Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 46 van 46
    Last Online
    8 augustus 2021 @ 22:24
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard GT za 3 mei

Volop zon en zonde afgelopen zaterdag in GT.

Eerst met Katja (bul), terug van weg geweest. Een heerlijk buurmeisje, in staat tot het geven van een GFE-kwadraat.

Al met al is de zomer gisteren begonnen...
    Laatst gewijzigd door Willem2; 5 mei 2008 om 20:11

Last Online
    11 januari 2025 @ 18:34
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Daumen hoch zat. 17/01/2009

Ben gisteren waarschijnlijk met deze dame op de kamer beland. Ze voldoet toch aan de beschrijving en stelde zich voor als Katja van Bulgarije. Ze droeg een wit lingerie setje. Deze meid heeft een hoog GFE - gehalte , ook de service was super. :thefinger Het eerste half uur was zo voorbij en heb de sessie dan maar verlengd naar een uur. Herhalingsgevaar : groot. :teuflisch
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

A dirty mind, is a joy forever

Love hurts : anal too

Last Online
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Daumen hoch Herhalingsgevaar

Was nog maar 5min in Gt , kwam Katja me al een tongzoen geven. :p Tja aangezien de drukte maar beslist om onmiddelijk naar de kamer te gaan. Het was een geil weerzien. :green_smi
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Last Online
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Beitrag

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lustman Bekijk bericht
    Herhalingsgevaar : groot. :teuflisch
    En zo zie je maar ik ben een man van men woord ben. Had ze al een tijdje niet meer gezien in Gt. Dindsdag liep ik haar tegen het lijf , toen ze van de kleedruimte kwam. Even bij gepraat en naar de kamer. Het was deze keer wat minder dan anders. Tja , het vuur ontbrak wat. Al bij al niet slecht , maar had die dag al veel beters gehad dus...

Last Online
    26 februari 2012 @ 12:48
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard Katia (Bulgaarse)

Zondag weer ns in Bruggen geweest (2e keer).
    Na desillusionerende ervaring 1e keer met Spaans/turkse (naam kwijt, joekels van tieten en grote tattoo (tekst) van schouder links tm schouder rechts, ten allen tijde vermijden, ze zei achteraf dat t 100 euri was omdat ik van te voren vergeten was de prijs te vragen) nu dus met Katia.
    Fantastisch, echte girl friend experience. Mooie vrouw ook. Ik was er al uren en was wat nerveus, ik zag niet echt een vrouw die me aansprak maar dat kwam niet zozeer door die dames als doordat ik t toch een beetje raar blijf vinden. Uiteindelijk 50 euri uit de kluis gehaald met de gedachte: binnen nu en 5 minuten kies ik er 1 uit t interesseert me niet welke maar ik moet neuken :-) Dus ik liep zo wat langs die dames en Katia sprak me aan, legde mijn hand tegen haar borsten, vroeg of ik met r meeging. Ik: " ik denk nog even na". Zei: " waarom". Ik: "weet niet". Zei: "heb je angst?". Ik: " ja". Zei: "ik ook". Was dat echt, of ben ik te naief en was t een ingestudeerde truc? (iemand antwoord?) Ik weet t niet, maar t werkte wel.. dus ik ging mee.
    Hij deed t niet echt die dag (werd wel hard maar er kwam niks), maar na pijpen en neuken kwam wat rukwerk en man dat deed ze goed ! Kwak Nivea erop (ik ben besneden dus dat werkt dan wat makkelijker), ze kende wel 10 manieren van afrukken en wist dat daarbij ook de ballen meetellen. Aan t eind spoot t 3 meter de lucht in :-) Heerlijk zachte borsten. Ik mocht r tongzoenen als ik wilde (best zin in, toch niet gedaan, bang voor ziekten, weet iemand of je wat kan krijgen van tongzoenen en zo ja wat en hoe groot is t risico?). Lekker genomen buiten in de tent, ging niet goed dicht maar dat boeide ons geen van beiden.
    Woont hier iemand in Tilburg of omgeving ? Wellicht leuk om n keer met zn 2en (of meer) te gaan...

