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Op dat grote bed hebben we ons samen nedergelegd en heb ik haar gevraagd wat tea-bagging is.
    Ze keek me stomverbaasd aan en wist niet wat ik er mee bedoelde.
    De theoretische benaming kent ze niet , maar de praktische uitvoering wel. :green_smi
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

=> PHG
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Daumen hoch Dani 15/08/09

Ik was nog geen vijf minuten in Phg of ik zag Dupke zitten in het gezelschap van Dani en haar vriendin Diana. De aanwezigheid van Dani maakte men dag al goed. Wat later trof ik haar aan de speelautomaat. Fijn van haar dat ze me nog herinnerde van onze sessie in LR. Maar onmiddelijk beslist om naar de kamer te gaan. Super gewoonweg , van de eerste tot de laatste minuut top-service. Herhalingsgevaar : zeker weten !

Last Online
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard Dani turks-duits

Het was zaterdagmorgen weer zover dat deze lieve aardige meneer op een rustige manier zijn ogen openende en verward om zich heen keek.
    Ik geloof dat het met de kindertijd te maken heeft wanneer je de 40 gepasseerd bent dan heb je volgens mij alles niet zo goed meer op de rij.
    Meestal zie je dan dingen die helemaal niet aanwezig zijn,neem een voorbeeld aan de cock met C O C K daarom is hij ook bij de politie gegaan om al die boekjes te vullen met onzin.
    Niet voor ons de stoere mannen maar voor de hoeren die achter de ramen zitten op klanten te wachten,dan hebben ze wat te lezen om de tijd te doden, totdat daar plotseling een verdwaalde ijsbeer voor het raam staat te kijken.
    Natuurlijk met zijn bek open en het kwijl dat langs zijn kin hangt en de uitpuilende ogen waarmee hij het heerlijk schepsel,wat daar op een stoel zit met de benen wijd,bijna opvreet.
    Het kan misschien ook een boek van bertus aafjes zijn waar bepaalde personen worden uitgemaakt als zoon van een pantoffel.
    Wat schrijven die mensen toch voor onzin laten ze een voorbeeld nemen aan deze lieve brave en knappe man die zulke rotzooi hier niet neer durft te tikken.
    Door deze dingen ga je de wereld toch anders bekijken en tevens beleef je het ontwaken intensiever dan anders.
    Even goed gekeken of ik rustig met mijn linkerbeen uit het bed kon stappen ,waarna het rechter automatisch volgde,dat was weer gelukt.
    Eindelijk was ik weer op de been en goed wakker om voor mij het ontbijt klaar te maken.

Maar eerst de ochtend gymnastiek afgewerkt dan voel je de dag beter op je afkomen.
    En daar begon het rirueel, waaraan de mens kan zien dat het een kudde dier is,douchen,scheren en aankleden, plus de erectie pillen opgezocht .
    Naar buiten gelopen om de daltonmobiel in te springen even naar de MAKRO om wat lekkere chocolaatjes te halen voor de dame die in happy-garden zat te wachten.
    Ondertussen weer een telefoontje gekregen om wat hollandse sigaretten mee te brengen.
    Bij de makro natuurlijk niet voorradig en dus een winkeltje in de stad opgezocht om zo'n pakje te kopen.
    Eindelijk was het zover om met de daltonmobiel de a73 op te gaan zoeken en weer met een kalm gangetje van 170 km per uur naar mijn oude rustige viswatertje in oedt bij het happy-garden meer te gaan.
    Zo rond half zes stond ik dan eindelijk voor het ijzeren hek ,moest natuurlijk aanbellen want hier gaat dat hek niet meteen open zoals bij een favoriete club in kaarst en tevens enkele minuten laten wachten voor dat hek waardoor mijn zak steeds zwaarder werd met al dat sperma erin.
    En daar was dalton dan weer terug in happy waar de tijd gewoon stilgestaan heeft enkele nieuwe dames waren daar aanwezig.
    Mezelf eerst uitgekleed en de badjas aangetrokken een koffie bij de bar voorin genomen en rustig opgedronken.
    Dat kopje heb ik met mijn rechterhand vastgehouden omdat mijn linker
    de zak vast hield om hem niet te laten ontploffen.
    Naar het nachtcafe gelopen een cola light gepakt en lekker op een bank gaan zitten en wie kwam daar aangelopen met de sleutel van de blokhut nr.27 in de hand,ja ja ja daar kwam de queen van happy aan dat lekkere geile stukje turksfruit.
    De blokhut in en daar begon het hele verhaal van PIJPEN MET DANI en NEUKEN MET DANI.
    Wanneer je dat allemaal eens verteld hebt hoef je het niet steeds te herhalen en kunnen jullie het rustig lezen.
    Ze heeft deze keer natuurlijk niet zolang hoeven te blasen omdat hij op knappen stond en wat een opluchting na de eerste zaadlozing.

