Luana werkt sinds vrijdag in de Villa !
Toen ik gisteravond mijn eerste treden zette in Golden Dreams (een bijzonder geslaagd eerst bezoek overigens in een club die alles in zich heeft om een top-locatie te worden), wist ik al wel dat ik daar enkele dames tegen zou komen die ik nog uit Happy kende.
Dat ik in GD allerhartelijkst werd begroet en welkom geheten door een Theke Frau die deed voorkomen mij nog te herkennen uit the good old happy days was toch iets van een zeer aangename maar ook onverwachte verrassing!
Luana, nu dus te bewonderen als Theke Frau in GD. Na een geslaagd avondje in GD moet ik constateren dat ze daar wel talenten voor heeft !
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
De charmante thekefrau van Golden Dreams viert morgen haar verjaardag, helaas kan Stiffie daar niet bij zijn Maar ik wil haar wel via deze weg feliciteren en hoop dat ze een lang en gelukkig leven mag hebben.
My dear Elena ,
I wish you a happy birthday,
a lot of big kisses.
Stiffie
It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.
Happy birthday girl!
hope to see you again on friday (on the other side of the bar )
I still have to finish my LAST beer
---
Don't cry because it's over, smile because it happened!
HAPPY BIRTHDAY
Happy birthday!!!
(and maybe we will have another oppurtunity to eat together >>lol<< last saturday we missed it......thanks for your fine company last saturday)
)
Take care and have good days, weeks, months , many years and a lot of happiness!!)
Greet from the North