Last Online
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

kan iemand me vertellen wat FT is ?

Last Online
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

oh, ik moet nog 3 messages versturen voor ik een privebericht kan beantwoorden...1

Last Online
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

eh..2 (sorry voor de spam)

Last Online
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

enneh... 3

Last Online
    5 september 2021 @ 08:08
    Discussies
    7
    Thanks
    55

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jimihendrix Bekijk bericht
    ...Zei: "heb je angst?". Ik: " ja". Zei: "ik ook". Was dat echt, of ben ik te naief en was t een ingestudeerde truc? (iemand antwoord?) Ik weet t niet, maar t werkte wel.. dus ik ging mee.
    ...
    Het was niet echt, en ja, je bent te naïef.
    Eerste recensie van deze dame dateert van 2005, dus zoveel angst heeft ze volgens mij niet meer. Ze wilde je gewoon gerust stellen, en jou als klant binnenhalen.
    Wat haar gelukt is, tot jouw tevredenheid.

Hoe vaker je komt, hoe meer je de spelregels begrijpt (ook de ongeschreven).:D

Saruman.:wink:

P.S. Overigens is "zei" het verleden van "zeggen".
    Met "Zij" bedoel je de dame, of "ze"
    "Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."

Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)

Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard

Nog enkele bezoekjes en de naiviteit is als sneeuw voor de zon verdwenen

Last Online
    14 september 2017 @ 19:52
    Discussies
    22
    Thanks
    16

Standaard

Net zoals op het forum hoe meer berichtjes hoe makkelijker het wordt.
    Dus gewoon veel doen en je wordt een echte ijsbeer jimihendrix.
    Alle mannen zijn in het begin wat huiverig maar dat gaat er ook wel af hoor.
    Topic over soa's zou ik eens doorlezen.
    Ook is er op dit forum weinig gemeld dat een ijsbeer wat opgelopen zou hebben dus de kans dat je miljonair wordt is volgens mij groter dan dat je wat oploopt.
    En sommige beren hebben alle clubs van binnen en van buiten gezien en zijn er vaste klant( wekelijks ) dus niet te bang zijn ( maar een risico is er natuurlijk al tijd ) dus laat je regelmatig testen, voor jezelf en anderen natuurlijk nooit verkeerd en kan anoniem en gratis bij elke ggd.

Last Online
    22 januari 2010 @ 11:36
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

vandaag weer eens naar GT geweest en dat was voor het eerst in een vakantieperiode. Dat betekent wanneer je zoals ik altijd om 11.00 uur aanwezig bent dat het de eerste uren bijzonder rustig is met dames en ijsberen. Dat betekent zelf op pad en bij mijn excursie kwam ik Katja tegen in de bioscoop. Zij begon mij zeer liefdevol te strelen en te kussen en alles ging op een zeer rustige en aandachtige manier echt een beetje verzorgen. Ze nam daar rustig de tijd voor tot ze vroeg of ze het in de bioscoop af moest maken. Ik stelde voor de sessie op de kamer voort te zetten en op de kamer hebben wij elkaar lekker gestreeld, betast en gezoend. Meer dan voldoende opgewarmd deed Katja het condoom zeer vakkundig met haar mond om en bood zich volledig aan. Heb heerlijk geneukt, liggend en van achteren en het beste standje, door het verschil in lichaamlengte (160 en 196) was de cowboy en dat was ook hoe zij mij klaarmaakte. Daarna nog even heerlijk gelegen en weer in alle rust en zeer liefdevol. Voor wie van aandacht houdt een echte aanrader.

Last Online
    Gisteren @ 10:01
    Discussies
    238
    Thanks
    13.671

Standaard Zondag 4 Juli, Golden Time

Naar alle waarschijnlijkheid gaat het om deze Katja. Dus post ik het hier.