Met het neuken was het netzo het duurde wel iets langer dan het blasen maar daarna zat de condoom behoorlijk vol met dat halve theelepeltje sperma.
    Hierna nog even van de sauna gebruik gemaakt ,gedouche en naar voren bij de bar een cola light genomen bij de bardame die flinke welke 12 kilo was afgevallen .
    Ze had me gemist en vond het leuk dat ik er weer was.
    Janine opgezocht even mee staan praten en me eruit gelaten.
    Om vijf minuten over elf heb ik het happy-garden meer verlaten en lekker naar huis gereden.

Last Online
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

It's the same as Dani (Turks/Duits).
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Last Online
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

Zag jij er verschil in willi69?
    Heb het op het bed in de blokhut niet gemerkt ze pijpt en neukt me al bijna 2 jaar zo met volle tevredenheid mijnerzijds.

Last Online
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Last Online
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard DANI

Al 2 weken is DANI in HAPPY aan het werk,iets molliger geworden maar haar werk doet ze nog steeds uitmuntend.

Last Online
    9 november 2023 @ 13:28
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

ook ik heb kennis mogen maken met Dani en dan met name haar pijp kunsten. Volgens mij doet ze niets liever. Het werd een hele hele geile en ook nog leuke sessie.
    Uiteindelijk was het zo leuk dat ik met niemand anders meer naar de kamer wilde.
    Zittend aan de bar heeft ze nog wat meiden aangeprezen. Leuk was dat, wij zitten daar met wat te drinken met de rug naar de bar en zij roept steeds weer andere meiden erbij en ze vertelt mij hoe goed deze wel niet zijn.
    Uiteindelijk zeg ik dat we tijdens de eerste sessie nog geen sex hebben gehad. Dus samen naar de kamer om dat in te halen.
    Nou ja, eerst langs alle meiden om even te zeggen dat ze met me meegaat omdat we nog moeten sexen.
    Ongelofelijk allemaal, ik kom niet vaak bij LR maar deze keer was het weer super geil.
    gr,
    Johan

Last Online
    4 juni 2018 @ 08:10
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Standaard @ Dalton

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Zag jij er verschil in willi69?
    Heb het op het bed in de blokhut niet gemerkt ze pijpt en neukt me al bijna 2 jaar zo met volle tevredenheid mijnerzijds.
    hab sie gerade gesehen geile Frau..................
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

Last Online
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    hab sie gerade gesehen geile Frau..................
    Mit Leyla verwechselt!

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard Even verplaatsen

Heren moderators, Dani is in al haar schoonheid te bewonderen sinds 26 september in Golden Dreams, diverse beren hebben al het genoegen gehad om met haar te kameren, ja GD heeft er een topattractie bij.

Graag draadje verplaatsen naar Golden Dreams
    Laatst gewijzigd door Stiffmaster; 27 september 2010 om 10:20
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    17 december 2024 @ 16:12
    Discussies
    22
    Thanks
    5

Standaard Dani in GD

Had vanmiddag het genoegen met Dani het bed te mogen delen.
    Dani is niet helemaal mijn type, maar zij werd mij zeer warm aanbevolen door een mede-ijsbeer. En het was een zeer goede sessie.
    Ik was na mijn ramp-sessie met Rebeka wel aan iets goeds toe en daar heeft Dani wel goed voor gezorgd.

BMR

Last Online
    14 augustus 2024 @ 00:55
    Discussies
    6
    Thanks
    364

Standaard

..., diverse beren hebben al het genoegen gehad om met haar te kameren, ...

En daar was ik er eentje van! Thanks to Stiffmaster
    Sex is mijn religie, laat ons bidden. AMEN

Last Online
    7 juni 2018 @ 17:41
    Discussies
    24
    Thanks
    197

Blinzeln

Binnenkort maar eens het suikerfeest met haar vieren!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten