She is this one
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=3234
:wink:
She is this one
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=3234
Ja dat is ze. 100% zeker (litteken op buik zoals door Sonny beschreven).
Kijk maar uit met deze dame. Wanneer je met haar hebt gekamerd en je hebt haar tot een hoogtepunt weten te brengen, dan bent JIJ diegene welke bij haar op haar "Wiederholungsliste" staat. Dan is het bij een wederweerzien met haar, moeilijk om onder haar uit te komen
Wanneer ik er nu over nadenk, dan is deze Tamara/Irene/Mandy/Anja/Anna wel de enige dame welke ik, in bijna alle clubs welke ik heb bezocht, heb.
Ik meende me te herinneren:
Oase, The Palace, YinYang, Living Room, Golden Time.
Het is gewoon een leuke dame, spontaan, laat zich gaan op de kamer, begeleidt je tot haar hoogtepunt met aanwijzingen. Ik geloof ook wel dat ze wat kieskeurig is met wie ze op de kamer gaat. En wanneer je haar goed hebt verwent, dan is ze daarna even niet meer aanspreekbaar. Ze gaat dan vaak stilletjes een flinke poos achter een speelautomaat zitten.
Haar litteken probeert ze te verdoezelen middels een grote bruin/witte parelhalsketting.
Gewoon Irene
Ik denk dat de mods dit draadje wel onder haar eigen draadje zullen zetten.
Sonny:wink:
Laatst gewijzigd door Jorah Mormont; 23 september 2008 om 11:32
Kijk dat is nog eens info die goud waard is. Ik zal er op letten Sonny, maar als we beiden op elkaars 'Liste' staan zal het wel moeilijk worden om elkaar te ontlopen.
You can add FKK-World to her resume (where she was on Saturday 18th October)
Verplaats haar nu maar weer naar PHG, daar kwam ik haar afgelopen woensdag en zaterdag weer tegen. Daar werkt ze al weer een tijdje en volgens eigen zegge blijft ze er ook nog een tijdje. Ik meen dat ze in PHG Jessy heet
Sonny:wink:
Last weekend she was back in GT.
Deze dame met veel namen en welke volgens mij in heel Duitsland heeft gewerkt is reeds geruime tijd gestopt. Hoe weet ik dit?? Heel simpel. Sinds enkele weken kom ik haar regelmatig tegen in Living Room. Ze werkt nu als Thekefrau. Bij ons eerste wederzien vertelde ze me dat ze al meer dan een jaar is gestopt.
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Nadat ze als Thekefrau heeft gewerkt in LR, is ze nu weer voor de Theke te bewonderen onder de naam Anja. Deze meid weet niet van ophouden.
Kan dus weer uit de oude doos
Bij de meeste dames proberen we in de titel de oude na(a)m(en) en club(s) te vermelden maar in geval van Tamara staat de forum SW dat niet toe .
Een titel mag maar 1000 karakters groot zijn en daar passen alle clubs waar deze dame heeft gewerkt niet in .
Leuke spontane kwebbeltante althans zo herinner ik me haar.
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Afgelopen week heb ik haar niet gezien, de week daarvoor wel.
Weet iemand of de voormalige Theke Dame van LivingRoom (genaamd Anja) nog ergens in een club in NRW werkt, maar dan aan de andere kant van de bar? Rond september werkte ze eventjes in Villa Vertigo en in LivingRoom. Hierna heb ik haar helaas nooit meer gezien. Alvast bedankt.