Ze staat bij wat wij ijsberen de "T-splitsing" noemen. Eigenlijk is het geen "T-splitsing". Het is meer een doodlopende straat, een rattenval. Een plek waar dames graag onze weg willen versperren door in spreidstand in de deuropening te gaan staan. "Darf ich mahl passieren" is dan een zwaktebod om deze schaarsgeklede wegversperring uit de weg te ruimen. Een: "Du bist nicht mein type!" is effectief maar geeft weinig speelruimte voor een latere kennismaking. Een kieteltje in de zij volstaat. Dat verschaft haar dan wel het alibi om de hand zonder gêne onder de badjas te laten verdwijnen. Liefst op zoek naar een stuk kloppend orgaanvlees. Meestal omlijst met de woorden: "Hallo Schatzie woh gehst du denn hin?"

Het stuk dus waar je links de koelte van het buitenleven kunt opzoeken en rechts de vochtigheid van het wellness gedeelte. De dame die me toucheert laat er geen gras over groeien. Een kleine Bulgaarse met donkerbruine kijkers en voorzien van een paradijselijk heuvellandschap. Met deze gewelfde speeltuin kan ik mij uren amuseren maar haar te directe benadering schreeuwt om een afwijzing. Al helemaal als ze in mijn oor de woorden fluistert: "Hasst du Lust?" Direct gevolgd door een vochtige tong die om mijn lippen danst. Een blik over haar wulpse decolleté en bevallige lichaam, haar natte zoen en haar lieve bruine ogen doen me bijna smelten. Maar ik recht de rug, negeer mijn hevig bonzende sapknecht onder het badstof en pareer met de dooddoener: "Jetzt nicht, vielleicht später". Kijk, dat geeft mij ruimte en ik laat haar hoop in tact.

Linksaf naar buiten. Over het Brüggense grasveld schijnt een bleek zonnetje en met een onbestemd gevoel tussen de benen leg ik me te rusten. Zeker een uur lang beoefen ik de futloze kunst van het bankhangen terwijl een lichte bries dat onbestemde gevoel uit de liezen probeert weg te blazen. Het vrouwelijk schoon loopt luchtigjes gekleed over de groene speelweide. Hun lingeriesetjes houdt ternauwernood het malse vlees binnenboord. Er zijn weliswaar vele bevallige dames maar het maken van een keuze is geen gemakkelijke opgave. Bovendien blijft die kleine Bulgaarse door mijn hoofd spelen. Vele watertjes verder en met mijn zorgvuldig opgebouwd spaarsaldo in de lat en in de beurs begeef ik me naar het klamme bargedeelte. Als eerste probeert Gabi haar kansen bij mij te verzilveren. Ze schurkt zich tegen mijn rechterzijkant. Een dame met het gezicht van een tobbende huisvrouw, voorzien van een ouderwetse bril maar met de loop en bewegingen van een krolse kater. Voor de tweede keer in mijn ijsberenbestaan wordt ik echter gesandwitched. Want als een duveltje uit een doosje waagt die kleine Bulgaarse met de dikke tieten aan de linkerkant haar kansen. "Badslippers in trouble". Snel buig ik me naar Gabi en zeg: "Schade, ich habe schon eine verabredung." Statig en geil paradeert ze verder. Even later zie ik Gabi naar en tuinhuisje wandelen. Ik ben blij voor haar.

Voluptueus, geil en wulps zijn de eerste kwalificaties die me te binnen schieten als ik Katja zie. Zo heet ze immers. Qua postuur heeft ze heel veel weg van Andrea die mij de vorige week in extase bracht. Daarom ben ik wellicht gefascineerd door deze andere kleine opdonder die een en al geilheid uitstraalt. "Victoria sagt das du einen netten Man bist." A ha, de Bulgaarse gleuvenbrigade heeft blijkbaar haar eigen ijsberenforum en informatiekanalen. Victoria blies me naar een hoogtepunt tijdens "Nederland - Brazilië". Katja en Victoria komen dus uit dezelfde stal. De krapte onder mijn badhanddoek neemt langzamerhand beschamende vormen aan zodat de sleutel snel geregeld wordt.

Katja werpt zich naakt op bed, spreidt haar benen en streelt met de ene hand haar gewelfde lichaam en met de andere haar sappige versnapering die vraagt om gelikt te worden. Een aanblik die je doorgaans alleen in het sprookjesbos van de Efteling aan treft. "I Like What I See", is het enige wat ik uit kan brengen. "come And Get Me" antwoordt ze zwoel en heet. We kussen gepassioneerd en verkennen elkaars lichaam van top tot teen. Katja is een heerlijke hete donder met een stel mooi "getunede" borsten (stevige C). Na een minuutje of tien vraagt ze plots: "Bist du schon gekommen?" Nee, dat niet maar de hevig opspelende sapdriften hebben het voorvocht al naar buiten geperst. Om het aandringende levenselixer terug te dringen concentreer ik me volledig op zongebruinde lichaam en ga verder op verkenningstocht. Katja lijkt te genieten want als ik een gevoelige zone nader zegt ze kreunend: "Ja leck mich da, mach weiter." Af en toe gaat er een trilling door haar lichaam gevolgd door weer en zachte kreun. Gespeeld of niet, de atmosfeer in het tuinhuisje is behoorlijk hitsig.

Na een langdurige en zeer natte pijpbeurt wil ze dat ik haar lepeltje-lepeltje neem. Vandaar uit gaat weer één been de lucht in waardoor weer een andere variatie de revue passeert. De standaard Missio is bij haar zeker niet standaard want ze perst me met haar bekken en heupen zo ongeveer vacuum. Tenslotte gaat ze in een soort van "Reverse Cowgirl" waarbij ze haar rug helemaal naar mijn hoofd laat zakken en haar armen achterwaarts ergens bij m'n schouders neerzet. Heel geil en atletisch waardoor de hete lava uiteindelijk uit mijn Vesuvius knalt. Deze vrouw is behoorlijk bedreven in de diverse standjes. Na een sigaretje en wat slap gelul gaat ze alweer met haar tong op verkenningstocht. Eigenlijk te snel voor mij maar mijn trouwe vriend laat de kop niet hangen en is binnen de kortste keren in een soort diffuse toestand gebracht te vergelijken met een erectie net na de daad. Half slapend half wakker! Blijkbaar wil Katja zich verder bekwamen in het zogenaamde "Deep Throat pijpen" oftewel het "Throat Gagging" oftewel het "Face Fucken" en gebruikt daarvoor mijn half stijve schuimspaan. Af en toe moet ze naar adem happen en hoor ik een verslikking en rochel vanuit mijn kruis. Mijn God wat kan deze dame pijpen. Telkens weer neemt ze mijn klepel tot ver tegen haar huig op. Dit mondeling tentamen doorstaat ze met vlag en wimpel. Ook nu eindigen we weer met een heel scala aan standjes. Ik had vroeger op school best goede punten voor gymnastiek en het vogelnestje maar dat ik deze atletische standjes nog zo soepel uitvoer is zelfs voor mij een verrassing. Tja seks houdt jong en soepel. Na de bijna twee uur durende seksles twijfelen we beide om even te gaan douchen en dan de derde ronde aan te vangen. De conditie en de lust zijn er wel maar zoals zo vaak wil ik eigenlijk iets hebben om naar uit te kijken. Daarom lopen we moe maar voldaan naar de harde realiteit van de kleedruimte en de euro's.

Conclusie: Katja is een kleine vurige Bulgaarse met een forse (getunede) C cup, hele mooie bruine ogen en een gaaf, slank lijf. Omdat ze zo klein is komt ze in eerste instantie wat voller over. Haar wat jagende en directe benadering zou kunnen afschrikken maar dan laat je iets heel lekkers aan je neus voorbijgaan. Uitstekende tongzoener, langdurig en gepassioneerd voorspel, pijpt lekker en beheerst een heel scala aan standjes. Andere termen op haar van toepassing: sensueel, zwoel, geil en hitsig.
    Herhalingsgevaar: 99%

Last Online
    8 mei 2023 @ 15:42
    Discussies
    0
    Thanks
    3

Standaard

Katja dus.

Sinds jaar en dag houdt ze stand in deze jungle van adembenemende beauties. Ze stelt zich steeds bescheiden en onopvallend op. Mooie karaktertrek van haar die haar siert.Type girl next door.

Ook zij is een heel aantrekkelijke, mooie dame. Naast haar schoonheid heeft ze tevens haar jeugd als grote troef.

Toen ik de barruimte binnenkwam, zat ze op één van de krukken tegenover de toog. Ik had haar sinds geruime tijd niet meer gezien en ook niet dadelijk herkend. Ze had zich een nieuwe look aangemeten : een trendy kapsel met blonde highlights, behoorlijk wat afgevallen, en vooral een nieuwe C-cup.

Even later op de kamer was ze nog steeds haar lieve en charmante zelf.

Ze was in dat opzicht niets veranderd. Voor zo'n dame neem ik graag even de tijd. We lieten ons samenzijn vergezellen van 02 glaasjes sekt, lekkere kussen, een gezellige babbel en verschillende standjes, waarna ze de sessie beëindigde met haar mooie mondje. Glimlachend spoelde ze even door met een slokje schuimwijn.

Daarna had ik de tijd om haar bijgewerkte buste van nabij te bekijken. Inderdaad heel geslaagd, maar ik heb ook altijd van haar eigen borsten gehouden. Deze waren heerlijk zacht en natuurlijk, net als die van het buurmeisje.

Last Online
    28 september 2016 @ 04:19
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

Het is toch geen katje om zonder handschoenen aan te pakken.
    Ik vind haar ook één van de mooiste van de GT, maar je merkt het wel echt dat ze het alleen voor het geld doet.
    Ze kijkt graag naar haar eigen terwijl ze je neukt.
    Ze is mooi, maar qua sexprestaties zijn er toch betere.

Last Online
    Discussies
    238
    Thanks
    13.671

Standaard

Voor de liefhebbers, Katja is weer terug van vakantie en te bewonderen in "GT"

Last Online
    5 september 2013 @ 16:43
    Discussies
    5
    Thanks
    2

Standaard

JA, Ik heb haar gisteren middag weer eens genomen. Deze schone is de enigste in GT die ik niet kan wijgeren .

Denk je in cognito in GT te zijn wat denk je kom ik iemand tegen uit mijn dorp ( woon z'n 130 km van GT vandaan). Na een tijdje zie ik die persoon in de lach schieten en komt naar me toe en zegt denk je dat we de enigste 2 zijn uit het dorp er komt er net weer eentje binnen vallen

Het heeft wel 1 voordeel kunnen we voortaan carpolen

Last Online
    19 juli 2024 @ 14:28
    Discussies
    88
    Thanks
    2

Standaard tja...

Katia is idd een lekkertje, echter "Naturgeil" is ze niet...Service is boven gemiddeld...ze is echter puur gefocust op het "kommen"...en dan helaas niet van dr zelf....
    :thefinger

Last Online
    Discussies
    238
    Thanks
    13.671

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fritzzz Bekijk bericht
    is echter puur gefocust op het "kommen"...en dan helaas niet van dr zelf
    Daar zou je bijna een eigen "topic" van kunnen maken. Niet wat deze dame betreft maar in het algemeen. Grootste afknapper op de kamer als er om de 5 minuten gevraagd wordt: "Kommst du schon!".

Voor de goede orde vermeld ik dat de seks met deze dame, voor mij althans, in de categorie uitmuntend valt. Zeer aimable dame die het betere standenrepertoire onder de knie heeft en ook qua pijpen een lekkere prestatie op de mat(tras) legt. Tijdens mijn sessies heb ik niks gemerkt van "ejaculatiefixatie"! Zeer mooi "getunede" borsten ook

Last Online
    18 november 2012 @ 12:38
    Discussies
    1
    Thanks
    2

Standaard

lieve meid met hele mooie glimlach

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten